Vampiry a Balancing Patch & Restricted
Moderator: Barbarossa
Vampiry a Balancing Patch & Restricted
Zrobilem ten topic by grajacy wampirami mogli sie wypowiadac co im sie podoba/nie podoba w aktualnym BP oraz moze poddawali nowy pomysly jego tworcom
Proponuje stwozyc taki topic do kazdej armi bo mysle ze bedzie bardziej przejzyscie
Proponuje stwozyc taki topic do kazdej armi bo mysle ze bedzie bardziej przejzyscie
- przy ograniczeniu 10 pd/dd zrezygnowałbym z ograniczenia co do wskrzeszania 1 regonu, któe wynosi max 2 na turę.
- *** dla wszystkich armi, zasada ze kosc z limitu tracę w zamian za bonus +1 lub wybieranie czarów lub bound z cospscarta, itp. tylko w turze gdy z tego bonusu kożystam.
Tak sie nagle okazuje, ze corps cart zjada 2 kości z pula ;/ bo daje -1 to cast i rzuca bound spell ( przewaznie raz w bitwie) to jest bardzo nieuczciwe w stosunku na przyklad do przedmiotu : tzeench will - duzo lepsze a z limitu kosztuje tyle samo.
- wskresznie fell batów k3 rany opcja wyposrodkowana
- zakaz dublowania bloodlines
- popychaczka bez recasta.
- *** dla wszystkich armi, zasada ze kosc z limitu tracę w zamian za bonus +1 lub wybieranie czarów lub bound z cospscarta, itp. tylko w turze gdy z tego bonusu kożystam.
Tak sie nagle okazuje, ze corps cart zjada 2 kości z pula ;/ bo daje -1 to cast i rzuca bound spell ( przewaznie raz w bitwie) to jest bardzo nieuczciwe w stosunku na przyklad do przedmiotu : tzeench will - duzo lepsze a z limitu kosztuje tyle samo.
- wskresznie fell batów k3 rany opcja wyposrodkowana
- zakaz dublowania bloodlines
- popychaczka bez recasta.
bound zjada kości tylko wtedy kiedy jest rzucony o ile pamiętamRobson pisze:Tak sie nagle okazuje, ze corps cart zjada 2 kości z pula ;/ bo daje -1 to cast i rzuca bound spell ( przewaznie raz w bitwie)
zgodzę się, fajna opcjaRobson pisze:- wskresznie fell batów k3 rany opcja wyposrodkowana
czyli nie można sobie zrobić armii na magii, tak? bo albo lord ma 4 ml, albo jeden heros ma 2 ml... bez przesady...Robson pisze:- zakaz dublowania bloodlines
ja bym dal mozliwosc recasta tylko dla uzyskania drugiego efektu, tj. ASF. ale to moje widzimisię.Robson pisze:popychaczka bez recasta.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Bo? To jest ewidentny babol i przegiecie, rzucanie nawet po 1 ranie jest ostre. Zreszta wstaw corpse cart - bedziesz mogl wskrzeszac po 1 calym fell bacie na czar ^^Robson pisze: - wskresznie fell batów k3 rany opcja wyposrodkowana
Z reszta Twoich postulatow sie zgadzam - invocation IMO nie powinno byc limitowane, a popychaczka powinna dolaczyc do wampirycznego lore. Dolozylbym jeszcze tylko, ze Helm of Commandment zajmuje dodatkowy slot hero, podobnie jak DB. I wraithy 3-6.
A ja sie wpelni zgadzam z Robsonem pamietajcie ze nie mozna wskrzeszac "rannego Fell Bata" tzn ze wskrzeszajac je po 1 woundzie nie dziala na nie blood line summon creatures of the night a konkretnie mozliwosc wskrzeszania ich overnumber
A co do dublowania blood linow to raczej ograniczyl bym to do nie dublowania tych samych kombinacji blood linow ewentualnie
A co do dublowania blood linow to raczej ograniczyl bym to do nie dublowania tych samych kombinacji blood linow ewentualnie
ale wrigty są przecież 3-6 to co jest w bp to tego nie neguję dopisałem tlyko co bym zmienił. Co do zrobienia rospy na magii to i tak przy tym limicie kostek tego nie zrobisz, więc podwajanie bloodlinów nic w tym nie przeszkadza. chodziło mi głównie o to aby 3vc nie mialo tego samego wskrzeszania batów/ghuli przykłądowo.
apropo wskrzeszanie 1 rany na fell bacie to lipa a nie przegiecie dodatkowo i tak tracisz 1 kostke za bloodline, + ewentualnie druga za corps cart jak chcesz 2 rany leczyć, wiec to sie wogóle nie opłąca.
apropo wskrzeszanie 1 rany na fell bacie to lipa a nie przegiecie dodatkowo i tak tracisz 1 kostke za bloodline, + ewentualnie druga za corps cart jak chcesz 2 rany leczyć, wiec to sie wogóle nie opłąca.
A ty wiesz ze efekt unholy lodestone dziala w 6" od wozka? i ty chcesz tego uzywac na oddziale ktory porusza sie 20" na ture?swieta_barbara pisze:Bo? To jest ewidentny babol i przegiecie, rzucanie nawet po 1 ranie jest ostre. Zreszta wstaw corpse cart - bedziesz mogl wskrzeszac po 1 calym fell bacie na czar ^^
Nie uwazam ze pomysl Robsona jest najlepszy rozwinol bym go moze ewentualnie ze normalnie wskrzeszasz fell baty po 1 woundzie a gdy masz blood line to D3
A ja nie wiem jakim prawem twórcy BP i REST... wprowadzili ograniczenie ożywienia batów. Traktowane są jak piechota ?? niby są ale przez dożywienie troszkę to zmieniono.
Van Hels -- pozwoliłbym rzucić 2 efekt po rzuceniu popychaczki.
Zabranianie dublowania VP to jakaś bzdura - kurde ludzie wy chcecie zmieniać całe AB... sądzicie, że lepiej napisalibyście je pod 7ed to proszę bardzo...
Generalnie nie bronie VC ale przykład GG wbijających się w BG z Assasinem i tracę GG szybciej niż wam się zdaje...
Ograniczamy przegięte armie, hmm np empire ze ST (samo empire jakoś przegięte nie jest), a Twórcy BP i REST grają jakimi armiami ?? zapewne nie tymi, którymi na turniejach ciężko zająć dobre miejsce.
Jestem jak najbardziej za zmianami ale nie bezpośrednim ingerowaniem w AB... i zmiany poszczególnych zasad...
Van Hels -- pozwoliłbym rzucić 2 efekt po rzuceniu popychaczki.
Zabranianie dublowania VP to jakaś bzdura - kurde ludzie wy chcecie zmieniać całe AB... sądzicie, że lepiej napisalibyście je pod 7ed to proszę bardzo...
Generalnie nie bronie VC ale przykład GG wbijających się w BG z Assasinem i tracę GG szybciej niż wam się zdaje...
Ograniczamy przegięte armie, hmm np empire ze ST (samo empire jakoś przegięte nie jest), a Twórcy BP i REST grają jakimi armiami ?? zapewne nie tymi, którymi na turniejach ciężko zająć dobre miejsce.
Jestem jak najbardziej za zmianami ale nie bezpośrednim ingerowaniem w AB... i zmiany poszczególnych zasad...
- dark kaczuszka
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 145
- Lokalizacja: Kraków
heh... po co tyle agresji? spokojnie. W mojej opinii większość niedogodności jest do przełknięcia, bo i kosiarze są nadal grywalni, a bez regenki i hełmu da się grać, 2x wskrzeszanie na runde też ma sens, mnie jako gracza VC boli tylko ograniczenie na popychaczce, zwykle grałem raczej na piechocie i w zasadzie popychaczka była jednym z nielicznych sposobów by fajnym oddziałem dopaść wroga. Armia nie ma strzelania, i bez popychaczki przeciwnik może mi uciekać w nieskończoność.... no cóż trzeba odkurzyć starych dobrych BK.
Ostatnio zmieniony 26 gru 2008, o 20:38 przez dark kaczuszka, łącznie zmieniany 1 raz.
- dark kaczuszka
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 145
- Lokalizacja: Kraków
Bo VC są przegięte względem armii które mają starszy podręcznik. Nowsze armie dość łatwo są w stanie ukręcić łebek Vampirkowi.
Jakoś starsze VC nie miały problemu z wrzuceniem hellish vigor na oddział. Dobrze że te vc są ucięte bo niestety gra z rozpiskami bez BP na VC często sprowadzala się do tego zeby jak najmniej przegrac.
Młody czy mi się wydaje, czy Ty grasz dalej nie mniej przegiętymi Scavenami ?? przerzuć się na Ogry lub coś mniej rzeźnickiegoMłody pisze:Jakoś starsze VC nie miały problemu z wrzuceniem hellish vigor na oddział. Dobrze że te vc są ucięte bo niestety gra z rozpiskami bez BP na VC często sprowadzala się do tego zeby jak najmniej przegrac.
Z całym szacunkiem ale odnoszę wrażenie, że robi się nagonka na kilka armii, bo pewnym osobom się one nie podobają i nawet mogę stwierdzić IMO, że stare VC były bardziej wygięte. Dlaczego ?? a bo np w starych wampach strata Lorda aż tak bardzo nie bolała jak teraz... no ale to IMO
Moim zdaniem nowe wampiry sa mocniejsze od starych ale maja tez wady ktore zostaly wspomniane a ktorych nie chce sie widziec jak np. duzo mniejsza liderka oddzialow - strata generala to horror, kiedys bylo z tym zle, teraz jest tragicznie. Jest tez kilka gietych rzeczy, ale zostaly one juz przyciete. Wnioski mam nastepujace:
- Wraithy, Drakenhoff i Helm sa w miare dobrze przyciete;
- ograniczenie magii jest troche przesadzone - jest limit kostek, do tego limit ilosci wskrzeszen i popychaczki (ktora ma tylko 12 cali zasiegu i drugi efekt), do tego specjalnosci we wskrzeszaniu zabieraja kosci - troche za duzo tego;
- reszta jak dla mnie jest zupelnie wporzadku;
- Wraithy, Drakenhoff i Helm sa w miare dobrze przyciete;
- ograniczenie magii jest troche przesadzone - jest limit kostek, do tego limit ilosci wskrzeszen i popychaczki (ktora ma tylko 12 cali zasiegu i drugi efekt), do tego specjalnosci we wskrzeszaniu zabieraja kosci - troche za duzo tego;
- reszta jak dla mnie jest zupelnie wporzadku;
Moim zdaniem:
Helm of Commandment: Dodatkowy slot hero na lordzie jest troszke glupawy wiem ze 7WS powoduje ze oddzialy z WS3 trafiaja moje oddzialy na 5+ ale to rozwiazanie powoduje ze nikt tym itemem nie bedzie gral na lordzie lepiej zwiekszyc jego koszt do 55pkt oraniczy to mozliwosci ofensywne wampira (nie bedzie mu starczylo na skull staff i styknie tylko na walachs bloody hauberk co nie bedzie niczym przegietym)
Darkenhoff Banner: Dlaczego nie moze go nosic king rozumiem banda BK pomykajacych przez sciany z regenka jest over ale czemu zabierac mozliwosc brania blood powerow?rozumila bym ograniczenie do opcji brania Avatar of Death albo Dread Knight zeby wylaczyc mozliwosc wziecia jeszcze ghoul kain albo walkong death
Vanhels Dance Macabre: Rozumiem oraniczenie recasta bo bylo to przegiete choc w takim wypadku wolal bym rozgraniczenie jej na dwa oddzielne czary jak w 6 edycji bac jak pisali moi przedmowcy na mozliwosc zucenia tylko jednej opcji w turze
Invocation of Nehek: Zgadzam sie z tym ograniczeniem 10 inkantacji na oddzial w tuze bylo nie do obejscia przez inne armie choc moim zdaniem lepsza opcja bylo by troszke inne ograniczenie inkantowania do:
Inkantacje na cory: max 3 udana na ture(tak jak w poprzedniej edycji)
Inkantacje na speciale: max 2 udanana ture
Inkantacje na rary max: 1 udanana ture
Invokacje na Fell Baty tez wymagaly obciecia lecz tu zrobiono to zbyt stanowczo moja propozycja bylo by wskrzeszanie ich jak kawalerji czy eterykow normalnie
Lecz bohater z summon creatures of the night mial by mozliwosc wskrzeszania ich D3 poza innymi bonusami wynikajacymi z tego blood powera gdyz w obecnej sytuacji ten blood power nie daje mozliwosci wskrzeszania overnumber gdyz nie mozemy wskrzesic fell bata z 1 woundem
Crain Wraiths: Do tego ograniczenia nie mma obiekcji rozumiem i popieram
Choc zastanawiam sie jak jest z dokladna interpretacja Czy mozna wziasc 6 Wraithsow + Banshee jakos 7 model oddzialu czy 6 modeli w tym Banshee
Poki co zmeczylem sie o Restricted wypowiem sie jak odpoczne
Mysle ze byla to konstruktywna i przemyslana krytyka dziekuje i gratuluje wytrzymalosci tym co to przeczytali
Helm of Commandment: Dodatkowy slot hero na lordzie jest troszke glupawy wiem ze 7WS powoduje ze oddzialy z WS3 trafiaja moje oddzialy na 5+ ale to rozwiazanie powoduje ze nikt tym itemem nie bedzie gral na lordzie lepiej zwiekszyc jego koszt do 55pkt oraniczy to mozliwosci ofensywne wampira (nie bedzie mu starczylo na skull staff i styknie tylko na walachs bloody hauberk co nie bedzie niczym przegietym)
Darkenhoff Banner: Dlaczego nie moze go nosic king rozumiem banda BK pomykajacych przez sciany z regenka jest over ale czemu zabierac mozliwosc brania blood powerow?rozumila bym ograniczenie do opcji brania Avatar of Death albo Dread Knight zeby wylaczyc mozliwosc wziecia jeszcze ghoul kain albo walkong death
Vanhels Dance Macabre: Rozumiem oraniczenie recasta bo bylo to przegiete choc w takim wypadku wolal bym rozgraniczenie jej na dwa oddzielne czary jak w 6 edycji bac jak pisali moi przedmowcy na mozliwosc zucenia tylko jednej opcji w turze
Invocation of Nehek: Zgadzam sie z tym ograniczeniem 10 inkantacji na oddzial w tuze bylo nie do obejscia przez inne armie choc moim zdaniem lepsza opcja bylo by troszke inne ograniczenie inkantowania do:
Inkantacje na cory: max 3 udana na ture(tak jak w poprzedniej edycji)
Inkantacje na speciale: max 2 udanana ture
Inkantacje na rary max: 1 udanana ture
Invokacje na Fell Baty tez wymagaly obciecia lecz tu zrobiono to zbyt stanowczo moja propozycja bylo by wskrzeszanie ich jak kawalerji czy eterykow normalnie
Lecz bohater z summon creatures of the night mial by mozliwosc wskrzeszania ich D3 poza innymi bonusami wynikajacymi z tego blood powera gdyz w obecnej sytuacji ten blood power nie daje mozliwosci wskrzeszania overnumber gdyz nie mozemy wskrzesic fell bata z 1 woundem
Crain Wraiths: Do tego ograniczenia nie mma obiekcji rozumiem i popieram
Choc zastanawiam sie jak jest z dokladna interpretacja Czy mozna wziasc 6 Wraithsow + Banshee jakos 7 model oddzialu czy 6 modeli w tym Banshee
Poki co zmeczylem sie o Restricted wypowiem sie jak odpoczne
Mysle ze byla to konstruktywna i przemyslana krytyka dziekuje i gratuluje wytrzymalosci tym co to przeczytali
To że hełm zabiera slota hero jak jest na lordzie wcale nie oznacza, że na lordzie nikt go nie bierze bo przy tych ograniczeniach PD na spokojnie robi się limit przy trzech wampirach i czwarty heros jakoś specjalnie potrzebny nie jest, a punkty można przeznaczyć na wsparcie.Madimiel pisze:Moim zdaniem:
Helm of Commandment: Dodatkowy slot hero na lordzie jest troszke glupawy wiem ze 7WS powoduje ze oddzialy z WS3 trafiaja moje oddzialy na 5+ ale to rozwiazanie powoduje ze nikt tym itemem nie bedzie gral na lordzie lepiej zwiekszyc jego koszt do 55pkt oraniczy to mozliwosci ofensywne wampira (nie bedzie mu starczylo na skull staff i styknie tylko na walachs bloody hauberk co nie bedzie niczym przegietym)
A licky boom boom down!!!
Lord, Hełm + Smok ile Slotów zjada ??b_sk pisze:To że hełm zabiera slota hero jak jest na lordzie wcale nie oznacza, że na lordzie nikt go nie bierze bo przy tych ograniczeniach PD na spokojnie robi się limit przy trzech wampirach i czwarty heros jakoś specjalnie potrzebny nie jest, a punkty można przeznaczyć na wsparcie.Madimiel pisze:Moim zdaniem:
Helm of Commandment: Dodatkowy slot hero na lordzie jest troszke glupawy wiem ze 7WS powoduje ze oddzialy z WS3 trafiaja moje oddzialy na 5+ ale to rozwiazanie powoduje ze nikt tym itemem nie bedzie gral na lordzie lepiej zwiekszyc jego koszt do 55pkt oraniczy to mozliwosci ofensywne wampira (nie bedzie mu starczylo na skull staff i styknie tylko na walachs bloody hauberk co nie bedzie niczym przegietym)
Pokaż mi inny model który zjada tyle co ta opcja
No dobra, ale Lord + Hełm + Smok to z zasady jest dupna opcja bo co za sens brać przedmiot, który działa poza HtH no modelu do HtH?
A licky boom boom down!!!
Co do tych ograniczen PD jeszcze sie nie wypowiedzialem bo mialem to zrobic poki co w skrocie napisze tylko ze pojechaliscie po bandzie w chu...b_sk pisze:To że hełm zabiera slota hero jak jest na lordzie wcale nie oznacza, że na lordzie nikt go nie bierze bo przy tych ograniczeniach PD na spokojnie robi się limit przy trzech wampirach i czwarty heros jakoś specjalnie potrzebny nie jest, a punkty można przeznaczyć na wsparcie.
Ja w mojej podstawowej rozpie na na 1000 pkt wystawiam zestaw 2 wampirow i nekromanty ktory wedlog waszych zasad generuje 13 PD a wyscie to napisali dla armi 2000/2999!!!!
ktoś chyba nie rozumie tego co tutaj się robi...Madimiel pisze: Ja w mojej podstawowej rozpie na na 1000 pkt wystawiam zestaw 2 wampirow i nekromanty ktory wedlog waszych zasad generuje 13 PD a wyscie to napisali dla armi 2000/2999!!!!