Nowe HE 8 ed. - zdjęcia str. 65

High Elves

Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Loremaster
Oszukista
Posty: 826

Re: Nowe HE 8 ed. - zdjęcia str. 65

Post autor: Loremaster »

Watpię aby przy koszcie ok. 100punktów miał takie specjalne zasady, że może marszować.

Awatar użytkownika
Sevi
Niszczyciel Światów
Posty: 4776
Lokalizacja: Legion Kraków
Kontakt:

Post autor: Sevi »

Wydaje mi się że można być spokojnym że będzie latał na 20 cali :)
Wisła Kraków.

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

Wydaje mi się, że można być spokojnym o to, że będzie dokładnie odwrotnie. :P

Awatar użytkownika
Sevi
Niszczyciel Światów
Posty: 4776
Lokalizacja: Legion Kraków
Kontakt:

Post autor: Sevi »

Zobaczymy ;)

Nie będzie smoków w rarach?
Wisła Kraków.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Panowie, już nie mogę czytać tych Waszych smutów :D Kto płacze, że HE stracą na silę, niech się puknie w głowie :)

Po pierwsze cory. Jeżeli naprawdę dostaniemy SH i ER w corach, to automatycznie sila naszej armii wzrasta o 25%. Do tego tańsze łuki, zapewne będą po 10pkt, więc będzie można wystawić 2x10 łuków 2x5SH i 2x5 ER, jak dla mnie mega sprawa i olbrzymi skok jakościowy.

Specjale. Koszt WL obniżony do 12-13 pkt w zamian za stratę przerzutu? Cóż, faktycznie nieco ich to oslabia, ale nadal z s6 i biciem po I będą robili swoje. Wciąż pokroją każdą MC lub coś innego z wysokim AS, a to jest ich rola. No i będzie ich więcej, więc będą bardziej odporni na magię i strzelanie.

Jeśli chodzi o te feniksy... cóż, wszystko zależy od statystyk i ceny punktowej. Ale imo jednego czy dwa bedzie można wystawić jako support głównych oddziałów.

Łuczników w rarach nie będę nawet komentował :D Rydwan brzmi dla mnie jak big fail. Musiałby mieć bs5 i brak kary za ruch, żeby opłacalo się go wystawiać. Ale i tak, z s5 gówno zrobi.

Podsumowują, WL zostaną nieco osłabieni, ale armia jako całość zyska i to dużo.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Loremaster
Oszukista
Posty: 826

Post autor: Loremaster »

Tak ja pisałem zyska, jeżeli założysz że dostaniemy porównywalne możliwości jeżeli chodzi o magię i antymagię, jak skroją BoS,Annulian Crystal itd to raczej nie zyska. Oczywiście może być tak, że to zachowamy ale tego nie wiemy, więc stwierdzić czy zyska nie można [-X

Awatar użytkownika
Bestialski_Brokuł
Oszukista
Posty: 800

Post autor: Bestialski_Brokuł »

Rozumiem, że niektórzy już piszą posty do działu "sprzedam". Tylko mam nadzieję, że jakieś fajne okazje będą :lol2: A tak już bardziej serio to przestańcie płakusiać bo to słabo wygląda. Ja tam się cieszę na nowe rzeczy obniżki cen niektórych zabawek nowych herosów itd., a że coś pewnie będzie słabsze niż jest teraz - takie życie.

Awatar użytkownika
Pixel
Wodzirej
Posty: 709

Post autor: Pixel »

poprawione plotki ze strony http://natfka.blogspot.com :
Magic
2 Signature Spells:

Drain magic, 7+ to cast. Cast on any unit (friend or foe) as an augment/hex within 18". All RiP spells are immediatley dispelled, and the effects of ALL other spells on target unit immediately cease! Boosted to effect all friend/enemy units within 18" on a 14+

Soul Quench, 8+ to cast, 2D6 St4 18" range, 16+ 4D6 St4

Spells:

1. Apotheosis, augment 5+ to cast, target immediately regains a lost wound. boosted 10+ regains +D3 wounds. Target gains fear until next magic phase.

2. Hand of Glory, augment, 5+, 18" range, WS, BS, I, or M (you choose) increased by D3. Boosted 10+ increase all listed characteristics (roll one D3 for all)

Lore Attribute: Each time a spell is cast, the caster and his unit gain +1 to their ward save (to a maximum of 3+). Models with no ward save gain a 6+
Oby ten lore attribute się nie spełnił i był źle odczytany. Lepiej brzmiało jak WSv był na jednostce na którą się rzuciło czar. Ciągle niektóre informacje się wykluczają, więc poprostu trzaba czekać;)
- W życiu nie zobaczysz dwóch rzeczy: pierwszego stołu i cycków.

Awatar użytkownika
Semi
Niszczyciel Światów
Posty: 4764
Lokalizacja: Warszawa - Drobne Wałeczki
Kontakt:

Post autor: Semi »

jaka jest roznica w drainie jesli jest hexem albo augmentem?
Ostatnio zmieniony 25 kwie 2013, o 17:41 przez Semi, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek
Highborn Elves Only!

Awatar użytkownika
Bestialski_Brokuł
Oszukista
Posty: 800

Post autor: Bestialski_Brokuł »

Pewnie też dispelluje hexy.

Awatar użytkownika
Albo_Albo
Masakrator
Posty: 2836
Lokalizacja: Krakow Legion
Kontakt:

Post autor: Albo_Albo »

słusznie ktoś tu zauważył że jak będziemy mieć i SH i ER w corach plus tańszych SM i WL i łuczników to w zasadzie HE będą bardziej grywalne niż dzisiaj :) oczywiście fajnie by było mieć inne przegięte jednostki ale cóż wtedy prawdopodobnie HE byłyby najbardziej przegięte w całym młotku tak samo faktycznie grałem flufowo bez ograniczeń na duże punkty tak na 4-5 k i faktycznie zmiażdżyłem i imperium i skavenów i bretonię na te punkty heh oczywiście gdzieś tam jakis fart gdzieś tam jakiś błąd przeciwnika nie mniej Teclis jest przejebany :D

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

Semi pisze:jaka jest roznica w drainie jesli jest hexem albo augmentem?
Hexów nie można rzucać na swoje jednostki, augmentów na wrogie. Ale jeśli jest zarówno hexem jak i augmentem to można rzucać na swoje i wrogie. Tylko po to jest ten zapisek.

Awatar użytkownika
Semi
Niszczyciel Światów
Posty: 4764
Lokalizacja: Warszawa - Drobne Wałeczki
Kontakt:

Post autor: Semi »

juz czaje, czyli z przeciwnika sciaga augmenty i ripy a z sojusznika hexy i ripy
zabawny czar, pomijajac fakt ze czasem latwiej jest poprostu zbic ripa a nie rzucac czar ktory go zdejmie :D
Obrazek
Highborn Elves Only!

Awatar użytkownika
Byqu
Masakrator
Posty: 2683
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Byqu »

Ta, ale powoduje, że nie możesz rzucać nowe czary na dany oddział. A to już jest yummy... Albo i nie, zależy z którego punktu widzenia patrzeć.
WELCOME TO ESTALIA GENTLEMEN

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

No właśnie nie wiadomo, czy to się utrzymuje. Jeśli tak, to działa jak World Dragon, ale jeśli nie, to możesz rozproszyć jakieś czary z siebie/przeciwnika, a potem na ten sam oddział wrzucić buffy/hexy :)

Osobiście wolałbym 1 opcję :P
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Havelock
Kradziej
Posty: 919
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Havelock »

Byqu pisze:Ta, ale powoduje, że nie możesz rzucać nowe czary na dany oddział. A to już jest yummy... Albo i nie, zależy z którego punktu widzenia patrzeć.
gdzie to wyczytałeś? bo ja w opisie czaru tego nie widzę :)
ten drain może być miodny na lizaki z lifem, jak jakiś oddział ma ze dwa augmenty, tron i jakiegoś ripa to można za jednym zamachem zdjąć
Ludvik pisze:Wystawianie np. Black Knightów jako Blood Knightów uważam za osobistą obrazę

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Lore Attribute: Each time a spell is cast, the caster and his unit gain +1 to their ward save (to a maximum of 3+). Models with no ward save gain a 6+
WT??? :shock:
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

No co? :roll:

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Jeśli to nie będzie na jedną turę, to jest to najlepszy atrybut w grze :)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Equos
Chuck Norris
Posty: 410
Lokalizacja: Warszawa/Fenris

Post autor: Equos »

Zaaaaaaaaaaaaaaajebiste!

ODPOWIEDZ