Ogrowe rozpiski
Moderator: Afro
Re: Ogrowe rozpiski
Taka kmina na 1500p murfangi podejście nr.1
Smacznego
Unnamed1500 Pts - Ogre Kingdoms Army
1 * Slaughtermaster @ 358.0 Pts
General; Lore of Great Maw; Magic Level 4; Iron Fist
Armour of Destiny [50.0]
Sword of Striking [15.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Bruiser @ 198.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Battle Standard
Rune Maw [60.0]
9 Ironguts @ 480.0 Pts
Look-Out Gnoblar; Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]
1 Gutlord @ [10.0] Pts
3 Ogres @ 93.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour
4 Mournfang Cavalry @ 350.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Standard; Musician
Dragonhide Banner [50.0]
4 Mournfang @ [0.0] Pts
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
Models in Army: 20
Total Army Cost: 1500.0
Co myślicie?
Pozdro Czcibor
Smacznego
Unnamed1500 Pts - Ogre Kingdoms Army
1 * Slaughtermaster @ 358.0 Pts
General; Lore of Great Maw; Magic Level 4; Iron Fist
Armour of Destiny [50.0]
Sword of Striking [15.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Bruiser @ 198.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Battle Standard
Rune Maw [60.0]
9 Ironguts @ 480.0 Pts
Look-Out Gnoblar; Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]
1 Gutlord @ [10.0] Pts
3 Ogres @ 93.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour
4 Mournfang Cavalry @ 350.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Standard; Musician
Dragonhide Banner [50.0]
4 Mournfang @ [0.0] Pts
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
Models in Army: 20
Total Army Cost: 1500.0
Co myślicie?
Pozdro Czcibor
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
A bardzo zgrabne 1.5k
Ostatnio zmieniony 27 gru 2011, o 23:06 przez kubencjusz, łącznie zmieniany 1 raz.
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Nie dopisałem literki "k" pod koniec cyfry mój błąd. A na te ptk jak ktoś ci wyjedzie z jedną świnią to dasz radę
już już... sylwester wypadł w tak zwanym międzyczasie
Więc tak:
wraz z kumplem od Orków doszliśmy do wniosku, że skoro gramy na dwarfy (no i bretkę, ale o krasie głównie chodzi) i na małe punkty to... olejemy magię bo i tak będzie się ciężko z czymkolwiek przedrzeć. Stąd rozpiska w ograch była +/- taka.
8x Ironguts (z championem i sztandarem), do nich wlazł Bruiser (generał)
6x Meneaters w opcji Stubborn/Pioson, drugą bronią ręczną, championem i Dragonhidem - założeniem było zrobić oddział do mordowania w walce wręcz
4x kawaleria
gorger
Ironblaster
kumpel od orków miał m.in. dużego pająka (dla funu), oddzialik małych z gobasami, chariot orkowy, kilku savage orków na dzikach, duży klocek savagy na piechtę z generałem black orkiem, oddział night goblinów z fanatykami, mały szaman z 2x dispel scroll...
przeciwnicy: koleś od bretki poszedł na klimat - 4 oddziały jazdy + magiczka dwarfy: standardowy klocek hammerów z lordem na tarczy, dziadki, oddziałek kuszników, dwie armaty
Ogólnie bitwa skończyła się remisem z lekkim wskazaniem na stronę przeciwnika. Graliśmy tylko 3 tury (w trakcie się okazało, że tylko na tyle mamy czasu). Dwarfy dwie kolejne tury pod rząd wyrzucały 2x misfire choć nic nie wybuchło. Ja jestem sierota, bo zapomniałęm w drugiej turze o Gorgerze, stąd jak wylazł w 3ciej to nic już nie zrobił.
U nas zginęła ponad połowa armii orków i jeden ogr (!) kawalerzysta, u przeciwnika zszedł jeden cały oddział jazdy, dwa zostały tak przetrzebione że zostało w nich na koniec 2-3 typa, zszedł też cały klocek hammerów, choć lord i bsb przeżyli.
Meneaterzy nie doszli do kombata choć gdyby bitwa trwała 4 tury (jak miała trwać na początku) to bretka miała by szarżę w kolejną lancę z boku
Wrażenia ogólne:
Ogrami grałem pierwszy raz (to moja druga armia po krasiach) i muszę przyznać że są bardzo przyjemne. Przeciwnikowi zwykle ciężko się przedrzeć przez ich liczbę woundów i dzięki temu nieźle stoją... No i mobilna armata bretka się chowała za domek, a ja myk i strzelamy
Pozdrawiam
Więc tak:
wraz z kumplem od Orków doszliśmy do wniosku, że skoro gramy na dwarfy (no i bretkę, ale o krasie głównie chodzi) i na małe punkty to... olejemy magię bo i tak będzie się ciężko z czymkolwiek przedrzeć. Stąd rozpiska w ograch była +/- taka.
8x Ironguts (z championem i sztandarem), do nich wlazł Bruiser (generał)
6x Meneaters w opcji Stubborn/Pioson, drugą bronią ręczną, championem i Dragonhidem - założeniem było zrobić oddział do mordowania w walce wręcz
4x kawaleria
gorger
Ironblaster
kumpel od orków miał m.in. dużego pająka (dla funu), oddzialik małych z gobasami, chariot orkowy, kilku savage orków na dzikach, duży klocek savagy na piechtę z generałem black orkiem, oddział night goblinów z fanatykami, mały szaman z 2x dispel scroll...
przeciwnicy: koleś od bretki poszedł na klimat - 4 oddziały jazdy + magiczka dwarfy: standardowy klocek hammerów z lordem na tarczy, dziadki, oddziałek kuszników, dwie armaty
Ogólnie bitwa skończyła się remisem z lekkim wskazaniem na stronę przeciwnika. Graliśmy tylko 3 tury (w trakcie się okazało, że tylko na tyle mamy czasu). Dwarfy dwie kolejne tury pod rząd wyrzucały 2x misfire choć nic nie wybuchło. Ja jestem sierota, bo zapomniałęm w drugiej turze o Gorgerze, stąd jak wylazł w 3ciej to nic już nie zrobił.
U nas zginęła ponad połowa armii orków i jeden ogr (!) kawalerzysta, u przeciwnika zszedł jeden cały oddział jazdy, dwa zostały tak przetrzebione że zostało w nich na koniec 2-3 typa, zszedł też cały klocek hammerów, choć lord i bsb przeżyli.
Meneaterzy nie doszli do kombata choć gdyby bitwa trwała 4 tury (jak miała trwać na początku) to bretka miała by szarżę w kolejną lancę z boku
Wrażenia ogólne:
Ogrami grałem pierwszy raz (to moja druga armia po krasiach) i muszę przyznać że są bardzo przyjemne. Przeciwnikowi zwykle ciężko się przedrzeć przez ich liczbę woundów i dzięki temu nieźle stoją... No i mobilna armata bretka się chowała za domek, a ja myk i strzelamy
Pozdrawiam
To widzę wszyscy mieliście mocno funowe rozpy. Co do ogrów to powiem że poison spłaca się tylko w połączeniu ze strzelaniem i do tego najlepiej jeszcze sniper bo w walce wręcz to i tak mają dużą siłę że ta jedna, dwie autorany niewiele zmieniają. Do stubborna to bym brał np. swiftstride i nawet banner +1 mv. Łatwiej wtedy szarżują a i 10+ na szarżę łatwiej wyrzucić.
Ale gratuluję luźnego podejścia do tego hobby
Ale gratuluję luźnego podejścia do tego hobby
Kiedyś grejtsłordy to były grejtsłordy, a nie jakieś "miecz + tarcza"...
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
ale wczesniej wspomniany swiftstride daje
Oczywiście że luźne. Żaden z nas na turniejach się nie pokazuje, bo nam się zwyczajnie nie chce napinać, ot od czasu do czasu pograć z kumplamimnp21 pisze:To widzę wszyscy mieliście mocno funowe rozpy. [...]
Ale gratuluję luźnego podejścia do tego hobby
Co nie zmienia faktu, że rady wezmę pod uwagę przy następnej bitwie
Tylko nie zapomnij pomnożyć x 3 woundySlayer pisze:Mi sie smiac chce jak widze to na dole rozpy ogrow, skavy maja na te punkty 10 razy tyle miesaczcibor~ pisze: Models in Army: 20
Total Army Cost: 1500
Anyway, zbliża się turniej na 700pts na zasadach bp. Wykminiłem dwie rozpy a właściwie ich zarysy:
firebelly
8 ironów fcg
4 leadów muzyk
lub
firebelly
8 ironów fcg
2 murfy sztandar muzyk
bez emotków bo piszę z komórki
- Król Goblinów
- Wodzirej
- Posty: 737
- Lokalizacja: Katowice
@czcibor~ think Bigger!
1 Firebelly @ 145.0 Pts
General; Magic Level 1; Lore of Fire
The Terryfying Mask of Eee! [25.0]
6 Ogres @ 205.0 Pts
Look-Out Gnoblar; Light Armour; Standard; Musician
5 Mournfang Cavalry @ 350.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist
Models in Army: 12
Total Army Cost: 700.0
1 Firebelly @ 145.0 Pts
General; Magic Level 1; Lore of Fire
The Terryfying Mask of Eee! [25.0]
6 Ogres @ 205.0 Pts
Look-Out Gnoblar; Light Armour; Standard; Musician
5 Mournfang Cavalry @ 350.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist
Models in Army: 12
Total Army Cost: 700.0
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
terror? nie do konca wiem czemu go wybrales... ja bym raczej zainwestowal w jakis mieczyk chocby za 5 ptk. w dodatku zastanowil bym sie nad power stone bo najwiekszy fireball w kluczowym momencie powinien leciec z 6 kosci
- Król Goblinów
- Wodzirej
- Posty: 737
- Lokalizacja: Katowice
kwestia gustu.. jako ze i tak wyskakuje w końcu z oddziału, terror imho może sie przydać ( głównie to na te małe bitwy nie ma bsbka) natomiast realnym problemem są eteryki, wiec moze faktycznie mieczyk powinien byc.
Królu na tym turze na 700 punktów, możesz mieć max 125 punktów na bohaterów. Dodatkowo musisz wystawić oddział piechoty liczący 10 modeli, dlatego ja rezygnuje z jechania na niego OK, biorę zamiast tego TK, bo tam mam więcej możlwiości na takie małe punkty. Nasze grubasy są za drogie punktowo, niestety.
- Król Goblinów
- Wodzirej
- Posty: 737
- Lokalizacja: Katowice
hmm, napisz do orga żeby wam sprostowanie zrobili- dla ogrów powinno być chyba min.10W w oddziale, yes? a jak nie to fuck it, daj gienkowi mieczyk za 5p. za resztę 10 gnoblarów
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Heh ten komentarz co z tym robić był szczery