wstep do csu ;P

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Malal
Kretozord
Posty: 1729

Post autor: Malal »

A mi matematyka mowi ze ginie 5 :wink: ofc srednio tylu ginie :D
podpis nieregulaminowy - administracja

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

zrobilo sie czyste pierdol#&^@ i kazdy chce uje*%^ kazda armie tylko nie swoja a tak na prawde to wiekszosc zapomniala o co tutaj chodzi i po co CS ma byc zrobiony.
Moze wybierzmy 5 osob i niech od nowa napisza booki do wszystkich ras a najlepiej jak by wziasc i wszystkie itemy zebrac do kupy i wszystkim dac dostep do wszystkiego...
ehhhh polacy Neutral
Nie nazywał bym tego tak. Jest poprostu otwarta dyskusja przeciez nikt nikogo nie atakuje nie ma kłótni.
W sumie nie mialbym nic przeciwko magicznej szmatce w stylu Warbannera, ale ASF wygina ją w kosmos. To co? Kompromis? Dopuszczona magiczna szmatka, ale nie ASF. Deal?
jasne moze zabrac im równiez ten marny sv +5? :wink: Z jednym odziałem kazda armia sobie poradzi. Ale jak było by ich wiecej to juz gorzej. Ten sztandar jest typowo dla nich takie było załozenie bo to jedyny odział któremu opłaca sie go dawac bo przeciez coką go nie dam nie? Ten odział mozna wystrzelac albo wjechac czyms z impactami. Ale Wyobrazcie sobie 2/3 odziały? Nikt ich nie wystawia bo nie mają modeli ale jeszcze troche i to sie zmieni.
Assasin - jest liczony do limitu herosow


Jasne i znow bedzie zapomnianą jednostą nie do wystawienia zwłaszcza na jawne rozpy.

Co do RoH gramy na ringu to my magii nie mamy bo nam ją całkiem paralizuje wiec jest minus. Nie mamy ochrony przeciw invokacją czy czarą na jednej, dwóch kościach kolejny minus. Upolowanie własciciela przedmiotu konczy się maską dla nas. Ten prazedmiot wbrew pozorą jest bardzo losowy.
Piszesz o krasnoludzkim lordzie....Krasnoludzki lord nie wybiegnie na 2 armaty majac je gleboko w dupie. Krasnoludzki lord placi za swoja twardosc placi min 75 pkt nie 35. Krasnoludzki lord nie ma mozliwosci popylania na koniu czy latajacym stworze.


No jasne malal fajne bajki... Nie widziałem jeszcze gracza który by to zrobił a jeśli juz ktos taki sie zdarzył to albo jest bardzo lekko myślny albo był bardzo zdesperowany. Pedndant ohh... ahh... ohh... ten przedmiot gry nie wygrywa, to ze zwieksza duzo szanse na przezycie naszego lodra nie oznacza ze nie da sie go zabic.
A mi matematyka mowi ze ginie 5 Wink ofc srednio tylu ginie Very Happy


No przy odziale 14 lub 12 ( bo tyle zazwyczaj ich jest) to zdecydowanie duzo wystarczy łukami poprawic.

2 odziały BG to naprawde mocna bron fakt, jeden odział jest spokojnie do łyknięcia nawet z ASF.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

wiesz, ze jakby z twojego postu zamiast de wrzucic demony, black guard psy a phaleth greater daemona to mialby podobny wydzwiek?

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9574
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Dżizas, jak czytam niektóre wypowiedzi to się zalamać można..

Zapodam wkrótce rzeczy do poprawki o O&G.

A jeśli chodzi o temat na LS, to Shino zdecydowanie najsensowniej gada. Jak na razie ;)

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Dokladnie tak, jak napisal Shino. BG jest nieporownywalny z helficka elitą. Tu nie pomoga impacty, czy lucznicy. Impacty dzialaja na oddzialy, ktora biora brejka i nie wyplacaja masy atakow z przerzutem. Lucznikow jest ograniczona ilosc a akurat delfy sa w stanie zapewnic dobra osolne wrazliwemu oddzialowi chocby za pomoca harpii. Pomijam fakt, ze nie wszytkie armie dysponuja lukami, albo rydwanami. Natomiast trzeba miec swiadomosc, ze kiedy przychodzi do walki wrecz, to ten oddzial jest nie do zagiecia.

Nie przekonaly mnie argumenty o rzekomej slabosci BG. Sorry, Druchii friends. Mozliwe, ze sie w tym temacie nawzajem nie przekonamy.

Z innej beczki. Barb zarzucil na LS pomysl Patcha. Poniewaz nie mam mozliwosci wypowiedzenia sie w jego temacie, pozwole sobie na wyrazenie opinii tutaj, jako ze jest to temat najblizszy pokrewienstwem do jego propozycji.
5) Orcs and Goblins
- Can take one additional goblin hero/shaman for every full 1000 points in the army
- Can take an additional special and rare unit
Dwie slabe, nic ciekawego niewnoszace propozycje. Chyba, ze chcemy Trojkowi z okazji powrotu do battla pozwolic na jego stary standard. Dodatkowy heros to zacheta do maksymalizacji magii- bierzemy 4 szamanow a do tego mozna sobiespokojnie zafundoac BSB z totemem. Natomiast dodatkowy slot rare/special? Bez laski - i tak grywalne sa tylko dwa rary - trolle i doom diver, wiec na ograniczenia EURO wiecej nie trzeba. Natomiast dodatkowy slot special to dla wiekszosci bedzie dodatkowa katapulta. Witam - zapoznaj moja armie na max magii, 4 bolcach, 2 katapultach i doom diverze.

Zdecydowanie slabe propozycje. Nie tego potrzebuja orkasy, ktora regularnie wykladaja sie na psychologii i animozji. Moja propozycja ulepszenia Black orkow nie byla przypadkowa. Ta armia potrzebuje jednostek, na ktorych moglaby czasem polegac - bez animozji i dobrym ld. Stubborn i stare quell animosity dla BO daloby tej armii znacznie wiecej, niz propozycje Zbyszka. I byloby to boostem dla armii ciekawych a nie pornosow magia-ostrzal.
2) Vampire Counts
- Vanhal's Danse Macabre is not a necromantic spell, so can't be recast.
- Invocation of Nehek can only be cast successfully (a successful casting is one that is not dispelled) once on a unit in each magic phase.
- Drakenhoff Banner – works only if the bearer is alone or joins a core unit
- Helm of commandment works only on core units
- Wraiths regiment size changed to 3-6
Moge sie zgodzic ze wszystkim poza jednorazową inwokacją. Wiem, ze ten czar trzeba oslabic, ale propozycja Barba go po prostu eliminuje z zabawy. Stara inwokacja, ktora naprawde gieta nie byla, byla od takiej, jak proponuje Barb, o niebo lepsza, bo przynajmniej na jeden oddzial mozna ja bylo rzucic kilka razy.

Rzucilem czar, wyszedl jeden ghoul - koniec wskrzeszania dla tego oddzialu. Miales pecha?

Chyba nie tedy droga. Znacznie lepszym rozwiazaniem jest zwiekszanie stopnia trudnosci dla kazdej kolejnej inwokacji, jak przy czarach ogrow. Wtedy i tak nie warto zbyt czesto rzucac wskrzeszania, bo kosci sie marnuja. Ale przynajmniej jest, minimalny i drogo okupiony kostkami powera, wplyw na to, co sie dzieje w fazie magii.
Obrazek

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Stubborn i stare quell animosity dla BO daloby tej armii znacznie wiecej, niz propozycje Zbyszka. I byloby to boostem dla armii ciekawych a nie pornosow magia-ostrzal.
zamien na lub i bedzie ok ;)

war2bone
Chuck Norris
Posty: 583

Post autor: war2bone »

inwokacja była imo stara dobra
+3/+7/+11(12) o ile dobrze pamiętam

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Shino pisze:wiesz, ze jakby z twojego postu zamiast de wrzucic demony, black guard psy a phaleth greater daemona to mialby podobny wydzwiek?
Zdecydowanie nie. Ja tylko proteestuje gdy widze jak chcecie zbanowac dyskretnie sztandar ASF nic poza tym. Natomiast popieram zredukowanie BG do 0-1. Co do przedmiotów to przedstawiam tylko argumenty ze te przedmioty bitew nie wygrywają.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9574
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Tak na szybko co do O&G:

przegięcia: imo poza idiotycznymi pipesami reszta jest ok.

błedy w booku:
- fanol zabijający się o 'kazdy teren' -> powinno byc o kazdy Trudny teren
- herda wybucha nawet jesli nie ma w niej juz squigów -> herda wybucha tylko jesli żyje conajmniej 1 squig
- quell animosity -> nie powinno wzbudzac paniki, jesli mialoby zostac takie jak jest
- savage big uns powinni miec możliwosc brania magicznego bannera

ogólne zasady do poprawy:
- przywrócic stare quell animosity
- w turze Waagh! na 1 jednostki nie powinny dostawac z automatu d6 ran :? Skasowac tę zasadę.
- możnaby wrócić zasadę z dodatkowym bossem goblińskim na każde pełne 1000 pts. i to niekoniecznie w armii czysto goblińskiej. dałoby to dużo pola do manewru i mozliwosc wykorzystania masy głupich goblińskich itemow jak kasowanie warda, wybuchanie, ataki z s10, scouting oraz weszcie pojawiłyby się monstery jak wielki squig czy pająk :)

plewne jednostki:
- hero na wilkim squigu powinien się poruszac po trudnym terenie bez minusów, tak jak hoppersi. no i powinna byc możliwosc dołączania go do hopperów
- orc shaman - możliwosc wsiadania na rydwan (skoro goblin moze, to ork ma nie moc? :? )
- goblińskie rydwany powinny byc 2 na slota - teraz nikt ich nie wystawia
- comon goblins - tu sie nie da nic zrobic :( trzeba by calkiem przebudowac ta jednostkę zaczynając od obniżenia jej kosztu, a tego robic nie chcemy z tego co wiem..
- black orcs - stanowczo za drodzy. nie obniżamy kosztów, wiec proponuje przywrócic stare quell animosity i dac im Immune to psychology
- jazda na dzikach - sytuacja analogiczna jak z common goblinami. za drodzy i plewni. kiedys dzialali masą, teraz sie do niczego nie nadają. moja propozycja: jeden oddział jazdy zwykłych boar boyz może dostać ugrade big uns gratis. czyli wróciliby do ceny z 6 edycji.
- Pump wagon - możliwość normalnego skręcania

Sporo tego, ale nie moja wina, że book został bardzo niedopracowany :(

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Bless - dzięki za krytykę.

Jeśli chodzi o inwokację to się chyba zgadzam. IMO rosnący o dwa power level za każdy recast czaru z jednego maga byłby OK - unikamy "spamu" w stylu wskrzeszanie na 5ciu pojedynczych kostkach, a jednocześnie nie miażdżymy tego w ogóle.

Jeśli chodzi o O&G - też się zgadzam, że byłem wyjątkowo mało kreatywny. Ale liczę na Waszą pomoc...

Na razie mam takie zebrane robocze pomysły:

VC -
wszystkie propozycje dotyczące magii ograniczają się do zmiany zasady recast na: za każdym razem, kiedy mag recastuje czar w jednej turze magii, poziom trudności czaru zwiększa się o 2.

Ogry:
mogą wystawić Slaughtermastera bez Tyranta
mogą wystawić gnoblary bez bullsów
zniesienie ograniczenia na hunterze z move or fire
Leadbelchersi z automatami jak salamandry albo nie muszący ładować
zawsze impacty gdy szarzują nie od 6'
Hellheart->jeżeli przeciwnik wyrzuci na rzucie za miscasta 1 to nasze butchery nie dostają ran

Dark Elfy - ja naprawdę tego powera nie poczułem jeszcze. 3 razy grałem z nowymi DE i za każdym razem masakrowałem je bez żadnych problemów, raz Shino rozjechałem. Owszem, hotek i khaeleth sa fajne, i magia na 20 PD może wymiatać. Tyle że nadal bardziej boję się HE na stardragonie.

Zgadzam się, że na razie Hotek się wybija, aczkolwiek nie aż tak bardzo, jak się wydaje, zanim się z tym nie zagra. Minimum - powinien się liczyć jako dwa scrolle w systemie Eurocomp.

Magię DE obcina eurocomp. Zostaje ten nieszczęsny Black Guard (poza tym cała reszta armii to taka słabsza wersja HE - Smok DE vs Stardragon, cold oni vs dragon princes, executionerzy kontra swordmasterzy... nie czuję maniany zupełnie)

Porównajcie sobie HE z Dark Elfami po takim jak proponujecie obcięciu, z nałożonym Eurocompem to może zrozumiecie, o co mi chodzi. A Black Guard to 13-15 modeli z T3 i asv 5+, move 5. Czy wy je próbujecie od czoła rozkręcać piechotą? Dla mnie osobiście drzewo jest dużo, dużo gorsze.

Awatar użytkownika
Chory
Oszukista
Posty: 815
Lokalizacja: GDYNIA - Snot

Post autor: Chory »

Widze że niektórzy od pisania CS zaraz dojda do napisania nowego booka.

Mam nadzieje ze nie nadejda takie czasy ze za miesiac szarzujac na jakis oddzial okaze sie ze ten oddzial ma nagle 5 nowych zasad bo jakis kolega z podworka je wymyslil a LL to przepchnela.

Ja popieram zdanie Thuriona wypowiedziane gdzies wczesniej.Ingerencja w rozpiski moze byc.Ingerencja w zasady armii i zasady poszczegolnych jednostek stanowczo nie.

Wole grac juz z wymaksowanymi Demonami i VC niz z jakimis hybrydami, ktore powstaly na bazie tego na co narzekaja gracze danej armii.

I nie odnosze sie tutaj do CIebie barb bo Twoj patch jako tako nie ingeruje az tak mocno.Chodzi mi o posty ala ten do Ogrów itd.(no offence).

Awatar użytkownika
Jan z Czarnolasu
Mudżahedin
Posty: 269
Lokalizacja: Provinz Posen

Post autor: Jan z Czarnolasu »

re Bless

na jeden oddział BG z ASFem jest imo wiele sposobów: można to flankować, wystrzelać, wymagować, albo po prostu wykrwawić w starciu czymś mocnym. .. smoki i inne large targety, flesh houndy w liczbie 6, kawaleria z sejwem 1+, demonetki, hajelfy w ogólności, kowadło, impacty wg mnie metod na neutralizacje jest dość sporo. Oddział można także po prostu ominąć. . . nie jest to kawaleria i bardzo często się zdarza, ze unit nie wchodzi w ogóle do walki. No, ale jak ktoś chce na pałe wjeżdzać pierwszą lepszą piechotą to co się dziwić. . . w chosenów też się raczej od przodu nie wjeżdza, a nikt na nich nie narzeka ;P

Wg mnie ostro przegięty oddział to oddział prawie nie mający słabych stron, które przeciwnik może wykorzystać. To np. gg albo BK z drakenhofem. . . nie uciekną nigdy, nie złamią się w walce, wystrzelać nie da rady, wymagować nie da rady, ew. straty da się odrobić, w walce potrafią przywalić. . . można nawet kanapkę założyć i nic. Dzięki popychaczce na rekaście da się tym wbić tam gdzie nam się podoba. . .

Imo poczekajmy, dajmy ludziom pograć delfami i za 2-3 miesiące się zobaczy jaka jest realna siła tej armii. Jakie miejsca na masterach zajmuje, co zawierają standardowe rozpy. . . gdzie tkwią największe przegięcia.

Dajcie się dzieciom nacieszyć. Nie zabierajcie im tak od razu zabawek, na które czekały 6 lat ;)

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9574
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Niech sie cieszą, ale nie wardem na 2+ czy blokowaniem magii przeciwnika za grosze. Te dwa itemy powinny zostac zbanowane. I nie potrzeba 3 miesięcy testów, żeby sie o tym przekonać...
W 5 edycji na turniejach było kilka zbanowanych itemów i było to powszechnie akceptowane i propagowane. A teraz niewiadomo czemu budzi to wielkie oburzenie.

Awatar użytkownika
Jedy Knight
Forma Skrótowa
Posty: 3439

Post autor: Jedy Knight »

Mam z tym wszystkim duży kłopot.
Idioci z GW, wypuszczając w celach zarobkowych Głupio Przegięte Demony zniszczyli grę turniejową.
Jednak nie cierpię radosnej twórczości typu – „Zmieńmy na lewo i prawo zasady jednostek, żeby zbalansować armie”. Martwi mnie też to, że najwidoczniej Barb uważa, że bez takiej ingerencji nie da się tych dwóch durnych armii (VC i DL) przyciąć.
Może się mylę, ale moim zdaniem da się.
Klucz to rozwiązania podał Barb – chyba na LS, ale nie dam głowy – praktyka turniejowa, testowanie rozwiązań.
ETC AR wcale nie były takie genialne – ale kilka lat praktyki wykazało, że radzą sobie nieźle i gra z nimi jest fajniejsza – do wyjścia nowych VC i Demonów – których groźbę mimo moich jeremiad – olano.
Nie wierzę też, że Tajny Komitet „Usiądzie i Wymyśli”.
Wierzę natomiast, że parę miesięcy testów umożliwi wytworzenie prostego systemu na bazie ETC AR + skopanie tyłków VC i DL.
Mam więc nadzieję, że Tajny Komitet wypluje swoje pomysły jak najszybciej, byśmy mogli je testować – chętni do testów znajdą się w wielu krajach.
Naniesie się poprawki, uwzględni Lizaki i Zemstę Alessia – da się żyć na ETC.
Co do Polhammera, czy koncepcji Ravening Hordes zrobionych przez graczy – mam nadzieję, że uda się ich konieczności uniknąć.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.

Awatar użytkownika
Mike
Mudżahedin
Posty: 343
Lokalizacja: Bastion

Post autor: Mike »

Kołata pisze:Niech sie cieszą, ale nie wardem na 2+ czy blokowaniem magii przeciwnika za grosze. Te dwa itemy powinny zostac zbanowane. I nie potrzeba 3 miesięcy testów, żeby sie o tym przekonać...
W 5 edycji na turniejach było kilka zbanowanych itemów i było to powszechnie akceptowane i propagowane. A teraz niewiadomo czemu budzi to wielkie oburzenie.
Co się będziemy rozdrabiać,od razu zbanujmy Mortoga, VH speculum, BoHoeth, battle bannera albo i wszystkie magiczne przedmioty :roll:
Przez całe DMP z RoH udało mi się wywołać 1MC, podczas gdy inverta musiałem zdawać raz i oczywiście nie wyszedł. Jak dla mnie mogą być one zbanowane ale nie rozumiem, czemu chcecie je zbanować, bo nie potraficie sobie z nimi poradzić? o0 Przecież to śmieszne. Każda armia, ma jakieś przegięte przedmioty/jednostki na tym polega cała zabawa. W erze jawnych rozpisek, naprawdę nie widzę problemu, żeby nie rzucać na regiment z RoH czaru z pierdyliarda kości, tak samo invert wiesz, że ma go ten typ i nie szarżujesz w niego samym koksem, tylko przepychasz CRem

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9574
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Mike, a gdy pendant ma kolo na smoku? Klocem chcesz go złapac i przepychac? Jak złapiesz CRem smoka? Zresztą on ten kloc i tak pewnie sklepie..
A gdy pendant jest na kolesiu w BG? Też będziesz przepychał CRem?

Kurwa, takie rzeczy jak ward na 2+ wypaczają grę! Tak samo jak w V edycji różdżka która wszyskie czary z IF napierdzielała.
Wiadomo, że tak jak Forbidden rod nikt nie używał do rzucania d6s4, tak i teraz nie da pendanta na małej magiczce biegającej solo. Każdy użyje takich itemów w najbardziej przegietych konfiguracjach ('sztandarowym' przykladem jest drakenhoff banner).

W czasach, które wiele osób lekko wyśmiewa (i po części słusznie, bo niektóre zasady to była paranoja) jednak znajdowali się ludzie na tyle przytomni, by umilić grę skasowaniem 2-3 przedmiotów. A teraz podnosi się wielki krzyk.

Nie wiem ilu z Was pamieta granie sprzed okolo 10 lat, ale mam wrażenie że cofamy się w te idiotyczne czasy herohammera i totalnych przegieć, od których 6 edycja się na początku tak pieknie odcieła. Patrząc na moją obecną rozpiskę O&G, której są w zasadzie herosi, maszyny i pozatym prawie nic, przypominają mi się te durne czasy. Ale jeśli nie bedę tak grał, to moge zapomnieć o wynikach na turniejach.. Więc zdecydowanie uważam, że trzeba coś z tym zrobić. A zbanowanie 1-2 itemów kilkudziesięciu to nie jest żadna tragedia i powód do płaczu. To znak zdroworozsądkowego podejścia do gry.

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

JJ ale chyba nie da sie juz bardziej poprawic ECS,ogolne stwierdzenia zawsze beda promowaly jedne rozpiski a kasowaly inne.
trudno bedzie to jakos wyposrodkowac choc faktycznie cokolwiek powstanie musi byc gruntownie potestowane.
koniec koncow zawsze moze byc ECS+udupiajki dla armii/schematow

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Wypacza grę bolec za 35 punktów który zabija herosa za 200, ale to nic, przecież to normalne. Bolców masz kołata 8, model z 2+wardem...hmm jeden? Rzeczywiście jest on głównie na smoku, zabij smoka. A jak w walce... proponuję najpierw posłać czempiona by spalił się na nim hate.
Wracając do Csu.
patrząc po ludzkich pomysłach jak dopakować armie, a szczególnie po tych które są przedstawiane na forum orków to żal dupę ściska. Wygląda na to że tą armią to zawsze w kakao się dostaje...ZAWSZE. Dlatego jestem coraz bardziej przeciwny Csowi.
Wyszli Warriorzy.
Już jest mowa o ciekawych lizaczkach, a gracze bestii zacierają rączki na samą myśl o nowych regonach i od lewej do prawa tworzą wishlisty....dokładnie WISHLISTY by chyba głównie pod pakować swoje ego, no a potem wyjdzie to co wyjdzie. Precz z Csem ! :)

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9574
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Bogins - no comment. Jestem na każdym masterze. Na żadnym nie płaczę i raczej nie ciągnę się w ogonie. Może nie jestem super graczem, ale mam duże doświadczenie i wiem, że book do orków jest niedopracowany. Zagraj nimi na PGA. Zobaczymy co powiesz po turnieju.

Bolcei DD u O&G to jedyna rzecz, która trzyma tą armię przy życiu. Zagraj sobie bez nich. Życzę powodzenia. Pozatym, gdyby coś zbalansować, to nie byłoby w rozpiskach 6 balist, bo pewnie jednego slota zajęliby BO albo 2 goblińskie rydwany.

Ja będę O&G grał zawsze, tak jak gram od 10 lat. Będę jeździł na Mastery bez względu na to, czy CS będzie czy nie. Ale nie po to mam w domu 450 modeli, by grać 50 z czego połowa to obsługa od maszyn..

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Mike, a gdy pendant ma kolo na smoku?
Zabijasz smoka. Zawsze tak było. Stary highborn z wardem i regeneracją miał podobną przeżywalność, więc wszyscy walili w smoka.
A poza tym, ile rozpisek DE na Arenie miało smoka? Ile z nich załapało się do top 20?

Ile rozpisek na Arenie opierało się na ring of hotek? Ile miało niezabijalnego lorda w BG? Na jakich miejscach te armie skończyły? Chcecie przywrócenia równowagi mocy? Stanu, gdzie DE nie było albo jedyne dwie armie prowadzone przez fanatycznych klimaciarzy zajmowały miejsca w ostatniej dwudziestce?

Tomek Malal Hądzlik Daemons of Chaos Moria Wrocław 300
Dariusz Butan Butanowicz Vampire Counts Vendetta Jastrzębie Zdrój 289
Darek Dalmar Polit Wood Elves Inkwizytor Warszawa 280
Filip Cosmo Górecki Skaven Zabrze 271
Piotr Dębek Dębkowski Bretonnia Jeźdźcy Hardkoru Piastów 263
Adam Duke Lewański Errantry War Bastion Warszawa 256
Piotr Holan Holanowski Empire Inkwizytor Warszawa 249
Sebastian Bober Daszkiewicz Tomb Kings Vendetta Jastrzębie Zdrój 243
Tomek Assur Szwedow Vampire Counts Moria Warszawa 237
Wojciech Scimitar Łubkowski Dark Elves Draconis Wejherowo 231
Maciej Dziop Dziopak Warriors of Chaos Moria Warszawa 225
Tomasz Handełek Domagalski Lizardmen Inkwizytor Warszawa 220
Tomek . Miszta Wood Elves . Bytom 215
Michał Żaba Szczepaniak DE Inkwizytor Warszawa 210
Kacper Swieta_Barbara Bucki Orcs & Goblins Jeźdźcy Hardkoru Warszawa 206
Bartek Młody Białowąs Warriors of Chaos Inkwizytor Warszawa 201
Karol Młody Pietrowicz Skaven Snot Gdańsk 197
Bartłomiej Fedek Fedyczak Vampire Counts Ad Astra Zielona Góra 193
Jakub Jankiel Jankowski Dark Elves Rogaty Szczur Katowice 188
Maciej mm Moryc Wood Elves Moria Lublin 184
Aleksander Olo Preiss Beasts of Chaos . Katowice 180
Paweł Paffeu Koszowski Lizardmen Skaven Blade Wrocław 176
Damian Dydu Drzystek Wood Elves Legion Dankowice 172
Michał Kołata Kołakowski Orcs & Goblins Jeźdźcy Hardkoru Piastów 168
Szymon Twardochleb Niedorezo Dwarfs Snot Gdańsk 165
Marek Buszman Buszkiewicz Bretonnia Rogaty Szczur Gorzów Wlkp. 161
Maciej . Kos High Elves . Nowy Sącz 157
Błażej Bless Misztal Wood Elves Jeźdźcy Hardkoru Warszawa 153
Andrzej . Dzedzej High Elves Snot Gdańsk 149
Michał .Pawlak Pawlarczyk Empire . Gliwice 146
Piotr . Nowak Wood Elves Hobbit Nowy Sącz 142
Paweł LinuX Linek Vampire Counts Powergamers Warszawa 138
Tomasz Gremlin Kanclerski Wood Elves Hobbit Szczawnica/Kraków 135
Tomasz . Koszowski Orcs & Goblins . Wrocław 131
Kamil Kosmo Guzy Wood Elves Vendetta Jastrzębie Zdrój 127
Krystian Piszczałka Krych Dark Elves Rogaty Szczur Gorzów Wlkp. 124
Marcin Hypnotic Borowy Dark Elves . Kraków 120
Stanisław Crusader Scheiner Lizardmen Ordin Warszawa 116
Krzysztof Offspringman Żelaźnicki Dark Elves Kult Warszawa 113
Łukasz Sa!nt Pieniążek Empire . Nowy Sącz 109
Robert Robson Mrozek Daemons of Chaos Rogaty Szczur Warszawa 105
Mateusz Kurka Kurowski Empire Ad Astra Zielona Góra 102
Michał Shino Rusinek Tomb Kings Moria Warszawa 100
Maciej . Paraszczak Ogre Kingdoms Legion Kraków 100
Krzysztof Szafa Szafrański Dwarfs Bazyliszek Warszawa 100
Paweł Rusinek Rusin Wood Elves Legion Kraków 100
Krzysztof Kis Panufnik Orcs & Goblins Bastion Halinów 98
Paweł Charki Charkowski Orcs & Goblins . Kraków 94
Patryk Niedbal Niedbalski Errantry War Bastion Warszawa 91
Piotrek . Pabis Empire Snot Gdańsk 87
Krzysztof Kołek Kołtan Empire Snot Gdańsk 84
Robert Robak Malczyk Wood Elves . Zabrze 80
Łukasz . Żyłka Empire Ad Astra Zielona Góra 76
Tomasz Hudy Chudziński Dwarfs Ad Astra Zielona Góra 73
Krzysiek Skaven Żelazko Skaven Legion Kraków 69
Grzegorz . Szrednicki Wood Elves . Bytom 65
Roman . Husarski Dwarfs . Kraków 62
Marcin Raptor Czaja Lizardmen Legion Kraków 58
Piotr . Koszowski Vampire Counts . Wrocław 55
Marcin . Jabłoński Orcs & Goblins . Kraków 51
Adrian . Pałka Dark Elves Hobbit Nowy Sącz 47
Bartosz GarG Kanclerski Dark Elves Hobbit Szczawnica 44
Michał Kokos Moczulski Dwarfs Rogaty Szczur Szczecin 40
Paweł . Szczurek Orcs & Goblins Bocheńska Rzeźnia Bochnia 37
Maciej Snajper Dobrowolski Beasts of Chaos Ad Astra Zielona Góra 33
Marek Sobieś Sobiesiak Dwarfs . Wrocław 29
Patryk . Kurzydło Orcs & Goblins . Limanowa 26
Tomek Spazo Kmiotek Wood Elves . Katowice 22
Mirosław . Bajer Lizardmen . Kraków 19
Przemek . Rymer High Elves . Katowice 15
Andrzej . Gąsiorkiewicz Vampire Counts . Kraków 11
Bartosz Dibo Drajewicz Beasts of Chaos . Kraków 8
Mateusz Kędziorek Sanetra Dwarfs Legion Żywiec 4
Marcin Król Goblinów Salamon Orcs & Goblins . Katowice 1
Wyniki z Areny. Na marginesie dodam tylko, że źle wpisano niektóre armie - Holan grał VC, Duke Demonami, Białowąs, Polit i Daszkiewicz też Demonami.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

ODPOWIEDZ