Nowe HE 8 ed. - zdjęcia str. 65
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
- Loremaster
- Oszukista
- Posty: 826
Re: Nowe HE 8 ed. - zdjęcia str. 65
Watpię aby przy koszcie ok. 100punktów miał takie specjalne zasady, że może marszować.
Wydaje mi się że można być spokojnym że będzie latał na 20 cali ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Wisła Kraków.
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Wydaje mi się, że można być spokojnym o to, że będzie dokładnie odwrotnie. ![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Zobaczymy ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Nie będzie smoków w rarach?
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Nie będzie smoków w rarach?
Wisła Kraków.
Panowie, już nie mogę czytać tych Waszych smutów
Kto płacze, że HE stracą na silę, niech się puknie w głowie ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Po pierwsze cory. Jeżeli naprawdę dostaniemy SH i ER w corach, to automatycznie sila naszej armii wzrasta o 25%. Do tego tańsze łuki, zapewne będą po 10pkt, więc będzie można wystawić 2x10 łuków 2x5SH i 2x5 ER, jak dla mnie mega sprawa i olbrzymi skok jakościowy.
Specjale. Koszt WL obniżony do 12-13 pkt w zamian za stratę przerzutu? Cóż, faktycznie nieco ich to oslabia, ale nadal z s6 i biciem po I będą robili swoje. Wciąż pokroją każdą MC lub coś innego z wysokim AS, a to jest ich rola. No i będzie ich więcej, więc będą bardziej odporni na magię i strzelanie.
Jeśli chodzi o te feniksy... cóż, wszystko zależy od statystyk i ceny punktowej. Ale imo jednego czy dwa bedzie można wystawić jako support głównych oddziałów.
Łuczników w rarach nie będę nawet komentował
Rydwan brzmi dla mnie jak big fail. Musiałby mieć bs5 i brak kary za ruch, żeby opłacalo się go wystawiać. Ale i tak, z s5 gówno zrobi.
Podsumowują, WL zostaną nieco osłabieni, ale armia jako całość zyska i to dużo.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Po pierwsze cory. Jeżeli naprawdę dostaniemy SH i ER w corach, to automatycznie sila naszej armii wzrasta o 25%. Do tego tańsze łuki, zapewne będą po 10pkt, więc będzie można wystawić 2x10 łuków 2x5SH i 2x5 ER, jak dla mnie mega sprawa i olbrzymi skok jakościowy.
Specjale. Koszt WL obniżony do 12-13 pkt w zamian za stratę przerzutu? Cóż, faktycznie nieco ich to oslabia, ale nadal z s6 i biciem po I będą robili swoje. Wciąż pokroją każdą MC lub coś innego z wysokim AS, a to jest ich rola. No i będzie ich więcej, więc będą bardziej odporni na magię i strzelanie.
Jeśli chodzi o te feniksy... cóż, wszystko zależy od statystyk i ceny punktowej. Ale imo jednego czy dwa bedzie można wystawić jako support głównych oddziałów.
Łuczników w rarach nie będę nawet komentował
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Podsumowują, WL zostaną nieco osłabieni, ale armia jako całość zyska i to dużo.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
- Loremaster
- Oszukista
- Posty: 826
Tak ja pisałem zyska, jeżeli założysz że dostaniemy porównywalne możliwości jeżeli chodzi o magię i antymagię, jak skroją BoS,Annulian Crystal itd to raczej nie zyska. Oczywiście może być tak, że to zachowamy ale tego nie wiemy, więc stwierdzić czy zyska nie można ![Shame on you [-X](./images/smilies/eusa_naughty.gif)
![Shame on you [-X](./images/smilies/eusa_naughty.gif)
- Bestialski_Brokuł
- Oszukista
- Posty: 800
Rozumiem, że niektórzy już piszą posty do działu "sprzedam". Tylko mam nadzieję, że jakieś fajne okazje będą
A tak już bardziej serio to przestańcie płakusiać bo to słabo wygląda. Ja tam się cieszę na nowe rzeczy obniżki cen niektórych zabawek nowych herosów itd., a że coś pewnie będzie słabsze niż jest teraz - takie życie.
![Laughing :lol2:](./images/smilies/icon_lol.gif)
poprawione plotki ze strony http://natfka.blogspot.com :
Oby ten lore attribute się nie spełnił i był źle odczytany. Lepiej brzmiało jak WSv był na jednostce na którą się rzuciło czar. Ciągle niektóre informacje się wykluczają, więc poprostu trzaba czekać;)Magic
2 Signature Spells:
Drain magic, 7+ to cast. Cast on any unit (friend or foe) as an augment/hex within 18". All RiP spells are immediatley dispelled, and the effects of ALL other spells on target unit immediately cease! Boosted to effect all friend/enemy units within 18" on a 14+
Soul Quench, 8+ to cast, 2D6 St4 18" range, 16+ 4D6 St4
Spells:
1. Apotheosis, augment 5+ to cast, target immediately regains a lost wound. boosted 10+ regains +D3 wounds. Target gains fear until next magic phase.
2. Hand of Glory, augment, 5+, 18" range, WS, BS, I, or M (you choose) increased by D3. Boosted 10+ increase all listed characteristics (roll one D3 for all)
Lore Attribute: Each time a spell is cast, the caster and his unit gain +1 to their ward save (to a maximum of 3+). Models with no ward save gain a 6+
- W życiu nie zobaczysz dwóch rzeczy: pierwszego stołu i cycków.
jaka jest roznica w drainie jesli jest hexem albo augmentem?
Ostatnio zmieniony 25 kwie 2013, o 17:41 przez Semi, łącznie zmieniany 2 razy.
słusznie ktoś tu zauważył że jak będziemy mieć i SH i ER w corach plus tańszych SM i WL i łuczników to w zasadzie HE będą bardziej grywalne niż dzisiaj
oczywiście fajnie by było mieć inne przegięte jednostki ale cóż wtedy prawdopodobnie HE byłyby najbardziej przegięte w całym młotku tak samo faktycznie grałem flufowo bez ograniczeń na duże punkty tak na 4-5 k i faktycznie zmiażdżyłem i imperium i skavenów i bretonię na te punkty heh oczywiście gdzieś tam jakis fart gdzieś tam jakiś błąd przeciwnika nie mniej Teclis jest przejebany ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Hexów nie można rzucać na swoje jednostki, augmentów na wrogie. Ale jeśli jest zarówno hexem jak i augmentem to można rzucać na swoje i wrogie. Tylko po to jest ten zapisek.Semi pisze:jaka jest roznica w drainie jesli jest hexem albo augmentem?
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
No właśnie nie wiadomo, czy to się utrzymuje. Jeśli tak, to działa jak World Dragon, ale jeśli nie, to możesz rozproszyć jakieś czary z siebie/przeciwnika, a potem na ten sam oddział wrzucić buffy/hexy ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Osobiście wolałbym 1 opcję![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Osobiście wolałbym 1 opcję
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
gdzie to wyczytałeś? bo ja w opisie czaru tego nie widzęByqu pisze:Ta, ale powoduje, że nie możesz rzucać nowe czary na dany oddział. A to już jest yummy... Albo i nie, zależy z którego punktu widzenia patrzeć.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
ten drain może być miodny na lizaki z lifem, jak jakiś oddział ma ze dwa augmenty, tron i jakiegoś ripa to można za jednym zamachem zdjąć
Ludvik pisze:Wystawianie np. Black Knightów jako Blood Knightów uważam za osobistą obrazę
WT???Lore Attribute: Each time a spell is cast, the caster and his unit gain +1 to their ward save (to a maximum of 3+). Models with no ward save gain a 6+
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Jeśli to nie będzie na jedną turę, to jest to najlepszy atrybut w grze ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.