PGA 2008: RATS WARS- THE CLAN WARS (22/23.11.08)
Thurion Helka za 205 pkt. jako niebrejkowalny monster and handlers jest b. mocny (moim zdaniem mocnieszy niż cześć tego co jest 0-1, choć każdy może mieć swoje zdanie). Nie bez znaczenia jest fakt ze kilku graczy z czołówki będzie tym grać na PGA.thurion pisze:Darku, zlituj sie prosze...
Thurion, a czy nowy Chaos na single >2000 jest mocny to się okaże już za mniej niż 2 tyg i strzepienie języka jest bezcelowe.
a thurionku o ile helka jest lepsza od trebusza np?
nic...?
daj juz spokoj... to ze teraz sie standard robi z 2 helkami to chyba nie oznaka tego ze sa cieniutkie lub takie srednie?
nic...?
daj juz spokoj... to ze teraz sie standard robi z 2 helkami to chyba nie oznaka tego ze sa cieniutkie lub takie srednie?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
+1Dalmar pisze:Thurion Helka za 205 pkt. jako niebrejkowalny monster and handlers jest b. mocny (moim zdaniem mocnieszy niż cześć tego co jest 0-1, choć każdy może mieć swoje zdanie). Nie bez znaczenia jest fakt ze kilku graczy z czołówki będzie tym grać na PGA.
Thurion, a czy nowy Chaos na single >2000 jest mocny to się okaże już za mniej niż 2 tyg i strzepienie języka jest bezcelowe.
Pasiaczku oznacza to tylko tyle ze w Warriorach w Rarach nie ma nic ciekawszego..bigpasiak pisze:a thurionku o ile helka jest lepsza od trebusza np?
nic...?
daj juz spokoj... to ze teraz sie standard robi z 2 helkami to chyba nie oznaka tego ze sa cieniutkie lub takie srednie?
jasne...
tak samo w imperium czy WE...
tak samo w imperium czy WE...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
Wróciłem do świata żywych
Zgłoszenia zaraz uaktualnię.
Zmian w CSie nie ma i nie będzie na 100% w tej chwili.
Scenariusze są obowiązkowe i o ile obaj gracze nie zdecydują inaczej - trzeba ich używać.
domku nie bolkujemy z wielu róznych powodów tzn mozna go otoczyć aby wróg nie mógł wyjść ale żadnego "nie możesz wejść do domku bo stoję mniej niz cal od niego".
Zgłoszenia zaraz uaktualnię.
Zmian w CSie nie ma i nie będzie na 100% w tej chwili.
Scenariusze są obowiązkowe i o ile obaj gracze nie zdecydują inaczej - trzeba ich używać.
domku nie bolkujemy z wielu róznych powodów tzn mozna go otoczyć aby wróg nie mógł wyjść ale żadnego "nie możesz wejść do domku bo stoję mniej niz cal od niego".
Beasts of Chaos - circa 5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
To czy w takim razie można otoczyć krawędź stołu, by przeciwnik nie mógł wyjść po pogoni? Dokładnie taka sama zasada.mozna go otoczyć aby wróg nie mógł wyjść
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
Wychodzi w najbliższym możliwym miejscu zza krawędzi. Jeśli obstawisz wszystkie krawędzie stołu - zostanie tam do końca bitwy. W przypadku domku latwo to zrobić.
Beasts of Chaos - circa 5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
Szafa a nie lepiej by jak ktos zastawi krawędz stołu gdzie ma wyjsc odział przeciwnika to podczas wychodzenia poprostu jest to traktowane jako automatyczna szarza? Bo przeciez jest to za polem bitwy ale za polem bitwy jest przeciez "reszta świata" ze tak to nazwe.
Troche inaczej jest to z domkiem gdyz mozna przyjąć ze przeciwnik został zabarykodowany od zewnątrz.
Ale jak chcecie mnie niestety na PGA nie bedzie.
Troche inaczej jest to z domkiem gdyz mozna przyjąć ze przeciwnik został zabarykodowany od zewnątrz.
Ale jak chcecie mnie niestety na PGA nie bedzie.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
GarG pisze:Szafa a nie lepiej by jak ktos zastawi krawędz stołu gdzie ma wyjsc odział przeciwnika to podczas wychodzenia poprostu jest to traktowane jako automatyczna szarza? Bo przeciez jest to za polem bitwy ale za polem bitwy jest przeciez "reszta świata" ze tak to nazwe.
Hehehehe
Oddziały wychodzące nie mogą szarżować.GarG pisze:Szafa a nie lepiej by jak ktos zastawi krawędz stołu gdzie ma wyjsc odział przeciwnika to podczas wychodzenia poprostu jest to traktowane jako automatyczna szarza?
Za polem bitwy nic nie ma.GarG pisze:Bo przeciez jest to za polem bitwy ale za polem bitwy jest przeciez "reszta świata" ze tak to nazwe.
- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
potraktuje to w kategorii żartu
Nie wracaja przy całej obstawionej krawędzi/domku.
Nie wracaja przy całej obstawionej krawędzi/domku.
Beasts of Chaos - circa 5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
A co z pierwszym scenariuszem dla armi, która nie ma core za mniej niż 100 pkt. czyli np. HE (mam nadzieje, że nie ma przymusu wystawiania 10 spearelfów ).szafa@poznan pisze: Scenariusze są obowiązkowe i o ile obaj gracze nie zdecydują inaczej - trzeba ich używać.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14643
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Czyli mozna sobie wlasnymi oddzialami pozastawiac krawedz, zeby wyjsc gdzie indziej? Tzn. w najblizszym wolnym miejscu?
jak wy chcecie wlasnymi regimentami pozastawiac miejsce którędy wybiegł wasz oddział.. ruchy sa przed walkami. jak sie ruszycie na krawedz to sie kawaleria zatrzyma na sojuszniczym oddziale.
no chyba ze ktos potrafi wyleciez za krawedz kawalerią a potem tak overrunowac harpiami ze sie zatrzymają na samej krawedzi
no chyba ze ktos potrafi wyleciez za krawedz kawalerią a potem tak overrunowac harpiami ze sie zatrzymają na samej krawedzi
Proste: w swojej turze szarzujesz i wyganiasz oddzial przeciwnika za stol, a nastepnie w turze magii przeciwnika on rzuca miscasta, i ty odbijasz czar i z popychaczki ustawiasz swoj oddzial przy krawedzi stolu tak aby ten za stolem musial pojawic sie ilestam cali dalej. Ew. wskrzeszasz tam nowy oddzial zombich i dorabiasz ich tak aby byla z 50 a oddzial pojawi sie 20 cali dalej.
Troche wyobrazni
Troche wyobrazni
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
There is only WAR!!!!GarG pisze:Szafa a nie lepiej by jak ktos zastawi krawędz stołu gdzie ma wyjsc odział przeciwnika to podczas wychodzenia poprostu jest to traktowane jako automatyczna szarza? Bo przeciez jest to za polem bitwy ale za polem bitwy jest przeciez "reszta świata" ze tak to nazwe.
war... war never changes...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned