Zapowiedzi, plotki - co nowego w Vampirkach

Vampire Counts

Moderator: misha

Zablokowany
Piotrax
Kradziej
Posty: 987
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Piotrax »

No no no powiem że coraz bardziej mi się podoba. Przekmin wiele. Szkoda troche ze zabrali bludlajny typu +1 do S itp. No ale nie wszystko można mieć :P a i tak jest super :) konik+ lanca automat hit + red fury ( każda rana zadana to dodatkowy atak) i jedziemy :wink: Można by zamiast lancy dać ognisty mieczyk z lorea ognia ale szkoda trochę tracić magi na jeden meczyk IMO.

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Bloodline'y i itemki ratuja ta armie. Wyglada na to ze bedzie duzo ciekawych kombosow. Ale na pewno nie granie na klocku z regeneracja i wardem od strzelania :P

Tomash
Spaministrator
Posty: 7885
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tomash »

bless pisze:A ja smiem twierdzic, ze nie puscic samopas wampira wartego jakies 200pkt, ktory bedzie mogl zejsc z jednej salwy z balisty, albo sredniej wagi ofensywnego czaru. Tzn. mozesz to zrobic, ale to nie jest imho dobry pomysl.
A wyrażenie "king latacz" kojarzy Ci się z czymś? ;)
Admin-cieć: póki forum działa, jestem niewidoczny :mrgreen:
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl

Awatar użytkownika
b_sk
Kretozord
Posty: 1951
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: b_sk »

Ale po stracie kinga nie masz sypanka na całej armii,
A licky boom boom down!!!

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Tomash pisze:
bless pisze:A ja smiem twierdzic, ze nie puscic samopas wampira wartego jakies 200pkt, ktory bedzie mogl zejsc z jednej salwy z balisty, albo sredniej wagi ofensywnego czaru. Tzn. mozesz to zrobic, ale to nie jest imho dobry pomysl.
A wyrażenie "king latacz" kojarzy Ci się z czymś? ;)
Latajacy King kojarzy mi sie z kolesiem, ktory ma 5 ran i warda na 4+. I po stracie ktorego armie nie sypie sie w trybie ekspresowym. Subtelna roznica... ;)
EDIT: Bo abstrahujac od pomyslu generala latacza - totalnie chybionego, to pierwsza opcja wspominala o malym wampirze: 2W, T4, Sv na 4+ (pewnie). Koszt - ok. 200 pkt.
Ostatnio zmieniony 17 sty 2008, o 17:07 przez bless, łącznie zmieniany 1 raz.

Maciek P.
Falubaz
Posty: 1234
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Maciek P. »

bless pisze:A ja smiem twierdzic, ze nie puscic samopas wampira wartego jakies 200pkt, ktory bedzie mogl zejsc z jednej salwy z balisty, albo sredniej wagi ofensywnego czaru. Tzn. mozesz to zrobic, ale to nie jest imho dobry pomysl.
A co powiesz na eterycznego, latającego Lorda z dwurakiem?
Mało co może mu zrobić kuku, a on od maszyny do maszyny a po drodze Steam Tanka "chrup..." :)
Imho całkiem fajna opcja.
I oszczędzamy wtedy 100 pkt ma magiczne przedmioty, ale bez wielkiej staty w możliwościach

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Maciek Paraszczak pisze:
bless pisze:A ja smiem twierdzic, ze nie puscic samopas wampira wartego jakies 200pkt, ktory bedzie mogl zejsc z jednej salwy z balisty, albo sredniej wagi ofensywnego czaru. Tzn. mozesz to zrobic, ale to nie jest imho dobry pomysl.
A co powiesz na eterycznego, latającego Lorda z dwurakiem?
Mało co może mu zrobić kuku, a on od maszyny do maszyny a po drodze Steam Tanka "chrup..." :)
Imho całkiem fajna opcja.
I oszczędzamy wtedy 100 pkt ma magiczne przedmioty, ale bez wielkiej staty w możliwościach
Nazwijcie mnie chickenem, ale kazdy pomysl wypuszczenia lorda samopas jest dla mnie "graniem na krawedzi". Prawie kazda armia dysponuje magicznymi atakami, lub mocnymi czarami ofensywnymi. Preferuje bezpieczniejsze rozwiazania. Za duzo jest tu do stracenia. Ale jak tam chcecie. :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Fedek
Chuck Norris
Posty: 534
Lokalizacja: Zielona Góra/Gorzów Wlkp.

Post autor: Fedek »

Maciek Paraszczak pisze:
bless pisze:A ja smiem twierdzic, ze nie puscic samopas wampira wartego jakies 200pkt, ktory bedzie mogl zejsc z jednej salwy z balisty, albo sredniej wagi ofensywnego czaru. Tzn. mozesz to zrobic, ale to nie jest imho dobry pomysl.
A co powiesz na eterycznego, latającego Lorda z dwurakiem?
Mało co może mu zrobić kuku, a on od maszyny do maszyny a po drodze Steam Tanka "chrup..." :)
Imho całkiem fajna opcja.
I oszczędzamy wtedy 100 pkt ma magiczne przedmioty, ale bez wielkiej staty w możliwościach
IMO jeszcze gorzej. Nie masz żadnej ochrony przed magią, i ściąga go byle czar.
A co do oszczędzania 100 pkt, to możesz wystawić czystego i bez eteryczności :P

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9578
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

karlee pisze:Bloodline'y i itemki ratuja ta armie. Wyglada na to ze bedzie duzo ciekawych kombosow. Ale na pewno nie granie na klocku z regeneracja i wardem od strzelania :P

LOL! :lol:

Wyobraźcie sobie wagon 14 Blood Knightów + BSB Wight lord z regenką dla całego unitu, wardem na 4+ od strzelania, 4T i save 2+. To by było ciężkie do ugryzienia :P Na 10k+ idealny oddział ;)

Awatar użytkownika
b_sk
Kretozord
Posty: 1951
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: b_sk »

Maciek Paraszczak pisze: A co powiesz na eterycznego, latającego Lorda z dwurakiem?
Powiem, że jest nieprawidłowy bo punktów na bloodline dający dwuraka brakuje. :wink:
A licky boom boom down!!!

Maciek P.
Falubaz
Posty: 1234
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Maciek P. »

Kołata pisze:
karlee pisze:Bloodline'y i itemki ratuja ta armie. Wyglada na to ze bedzie duzo ciekawych kombosow. Ale na pewno nie granie na klocku z regeneracja i wardem od strzelania :P

LOL! :lol:

Wyobraźcie sobie wagon 14 Blood Knightów + BSB Wight lord z regenką dla całego unitu, wardem na 4+ od strzelania, 4T i save 2+. To by było ciężkie do ugryzienia :P Na 10k+ idealny oddział ;)
A z tyłu wampir daje im WS7 :D

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

W końcu mogło się zdarzyć, że miły człowiek wpisujący koszt itemów pomylił się co do ceny latania, a Maciek, którego wypowiedzi od dłuższego czasu mają proroczy charakter, właśnie zasugerował jak ta cena mogłaby się kształtować. :wink:

Piotrax
Kradziej
Posty: 987
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Piotrax »

Pfff lepiej 13 knightów z bsb regenką, im sztandar z wardem i jeszcze wampierzy lord w tym :D Jakiś przepakowany. No i za nimi oczywiscie jakiś inny wampierz dajacy knightom ws 7 (a moze wiecej? :D ) miło by było :twisted: No ale to raczej nierzeczywiste :P

Maciek P.
Falubaz
Posty: 1234
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Maciek P. »

Barbarossa pisze:W końcu mogło się zdarzyć, że miły człowiek wpisujący koszt itemów pomylił się co do ceny latania, a Maciek, którego wypowiedzi od dłuższego czasu mają proroczy charakter, właśnie zasugerował jak ta cena mogłaby się kształtować. :wink:
Hmm.. a tam nie było:
50 eteryczność
30 latanie
20 dwurak, heavy armor, shield

?
;)

Awatar użytkownika
MUKER
Falubaz
Posty: 1172
Lokalizacja: 4 piramida od lewej

Post autor: MUKER »

Cursed pendant to chyba najklimatyczniejszy przedmiot w całym battlu :D

Hmm tak właśnie rozważam czy do Khemrii może jakieś wampirki nie zawitały i jak tu zrobić, żeby cześć figurek pasowąła do obu armii :D


Jeszcze pytanie takie:
Thrall się teraz nazywa Vampire, czy to oznacza, że:
Talisman of the Lycni
Vampire only. Vampire gains move 9

można dać tylko Thrallowi a Lordowi nie?


@Maciek P.
Latanie 50
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Wampir ktory podchodzi z ghoulami 8 cali do przodu przed bitwa, i w pierwszej turze wylatuje na wroga, mniam :D

Awatar użytkownika
Fedek
Chuck Norris
Posty: 534
Lokalizacja: Zielona Góra/Gorzów Wlkp.

Post autor: Fedek »

MUKER pisze: Jeszcze pytanie takie:
Thrall się teraz nazywa Vampire, czy to oznacza, że:
Talisman of the Lycni
Vampire only. Vampire gains move 9

można dać tylko Thrallowi a Lordowi nie?
Absurdalna sytuacja... 'lord' to tytuł, a nie gatunek.
Ale dla wszystkich rules lawyersów, każdy bohater w armii, którey jest wampirem, ma zasadę 'vampire'...

Przypomniały mi się demony na które nie można szarżować bo nie istnieją... :roll:

Awatar użytkownika
MUKER
Falubaz
Posty: 1172
Lokalizacja: 4 piramida od lewej

Post autor: MUKER »

Broń Boże nie jestem RL, wręcz przeciwnie. Tylko się pytam, nie ma co marudzić póki podręcznika się w łapach nie ma.
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!

PSz
Falubaz
Posty: 1419

Post autor: PSz »

Mam pytanko, że jestem świeży w temacie.

Czy mam rozumieć że ten mieczyk: "Blooddrinker - Vampire Only, each unsaved wound heals a wound to the wielder or the unit he is in" może spowodować że wmpir może wskrzesić uszczuplony oddział BK lub tego jeszcze droższego badziwia na np nocnikach??

Kal_Torak
Masakrator
Posty: 2828

Post autor: Kal_Torak »

Strasznie potężne te moce i przedmioty. Dodatkowo vampiry same w sobie są mocne i czarują. Bohaterowie tzentcha będą stać daleko w tyle za takimi nowymi wampirkami, które ceną jakoś różnić się nie będą. Mam nadzieje, że Gav wie co robi, bo osobiście nie chciałbym powortu "herohammera" :).

Zablokowany