Rozpa strasznie przez to kuleje - część przyczyn wskazał już Kervyn. Z mojej strony pragnę jeszcze dodać, ze masz 0 magicznych ataków więc spotkanie z czymkolwiek eterycznym może stanowić problem.
BsB obok gromrila powinien dostać wyrmlancę albo SoM. Mozesz go używać zarówno w Kotrach, ale solo też fajnie będzie się spisywał. Polecam wyrmlancę bo to daje Ci kolejny atut w postaci skutecznego przysmażenia jednego klocka piechoty i zmiejszenia jego liczebności.
Babka koniecznie na konia i niech wchodzi do kotrów, którzy muszą dostać banner +1 do LD, by zniwelować 7 ld, którą Twój generał będzie udupiać pozostałe Twoje oddziały.
Babka kosztuje wtedy 140 pkt, bsb 124, a 8 KOtrów z banner of discypine 231pkt
Drugi oddział do klepania mogą stanowić pegazy więc może warto wystawić 5 szt. z muzykiem. To kosztuje sporo, bo 285 pkt, ale na takie punkty powinno szybko się spłacać. Taka piątka jest ciężka do spanikowania, gra się nią dość łatwo i przyjemnie.
Zostaje Ci 220 pkt więc warto postawić coś co będzie stanowiło argument przyciągający przeciwnika pod kontrę Twoich dwóch oddziałów uderzeniowych i BsBka.
Koniecznie trzeba dać trebka a pozostałe 130 pkt zainwestować w łuczników. Wchodzą 2x 10 z brazierasami, ale chyba najlepiej dać jeden większy klocek z braziersami i muzykiem do swift reformów. Dodatkowo 20 chłopa za palami powinno bez problemu brać na klatę śmieciowe oddziały wroga, więc do niańczenia masz tak naprawdę tylko trebucheta.
Wystawiasz Klopę i 20 Łuczników w 2 szeregach po 10 i czekasz na błędy. Jak coś się zbliży to dodatkowo masz jeszcze templatkę na wyrmlancy. Myślę, ze na takie punkty większość przeciwników będzie musiała się do Ciebie ruszyć i wtedy kontrowanie pegazami, lancą i Bsbkiem jest bardzo proste i skuteczne. Kluczowa sprawa to nie stracić głupio treba więc jak u przeciwka widzisz działa albo katapulty to zasłoń go lancą ustawioną w linii. Niech strzelają indirectem, albo w coś innego. Jazda zawsze zdąży zrobić swift reforma i odpowiednio się ustawić. W linii dodatkowo mniej bolą miscasty, a i zasięg LD rycerzy łatwiej dociera do obu chłopskich unitów. Treb oczywiście ponad 6 cali od łuczników by sobie na wzajem nie zrobili kłopotu panikami.
Na wrogi park maszyn masz 5 pegazów, które powinny bez problemu zrobić z nim porządek już w drugiej twojej turze. Stwarzając realne zagrożenie na maszynach ofensywnym ruchem pedziów w pierwszej turze robisz swifta Kotrami w formację lancy i odsłaniasz treba do strzału. Niech sobie teraz przeciwnik wybiera co go obecnie bardziej boli.

pozdr.
P.S. yeomani są IMO na takie punkty potwornie słabym wyborem. Przy większych bitwach te 75 pkt może gdzieś znika niezauważone, a jedna dobra samobójcza akcja i ustawienie ważnego combatu drogich kloców może mieć sens i być opłacalne. Przy 1000 pkt nie ma w bretce nic co było by na tyle tanie by można było to poświęcać, dodatkowo taka 5ka fasta ma już większy udział w kosztach całej armii, a zamiata ją w zasadzie byle co. Lepiej wystawić mniej unitow, ale bardziej stabilnych i samowystarczalnych.