Pytania ogólne v 2.0

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

Zablokowany
Awatar użytkownika
Quaki
Falubaz
Posty: 1006
Lokalizacja: Katowice

Re: Pytania ogólne v 2.0

Post autor: Quaki »

Quaki pisze:Przy stratach z miscastu, kiedy oddział był w walce wręcz, rany zdejmujemy jak od strzelania, czy można wybierać modele jak w combacie?
hop

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

co masz na mysli wybierac?

ogólnie to efekty miscasta są magicznymi atakami wg FAQ do RB, skoro są atakami jako takimi to podchodzą pod "resolving unusual attacks" (bo nie są CC) i kroki 4-5-6 z shootingu bla bla bla jest to opisane w RB

zatem zdejmowanie ran z Rank and File powinno być zgodne z ogólnie przyjętym sposobem zdejmowania równomiernego co również jest opisane w RB :)
masz jakiś przykład to wrzuć
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Keller
Falubaz
Posty: 1315
Lokalizacja: Giżycko/Białystok

Post autor: Keller »

Witam, mam problem z army builderem. Nie mam pojęcia jak dodać 8ed do niego. Mam go na świeżo i nie wiem co robić. Próbowałem normalnie dodać przez Imort File ale jak chce go odpalić pokazuje się takie okienko:
Obrazek
Nie mam pojęcia jak to mogę wpisać w wyszukiwarkę, kilka sformułowań próbowałem wpisać, ale żadne z powodzeniem.
CO mam zrobić aby to zadziałało?

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

poniewaz builder jest opaty na baisicu i jest tak napisany, ze nie obsluguje suwakow okna to masz je za male.

wybierz tutorial, zmaksymalizuj okno i zmien system na wfb.

bedzie dzialac.

Awatar użytkownika
Keller
Falubaz
Posty: 1315
Lokalizacja: Giżycko/Białystok

Post autor: Keller »

Wielkie dzięki :D nie sądziłem, że tak szybko ktoś zareaguje.

Awatar użytkownika
Quaki
Falubaz
Posty: 1006
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Quaki »

misha pisze:co masz na mysli wybierac?

ogólnie to efekty miscasta są magicznymi atakami wg FAQ do RB, skoro są atakami jako takimi to podchodzą pod "resolving unusual attacks" (bo nie są CC) i kroki 4-5-6 z shootingu bla bla bla jest to opisane w RB

zatem zdejmowanie ran z Rank and File powinno być zgodne z ogólnie przyjętym sposobem zdejmowania równomiernego co również jest opisane w RB :)
masz jakiś przykład to wrzuć
Sytuacja mniej więcej taka:

.............. :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :D 8)
gdzie :mrgreen: to plagusy z dwoma heraldami na końcu a :idea: to fast WE.
Herald :D zmiscastował, nie pamiętam czy plackiem czy w styku, ale oprócz plagusów, dwa konie jeszcze spadały. Pytanie brzmi, czy gracz WE może zdjąć dwa konie z jednego boku i próbować ranić obu bohaterów, czy musi zdjąć po jednym z każdego i traci opcję bicia po jednym heraldzie.
Mi się wydawało, że musi zdejmować po równo, przeciwnik chciał zdejmować jak w cc.
Sytuacja z mastera w Krakowie, nie miała większego znaczenia, tak mi się przypomniało teraz.

Awatar użytkownika
lajkonik
Masakrator
Posty: 2622

Post autor: lajkonik »

Czy heros może wejść do oddziału, który spalił szarżę?
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
lajkonik Obrazek

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

tak.

Marek B.
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 154
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Marek B. »

Mam pytanie z jaką siłą rozliczany jest thunderstomp dla griffona (jako mount dla nobla w HE) w fazie jego szarży.
Griffon miał wykupioną opcję Swooping Stike, która daje Devastating Charge oraz +1 St on charge.
Siła bazowa to 5.

Awatar użytkownika
Bercik
Chuck Norris
Posty: 494
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bercik »

Na stompy nie działają żadne specjalne zasady, więc chyba z siłą 5

Marek B.
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 154
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Marek B. »

Dzięki Bercik. Jestem takiego samego zdania. Wczoraj toczyłem spór w tym temacie na lokalu w Bielsku z graczem HE.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Bercik pisze:Na stompy nie działają żadne specjalne zasady, więc chyba z siłą 5
bullshit.

dzialaja wszystkie zasady specjalne jak i czary.

wiec z s6 widac.

Awatar użytkownika
Morog
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Morog »

Shino pisze:
Bercik pisze:Na stompy nie działają żadne specjalne zasady, więc chyba z siłą 5
bullshit.

dzialaja wszystkie zasady specjalne jak i czary.

wiec z s6 widac.
no chyba tak.........
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33

posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg

"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Ale jeśli o Magiczne Ataki chodzi, to musi być konkretny zapis przy Stompach/Thunderstompach, tak jak Demony i WoCh mają u siebie, aby tyczyło się ich, więc jak to jest? :)
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Morog pisze:
Shino pisze:
Bercik pisze:Na stompy nie działają żadne specjalne zasady, więc chyba z siłą 5
bullshit.

dzialaja wszystkie zasady specjalne jak i czary.

wiec z s6 widac.
no chyba tak.........
niezaleznie od tego ile kropek uzyjesz to wciaz nie.

i w zasadzie nie potrzeba zapisu jak w wochu czy w demonach, zbey stompy byly magiczne. wystarcza magiczne ataki.

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Thunderstompy od Frostheart Phoenixa są Magiczne? :)
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

na to wyglada.

panterq
Masakrator
Posty: 2461
Lokalizacja: Legion

Post autor: panterq »

Shino, to skąd ten zapis w FAQu?

Q: Do Stomp or Thunderstomp hits benefit from any other special
rules, equipment or magic items of the model that inflicts the hits?
(p76)
A: No.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

No dokładnie. Jest taki zapis w FAQu, stąd moje upewniające się pytanie. Miałem to wkleić, ale Panterq był pierwszy :)
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

O wrzucili to znowu :/

coz widac wiec znowu nie dziala to.

widac to takze, ze nie tylko ja to zauwazylem chocby tu:
http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 8#p1431298

szkoda, ze nie wrzucaja zmian, ktore daja do faqow w jakis konkretny sposob.

Zablokowany