kilka pytań o Chaos Dwarfy
Moderator: esgaroth
Re: kilka pytań o Chaos Dwarfy
noo boli boli, ale jakoś da się złożyć armie defensywna i ofensywną, ID maja dostęp prawie do wszystkiego oprócz dobrego średnio zasięgowego strzelania, nie są złą armię, jeżeli podobają ci się figurki to śmiało możesz grać tą armią
Jeśli glewie na jednostce z BS4 to słabe strzelanie (za 13 punktów od łebka), to co mają powiedzieć zwykłe krasie?. Spory kontrast - jedną wersję wstecz takie cuda były w core, pewnie dlatego się nie docenia.
Blunderbussy, jeśli ich nie naprawili (nie czytałem tej erraty co na stronie jest), proszą się o Quick to fire, bo w obecnym stanie, podlatywanie do przeciwnika na 2' żeby skorzystać dobrze z broni, pozbawia możliwości S&S.
Magus za 50, Infernal weapon w cenie. Zakładając cenę broni około 12-15 to chłopak nie jest drogi. Można go potraktować jako dodatek do maga drugiego levelu.
Lammasu - you might upgrade it with rider for 50pts.....
Czy weapon team krasiowy ma missfire?
Blunderbussy, jeśli ich nie naprawili (nie czytałem tej erraty co na stronie jest), proszą się o Quick to fire, bo w obecnym stanie, podlatywanie do przeciwnika na 2' żeby skorzystać dobrze z broni, pozbawia możliwości S&S.
Magus za 50, Infernal weapon w cenie. Zakładając cenę broni około 12-15 to chłopak nie jest drogi. Można go potraktować jako dodatek do maga drugiego levelu.
Lammasu - you might upgrade it with rider for 50pts.....
Czy weapon team krasiowy ma missfire?
Krasie mówią "organki , forge wardeni z boostem BS od inżyniera i możecie nam skoczyć". Do tego wypychają core graybeardsami albo od biedy lepszymi warriorami z vanguardem. Do tego seekerzy którzy sami mają chyba tyle zasad specjalnych co cały rulebook do 6 ed.
O ile sami citadel guardsi jacyś tragiczni nie są to zabija ich kompozycja armii. Core trzeba wypchać bezużyteczną masą a w specialach trzeba dać coś mocniejszego. Zresztą i tak wszystko co najciekawsze wcisneli w rare. Ta jednostka powinna być w core z BS3 i wtedy można dać upgrade BS przez immortali i przeniesienie do specjali.
O ile sami citadel guardsi jacyś tragiczni nie są to zabija ich kompozycja armii. Core trzeba wypchać bezużyteczną masą a w specialach trzeba dać coś mocniejszego. Zresztą i tak wszystko co najciekawsze wcisneli w rare. Ta jednostka powinna być w core z BS3 i wtedy można dać upgrade BS przez immortali i przeniesienie do specjali.
Upychanie Core to niestety bolączka obu armii. Ani jedna ani druga nie ma większego wyboru.
Forge wardens są drożsi, do BS4 potrzebują ME (koło 150punktów), i nie mają halabard. Nie ubiją również nic z Firebornem. Organki ID mają mobilne (ale drogie).
Argument uzasadniający cenę Infernal armor w core mnie rozłożył - z tego co pisze ABC DH, jest limit opcji, upgradów , itp. W tym kontekscie dawanie czegoś tak przesadnie wycenionego tylko po to żeby była taka opcja, jest lekko chybione.
Czy mi się wydaje, czy Lammasu nie ma large target - będzie trudniej trafić z armaty....
Forge wardens są drożsi, do BS4 potrzebują ME (koło 150punktów), i nie mają halabard. Nie ubiją również nic z Firebornem. Organki ID mają mobilne (ale drogie).
Argument uzasadniający cenę Infernal armor w core mnie rozłożył - z tego co pisze ABC DH, jest limit opcji, upgradów , itp. W tym kontekscie dawanie czegoś tak przesadnie wycenionego tylko po to żeby była taka opcja, jest lekko chybione.
Czy mi się wydaje, czy Lammasu nie ma large target - będzie trudniej trafić z armaty....
prawda prawda
cieszym się
wrzuć fotki pliz
wrzuć fotki pliz
Jeśli ktoś chce zobaczyć inne głowy to wrzucałem zdjęcia na forum 9th age jakiś temu.
http://www.the-ninth-age.com/index.php? ... post174342
http://www.the-ninth-age.com/index.php? ... post174342
Ostatnio zmieniony 3 mar 2016, o 21:25 przez hypnotic, łącznie zmieniany 1 raz.