wstep do csu ;P
Nie bede rozmawial o zasadnosci powstania CS, ktora jest dla mnie oczywista. Chetny jestem do debaty na temat jego ksztaltu.
Jankiel, zawsze mi sie podobalo Twoje bezproblemowe podejscie do wszelkich wyzwan. To bylo imponujace, ze stawales na luzie do nierownych pojedynkow. Teraz jednak Twoja bezproblemowosc jest szkodliwa, bo uparcie odmawiasz zaakceptowania faktow. BG z ASF i herosem w srodku nie jest wygiety? Dla mnie to kategoria 14BK z regenką (rownie dobrze moglbym w ich wypadku argumentowac, ze nie sa przegieci, bo: wystarczy wcisnac KB w BSB i po zabawie, maszyny z plonacymi atakami koszą ich az miło, tak samo herosi z plonacymi kozikami, ktorych ostatnio jest coraz wiecej) . Szczegolnym naduzyciem jest ciagle porownywanie BG do piechoty helfckiej, ktora przy BG wyglada jak Goblin przy Black Orcu. Maja tylko dwie cechy wspolne - , to ze sa elfami i to ze maja ASF. Jest jednak tez kilka "drobnych" roznic, ktore raczylbys zauwazyc.... a ktore sprawiaja, ze helfy moga BG co najwyzej czyscic buty.
Jezeli chodzi o wishlisty - moze faktycznie zaczynamy sie rozdrabniac. Nie trzeba jednak przez to skreslac koncepcji, lecz trzeba sie wziac w garsc, zakreslic maksymalne granice potencjalnych ingerencji, i isc dalej.
Bogins, dales juz wielokrotnie wyraz swojego sprzeciwu dla wszelkich CS-ow. Po co powtarzasz to dalej przy kazdej okazji? To zakrawa na spamowanie. Moze po prostu wrzuc sobie "nie" w podpis do profilu i juz bedziesz mial "protest non stop". Szczegolnie, ze nie mowimy juz na temat" "CS - tak czy nie?", gdzie Twoje wypowiedzi bylyby na temat, lecz o tym "jak ma wygladac CS" - gdzie sie juz w temat nie wpasowujesz.
Jankiel, zawsze mi sie podobalo Twoje bezproblemowe podejscie do wszelkich wyzwan. To bylo imponujace, ze stawales na luzie do nierownych pojedynkow. Teraz jednak Twoja bezproblemowosc jest szkodliwa, bo uparcie odmawiasz zaakceptowania faktow. BG z ASF i herosem w srodku nie jest wygiety? Dla mnie to kategoria 14BK z regenką (rownie dobrze moglbym w ich wypadku argumentowac, ze nie sa przegieci, bo: wystarczy wcisnac KB w BSB i po zabawie, maszyny z plonacymi atakami koszą ich az miło, tak samo herosi z plonacymi kozikami, ktorych ostatnio jest coraz wiecej) . Szczegolnym naduzyciem jest ciagle porownywanie BG do piechoty helfckiej, ktora przy BG wyglada jak Goblin przy Black Orcu. Maja tylko dwie cechy wspolne - , to ze sa elfami i to ze maja ASF. Jest jednak tez kilka "drobnych" roznic, ktore raczylbys zauwazyc.... a ktore sprawiaja, ze helfy moga BG co najwyzej czyscic buty.
Jezeli chodzi o wishlisty - moze faktycznie zaczynamy sie rozdrabniac. Nie trzeba jednak przez to skreslac koncepcji, lecz trzeba sie wziac w garsc, zakreslic maksymalne granice potencjalnych ingerencji, i isc dalej.
Bogins, dales juz wielokrotnie wyraz swojego sprzeciwu dla wszelkich CS-ow. Po co powtarzasz to dalej przy kazdej okazji? To zakrawa na spamowanie. Moze po prostu wrzuc sobie "nie" w podpis do profilu i juz bedziesz mial "protest non stop". Szczegolnie, ze nie mowimy juz na temat" "CS - tak czy nie?", gdzie Twoje wypowiedzi bylyby na temat, lecz o tym "jak ma wygladac CS" - gdzie sie juz w temat nie wpasowujesz.
Jankiel, nie przesadzaj. DE i tak są teraz super armią. Na Arenie Ty, Scimi i Żaba jako praktycznie jedyni w czołówce walczyliście z hordami demonów i VC. Reszta biła sie na stołach od 10 w dół. To świadczy coś o mocy DE (i Waszym skillu oczywiście). Każdy by chciał mieć taki RoH i za 25pts przycinac ostro magie przeciwnika, zamiast dawać caddych po minimum 100 pts od łebka. Nie probuj nam wmówić, że bez tych dwóch itemów nowe DE to będzie plew. Pozostaje jeszcze maaasa innych świetnych mozliwości. Armia ma power.
I jaki był tego efekt? Że i tak skaveny, imperium i WE skończyły przed nami. A O&G i TK przede mną. Trzy promyczki mroku w masie VC i Demonów są najlepszym dowodem na to, że DE w obecnym kształcie są przegięte, bo przecież nie powinno być tak, że armia, która zawsze dostawała od wszystkich w dupę, nagle ma kilka bajerów, które pozwalają jej na nawiązanie, i tak nierównej, walki z demonami i VC?Na Arenie Ty, Scimi i Żaba jako praktycznie jedyni w czołówce walczyliście z hordami demonów i VC
Przepraszam. Obiecuję nie dawać więcej mających oparcie w rzeczywistości argumentów. W przyszłości obiecuję już tylko bezsensownie krzyczećJankiel, nie przesadzaj.

Dalej mam to samo podejście.Jankiel, zawsze mi sie podobalo Twoje bezproblemowe podejscie do wszelkich wyzwan. To bylo imponujace, ze stawales na luzie do nierownych pojedynkow. Teraz jednak Twoja bezproblemowosc jest szkodliwa, bo uparcie odmawiasz zaakceptowania faktow. BG z ASF i herosem w srodku nie jest wygiety? Dla mnie to kategoria 14BK z regenką
Co do klasy przegięcia - trafiłeś. Prawie. Są drobne różnice - że nie mają magicznych ataków, nie można ich wskrzeszać, nie są odporni na ostrzał, nie są tak odporni na trafienia w hth. Ale poza tym, to praktycznie to samo... Btw - zabranie im ASF zmieni tylko tyle, że w pierwszej turze zginie 5 chłopaków, w nastepnych będą działali dokładnie tak samo. No i nie powalczą sobie z HE.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
ześta sie przyczepili do tej biednej gwardii-ASF daje kopa tylko na oddzialy ktore "nabijaja CR HtH"
na statyczne CR nic nie zmieniaja-takie oddzialy najczesciej i tak nie zadaja obrazen.
z punktu widzenia OnG jest to kolejny oddzial ze stubbornem w ktorym sie utknie
w zasadzie poza dopiskiem przy pedancie ze ma rzucic mniej niz silka a przy hoteku ze 6"promienia i nikt by na nic nie narzekal.
no i w zielonych maszyna to jest jedyna rzecz ktora moze jakos przystopowac LT u przeciwnika.
a niektore punkty sa naprawde rozsadne(jak np zasada beast herda)
na statyczne CR nic nie zmieniaja-takie oddzialy najczesciej i tak nie zadaja obrazen.
z punktu widzenia OnG jest to kolejny oddzial ze stubbornem w ktorym sie utknie
w zasadzie poza dopiskiem przy pedancie ze ma rzucic mniej niz silka a przy hoteku ze 6"promienia i nikt by na nic nie narzekal.
a to ile ma kosztowac?ma nadal 6ld; jest w miare ok cenowo biorac pod uwage koszt bolca w krasnalach;Wypacza grę bolec za 35 punktów
no i w zielonych maszyna to jest jedyna rzecz ktora moze jakos przystopowac LT u przeciwnika.
pomiedzy wish a tym co wyjdzie pewnie bedzie duza roznica.WISHLISTY by chyba głównie pod pakować swoje ego, no a potem wyjdzie to co wyjdzie.
a niektore punkty sa naprawde rozsadne(jak np zasada beast herda)
Wyjmujac co ciekawsze pomysly, ktore znalazlem tutaj i na forum JH, krotka lista:
Max 10 PD na turę.
Zakaz dublowania rare i tryplowania special.
Wampiry:
- Czary nekromackie - po każdym udanym rzuceniu czaru kolejny taki sam ma stopień trudności +2.
- Drakenhoff Banner tylko dla BSB na piechote (nie uwazam banowania za rozwiazanie)
Demony:
- Greater zajmuje slota herosa
- Demoniczna aura nie dziala przeciwko magicznym atakom
- Horrory nie dają DD
- Pieski zamiast drugiego ataku mają frenzy
- Siren Song nie dziala na ItP.
DE:
- Ring of Hotek - działa na 6 cali
- Pendant of Khaleth - tylko dla herosów bez zbroi
- Black Guard - magiczny banner do 25pkt.
Imperium:
- punkty za polowe ran na czolgu
Orcs& Goblins
- Black Orcs (unit and heroes)- Quell Animosity ze starej edycji, Stubborn
Beasts of Chaos
- Raiders wystawiaja sie w walce minimalnie 5 w szeregu.
Tomb Kings
- Icon of Rackaph - free pivot (nie reform)
Najlepiej, gdyby komentujacy nie wypowiadali sie na temat swojej armii, lecz na temat armii pozostalych. Wtedy bede mial wrazenie wzglednego obiektywizmu.
Max 10 PD na turę.
Zakaz dublowania rare i tryplowania special.
Wampiry:
- Czary nekromackie - po każdym udanym rzuceniu czaru kolejny taki sam ma stopień trudności +2.
- Drakenhoff Banner tylko dla BSB na piechote (nie uwazam banowania za rozwiazanie)
Demony:
- Greater zajmuje slota herosa
- Demoniczna aura nie dziala przeciwko magicznym atakom
- Horrory nie dają DD
- Pieski zamiast drugiego ataku mają frenzy
- Siren Song nie dziala na ItP.
DE:
- Ring of Hotek - działa na 6 cali
- Pendant of Khaleth - tylko dla herosów bez zbroi
- Black Guard - magiczny banner do 25pkt.
Imperium:
- punkty za polowe ran na czolgu
Orcs& Goblins
- Black Orcs (unit and heroes)- Quell Animosity ze starej edycji, Stubborn
Beasts of Chaos
- Raiders wystawiaja sie w walce minimalnie 5 w szeregu.
Tomb Kings
- Icon of Rackaph - free pivot (nie reform)
Najlepiej, gdyby komentujacy nie wypowiadali sie na temat swojej armii, lecz na temat armii pozostalych. Wtedy bede mial wrazenie wzglednego obiektywizmu.
to nie jest dobry pomysl- Greater zajmuje slota herosa
- Demoniczna aura nie dziala przeciwko magicznym atakom
- Pieski zamiast drugiego ataku mają frenzy

to dodaj ze z huanchi nie mozna szartzowac, itp. ten sztandar kosztuje 40 pkt... ma tlyko dawac pivot po przemysleniu (jesli sciec ma byc tak malo. przy ogolnych wiekszych scieciach to byloby ok) tk sa dosc srednia armia na tle ogolu- Icon of Rackaph - free pivot (nie reform)
black orc tylko unit a nie heroes
Bede wdzieczny za slowo komentarza.Shino pisze:to nie jest dobry pomysl- Greater zajmuje slota herosa
- Demoniczna aura nie dziala przeciwko magicznym atakom
- Pieski zamiast drugiego ataku mają frenzy![]()
Nie mam wrazenia obiektywizmu.Shino pisze:to dodaj ze z huanchi nie mozna szartzowac, itp. ten sztandar kosztuje 40 pkt... ma tlyko dawac pivot po przemysleniu (jesli sciec ma byc tak malo. przy ogolnych wiekszych scieciach to byloby ok) tk sa dosc srednia armia na tle ogolu- Icon of Rackaph - free pivot (nie reform)

Spoko, nie musimy tego tak scinac. Po prostu dodajcie na LS punkt, ze robienie weza TG jest tak samo karane WP jak wężyk minerów. Reformy w granicach przyzwoitosci sa ok, ale "wężykowanie" budzi głeboki niesmak i wewnetrzny sprzeciw.
Why?Shino pisze:
black orc tylko unit a nie heroes
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
ETC AR, plus…
Only 3 Hero slots at 2K
Army specific;
VC – VC Lord takes up additional Hero slot.
Demons – GD takes up additional hero slot.
Hounds – 0-1
Only 3 Hero slots at 2K
Army specific;
VC – VC Lord takes up additional Hero slot.
Demons – GD takes up additional hero slot.
Hounds – 0-1
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Dyskusja z Shino o granicach przyzwoitości Icon of Rapakh jest daremna.bless pisze:
Nie mam wrazenia obiektywizmu.
Spoko, nie musimy tego tak scinac. Po prostu dodajcie na LS punkt, ze robienie weza TG jest tak samo karane WP jak wężyk minerów. Reformy w granicach przyzwoitosci sa ok, ale "wężykowanie" budzi głeboki niesmak i wewnetrzny sprzeciw.
Prościej tak;
http://warhammer.org.uk/PhP/viewtopic.php?t=46153
Gdyby na to;
ETC AR, plus…
Only 3 Hero slots at 2K
Army specific;
VC – VC Lord takes up additional Hero slot.
Demons – GD takes up additional hero slot.
Hounds – 0-1
nałożyć 10% Barbarossy, plus w razie potrzeby akcje typu - DE Assasin 0-1 - myślę, że dałoby sie grać bez zmian zasad gry.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
robienie weza niech bedzie tak karane jak rzucanie 3 razy wskrzeszania na ture i bedzie okSpoko, nie musimy tego tak scinac. Po prostu dodajcie na LS punkt, ze robienie weza TG jest tak samo karane WP jak wężyk minerów. Reformy w granicach przyzwoitosci sa ok, ale "wężykowanie" budzi głeboki niesmak i wewnetrzny sprzeciw.

ew. za ustawianie sie w kolumnie psami. flagelantami i innymi jednostkami
bo hero nie zajmuje juz 2 slotowWhy?
bo chodzi o ugrywalnienie demonow a nie kastracje zupelna ich co robisz. zabranie ataku i danie im frenzy to tak jakbys dal to samo wraithom tez im zabierz atak i daj frenzy zeby nie bylo z nimi problemu...Bede wdzieczny za slowo komentarza.
zgadza sie... lepiej ze mna dyskutowac czy czolg jesli 2x generuje 4 punkty pary moze szarzowac na moj oddzial ktory sie nie ruszal w 2 turzeDyskusja z Shino o granicach przyzwoitości Icon of Rapakh jest daremna.

poza tym sam przyznales, ze nie jest to tak niezgodne z zasadami i pewnie gdybym sie wczesniej o to nie zapytal to by przeszlo na etc. co wiecej przyznales, ze gdyby trik byl znany wczesniej to pewnie dalo by sie go robic (cos jak zatrzymywanie czolgow przez las)
Zostawic Ikone TK taka jak jest. Imo taka specyfika armii , nie jest to dla mnie przegiete , a wnosi duzo urozmaicenia do gry.
Kilka mojich propozycji , mam nadzieje ze jeszcze ich nie bylo
Boar Boyz maja - heavy zamiast light armour
HE moga tryplowac jeden special ( maja 6 slotow na ten format )
Flesh Hounds (0-2) , MR(2)
Kilka mojich propozycji , mam nadzieje ze jeszcze ich nie bylo

Boar Boyz maja - heavy zamiast light armour
HE moga tryplowac jeden special ( maja 6 slotow na ten format )
Flesh Hounds (0-2) , MR(2)
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Muszę uogólnić - dyskusja z Shino jest daremna.Shino pisze:zgadza sie... lepiej ze mna dyskutowac czy czolg jesli 2x generuje 4 punkty pary moze szarzowac na moj oddzial ktory sie nie ruszal w 2 turzeDyskusja z Shino o granicach przyzwoitości Icon of Rapakh jest daremna.
poza tym sam przyznales, ze nie jest to tak niezgodne z zasadami i pewnie gdybym sie wczesniej o to nie zapytal to by przeszlo na etc. co wiecej przyznales, ze gdyby trik byl znany wczesniej to pewnie dalo by sie go robic (cos jak zatrzymywanie czolgow przez las)
Już dawno temu na forum udowodnił mi czemu zostawiłem Bestie i HoC na ETC.
Za chwilę udowodni mi, że tak naprawdę, to jestem zwolennikiem sztuczki z Ikoną.
Szkoda czasu.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
Na VC nie działa.Jedy Knight pisze: Gdyby na to;
ETC AR, plus…
Only 3 Hero slots at 2K
Army specific;
VC – VC Lord takes up additional Hero slot.
Demons – GD takes up additional hero slot.
Hounds – 0-1
10% też nie działa... wyrzucenie z armii łatwo zabijalnych śmieci niewiele zmienia; powoduje że trudniej nabić punkty na warghoulfie, wraithach i konnicy z drakenhofem.nałożyć 10% Barbarossy, plus w razie potrzeby akcje typu - DE Assasin 0-1 - myślę, że dałoby sie grać bez zmian zasad gry.
Co to ma do rzeczy?Shino pisze:bo hero nie zajmuje juz 2 slotowWhy?
...wprowadzenie do armii w 100% przeiwdywalnej czynnika nieprzewidywalnosci. Dotyczy to tylko jednego oddzialu, ktorego nie ma obowiazku wystawiac, a ktory ma dalej taka sama sile uderzenia, jak wczesniej. Nie nazwalbym tego kastracja.Shino pisze:bo chodzi o ugrywalnienie demonow a nie kastracje zupelna ich co robisz. zabranie ataku i danie im frenzy toBede wdzieczny za slowo komentarza.
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Furion pisze:
Na VC nie działa.
Masz dwóch (2) herosów - Co mi zrobisz? No Co?Furion pisze:
10% też nie działa... wyrzucenie z armii łatwo zabijalnych śmieci niewiele zmienia; powoduje że trudniej nabić punkty na warghoulfie, wraithach i konnicy z drakenhofem.
I jescze 2k na 2,5 chcesz grać?
System Barba nie zadziałał, bo tam np 2xWraithy niczym nie ścięte szalały, rzezając Orki.
Chcę zobaczyć bohatera co mnie pojedzie takimi VC. Może jeszcze Drakonhoff wciśnie, co nie?
Gotów jestem do Warszawy dojechać, żeby to zobaczyć.
Bardziej sie martwię, że Demony za mało ścięte.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
Na pewno nie ścinajmy wszystkiego, jak leci, bo to bez sensu.
Troszkę trzeba przyciąć demony i VC. Trochę ugrywalnić O&G. I tyle. Po co ruszać TK, DE, HE czy WE? Przecież te armie nie robią takiego spustoszenia na turniejach.
Imperium na Euro CS już nie jest takie mocne. Dwa działa Altar i czołg, nawet bez połowy punktów? No prosze...
Róbmy tylko to, co konieczne, a nie tnijmy wszystkiego, bo w każdej armii jest coś, co nam się nie podoba i przy okazji mozna się z tym rozprawić.
Jakby wyglądały O&G, gdyby nie ograniczał ich Euro CS, a inne armie owszem? Gdyby mogły sobie wystawić 6 chukk i 2 DD?
Troszkę trzeba przyciąć demony i VC. Trochę ugrywalnić O&G. I tyle. Po co ruszać TK, DE, HE czy WE? Przecież te armie nie robią takiego spustoszenia na turniejach.
Imperium na Euro CS już nie jest takie mocne. Dwa działa Altar i czołg, nawet bez połowy punktów? No prosze...
Róbmy tylko to, co konieczne, a nie tnijmy wszystkiego, bo w każdej armii jest coś, co nam się nie podoba i przy okazji mozna się z tym rozprawić.
Jakby wyglądały O&G, gdyby nie ograniczał ich Euro CS, a inne armie owszem? Gdyby mogły sobie wystawić 6 chukk i 2 DD?
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Wyglądałyby obleśnie.Jankiel pisze: Jakby wyglądały O&G, gdyby nie ograniczał ich Euro CS, a inne armie owszem? Gdyby mogły sobie wystawić 6 chukk i 2 DD?

Zgoda.Jankiel pisze:Na pewno nie ścinajmy wszystkiego, jak leci, bo to bez sensu.
Troszkę trzeba przyciąć demony i VC. ..... Po co ruszać TK, DE, HE czy WE? Przecież te armie nie robią takiego spustoszenia na turniejach.
Imperium na Euro CS już nie jest takie mocne. Dwa działa Altar i czołg, nawet bez połowy punktów? No prosze...
Róbmy tylko to, co konieczne,
Zmniejszenie slotów hero do 3 podoba mi się - troszkę przycina przegięcia, ale tylko troszkę, a VC i Demony - boli. Boli bardzo.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
jak rozumiem to ma byc wstep do flejmu tak? czy wstep do cs?Muszę uogólnić - dyskusja z Shino jest daremna.
@bless stary blorc zajmowal 2 sloty bo wlasnie dawal ta ogromna przewidywalnosc. dodatkowo chcesz characterom dawac stubborn czyli wszystkim oddzialom dac stubborn co nie jest ciekawym pomyslem dla orkow...
przeciez zabranie dosc drogim modelom warda od wiekszosci atakow w grze jest slabym pomyslem
zabranie atakow psom tez nie jest ok. Przeciez jesli przegraja walke (co sie dzieje czesto)_ staja sie biegajacym warzywem, ktory niewiele robi
co do greatera zjadajacego hero w sumie masz racje. Jest to twor smokopodobny

co do demonow: moze skoro chcesz zabrac warda na magiczne ataki demonom to tez wpadniesz na pomysl zebyt wraithy na niemagiczne ataki mialy warda 4+ a nie byly nietykalne?
Nie wiem, czemu zajmowal dwa sloty. Ty tez tego nie wiesz. Wiem tyle, ze byl calkiem przecietnym herosem. Na nowe warunki nawet bardzo przecietnym. W VII edycji chyba zaden heros nie zajmuje dwoch slotow - nawet tak wygieci herosi jak herald Khorne'a, czy assasin (ktory nie zajmuje zadnego slota !!!).... dlatego dwa sloty bla BO to bylby smiech na sali.Shino pisze: @bless stary blorc zajmowal 2 sloty bo wlasnie dawal ta ogromna przewidywalnosc.
Shino pisze: dodatkowo chcesz characterom dawac stubborn czyli wszystkim oddzialom dac stubborn
Jesli hero ze stubborn dolacza do oddzialu to oddzial jest stubborn? Jesli tak, to sorry - faktycznie przesadzilem.
Nie zgadzam sie z Toba. Niby widze to samo co Ty, ale odbieram to inaczej.Shino pisze: zabranie atakow psom tez nie jest ok. Przeciez jesli przegraja walke (co sie dzieje czesto)_ staja sie biegajacym warzywem, ktory niewiele robi
Nie wpadne na taki pomysl.Shino pisze: co do demonow: moze skoro chcesz zabrac warda na magiczne ataki demonom to tez wpadniesz na pomysl zebyt wraithy na niemagiczne ataki mialy warda 4+ a nie byly nietykalne?
Moge za to wpasc na pomysl porownania innego rare Vc z pieskami.
Blood Knights - 55pkt
2A+ frenzy
1W, Sv 2+, Wysoki Ws, dostaje rane za kazdy punkt przegranej walki
Flesh Hound - 35pkt
2A - bez frenzy
2W, Ward 5+, wysoki Ws, rzuca niestabilnosc (z przerzutem, wiec rzadko kiedy cokolwiek mu sie dzieje)
Z punktow wychodzi, ze rycerz jest ze dwa razy lepszy od pieska. Jest?
Ostatnio zmieniony 16 paź 2008, o 13:10 przez bless, łącznie zmieniany 1 raz.