Ósmoedycyjne kminy nad Lizakami... (Pająk)
Moderator: Ziemko
Re: Ósmoedycyjne kminy nad Lizakami...
Dla kowbojow imho najlepszy build to:
Slomka
Dawnstone
Charming shield
LA, cold one.
Koles ma 1+ przerzucanego sejwa, wiekszosc rzeczy rani na 2+ , niezle modyfikuje sejw i w dodatku moze jedna kule na ryj wygarnac.
Slomka
Dawnstone
Charming shield
LA, cold one.
Koles ma 1+ przerzucanego sejwa, wiekszosc rzeczy rani na 2+ , niezle modyfikuje sejw i w dodatku moze jedna kule na ryj wygarnac.
ja z kolei mam trzech ulubionych, najlepiej jak występują łącznie:
Saurus na coldzie z dwurakiem i armour of destiny (1+save, 4+ward)
Saurus na coldzie z dwurakiem, amulet of itzl (2+ward na pierwszą ranę), dragonhelmem, venomem (magiczne i zatrute ataki)
Saurus na coldzie z burning bladem, charmed shieldem, dawnstonem
kosztują w sumie prawie 500 punktów ale robią rozpierduchę totalną;]
Saurus na coldzie z dwurakiem i armour of destiny (1+save, 4+ward)
Saurus na coldzie z dwurakiem, amulet of itzl (2+ward na pierwszą ranę), dragonhelmem, venomem (magiczne i zatrute ataki)
Saurus na coldzie z burning bladem, charmed shieldem, dawnstonem
kosztują w sumie prawie 500 punktów ale robią rozpierduchę totalną;]
Imho jak wystawiac to wlasnie od razu 3, a nie 1. Kazdy ma jakas oslone na cannony i no savy takze bardzo fajnie zlozeni sa.
- JungleJack
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 187
- Lokalizacja: Lewa Flanka Mielec
Od pewnego czasu gram na podobnym tylko bez bane head i luckstone. Za te pkt. dokupuję Dawnstone. Taki saurus często się przydaje i dobrze spisuje w swoich zadaniach.
nowy pomysł, bo raczej nie zdążę pomalować ogrów na Bazyla... Dość nietypowo, mało skinków... wręcz prócz chamków zerowo
Slann Mage-Priest 295
Death
Bane Head
Dragonbane gem
Rumination
Slann Mage-Priest General & BSB 300
Light
Cogitation
Saurs Scar-Veteran 160
Sword of Might
Light Armour
Charmed Shield
Dawnstone
Cold One
Saurus Scar-Veteran 161
Great Weapon
Armour of Destiny
Cold One
2 x 25 Saurus Warriors 2 x 305 pkt.
FCG
3 Salamanders 225
6 Kroxigors 330
2 x 6 Chameleons 2 x 72
7 Chameleons 84
3 Terradons 90
Myślałem też nad zrobieniem jednej 8 chamków, wywaleniem reszty, terków, jednego kroxa i wrzuceniem jeszcze Ancient Stegadona, żeby zwiększy wygar w CC.
Ogólnie nie chcę grać na spamie Skinków, jakichś kohortach po 21/25 sztuk. Pytanie czy uważacie tą koncepcję za grywalną?
pozdro
Slann Mage-Priest 295
Death
Bane Head
Dragonbane gem
Rumination
Slann Mage-Priest General & BSB 300
Light
Cogitation
Saurs Scar-Veteran 160
Sword of Might
Light Armour
Charmed Shield
Dawnstone
Cold One
Saurus Scar-Veteran 161
Great Weapon
Armour of Destiny
Cold One
2 x 25 Saurus Warriors 2 x 305 pkt.
FCG
3 Salamanders 225
6 Kroxigors 330
2 x 6 Chameleons 2 x 72
7 Chameleons 84
3 Terradons 90
Myślałem też nad zrobieniem jednej 8 chamków, wywaleniem reszty, terków, jednego kroxa i wrzuceniem jeszcze Ancient Stegadona, żeby zwiększy wygar w CC.
Ogólnie nie chcę grać na spamie Skinków, jakichś kohortach po 21/25 sztuk. Pytanie czy uważacie tą koncepcję za grywalną?
pozdro
Drobne zmiany, bo nie będę miał 6 kroxów... mam tylko cztery...
Slann x 2, cowboys x 2, saurus warriors 25 x 2, salamanders 3, terradons 3 x 2 chameleons 5 x 2 i 6, ancient stegadon. Wygląda grywalnie, grałem już podobnymi zabawkami.
Slann x 2, cowboys x 2, saurus warriors 25 x 2, salamanders 3, terradons 3 x 2 chameleons 5 x 2 i 6, ancient stegadon. Wygląda grywalnie, grałem już podobnymi zabawkami.
- Donderwolf
- Wałkarz
- Posty: 72
a nie warto pomyśleć nad zmianą light na heaven? kometa, -1 to hit i maszyny na 4+ strzelające, 2 x D6S6 też może pomóc.
Już rok nic nie wrzucałem... masakra... Nowy draft, chyba wszystkie ograniczenia się zgadzają... Jak nie to niech mnie ktoś poprawi Brakuje mi Focused Rumination, ale chyba trzeba będzie nauczyć się z tym żyć...
Slann Mage-Priest @ 275.0 Pts
General; 1 Discipline; Magic Level 4; Lore of Heaven
# Focus of Mystery [0.0]
Slann Mage-Priest @ 300.0 Pts
1 Discipline; Magic Level 4; Lore of Beasts; Battle Standard
# Becalming Cogitation [0.0]
Saurus Scar-Veteran @ 160.0 Pts
Light Armour
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
Sword of Might [20.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
Saurus Scar-Veteran @ 159.0 Pts
Halberd; Light Armour
Dragonhelm [10.0]
Amulet of Itzl [30.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
10 Skink Skirmishers @ 86.0 Pts
Javelin; Shield; Skink Brave
24 Skinks @ 307.0 Pts
Javelin; Shield; FCG
3 Kroxigors @ [165.0] Pts
Great Weapon
20 Skinks @ 122.0 Pts
Javelin; Shield; FCG
2 Jungle Swarm @ 90.0 Pts
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
9 Chameleon Skinks @ 108.0 Pts
9 Chameleon Skinks @ 108.0 Pts
2 Salamander Hunting Packs @ 150.0 Pts
6 Skink Handlers
8 Cold One Cavalry @ 355.0 Pts
Spear; Shield; FCG
Huanchi's Blessed Totem [25.0]
Models in Army: 95
Total Army Cost: 2400.0
Tak, kawaleria jest celowo, to nie jest pomyłka
Slann Mage-Priest @ 275.0 Pts
General; 1 Discipline; Magic Level 4; Lore of Heaven
# Focus of Mystery [0.0]
Slann Mage-Priest @ 300.0 Pts
1 Discipline; Magic Level 4; Lore of Beasts; Battle Standard
# Becalming Cogitation [0.0]
Saurus Scar-Veteran @ 160.0 Pts
Light Armour
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
Sword of Might [20.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
Saurus Scar-Veteran @ 159.0 Pts
Halberd; Light Armour
Dragonhelm [10.0]
Amulet of Itzl [30.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
10 Skink Skirmishers @ 86.0 Pts
Javelin; Shield; Skink Brave
24 Skinks @ 307.0 Pts
Javelin; Shield; FCG
3 Kroxigors @ [165.0] Pts
Great Weapon
20 Skinks @ 122.0 Pts
Javelin; Shield; FCG
2 Jungle Swarm @ 90.0 Pts
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
9 Chameleon Skinks @ 108.0 Pts
9 Chameleon Skinks @ 108.0 Pts
2 Salamander Hunting Packs @ 150.0 Pts
6 Skink Handlers
8 Cold One Cavalry @ 355.0 Pts
Spear; Shield; FCG
Huanchi's Blessed Totem [25.0]
Models in Army: 95
Total Army Cost: 2400.0
Tak, kawaleria jest celowo, to nie jest pomyłka
Masz 10 z 9 dozwolonych: 2x slann, skirmish, zwykłe skinki poniżej 21 modeli, swarm, 2x terki, 2x kameleony, salki. Coś musisz wyciąć.
Sam ostatnio myślałem nad beastem, ale ma jak dla mnie za mały zasięg, żeby wspomagać herosów na krowach. Napisz jak Ci się tym grało może.
Sam ostatnio myślałem nad beastem, ale ma jak dla mnie za mały zasięg, żeby wspomagać herosów na krowach. Napisz jak Ci się tym grało może.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Nie wiem po co ci swarmy. Kosztują 20 punktów drożej od skinków, a nie strzelaja i nie uciekają. Przy okazji również się nie biją. Do tego nie wiedzieć czemu dałeś na swojego kowboja halabardę zamiast dwuraka dzięki czemu ma 1 mniej siły a z inicjatywą 3 to i tak zazwyczaj bije równo lub ostatni. Nie wiem czemu wybrałeś takie domeny oraz takie złożenie slannów. Masz jeszcze 25 punktów w lordach warto wziąć na przykład 5 czar zamiast całej domeny i dorzucić dodatkowe kostki plus magiczny banner z flamingami, ewentualnie ixti grubsy. Kawaleria jest w mojej ocenie całkiem niezłą próbą oddania punktów za darmo.
Furion pisze:No, becouse no.@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
Po swarmach jak się sypna przeciwnik nie zrobi overruna. Kowboj atakuje przed dwurakami, z magia beast wygląda to imho ok. Z tego co rozumiem nowy draft jak mam focused rumination, to nie wystawie drugiego slanna. Stad też cały lore na slannie. Heaven jest dla komety i przerzutów, beast do boostowania kawy/herosow/terkow, w zależności od sytuacji. Chociaż myślę nad zmiana beast na life. Dlaczego uważasz kawę za tani sposób na oddanie pkt.? Bo nie zrobi flee? 4ws, 4 t, 2save i magia beast wygląda ciekawie. Owszem, boli niska inicjatywa. Flamingi faktycznie mogą się przydać. Sorki za pisownie pisze z komórki...
Po pierwsze albo chcesz, żeby jakieś franzy overrunnowało tam gdzie ty im każesz, albo uciekasz i i tak jest ok. Po drugie nie ma takich ograniczeń. Przynajmniej ja nie widziałem. Możesz mieć dwóch slannów i focused rumination. Po trzecie obecnie dwuraki są na a) wielołundowych oddziałach więc i tak cię walną, b)na herosach/lordch którym z siłą 6 niewiele robisz ciągle więc przeżyją i i tak cię walną. Co do kawy jest to oddział spory jeżeli chodzi o zajmowane miejsce, przegrywający z prawie każdą hordą (krasie/WL/TG itp.) przegrywający z MC każdym obecnie (Juggi, Mourny, Demisie, wężę) oraz przegrywający z kowbojami. Dwóch kowbojów w środku owszem ratuje sytuację, ale ten oddzał kosztuje cię 4 duże punkty.
Furion pisze:No, becouse no.@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
Slann Mage-Priest @ 330.0 Pts
General; 1 Discipline; Magic Level 4; Battle Standard
Standard of Discipline [15.0]
Plaque of Tepok [15.0]
# Focused Rumination [0.0]
Saurus Oldblood @ 267.0 Pts
Great Weapon
Talisman of Preservation [45.0]
Glitering Scales [25.0]
Venom of Firefly Frog [10.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
Skink Priest @ 140.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Cube of Darkness [40.0]
Saurus Scar-Veteran @ 160.0 Pts
Light Armour
Burning Blade of Chotec [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
Saurus Scar-Veteran @ 143.0 Pts
Shield
Sword of Might [20.0]
Dragonhelm [10.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
26 Saurus Warriors @ 316.0 Pts
Shield; FCG
30 Skinks @ 337.0 Pts
FCG
3 Kroxigors @ [165.0] Pts
Great Weapon
2 Salamander Hunting Packs @ 150.0 Pts
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
7 Chameleon Skinks @ 84.0 Pts
7 Chameleon Skinks @ 84.0 Pts
21 Skinks @ 119.0 Pts
Musician, Brave
Models in Army: 108
Total Army Cost: 2400.0
Chcę pożegnać stary podręcznik na masterze w Gdańsku, świadomie nie wpisałem lora przy Slanie, wacham się pomiędzy trzema: death/metal/life. Death wiadomo dlaczego, metal zawsze załatwiał mi problemy z pancernymi jednostkami, a life to w połączeniu z taktyką, którą kiedyś skutecznie stosował Golon. zastanawiam się co ewentualnie tutaj zmienić, chociaż rozpa jest dość zbliżona do standardu, głównym problemem dla mnie jest wybór magii co polecacie?
General; 1 Discipline; Magic Level 4; Battle Standard
Standard of Discipline [15.0]
Plaque of Tepok [15.0]
# Focused Rumination [0.0]
Saurus Oldblood @ 267.0 Pts
Great Weapon
Talisman of Preservation [45.0]
Glitering Scales [25.0]
Venom of Firefly Frog [10.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
Skink Priest @ 140.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Cube of Darkness [40.0]
Saurus Scar-Veteran @ 160.0 Pts
Light Armour
Burning Blade of Chotec [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
Saurus Scar-Veteran @ 143.0 Pts
Shield
Sword of Might [20.0]
Dragonhelm [10.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
26 Saurus Warriors @ 316.0 Pts
Shield; FCG
30 Skinks @ 337.0 Pts
FCG
3 Kroxigors @ [165.0] Pts
Great Weapon
2 Salamander Hunting Packs @ 150.0 Pts
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
7 Chameleon Skinks @ 84.0 Pts
7 Chameleon Skinks @ 84.0 Pts
21 Skinks @ 119.0 Pts
Musician, Brave
Models in Army: 108
Total Army Cost: 2400.0
Chcę pożegnać stary podręcznik na masterze w Gdańsku, świadomie nie wpisałem lora przy Slanie, wacham się pomiędzy trzema: death/metal/life. Death wiadomo dlaczego, metal zawsze załatwiał mi problemy z pancernymi jednostkami, a life to w połączeniu z taktyką, którą kiedyś skutecznie stosował Golon. zastanawiam się co ewentualnie tutaj zmienić, chociaż rozpa jest dość zbliżona do standardu, głównym problemem dla mnie jest wybór magii co polecacie?
Ja ostatnio gram life i death i sprawdza mi się super. ogólnie polubiłem life. skąd ta pewność że dostaniemy booka w sierpniu?