
AD 3) jak ich będzie miało coś zjeść to ich zje, na korsarzy z brzytwą MR nie działa. No i od czegoś masz swoje kostki Dispella żeby rozpraszać pociski w ten drugi oddział. Poza tym - najlepszą obroną jest atak. Nie ilość ocalałych, a ilość zabitych liczy się do zwycięstwa.
AD 4) jak chcesz rzucić Fireballa z normalnej ilości kostek jak masz BoHa ? - > czyli żadne inne czary nie będą rozpraszane
AD 5) 10 WL nie schodzi jak ciepłe bułeczki 3+ AS na strzelanie, poza tym te 15 krasnoludzkich handgunnów musi cię widzieć, a idea jest taka żeby 10 WLO stało za 25 Wl ustawionych w hordę lub przynajmniej w 7-8mkę. Poza tym nie łudźmy się - 15 strzelb musi jeszcze trafić, zranić a ty masz pancerz i własne strzelanie! W tym momencie 15 gunnerów to twój priorytet z twoich łuków, więc straty sa też po stronie dwarfów.
AD 6) 1 orzełek z 15 handgunnów schodzi jak ciepłe bułeczki. No ale faktycznie na jakieś odgnanie się zawsze sprawdzi.