Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka

High Elves

Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello

Zablokowany
Awatar użytkownika
Havelock
Kradziej
Posty: 919
Lokalizacja: Warszawa

Re: Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka

Post autor: Havelock »

Vehemens pisze:wyczytałem kiedyś w internecie, że HE pierwsze zaczynają rozgrywke
To by było coś =P~
Ludvik pisze:Wystawianie np. Black Knightów jako Blood Knightów uważam za osobistą obrazę

Awatar użytkownika
Jab
Kradziej
Posty: 924
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jab »

Nom a swoją drogą opłaca się kupować to +1 do zaczynania? jak myślicie?
Paskudny uśmiech power gamera

Awatar użytkownika
Proch
Chuck Norris
Posty: 364

Post autor: Proch »

szkoda punktów na coś co jest mało przydatne i niewielka szansa że się przyda..
bo na co ci +1 do rzutu jak kości dadzą ci 2 a przeciwnik machnie 4 i 25pkt (chyba) leci juz na straty...

to juz lepiej DS kupić albo jakis ładny pancerzyk dla herosa miast tego amuletu.. na więcej mogą się przydać :wink:

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

jak sa jakies pkt do rozdania a juz nei ma w co to ten przedmiocik dla championa jakiegos.

Awatar użytkownika
Proch
Chuck Norris
Posty: 364

Post autor: Proch »

Bardzo fajnym pomysłem i niespodzianką dla wroga jest AoL u champa w lionsach..

wszystkie drzewołaki tracą warda na 5+, demony to samo, ranisz wszystkie eteryki typu spirt hosty i wrighty oraz calą gamę wrazliwych tylko na magiczne ataki, dodaj do tego ASF, 6S i ws5 i gramy! :D

Awatar użytkownika
Bestialski_Brokuł
Oszukista
Posty: 800

Post autor: Bestialski_Brokuł »

Demony nic nie tracą bo mają normalnego warda w 7 edycji, reszta sie zgadza :wink:

Awatar użytkownika
Galharen
Kretozord
Posty: 1618
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Galharen »

Cóż, Proch, wymysliles kmina, na ktorego nikt wczesniej nie wpadl, szacun...
Szkoda, ze sie przy nim sam jeszcze zwalowałes:P

Awatar użytkownika
Proch
Chuck Norris
Posty: 364

Post autor: Proch »

wpadła na niego pewnie twoja prababcia ale nie to sie liczy kto to wymyslił :lol2:

lecz to że ktoś pyta jak najlepiej wykorzystać pkt które zostają zamiast amuletu +1 do rozpoczęcia gry :wink:
i wtedy dzielimy się swoimi ideas, a ward demonów faktycznie potknąłem się, bywa :D

Awatar użytkownika
Siweusz
Kretozord
Posty: 1884

Post autor: Siweusz »

Proch pisze: i wtedy dzielimy się swoimi ideas,
Źle rozumujesz, idee są do dupy. Dużo lepsze jest doświadczenie, znajomość zasad i umiejętność gry w WFB.
Z ubolewaniem pominę fakt przebijania się przez spam postów osób, które nie znają podstawowych zasad i na dodatek nie mają doświadczenia w grze.


PS. no i nie rób wjazdów personalnych.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Nom a swoją drogą opłaca się kupować to +1 do zaczynania? jak myślicie?
Grałem z tym przedmiotem parę turniejów i powiem tak: przedmiot jest fajny, zaczynanie sporo daje, zwłaszcza jeśli mamy 4 bolty i smoka. Jednakże, +1 to wcale nie tak dużo i często zdarza się, że nic nie daje. Niemniej jednak dzięki niemu parę razy zacząłem.

I tak jak pisał Siweusz, więcej kultury i mniej pisania na tematy, o których ma się blade pojęcie.

Awatar użytkownika
Casp
Mudżahedin
Posty: 308

Post autor: Casp »

Mam problem, zamówiony tydzień temu armybook jeszcze nie doszedł, a jutro chcę zagrać z kumplem HE - - mam jedynie wiedzę z army buildera i czytania forum. Stąd kilka pytań:

1. Co robi zasada Valour of Ages i Speed of Asurian?
2. co daje woodselves?

Będę wdzięczny za pomoc

Awatar użytkownika
Galharen
Kretozord
Posty: 1618
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Galharen »

Weź stary lepiej poczekaj na tego booka...

Matis99
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Matis99 »

andmiz pisze:Mam problem, zamówiony tydzień temu armybook jeszcze nie doszedł, a jutro chcę zagrać z kumplem HE - - mam jedynie wiedzę z army buildera i czytania forum. Stąd kilka pytań:

1. Co robi zasada Valour of Ages i Speed of Asurian?
2. co daje woodselves?

Będę wdzięczny za pomoc
1. Przerzut psychologii w walce z DE, drugie to Always Strike First.
2. Łazi się po lesie bez kar.

Awatar użytkownika
Casp
Mudżahedin
Posty: 308

Post autor: Casp »

Matis99 pisze:
andmiz pisze:Mam problem, zamówiony tydzień temu armybook jeszcze nie doszedł, a jutro chcę zagrać z kumplem HE - - mam jedynie wiedzę z army buildera i czytania forum. Stąd kilka pytań:

1. Co robi zasada Valour of Ages i Speed of Asurian?
2. co daje woodselves?

Będę wdzięczny za pomoc
1. Przerzut psychologii w walce z DE, drugie to Always Strike First.
2. Łazi się po lesie bez kar.

no i wielkie dzięki, to wystarczy....

Awatar użytkownika
Proch
Chuck Norris
Posty: 364

Post autor: Proch »

co do prababci.. #-o meennn where do ya have yer brains??? porównań nie znacie??

no comment co do reszty

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Za niedługo gram z Woch i krasnalami (2x1125 vs 2250)
I mam pewien problem z magiem (wybieram czary i dostaje kostke magi) ponieważ w puktach mieści mi się tylko jeden
Lepiej mieć maga na koniu z domena ognia ( z mieczem Rhuina) w SH czy pieszego z magia niebios + 1 LSG (kometa i przerzuty) w LSG????
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
el Victor
Oszukista
Posty: 784
Lokalizacja: Kraków & Lewa Flanka Mielec

Post autor: el Victor »

czy noble z łukiem dosiadający orzełka może po locie (np na 20") wylądować ze zwrotem w dowolną stronę i strzelać łuku ?
Traye MAGNETYCZNE + magnesy neodymowe http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
kanał #1 YouTube (stary) - http://www.youtube.com/user/cotojest1000?feature=watch
kanał #2 YouTube (NOWY !) - http://www.youtube.com/channel/UCstzjTR ... ture=watch
Każdy wymiar, kolor, typ, opcja, dodatek... - ZAPRASZAM ! -->>> http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481

Awatar użytkownika
Ukalez
Falubaz
Posty: 1211
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: Ukalez »

el Victor pisze:czy noble z łukiem dosiadający orzełka może po locie (np na 20") wylądować ze zwrotem w dowolną stronę i strzelać łuku ?
Tak, oczywiście z modyfikatorem za ruch.
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.

Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"

I love this game... :D

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

Eltharion pisze:Za niedługo gram z Woch i krasnalami (2x1125 vs 2250)
I mam pewien problem z magiem (wybieram czary i dostaje kostke magi) ponieważ w puktach mieści mi się tylko jeden
Lepiej mieć maga na koniu z domena ognia ( z mieczem Rhuina) w SH czy pieszego z magia niebios + 1 LSG (kometa i przerzuty) w LSG????
jeśli masz tylko 1 maga... to raczej trudno bedzie Ci sie przebic przez antymagie WoCH i Krasnali razem wziętych...
więc jeśli wiesz, ze w WoCh nie bedzie magów to sporzytkuj lepiej te pkt... a jesli bedzie jakis mag, to daj caddiego.

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Ani Woch ani krasnale nie maja magów / kowali (Jeden ma tylko batalion i gościa na koniu a drugiemu szkoda punktów na kowala) inaczej nawet by sie nie trapił z wystawianiem jednego maga
Mam od 6-8 kostek mocy czyli rzucam 2 komety i jak dobrze rzuce na sztandar w SM to mam jeszcze przerzucanie różnych rzeczy na jednosce która tego potrzebuje (o było chyba 2 proroctwo czegos tam)
Z magia ognia natomiast rzucam w pierwszej turze miecza i mag robi się powerful
Z reszty kostek rzuam ... porzoge zaglady?? czy jakos tak
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Zablokowany