Codex 7 edycji dla besti?
Moderator: Dibo
Re: Codex 7 edycji dla besti?
Już bardziej spodziewał bym sie +1A in first turn CC
W sumie ja bym go dał jako tego mocnego monstera. SS 3+ +LA, możliwość wzięcia magicznego przedmiotu do 25, możliwość wzięcia dowolnego marka, staty smoka tylko 7/8M i jazda, nawet z kosztem który ma teraz..
W sumie ja bym go dał jako tego mocnego monstera. SS 3+ +LA, możliwość wzięcia magicznego przedmiotu do 25, możliwość wzięcia dowolnego marka, staty smoka tylko 7/8M i jazda, nawet z kosztem który ma teraz..
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Hmm jeśli lizaki mają engine, to może bestie będą miały shaggotha który będzie walił piorunem k6 s4 no save! na 2+ wchodzi (1 nie wychodzi, piorun idzie w niego i go elektryzuje heheeh, ale nic nie robi), tyle że na 18 cali. Fajny chłopczyk by był.
w statystykach +1 mova dla wszystkich = herd rusza sie jak skinki na 6 cali ... bez przegięcia więc . I idealnie weszło by w klimat . Tak samo Skirmish na całej armii . Zero klocków . Wiadomo ze to obcieło by statica ... więc np dać im jakaś zasade armijną np +2 do cr w turze kiedy szarżują , albo sesesese unbrakeable w pierwszej turze walki (kiedy szarżują) . I shaggot koniecznie poprawiony DO i trole też żeby były inne / lepsiejsze niż te w WoCh hmm a jak centki nie będą fastem (co oczywiście było by dziwne) to psy musiały by nim być nie ma bata . Co do ambusha to fajnie jakby działał na zasadzie wykopywaczki ale np tylko w jakimś terenie na stole : w lesie , w ruinkach , przy obelisku itp no w sumie fluffowo by się zgadzało w takich miejscach można robić "zasadzki" . Scout jakiś -
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
beastmen to nie skink : ) nie może biegać na 6'' bliżej mu do driadki więc jak jakieś zmiany w statlinie to gorom 4ke siły bym raczej wypatrywał
trolli obawiam się że nie będzie jak już w chaosie są : ( , scout jak najbardziej by się przydał.
co do zasady armijnej - ambush jest wystarczającym boostem , nie wyobrażam sobie jakiegoś unbreakeble w szarży czy innych boostów combatowych. pozatym ambusha napewno podpakują (najlepiej jakby można było szarżowac po wyjściu <3 <3 :3 )
trolli obawiam się że nie będzie jak już w chaosie są : ( , scout jak najbardziej by się przydał.
co do zasady armijnej - ambush jest wystarczającym boostem , nie wyobrażam sobie jakiegoś unbreakeble w szarży czy innych boostów combatowych. pozatym ambusha napewno podpakują (najlepiej jakby można było szarżowac po wyjściu <3 <3 :3 )
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
hmm.. a ja tak sobie te posyt przejżałem i wyszło że:
1. normal ambush + lasów, górek potem unruly albo, odrażu szarża na 5"
2. jakiś shoot .. bym proponował wszelakie bronie żucane szczególnie axe
3. zmiejszony koszt albo lepsze stacy np. +1S gor +1T ungor +1WS minoski
4. wszczeże powiedziawszy co do DO trolli shago itp. wolał bym coś nowego ( tak jak pisałem na wcześniej)
5. centki fast i jakiś cieżki coś w stylu heavy armour shield barding ( który by dawał impakt z s 5 i +1 sv ) czyli w CC 2SV
6. jakaś dodatkowa zasada na cała armir z szczególnościa przy szarży np. re-roll, +1A, frenzy
7. marki na wszystkim to dość oczywiste patrząć na marudy
8. ciekawe było by rozwiązanie z magią, jak każdy by mógł mieć lvl wkońcu szamanizm to magia intuicyjna, duchowo inspirowana
co wy na to? a właściwie jakie byście punkty wybrali?
i mam pytanie będzie ktoś w soboten na turnieju w wrocku bo bym zagrał bestiami ale porzebuje kilka fixów ( 4 minotaury 3 charioty 2 giganty ). fun rospa
1. normal ambush + lasów, górek potem unruly albo, odrażu szarża na 5"
2. jakiś shoot .. bym proponował wszelakie bronie żucane szczególnie axe
3. zmiejszony koszt albo lepsze stacy np. +1S gor +1T ungor +1WS minoski
4. wszczeże powiedziawszy co do DO trolli shago itp. wolał bym coś nowego ( tak jak pisałem na wcześniej)
5. centki fast i jakiś cieżki coś w stylu heavy armour shield barding ( który by dawał impakt z s 5 i +1 sv ) czyli w CC 2SV
6. jakaś dodatkowa zasada na cała armir z szczególnościa przy szarży np. re-roll, +1A, frenzy
7. marki na wszystkim to dość oczywiste patrząć na marudy
8. ciekawe było by rozwiązanie z magią, jak każdy by mógł mieć lvl wkońcu szamanizm to magia intuicyjna, duchowo inspirowana
co wy na to? a właściwie jakie byście punkty wybrali?
i mam pytanie będzie ktoś w soboten na turnieju w wrocku bo bym zagrał bestiami ale porzebuje kilka fixów ( 4 minotaury 3 charioty 2 giganty ). fun rospa
Mi się nawet podoba
Ja bym właśnie chciał grać na herdach, taką partyzantke lekko
A jak by im dać slanesha to by był wypas.
Shagot i Do wywalić najlepiej a potwora dać jakiegoś niedużego bo jakieś giganty do besti IMO nie pasują . ( Taki w stylu vargulfa )
Apropo shamanów to może coś w stylu war priesta ?
Taka bestia co sobie jakieś buffy z magi wrzuca ewentualnie wspomaga oddział
Ja bym właśnie chciał grać na herdach, taką partyzantke lekko
A jak by im dać slanesha to by był wypas.
Shagot i Do wywalić najlepiej a potwora dać jakiegoś niedużego bo jakieś giganty do besti IMO nie pasują . ( Taki w stylu vargulfa )
Apropo shamanów to może coś w stylu war priesta ?
Taka bestia co sobie jakieś buffy z magi wrzuca ewentualnie wspomaga oddział
Hordes of Chaos.... To było to....
Możesz, Kszyhu, brać wszystkie jednostki bestii jakie tylko uda Ci się znaleźć w szóstoedycyjnym podręczniku hordes of chaoskszyhu pisze:takie pytanie , żeby sie upewnic : bestie są dalej w 6 edycji, tak? i ich armybook z szóstej to hordes of chaos? w takim razie można w tej armii mieć jednostki bestii demonów i warriorów wymieszane ze sobą?
sorki za żarcik nie mogłem się powstrzymać
Możesz brać tylko i wyłącznie jednostki z podręcznika Beastmen (jest taki ) wraz z erratami. A więc żadnych demonów i mortali. Dzięki balancing paczowi możesz brać magiczne przedmioty z hord chaosu, ale oczywiście żadnych enchanted itemów.
Tyle
forum warseera, wg plotek wasz podrecznik ma byc wydany po skavenach - pewnie to juz wiecie ale
Jeremy Vetock is writing Skaven.
Andy Hoare is writing Beastmen.
Jeśli podobają Ci sie modele to spokojnie mozesz kupić herdy i bohaterów. ( minosy są brzydkie niestety )
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Nowosc(?) z warseera
gdyby nie to breath weapon powiedzialbym ze statsy pasuja do tego 'thingsinawood'. W kazdym razie statsy i wartosc mova zachecajaca. MOze nawet Do beda zagrozone w rarach - o ile wogole trafia do BoCH w 7ed.
Sent my inside source an e-mail a few days ago, he sent me this information back. Looks like BoC will be getting a new monster in the BoC army book. He told me every new play testing list, has this new monster in it. He told me that GW is pushing it down the play tester's throats. That there is even a model for it, so he says it's going to happen 100%.
It's: M8 WS5 S5 T5 W5 I3 5A on a chariot base.
armour piercing, S4 or S5 breath weapon [depends on what play testing list] it's either stubborn or unbreakable [depends on what play testing list]
It can also be given diffrent marks:
Slaanesh: always strike first
Nurgle: extra wound or posion attacks [depends on what list]
Khorne: S6 and frenzy
Tzeentch: 5+ ward save
At last I was able to give out some good news on BoC, remember I broke this news first!
gdyby nie to breath weapon powiedzialbym ze statsy pasuja do tego 'thingsinawood'. W kazdym razie statsy i wartosc mova zachecajaca. MOze nawet Do beda zagrozone w rarach - o ile wogole trafia do BoCH w 7ed.