To by było cośVehemens pisze:wyczytałem kiedyś w internecie, że HE pierwsze zaczynają rozgrywke
Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka
Ludvik pisze:Wystawianie np. Black Knightów jako Blood Knightów uważam za osobistą obrazę
szkoda punktów na coś co jest mało przydatne i niewielka szansa że się przyda..
bo na co ci +1 do rzutu jak kości dadzą ci 2 a przeciwnik machnie 4 i 25pkt (chyba) leci juz na straty...
to juz lepiej DS kupić albo jakis ładny pancerzyk dla herosa miast tego amuletu.. na więcej mogą się przydać
bo na co ci +1 do rzutu jak kości dadzą ci 2 a przeciwnik machnie 4 i 25pkt (chyba) leci juz na straty...
to juz lepiej DS kupić albo jakis ładny pancerzyk dla herosa miast tego amuletu.. na więcej mogą się przydać
Bardzo fajnym pomysłem i niespodzianką dla wroga jest AoL u champa w lionsach..
wszystkie drzewołaki tracą warda na 5+, demony to samo, ranisz wszystkie eteryki typu spirt hosty i wrighty oraz calą gamę wrazliwych tylko na magiczne ataki, dodaj do tego ASF, 6S i ws5 i gramy!
wszystkie drzewołaki tracą warda na 5+, demony to samo, ranisz wszystkie eteryki typu spirt hosty i wrighty oraz calą gamę wrazliwych tylko na magiczne ataki, dodaj do tego ASF, 6S i ws5 i gramy!
- Bestialski_Brokuł
- Oszukista
- Posty: 800
Demony nic nie tracą bo mają normalnego warda w 7 edycji, reszta sie zgadza
Cóż, Proch, wymysliles kmina, na ktorego nikt wczesniej nie wpadl, szacun...
Szkoda, ze sie przy nim sam jeszcze zwalowałes:P
Szkoda, ze sie przy nim sam jeszcze zwalowałes:P
Źle rozumujesz, idee są do dupy. Dużo lepsze jest doświadczenie, znajomość zasad i umiejętność gry w WFB.Proch pisze: i wtedy dzielimy się swoimi ideas,
Z ubolewaniem pominę fakt przebijania się przez spam postów osób, które nie znają podstawowych zasad i na dodatek nie mają doświadczenia w grze.
PS. no i nie rób wjazdów personalnych.
Grałem z tym przedmiotem parę turniejów i powiem tak: przedmiot jest fajny, zaczynanie sporo daje, zwłaszcza jeśli mamy 4 bolty i smoka. Jednakże, +1 to wcale nie tak dużo i często zdarza się, że nic nie daje. Niemniej jednak dzięki niemu parę razy zacząłem.Nom a swoją drogą opłaca się kupować to +1 do zaczynania? jak myślicie?
I tak jak pisał Siweusz, więcej kultury i mniej pisania na tematy, o których ma się blade pojęcie.
Mam problem, zamówiony tydzień temu armybook jeszcze nie doszedł, a jutro chcę zagrać z kumplem HE - - mam jedynie wiedzę z army buildera i czytania forum. Stąd kilka pytań:
1. Co robi zasada Valour of Ages i Speed of Asurian?
2. co daje woodselves?
Będę wdzięczny za pomoc
1. Co robi zasada Valour of Ages i Speed of Asurian?
2. co daje woodselves?
Będę wdzięczny za pomoc
Weź stary lepiej poczekaj na tego booka...
1. Przerzut psychologii w walce z DE, drugie to Always Strike First.andmiz pisze:Mam problem, zamówiony tydzień temu armybook jeszcze nie doszedł, a jutro chcę zagrać z kumplem HE - - mam jedynie wiedzę z army buildera i czytania forum. Stąd kilka pytań:
1. Co robi zasada Valour of Ages i Speed of Asurian?
2. co daje woodselves?
Będę wdzięczny za pomoc
2. Łazi się po lesie bez kar.
Matis99 pisze:1. Przerzut psychologii w walce z DE, drugie to Always Strike First.andmiz pisze:Mam problem, zamówiony tydzień temu armybook jeszcze nie doszedł, a jutro chcę zagrać z kumplem HE - - mam jedynie wiedzę z army buildera i czytania forum. Stąd kilka pytań:
1. Co robi zasada Valour of Ages i Speed of Asurian?
2. co daje woodselves?
Będę wdzięczny za pomoc
2. Łazi się po lesie bez kar.
no i wielkie dzięki, to wystarczy....
Za niedługo gram z Woch i krasnalami (2x1125 vs 2250)
I mam pewien problem z magiem (wybieram czary i dostaje kostke magi) ponieważ w puktach mieści mi się tylko jeden
Lepiej mieć maga na koniu z domena ognia ( z mieczem Rhuina) w SH czy pieszego z magia niebios + 1 LSG (kometa i przerzuty) w LSG????
I mam pewien problem z magiem (wybieram czary i dostaje kostke magi) ponieważ w puktach mieści mi się tylko jeden
Lepiej mieć maga na koniu z domena ognia ( z mieczem Rhuina) w SH czy pieszego z magia niebios + 1 LSG (kometa i przerzuty) w LSG????
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
czy noble z łukiem dosiadający orzełka może po locie (np na 20") wylądować ze zwrotem w dowolną stronę i strzelać łuku ?
Traye MAGNETYCZNE + magnesy neodymowe http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
kanał #1 YouTube (stary) - http://www.youtube.com/user/cotojest1000?feature=watch
kanał #2 YouTube (NOWY !) - http://www.youtube.com/channel/UCstzjTR ... ture=watch
Każdy wymiar, kolor, typ, opcja, dodatek... - ZAPRASZAM ! -->>> http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
kanał #1 YouTube (stary) - http://www.youtube.com/user/cotojest1000?feature=watch
kanał #2 YouTube (NOWY !) - http://www.youtube.com/channel/UCstzjTR ... ture=watch
Każdy wymiar, kolor, typ, opcja, dodatek... - ZAPRASZAM ! -->>> http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
Tak, oczywiście z modyfikatorem za ruch.el Victor pisze:czy noble z łukiem dosiadający orzełka może po locie (np na 20") wylądować ze zwrotem w dowolną stronę i strzelać łuku ?
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
jeśli masz tylko 1 maga... to raczej trudno bedzie Ci sie przebic przez antymagie WoCH i Krasnali razem wziętych...Eltharion pisze:Za niedługo gram z Woch i krasnalami (2x1125 vs 2250)
I mam pewien problem z magiem (wybieram czary i dostaje kostke magi) ponieważ w puktach mieści mi się tylko jeden
Lepiej mieć maga na koniu z domena ognia ( z mieczem Rhuina) w SH czy pieszego z magia niebios + 1 LSG (kometa i przerzuty) w LSG????
więc jeśli wiesz, ze w WoCh nie bedzie magów to sporzytkuj lepiej te pkt... a jesli bedzie jakis mag, to daj caddiego.
Ani Woch ani krasnale nie maja magów / kowali (Jeden ma tylko batalion i gościa na koniu a drugiemu szkoda punktów na kowala) inaczej nawet by sie nie trapił z wystawianiem jednego maga
Mam od 6-8 kostek mocy czyli rzucam 2 komety i jak dobrze rzuce na sztandar w SM to mam jeszcze przerzucanie różnych rzeczy na jednosce która tego potrzebuje (o było chyba 2 proroctwo czegos tam)
Z magia ognia natomiast rzucam w pierwszej turze miecza i mag robi się powerful
Z reszty kostek rzuam ... porzoge zaglady?? czy jakos tak
Mam od 6-8 kostek mocy czyli rzucam 2 komety i jak dobrze rzuce na sztandar w SM to mam jeszcze przerzucanie różnych rzeczy na jednosce która tego potrzebuje (o było chyba 2 proroctwo czegos tam)
Z magia ognia natomiast rzucam w pierwszej turze miecza i mag robi się powerful
Z reszty kostek rzuam ... porzoge zaglady?? czy jakos tak
Mówi się trudno i idzie się dalej ...