Pytania i odpowiedzi

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Fanatic
Chuck Norris
Posty: 468

Re: Pytania i odpowiedzi

Post autor: Fanatic »

Inżynier tylko :lol2:
Obrazek

Awatar użytkownika
Solider
Falubaz
Posty: 1433
Lokalizacja: Świdnica/Warszawa

Post autor: Solider »

Czy modlitwa księżulka Soulfire, poza wymienionymi profitami w AB powoduje też magiczne ataki? Niby nie ma o tym wzmianki, ale skoro to efekt czaru jest... [-o<
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".

- Magnus the Pious
Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No, nie inaczej !!!

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Solider pisze:Czy modlitwa księżulka Soulfire, poza wymienionymi profitami w AB powoduje też magiczne ataki? Niby nie ma o tym wzmianki, ale skoro to efekt czaru jest... [-o<
Nie, nie daje magicznych ataków.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

@Solider
huehuehuehue :mrgreen: to jednak Hexy nie powinny zdychać od tej modlitwy =D>
kurcze jednak trzeba przeczytać ten AB do Imperium to się czegoś jeszcze dowiem by mi eteryki nie ginęly
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Solider
Falubaz
Posty: 1433
Lokalizacja: Świdnica/Warszawa

Post autor: Solider »

No wlasnie pytalem ze wzgledu na Twoje rewelacje, wczesniej nigdy tak nie gralem i musialem to sprawdzic.

Co do Hexow, to wolalbym aby zostaly, bo nie byly w stanie mi zagrozic, a blokowaly ruchy Bartoszowi. :(

Dzieki za odpowiedz.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".

- Magnus the Pious
Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No, nie inaczej !!!

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

Macias pisze:
Solider pisze:Czy modlitwa księżulka Soulfire, poza wymienionymi profitami w AB powoduje też magiczne ataki? Niby nie ma o tym wzmianki, ale skoro to efekt czaru jest... [-o<
Nie, nie daje magicznych ataków.

że co proszę? Każdy w styku dostaje hita z siła 5 i JEST ON MAGICZNY...przecież to jest normalny boun spell..
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

a oddział np 40 halabardników też ma magiczne ataki? :P czy juz niespecjalnie, bo to różnica
B2B to jedno a oddział to drugie może być jaki jest wording tego?
Ostatnio zmieniony 2 lut 2013, o 23:48 przez misha, łącznie zmieniany 1 raz.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

nie ma - tylko płonące
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Nie no, to że hity są magiczne jest tak oczywiste, że w ogóle nie pomyślałem że pytanie może ich dotyczyć. Może doprecyzuje moją odpowiedź:
-oddział, w którym jest WP dostaje płonące ataki, ale nie dostaje magicznych ataków
-wrogie modele w b2b z WP dostają hita s4, który jest magiczny, ale nie jest płonący
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Solider
Falubaz
Posty: 1433
Lokalizacja: Świdnica/Warszawa

Post autor: Solider »

Pytanie nie dotyczylo oczywistych bonusow opisanych w ab, bo to jasne jak slonce. Odpowiedz Maciasa jest ok. Dzieki.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".

- Magnus the Pious
Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No, nie inaczej !!!

Awatar użytkownika
Bartosz
Chuck Norris
Posty: 658

Post autor: Bartosz »

misha pisze:@Solider
huehuehuehue :mrgreen: to jednak Hexy nie powinny zdychać od tej modlitwy =D>
kurcze jednak trzeba przeczytać ten AB do Imperium to się czegoś jeszcze dowiem by mi eteryki nie ginęly

hehe, też poczytam ten i inne booki, bo różnie to bywa :P ostatnio grałem z ogrami i kolega tłumaczył, że ołowiomiotacze mogą strzelać po marszu, bo mają specjalną zasadę armijną, która im na to pozwala :wink: ale akurat czytałem book do ogrów:)

gruby100004
Wałkarz
Posty: 87

Post autor: gruby100004 »

Bartosz pisze: hehe, też poczytam ten i inne booki, bo różnie to bywa :P ostatnio grałem z ogrami i kolega tłumaczył, że ołowiomiotacze mogą strzelać po marszu, bo mają specjalną zasadę armijną, która im na to pozwala :wink: ale akurat czytałem book do ogrów:)
Ja nie mogłem uwierzyć, że z tak wielkich armat da się strzelać nawet po ruchu, a potem dowiedziałem się, że na dodatek nie mają ani kar za wielokrotny strzał, ani za strzał po ruchu. Szczena mi wtedy opadła :D Teraz kolega rzadziej na nich gra, bo są "nieopłacalni"

gruby100004
Wałkarz
Posty: 87

Post autor: gruby100004 »

Czy cepy Biczowników działają podczas szturmu na budynek? Ponieważ w zasadach napisali "modele nie otrzymują premii za kopię i podobną broń" co jest troszkę mylące...

Awatar użytkownika
krystian1wielki
Niszczyciel Światów
Posty: 4143
Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk

Post autor: krystian1wielki »

działają
cepy mają +do siły zależny od tury walki a nie od szarży/wierzchowca a zakładam że o to chodzi w wyłączaniu kopii

gruby100004
Wałkarz
Posty: 87

Post autor: gruby100004 »

Dzięki, to robi z Biczowników mój ulubiony oddział do zajmowania budynków :wink:

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Zgadzam się w 100% ,na tą edycje raczej ich nie wystawiam ,ale w poprzedniej edycji i w tej pewnie też w budynkach robią miazgę :twisted:
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
malfoj
Falubaz
Posty: 1305
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: malfoj »

Czy jeśli cannon strzeli z strefe boczna 8kawalerzystow to na wyniku np 10i 10 trafia 10 czy nie ? Dodam ,ze cannon nie jest na tej samej "wysokości"co kawaleria ma tylko strefe boczna.

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

Podstawka kawaleryjska to 25mm (to mniej niż cal). Więc ich długość jest poniżej 8 cali. A w ilu trafi to zależy w jaki punkt celowała :)
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

Tylko trzeba pamiętać, że maksymalnie można zranić tyle modeli przez ile kula armatnia przeleciała szeregów (jeden na szereg max, od boku liczymy kolumny jako szeregi).

Czyli jeśli walniesz pod kątem i przeleciało przez 10 kawalerzystów, ale przez powiedzmy 6 szeregów to możesz zabić 6.

Wysokość nie ma znaczenia dla takiego manewru (zakładając, że owa kawaleria jest legalnym celem dla omawianego cannona).
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

buniek
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: buniek »

1. Czy wrzucanie hellblastera+inżyniera+2lv maga do kawaleryjskiej-ofensywnej rozpy na demisiach ma jakikolwiek głębszy sens, czy też lepiej brać maga-lorda i cannona (mam jednego ułomnego w stimtanku)?
Hellblaster ma ledwie 24" zasięgu i dlatego boje się, że przy naporowym stylu danej armii, może zdążyć wypalić raz/dwa razy, a potem będzie się warzywił. Z drugiej jednak strony jest on jedyną odpowiedzią takiej rozpiski, prócz tanka i/lub lore of fire na np. WL, albo inne barchło z GW i s6. Dwie salwy z tego ustrojstwa mogą zrobić jesień średniowiecza z większości oddziałów...
2. Czy opłaca się brać hohland long rifle sztuk dwa (jedne na tanku drugi na ewentualnym inżynierze), czy też lepiej przeznaczyć te 40pkt na coś innego, np. sztandary na misiach, albo dodatkowe kuce w oddziale iner cyrkli?
3. Czy lore of fire w naporowej rozpie ma jakiś sens, czy też lepiej dać innego lora (jakiego, life sprawdzałem i nie działa :( ).

ODPOWIEDZ