Vampiry a Balancing Patch & Restricted

Rozwój i dyskusje na temat rozwiązań przywracających grze balans.

Moderator: Barbarossa

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Żaba
Masakrator
Posty: 2957

Re: Vampiry a Balancing Patch & Restricted

Post autor: Żaba »

Demony... powinni tego zabronić.... :mrgreen:
a tak na serio wszystko się da tylko trzeba ciąć, ciąć, ciąć jak prawdziwy enkawudzista, bez mrugnięcia okiem.
ot choćby - po przerzuceniu ld automatycznie wyparowywujesz, ward tylko na niemagiczne, itd. nie trzeba wymyślać nic niezwykłego, da się.

Ż.

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

a moze w druga strone? wzmocnic inne armie na matchup z demonami/wampirami(pisze wampiry bo wkoncu to temat o VC, a przewija sie tylko motyw DoCh :P). np. WE maja "slabo" ze wzg na niemagiczny WS, wiec moze "all Daemons (close combat/shooting) attacks agains forest spirits count as non-magical" albo u O&G "O&G units do not have to check fear test agains Daemons units while charging"? etc etc

Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity
Posty: 5355

Post autor: Tutajec »

myślę że łatwiej przyciąć jedną armie niż poprawiać 10

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

Niekoniecznie 10. poza tym jak sam widzisz ciezko u demonow "uciac, zeby nie sciac" :<

Awatar użytkownika
Shinue
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6756
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"

Post autor: Shinue »

a u wampirów nie było ciężko?
Obrazek

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

Nie, bo wiadomo co sciac i jak. VC to armia defensywna magia i banner robia gre, uciete i wszystko gra. a co u demonow? Jak obetniesz hero z savem 0+? zajecie slota hero to za duzo (mysle ze z tego powodu to zostalo wycofane). Jak dobrze obciac horrory zeby ludzie nie wystawiali 30 na <2000? bylo kilka dobrych pomyslow z albo/albo...

Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity
Posty: 5355

Post autor: Tutajec »

w demonach wszystko jest dobre wiadomo są wyjątki. więc jak wszystko jest dobre to wszytko trza tak samo ściąć, ciachnąć warda i to że jak nie zdadzą ld to znikają. przycięcie do 12 kostek dotyczy wszystkich oraz te racjonalne cięcie że bsb khorna nie może mieć giftów i bannerów też chyba jest oczywiste

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

na wszystko jest kontra... co do warda to mi on zwisa bo i tak nigdy nie zdaje :P co poswiadcza moi przeciwnicy ;) a co do sypania to po prostu zmienilby sie troche metagame skladania rozpy, nikt juz by nie gral na drogim GD albo klockach za 300 pkt tylko wchodzilby spam heraldow i malych oddzialkow, IMO wcale nie jest to slabsze, po prostu inne i do tej pory nieznane, jedyne co to by zmienilo to nabilo troche kasy GW bo kilkanascie osob musialo by po raz kolejny w ramach BP+R kompleksowo przebudowywac rozpe

ja bede twardo twierdzil ze na kazde ograniczenie jakie wymyslicie znajde skuteczna wygrywajaca turnieje alternatywe, powiedzmy ze takich osob jest 4, wrzuca pomysl na forum, inni skopiuja i po 3 miechac od nowego ograniczenia znowu mamy ta sama sytuacje z przegietymi demonami... i znowu wprowdzamy kolejne zmiany kompozycyjne

co do wampirow to trudno stwierdzic ze sa odpowiednio przyciete, na Draconie nikt z szeroko pojmowanego TOPu nimi nie gral (poza Blessem ktory gra na smoku :P) a MB wygral Furion wlasnie wampirami... stwierdzanie ze wampiry sa przyciete ok jest moim zdaniem zbyt daleko idace, choc oczywiscie duzo latwiej bylo je przyciac bo opieraly sie glownie na magii, demony sa zbyt uniwersalne zeby przyciecie jednej fazy cos dalo...

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

jest dokladnie jak pisze Thurion...
vc dalo sie przyciac bo wiadomo bylo co i gdzie ciac.
choc wiadomo ze jeszcze bedzie trzeba uszczknac conieco to jestesmy na dobrej drodze...
z DoCH to zupelnioe inna sprawa.
u demonow prawie wszystko jest mocne i laczac jedno z drugim wychodzi naprawde mocna, mocna armia.
nasowa sie pytanie kto testowal te armie w GW?
kazdy normalny gracz w ok 10-15 min po przeczytaniu booka robi tak gieta armie ze ja pieprze...

z pkt widzenia WE zmienienie warda na poprzedni [ niedzialajacy na magie ] baaardzo duzo zmienia.
ogromna ilos razy wszysko sie walilo bo z 6 rzutow zdal 4-5 :)
wiadomo jak pech to pech jednak to zmusiloby graczy DoCH do wiekszej kombinatoryki bo nie wierze ze wpuszczaliby juz kazdy pocisk, olewali kazdego hero z m.weapon, czy inne unity z magicznymi atakami.
tak jak w WE. wiem ze ward jest mocny jednak ilosc magicznych atakow w roznych armiach sprawia ze trzeba mocno kminic zeby nie dostac w to najwazniejsze...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Zmiana warda na stary ward byłaby b. ciekawa :) Dałaby znów troszę demonom po dupciach... Co prawda psiaki i bloodzio nadal biegałyby z MR, ale już bardziej bałyby się herosów z magiczną bronią :) Ale czy nie jest to zbyt duża ingerencja w booka ?
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
eliah91
Masakrator
Posty: 2759
Lokalizacja: Warszawa Czarne Wrony

Post autor: eliah91 »

A przycięcia w wampach nie są ? :shock:
Obrazek

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

karlee pisze:Zmiana warda na stary ward byłaby b. ciekawa :) Dałaby znów troszę demonom po dupciach... Co prawda psiaki i bloodzio nadal biegałyby z MR, ale już bardziej bałyby się herosów z magiczną bronią :) Ale czy nie jest to zbyt duża ingerencja w booka ?
dla mnie moze byc, jedyne co to zostawilbym staly ward na herosach (i np zmienil locus of tzeentch na to ze daje staly ward zamiast warda podbitego)

pzdr

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

thurion pisze:
karlee pisze:Zmiana warda na stary ward byłaby b. ciekawa :) Dałaby znów troszę demonom po dupciach... Co prawda psiaki i bloodzio nadal biegałyby z MR, ale już bardziej bałyby się herosów z magiczną bronią :) Ale czy nie jest to zbyt duża ingerencja w booka ?
dla mnie moze byc, jedyne co to zostawilbym staly ward na herosach (i np zmienil locus of tzeentch na to ze daje staly ward zamiast warda podbitego)

pzdr

dobre i sensowne.
horrory z heraldem zamiast 4+ staly 5+.
bohaterwie jako boscy [ demoniczni 8) ] staly ward zawsze powinni miec.
zbyt drodzy sa zeby biegali tylko ze zdejmowalnym.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

Szkoda tylko, ze to zbyt duza ingerencja w zasady armii :(

Awatar użytkownika
Hobbit
Falubaz
Posty: 1207
Lokalizacja: O(j)pole

Post autor: Hobbit »

Przywrócono stare quel animosy? dlaczego więc nie stary ward? :) Nikomu nie szkodzi sprawdzić na kilku lokalach czy zmiana taka ma sens przecież.

... no dobra gram skavenami...
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

A może przywrócić demoniczną animozję z V edycji :mrgreen:
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
PIOTROSLAV
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 153

Post autor: PIOTROSLAV »

Lidder pisze:Szkoda tylko, ze to zbyt duza ingerencja w zasady armii :(
uważam, że lepiej dac jedną ogólną zasadę niż 15 szczegółowych, po jednej na kazdy oddział

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

Najlepiej to zabronic grac demonami, lepsze to niz wymyslanie specialnych ograniczen...
Tak naprawde to nie trzeba wiele ograniczac. Wiekszosc jednostek u demonow jest dobra, a kilka przegietych. Ucinanie tych przegietych do statusu "dobry"(np. dodatkowy slot na GD i ograniczenie ich ekwipunku) i ograniczenie mocniejszych jednostek(np. psy 0-2) zdaje egzamin. Wiecej takich dobrych pomyslow jest mile widziana. Ingerenca w zasady swiadczy jedynie o braku pomyslow na sensowne ograniczenia.

Dziwi mnie troche postwa graczy. Wszyscy narzekaja na dobre armie, a zapominaja o tych slabszych. Wiekszosc moich orkowych znajomych to klimaciarze, a do gry(turniejowej) podchodza z usmiechem. Wiedza, ze ich armia jest slabsza i musza sie bardziej starac. Na imprezachslyszy sie narzekania w stylu "znow przegralem z demonami, a gralem dobrze" a nie "znow wygralem z orkami, a nawet specialnie sie nie przykladalem". Bardzo samolubnie podchodzi sie do BP. Nigdy nie bedzie balansu i zawsze bedzie hierarchia. Od nas jedynie zalezy jak wielkie beda te roznice. VC juz uciete pora zmienic demony/orki/bestie/ogry.

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

lidder... czym grasz?

co z tego ze obetniesz kolejny oddzial.
czytales chociaz co pisal Thurion?
chyba nie i nie zauwazyles ze faktycznie jest potrzebna "globalna" zasada a nie szczezgolowe na kazdy odzial bo potem to juz wogole bedzie zabawnie robienie rozpiski.
moze nie zauwazyles ale starano sie juz cos zrobic z orkami, bestiami, dow czy ogrami.
jak bedzie trzeba i graczy zainteresuja zmiany bedzie mozna sprobowac jeszcze jakos poprawic im zycie.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Manfred
Postownik Niepospolity
Posty: 5906
Lokalizacja: Cobra Kai

Post autor: Manfred »

Jankiel pisze:A może przywrócić demoniczną animozję z V edycji :mrgreen:
możesz przytoczyć ?? bo tej zasady nie pamiętam :P

ODPOWIEDZ