Nowa Edycja
Moderator: Shino
dokladnie. Masz napisane may upgrade a charioteer toBastor pisze:Sorki - nie wiem gdzie zerkaliście ale nie było to właściwe miejsce![]()
Odsyłam do army booka TK.
Na stronie 91 jest wyraźnie napisane:
"One model may upgrade charioter to a Master of chariot/Musican/Standard bearer"
Jest to opcja "wyłączna" - czyli jeden model może mieć tylko jedną funkcję.
potem masz znowu one model a nie may upgrade another model jak to jest w innych codexach (obok mam chaos deamons)
Witam mam 2 pytania czy nowe TK nadal maja na euro +200 pkt ? I drugie pytanie czy atak z węży Transformgrifying gaze działa na ST ? Bo w opisie samego ataku pisze ze działa na modele które posiadają wiele inicjatyw i zdaje się na najwyższej a sam ST dostał w nowych zasadach Inżyniera który posiada In .
Ale przed "may upgrade..." masz napisane "one model".Shino pisze: dokladnie. Masz napisane may upgrade a charioteer to
potem masz znowu one model a nie may upgrade another model jak to jest w innych codexach (obok mam chaos deamons)
Co oznacza "jeden model może chariotera upgrade'wać na FUNKCJA" - dzięki temu że masz ich 2 możesz wskazać którego

Ale nie możesz na JEDNYM modelu zrobić upgrade obu modeli.
Gdyby tak było - miałbyś napisane "may upgrade one Charioter to...." bez odnoszenia się do modelu - tak jak to jest w każdym innym wypadku (np. szkieletów tombkingowych czy dowolnej innej jednostki z dowolnego innego booka).
Niestety - jeden model może mieć tylko jedną funkcję (poza nielicznymi, specjalnie opisanymi wyjątkami - np. bretońska gralowa relikwia która ma FCG w jednym modelu).
Kto powiedział, że nie można złożyć ofensu TK?
1 Tomb King @ 501.0 Pts
General; Great Weapon
Armour of Silvered Steel [45.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Khemrian Warsphinx @ [230.0] Pts
Fiery Roar
1 Tomb Prince @ 386.0 Pts
Great Weapon; Shield
Glitering Scales [25.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Potion of Toughness [20.0]
1 Khemrian Warsphinx @ [230.0] Pts
Fiery Roar
1 Liche Priest @ 95.0 Pts
Hierophant; Lore Table; Lore of Nehekhara; Magic Level 1
Dispel Scroll [25.0]
13 Skeleton Archers @ 78.0 Pts
Normal Bow
4 x 3 Skeleton Chariots @ 175.0 Pts
Musician
1 Necrosphinx @ 235.0 Pts
Envenomed Sting
1 Necrosphinx @ 235.0 Pts
Envenomed Sting
1 Tomb Scorpion @ 85.0 Pts
1 Tomb Scorpion @ 85.0 Pts
Gdyby nie pitka, słoneczko i armaty, to mogłoby to nawet działać
Ja na przykład nie chciałbym czegoś takiego dostać na HE, ciężko by z tym miały imo też DoCh, VC, TK standardowe, ogry
, DE.
1 Tomb King @ 501.0 Pts
General; Great Weapon
Armour of Silvered Steel [45.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Khemrian Warsphinx @ [230.0] Pts
Fiery Roar
1 Tomb Prince @ 386.0 Pts
Great Weapon; Shield
Glitering Scales [25.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Potion of Toughness [20.0]
1 Khemrian Warsphinx @ [230.0] Pts
Fiery Roar
1 Liche Priest @ 95.0 Pts
Hierophant; Lore Table; Lore of Nehekhara; Magic Level 1
Dispel Scroll [25.0]
13 Skeleton Archers @ 78.0 Pts
Normal Bow
4 x 3 Skeleton Chariots @ 175.0 Pts
Musician
1 Necrosphinx @ 235.0 Pts
Envenomed Sting
1 Necrosphinx @ 235.0 Pts
Envenomed Sting
1 Tomb Scorpion @ 85.0 Pts
1 Tomb Scorpion @ 85.0 Pts
Gdyby nie pitka, słoneczko i armaty, to mogłoby to nawet działać


Ostatnio zmieniony 12 maja 2011, o 13:32 przez Andrzej, łącznie zmieniany 1 raz.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Pytaj Faberów. Jak bedzie ( a raczej tak ) to prawdopodobnie miesiąc-dwa po ang.
Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.

- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Twoja porażająca szybkość sprawia, że w ciągu 4 tur przejdziesz całe 24 cale, więc tymi grubasami, które ocaleją, zdążysz się wbić w jakieś harpie nie orły.Andrzej pisze: Gdyby nie pitka, słoneczko i armaty, to mogłoby to nawet działaćJa na przykład nie chciałbym czegoś takiego dostać na HE, ciężko by z tym miały imo też DoCh, VC, TK standardowe, ogry
, DE.
W międzyczasie scouci/strzelanie albo szybkie jednostki przeciwnika zarąbią Ci hierofanta, i pewnie ze dwie pitki w grubasów zassiesz.
Dodaj do tego fakt, że nawet po średnim ostrzale (1 salwa z 20 szejdów na daleki) gruby świniaks traci jakieś 3 rany - naprawdę wbijesz go potem w jakikolwiek oddział z 30 atakami z wysoką Ini?
Sorry, ale ta rozpa żenująca jest. Największą szansę na punkty masz przy okazji rzucania przez maga przeciwnika pitki - że się na miscascie wysadzi.
Andrzej, przebiłeś wszystko co do tej pory widziałem
. Nie przypuszczałem, że ktokolwiek jednak zechce wrzucić herosa na świniaka
. Sorry, ale nawet grając na masie sfinksów nie używałbym ich jako wierzchowców, wtedy to już kompletnie typ u góry się marnuje (normalnie góra i tak ma 4 A, tylko jeszcze KB do tego). No i zupełnie bez magii, ała... DE to wciągają nosem, mają masę ataków z małą siłą, pitki i dużo strzał, sfinksy to boli. No i po co poison na Necroświniaku? By ograniczyć mu killing blowy? Wg mnie to nie działa.


Ale jak by to epicko wyglądało na stole
Wszystko się wali głównie przez to, że te grubasy nie mogą maszerować. Tak to by może gdzieś doszły, a z R6 to se mogą
Ale powiedz mi, jak mają to rozwalić HE bez shadowa i deatha

Wszystko się wali głównie przez to, że te grubasy nie mogą maszerować. Tak to by może gdzieś doszły, a z R6 to se mogą

Ale powiedz mi, jak mają to rozwalić HE bez shadowa i deatha

Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Zastrzelić
. Tzn to może coś zrobić, dwa Necro latają, łapią co trzeba,zakładasz, że nie jest dużo 6 na rany i doczłapuje reszta. Wszystko zależy od tego, jak dobrze wyjdzie strzelanie z łuków i ile rzuca się 6 na zranienie. Sam wystawiać będę jednego sfinksa na takie HE chociażby, ale nie wiem, czy zaryzykowałbym w rozpie więcej bydlaków.
Pita w sumie też musi wejść, potem nie może jej za bardzo znieść, a potem trzeba jeszcze oblać test I. Nie tak łatwo go wessać. Chyba, że ktoś wystawi Sfinksa jako wierzchowca pod herosa, wtedy będzie zdawał na własnej porażającej I i kupa.

Pita w sumie też musi wejść, potem nie może jej za bardzo znieść, a potem trzeba jeszcze oblać test I. Nie tak łatwo go wessać. Chyba, że ktoś wystawi Sfinksa jako wierzchowca pod herosa, wtedy będzie zdawał na własnej porażającej I i kupa.
To powinno dać radę 
1 Prince @ 599.0 Pts
Dragon Armour
Foe Bane [25.0]
Helm of Fortune [25.0]
Opal Amulet [15.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Dragon: Star @ [370.0] Pts
15 Archers @ 170.0 Pts
Musician
3 x 10 Archers @ 115.0 Pts
Musician
4 x Repeater Bolt Thrower @ 100.0 Pts
4 x Great Eagle @ 50.0 Pts
4 x 5 Swordmasters @ 81.0 Pts
Musician
5 Dragon Princes @ 150.0 Pts
5 Silver Helms @ 105.0 Pts
Smok z takim złożeniem powinien spokojnie położyć każdego grubasa, a cała reszta ma wymanewrować i wystrzelać to, czego SD nie zabije
To co, kiedy wyjazd?

1 Prince @ 599.0 Pts
Dragon Armour
Foe Bane [25.0]
Helm of Fortune [25.0]
Opal Amulet [15.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Dragon: Star @ [370.0] Pts
15 Archers @ 170.0 Pts
Musician
3 x 10 Archers @ 115.0 Pts
Musician
4 x Repeater Bolt Thrower @ 100.0 Pts
4 x Great Eagle @ 50.0 Pts
4 x 5 Swordmasters @ 81.0 Pts
Musician
5 Dragon Princes @ 150.0 Pts
5 Silver Helms @ 105.0 Pts
Smok z takim złożeniem powinien spokojnie położyć każdego grubasa, a cała reszta ma wymanewrować i wystrzelać to, czego SD nie zabije

To co, kiedy wyjazd?

Ostatnio zmieniony 12 maja 2011, o 17:44 przez Andrzej, łącznie zmieniany 1 raz.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.