Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka

High Elves

Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello

Zablokowany
Awatar użytkownika
Havelock
Kradziej
Posty: 919
Lokalizacja: Warszawa

Re: Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka

Post autor: Havelock »

Panowie, nie mowie ze na obu magach, ale takie DM, SoS, uparciuch? do tego standardowy MM. jak dla mnie jeden z najlepszych lorów w grze właśnie dzięki uniwersalności. DM sprawia ze mamy najlepszego caddy'ego w grze, SoS pomaga przeciwko ostrzałowi a w walce też nie do pogardzenia. uparciuch każdy wie. MM normalka.
Ludvik pisze:Wystawianie np. Black Knightów jako Blood Knightów uważam za osobistą obrazę

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

moze za krótko gram w tą gre, albo to wina braku angielskiego army booka i rule booka, że nie rozumiem skrótów tych angielskich nazw... MM, DM, SoS ?? tzw. wtf :D? domyslam sie, że to nazwy czarów ^^?

chodzi o jakiegos skutecznego lora na skaveny mając 2x 2lvl mag(PS/Seer + DS/Corin) i arcy 4lvl (SW/DS/DS/RoF)
grałem na fire zawsze, z abomką jest łatwiej, ale jakoś nie ma jak ruszyć tych klocków najwiekszych z dzwonem/furmanką...
jakis pomysł :D?

p.s. rozszyfrowałem SoS :P - shield of saphery?

Awatar użytkownika
Siweusz
Kretozord
Posty: 1884

Post autor: Siweusz »

Havelock pisze: jak dla mnie jeden z najlepszych lorów w grze właśnie dzięki uniwersalności
Fajnie, ale to nnie zmienia faktu, że Twoje poprzednie stwierdzenie to bujda na resorach. :wink:

Rabsp, nie ma jednego lora. W każdym można znaleźć pozytywy. Zależy co przeciwnik ma w rozpie. Ja brałbym fajer ze względu na abomki. Ale na kółka to jeszcze nie grałem, musiałbym pokminić.
GrimgorIronhide pisze:
Ziemko pisze:Cholera jak od lapowek sie lysieje to gdzie moje miliony :(
Tą logiką Kudłaty jest wzorem uczciwości i nieprzekupności :mrgreen:

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

wlasnie dlatego ze nie ma jednego lora i ze na kazdą jednostke (czyt. abomka, dzwon/furmanka, koło <- priorytety do zabicia) są inne czary :| i nie można sie zdecydować :P nie ma czarów z S6 ktorymi moznaby bylo latwo zniszczyc takiego doomwheela który jest 1000x lepszy od LC a kosztuje tylko 10 pkt więcej... (i gdzie tu sprawiedliwość... :roll:)

tak odbiegając od tematu... sądze (mam nadzieje :P) że w 8 ed. u HE zdecydowanie poprawią stosunek cena/jakość u Lion Chariota... bo nikt go nie kupuje, mają tym zapełnione magazyny, więc muszą sie jakoś pozbyc nadmiaru, a jedynym sposobem jest poprawienie paru zasad [-o<

Awatar użytkownika
Havelock
Kradziej
Posty: 919
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Havelock »

Siweusz pisze:Fajnie, ale to nnie zmienia faktu, że Twoje poprzednie stwierdzenie to bujda na resorach. :wink:
może za krótko jeszcze gram :) powinienem napisać że mnie ten lore się sprawdza zawsze :)

@Rabsp - magic missile, drain magic, shield of saphery, odwaga aenariona, te miałem na mysli
Ludvik pisze:Wystawianie np. Black Knightów jako Blood Knightów uważam za osobistą obrazę

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

jak do takiej magii to bral bym na malych magach fire, a duzym ciskal bym high, i flamesy na dzwonek/furmanke vaula na storma i jedziem.

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

ja tam na te duże klocki lubię rzucać wall of fire... jak wejdzie to nawet jak nie zabije żadnego herosa to i tak przeciwnik się zastanowi dwa razy zanim ruszy się tym oddziałem, co daje nam niesamowita przewagę, bo można skupić się na rozwalaniu abomek albo samego dzwonu.
Obrazek

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

vaul na stormówe nic nie da jak ją włączy już w 1 turze... jak jest właczona, to nawet jak zannihilujemy oddział z tym banerem, to i tak efekt działa. Juz o to pytałem :P

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

ooo to nie fajnie =/ no to vaul na regenke czy inne chlamstwa na greyseerze.

meeks
Wałkarz
Posty: 96

Post autor: meeks »

Witam.

Mam pytanie - możliwe, że jestem ślepy, albo ktoś zrobił mnie w konia - jaka jest (o ile jest?) maksymalna dozwolona liczba kostek w puli magii? Np mam 2 standardowo i 3 magów 2x po 2 lvl i raz 4 lvl. Rozumiem , że 4 lvl ma początkowo 4, 2ki mają po dwie. W puli magii mamy 2 kości i np: dorzucamy panom po 2 power stone i panowie używają tego naraz. Teraz mamy 4 kości przy lvl 4, po 2 przy lvl 2 i w puli 6 kości - czy są jakieś limity? Ktoś mi wciskał, że tak, że są w podręczniku ale ja tego nie mogłem znaleźć (ślepy jestem pewnie).

Drugie. Czy mogę wpakować silver wanda i seerstafa na 1 maga? To nielegalne , prawda?

Pozdrawiam i życzę miłego piątku, w końcu nadchodzi weekend;)

Awatar użytkownika
Master of reality
Oszukista
Posty: 833
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Master of reality »

meeks pisze:Drugie. Czy mogę wpakować silver wanda i seerstafa na 1 maga? To nielegalne , prawda?
Obydwa są arcaną a więc jak powiedziałeś to nielegalne
meeks pisze:jaka jest (o ile jest?) maksymalna dozwolona liczba kostek w puli magii?
W Rulebooku nie ma ograniczenia maksymalnej ilości kostek w rozpisce(to gwarantuje Balansing patch :wink: )
Chodziło pewnie o limity zużycia kości do jednego czaru.
Tzn. Arcymag 4lvl może użyć Maksymalnie 5 kości do rzucenia pojedynczego czaru,
mag 2lvl max 2 Kostki
meeks pisze:dorzucamy panom po 2 power stone i panowie używają tego naraz. Teraz mamy 4 kości przy lvl 4, po 2 przy lvl 2 i w puli 6 kości
Power stone nie daje kości do puli. Używasz go podczas rzucania czaru, i jeden mag dodaje +2 PD do tego jednego castu. Jest jednorazowy
I sold my soul for rock'n roll

meeks
Wałkarz
Posty: 96

Post autor: meeks »

Dzięki serdeczne. Znajomy upierał się, że są określone limity (graliśmy na 4 kafle z bohaterami specjalnymi - zrobiłem magiczną rozpiskę) i coś mi tak wciskał, że limit kości w puli magii (nie przy pojedynczym magu) to 9 czy coś takiego.

Z innej beczki - 2 magów 2 lvl każdy osobno może mieć seerstaf?

Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Master of reality
Oszukista
Posty: 833
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Master of reality »

Kolega pewnie czytał zasady Euro, w których jest ograniczenie do odpalania max 9 kości na turę.
meeks pisze:Z innej beczki - 2 magów 2 lvl każdy osobno może mieć seerstaf?
Nie, każdy magiczny przedmiot może być dany tylko raz
I sold my soul for rock'n roll

Awatar użytkownika
Gucio
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: Gucio »

Master of reality pisze: mag 2lvl max 2 Kostki
trzema kostkami może rzucać czar...

Awatar użytkownika
Master of reality
Oszukista
Posty: 833
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Master of reality »

Wendigo pisze: trzema kostkami może rzucać czar...
#-o
Nie trafiłem w klawisz :oops:
I sold my soul for rock'n roll

Awatar użytkownika
Mortipher
"Nie po to jadę"
Posty: 350
Lokalizacja: Będzin / Kędzierzyn-Koźle

Post autor: Mortipher »

pytanie czy przedmoty dające mr licza sie jakos do bp?

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

Nie.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Mortipher
"Nie po to jadę"
Posty: 350
Lokalizacja: Będzin / Kędzierzyn-Koźle

Post autor: Mortipher »

ooo to super zatem wyruszam na bitwe z ochrona.

i jeszcze pytanie czy mag moze rzucac czary nie wymagające LOSa bedąc w środku oddziału?

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Co rozumiesz przez "będąc w środku odziału"? Mag zawsze musi być w 1 szeregu. Jeżeli jakiś czar nie wymaga LOS (obszarówka, kometa) to możesz go rzucić.

Awatar użytkownika
Asyrian
Pseudoklimaciarz
Posty: 29

Post autor: Asyrian »

Czy jak strzelasz 6 bolcami z balisty to wystarczy że jeden trafi czy każdym rzucasz na trafienie??
I ta zasada uderzając zawsze jako pierwsi to jak ktoś na nich szarżuje to też??

Zablokowany