
raz nimi grałem przeciw skavenom, ale doszło 6 do klocka 25 clan ratów, no i odbili się zabijając ledwie kilka szczurów

jeszcze co do tego tullarisa by tullaris


Moderator: Yudokuno
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
Pewnie zassałeś opis z Gildii. Walnęli się tam bo 6ed Tullaris zjadał slot Hero a nie LordaOpis pochodzi akurat z 6 ed. Nie wiem jak Tullaris wyglądał w 5 ed.
Podobnie możan zrobić z Kouranem, bo co to jest aby zastępca Malekitha był jakimś tam spec czempionemTullaris - dowódca Egzekutorów Mrocznych Elfów
Uwaga ! Poniższy bohater specjalny pochodzi ze strony Games Workshop. Nie posiada on zbalansowanego profilu, dlatego przed wystawieniem modelu do gry musisz uzyskać zgodę przeciwnika.
Tullaris to jeden z najbardziej okrutnych przywódców w Naggaroth. Pewnego razu wymordował wszystkich mieszkańców zdobytego miasteczka, a je samo zrównał z ziemią tylko dlatego, że nie spodobała mu się jego nazwa.
Pod rozkazami Tullarisa Egzekutorzy uczestniczyli w tak potwornych orgiach zniszczenia, że ich posępna sława obiegła cały Stary Świat. Już sama wieść o ich obecności w szeregach armii Mrocznych Elfów sprawia, że gromady dezerterów pierzchają nieustannie miast sposobić się do odparcia inwazji.
Własnymi paznokciami wydarłem kamień z czarnego serca góry, chrzcząc go swą krwią kapiącą z poranionych rąk.Okryłem zdobycz szczelnie grubym suknem podczas powrotnej drogi do Clar Karond, ponieważ dotknięcie powierzchni kamienia przez chociażby jeden promień słońca zniszczyłoby jego moc, a pięć lat poszukiwań okazałoby się stracone.
Chciałem rozpocząć prace nad amuletem zaraz po powrocie, ale podczas mej nieobecności moi własni dwaj synowie, których imion nigdy więcej wypowiem, zagarnęli dla siebie mą posiadłość i tytuł. Młodzi głupcy - jak mogli łudzić się naddzieją, iż zdołają mnie pokonać ? Wszedłem do wieży sekretnym przejściem i zabiłem ich obu we śnie, roztrzaskując głowy zdrajców czarnym kamieniem. Nagie martwe ciała mych potomków wiszą teraz w laboratorium i nie usunę ich, dopóki gnijące korpusy nie odpadną od głów. Wreszcie mogę w spokoju rozpocząć pracę nad swym największym dziełem - Czarnym Amuletem.
Tullaris może być wystawiany w armii Mrocznych Elfów w miejscu jednego z lordów. Musi posiadać identyczne wyposażenie jak w poniższym profilu i nie wolno go w jakikolwiek sposób modyfikować. Musi dowodzić oddziałem Egzekutorów i nie wolno mu tej jednostki dobrowolnie opuścić.
Tullaris M5 WS7 BS6 S4 T3 W3 I6 A4 Ld10
Koszt punktowy: 300
Broń i ekwipunek: Tullaris nosi ciężką zbroję, posiada Topór Egzekutora i Czarny Amulet..
Topór Egzekutora (Executioner's Axe): patrz str. 101 Księgi Armii Mrocznych Elfów.
Czarny Amulet (Black Amulet): patrz str. 102 Księgi Armii Mrocznych Elfów.
ZASADY SPECJALNE
Wieczna Nienawiść (Eternal Hatred): patrz str. 43 Księgi Armii Mrocznych Elfów
Wyznawca Khaina (Khainite): patrz str. 43 Księgi Armii Mrocznych Elfów
Mistrz Egzekutorów (Master Executioner): władający toporemz niezwykłą wprawą Tullaris potrafi zdekapitować każdą żywą istotę. Bohater ten posiada umiejętność Killing Blow, ale może zabić w ten sposób każdego przeciwnika, nie tylko adwersarza wielkości człowieka. Tullaris nie może za pomocą Killing Blow uśmiercać stad (swarm).
Kouran - dowódca Czarnej Gwardii
Uwaga ! Poniższy bohater specjalny nie posiada zbalansowanego profilu, dlatego przed wystawieniem modelu do gry musisz uzyskać zgodę przeciwnika.
Kouran to bystry taktyk, znany ze skłonności do podejmowania ryzyka, chociaż i odnoszący znaczące zwycięstwa. Pewnego razu poświęcił połowę armii, aby zwabić nieprzyjaciela w pułapkę - nie dba wcale o życie swoich podwładnych, liczy się dla niego wyłącznie efekt końcowy. Jako charyzmatyczny przywódca jest szanowany przez Mroczne Elfy, otaczające go w równiej mierze podziwem co strachem.
Kouran może być wystawiany w armii Mrocznych Elfów w miejscu jednego z lordów. Musi posiadać identyczne wyposażenie jak w poniższym profilu i nie wolno go w jakikolwiek sposób modyfikować. Musi pełnić funkcję generała armii (wyjątkiem od tej zasady jest sytuacja, gdy na polu walki pojawia się sam Wiedźmi Król).
Kouran M5 WS8 BS6 S4 T3 W3 I8 A5 Ld10
Koszt punktowy: 315
Broń i ekwipunek: Kouran jest uzbrojony w Karmazynową Smierć (Crimson Death) patrz str. 101 Księgi Armii Mrocznych Elfów, nosi Zbroję z Gwiezdnego Metalu.
Zbroja z Gwiezdnego Metalu (Armour of Meteoric Iron): zapewnia test pancerza 0+ (nie można go w żaden sposób poprawić).
ZASADY SPECJALNE
Wieczna Nienawiść (Eternal Hatred): patrz str. 43 Księgi Armii Mrocznych Elfów
Odporność na Psychologie (Immune to Psychology): patrz str. (któraś tam) podręcznika Warhammera
Błyskotliwy taktyk (Unparalleled General): Kouran posiada jeden z najświetniejszych umysłow taktycznych, nieskażony skrupułami czy własnym ego. Za każdym razem, gdy scenariusz wymaga od graczu wykonania rzutu decydującego o jakimś czynniku (wybór strefy rozstawienia, określenie osoby rozpoczynającej wystawianie, rozpoczynające grę, itd) grający Mrocznymi Elfami otrzymuje dodatkowy modyfikator +1 do wyniku rzutu.
Kapitan Czarnej Straży (Captain of the Black Guard): Kouran musi wejść do gry jako członek regimentu Czarnej Gwardii i nie wolno mu tej jednostki samowolnie opuścić. Jednostka Czarnej Straży w której wlaczy Kouran jest Niezłomna (Unbreakable).
Elitarny Wojownik (Warrior Elite):patrz str. 46 Księgi Armii Mrocznych Elfów.
Sorki z offtop, jeśli ktoś ma jakieś zastrzeżenia lub propozycje, to piszcie w dziale RPG temat dodatki do II ed.Tullaris pisze:Część dla Mistrza Gry
Cold One Zimnokrwisty (hodowany przez Mroczne Elfy)
Zimnokrwiste w Naggaroth można spotkać wyłącznie w rozległym systemie jaskiń ciągnącym się pod górami Czarnych Grzbietów. Polują one najczęściej w grupach 5 – 7 osobników atakując wszystkie ciepłokrwiste (i nie tylko stworzenia). Są też hodowane i wykorzystywane przez Rycerzy Druchii jako wierzchowce. Kawaleria ta budzi postach wśród wszystkich wrogów mrocznych elfów. Wadą Zimnokrwistych jest to, że są nieposłuszne i kłopotliwe w tresurze, co często jest wykorzystywane przez wrogów mrocznych elfów, którzy starają się uderzyć na szeregi Druchii akurat gdy ci mają problem z tymi gadami.
Cechy główne
WW36 US0 K41 Odp40 Zr23 Int10 SW28 Ogd01
Cechy drugorzędne
A2 Żyw14 S4 Wt4 Sz7 Mag0 PO0 PP0
Umiejętności: Spostrzegawczość+20, Wspinaczka
Zdolności: Broń Naturalna, Łuski(3), Straszny
Zasady specjalne:
Głupi - Cold One'y są głupie jak trolle. Łatwo mogą się rozpraszać. Zawsze gdy wykonuje jakąś czynność i coś odwróci jego uwagę stosuje się zasady Trolla (Guupi). W wypadku gdy jest dosiadany Jeździec ma prawo do testu Zastraszania w akcji darmowej. Udany oznacza, że wierzchowiec zaatakuje w następnej turze. Udany o 30 zaatakuje w tej turze. Nieudany oznacza dalsze nieposłuszeństwo wierzchowca. Nieudany o 30 oznacza, wrogość wierzchowca do jeźdźca i natychmiastowych atak.
Zbroja:brak
Punkty Zbroi: Głowa:3 Ręce:3 Korpus:3 Nogi:3
Uzbrojenie: Kły i Pazury
Mroczny Pegaz
Mroczne Pegazy to stwory Chaosu które wyglądają jak potężny czarny rumak ze skrzydłami nietoperza, a na głowie posiadają podobnie jak jednorożce róg którym potrafią zadawać ciosy. Stwory te najczęściej można spotkać na pustkowiach Chaosu, a także w Górach Czarnych Grzbietów, oraz sporadycznie w Norsce. Prowadza one najczęściej samotny tryb życia i spotykają się tylko w okresie godowym. W przeciwieństwie do Pegazów ze Starego Świata jeśli walczą to nie uciekną dopóki nie pokonają swego przeciwnika, chyba, że jest on większy lub Mroczny Pegaz Zacznie przegrywać walkę. Dodatkowo są to złośliwe bestie, nawet jeśli są najedzone atakują dla zabawy, często zdarza się, że nierozważny podróżnik idący przez Góry Czarnych Grzbietów zostaje strącony przez dzikiego Mrocznego Pegaza w przepaść.
Cechy główne
WW37 US0 K48 Odp47 Zr45 Int45 SW38 Ogd15
Cechy drugorzędne
A3 Żyw24 S4 Wt4 Sz8(10) Mag0 PO0 PP0
Umiejętności: Spostrzegawczość+10
Zdolności: Broń Naturalna, Czuły Słuch, Latanie, Wyostrzone Zmysły
Zasady Specjalne
Przebijanie – Jeśli Mroczny Pegaz szarżuje, atakuje swoim rogiem, otrzymuje on wtedy modyfikator +1 do S.
Punkty Zbroi: Głowa:0 Ręce:0 Korpus:0 Nogi:0
Uzbrojenie: Kopyta, Róg.
Czarny Smok
Czarne Smoki żyją od tysiącleci w Krainie Chłodu ich łuska przybrała czarny kolor a wewnętrzny ogień wygasał. Można je spotkać w najbardziej niedostępnych ostępach gór Czarnych Grzbietów gdzie mają swoje leże. Czarne smoki hodowane przez Mroczne Elfy pochodzą z krzyżówki nielicznych smoków ulthuańskich które przeszły na stronę Malekitha podczas wojny domowej z Czarnymi Smokami których jaja zostały wykradzione przez Cienie. Władcy Bestii szkolą Czarne Smoki do walki, czyniąc je prawdziwymi żywymi machinami wojennymi. Życie w „niewoli” sprawia jednak, że ich wiedza i umiejętności są trochę mniejsze, niż smoków które żyją na wolności
Cechy główne
WW64 US0 K69 Odp68 Zr30 Int43 SW84 Ogd34
Cechy drugorzędne
A6 Żyw59 S6 Wt6 Sz6(10) Mag0 PO0 PP0
Umiejętności: Dowodzenie, nauka (historia), plotkowanie, przekonywanie, spostrzegawczość +20, wiedza (mroczne elfy)+10, wiedza (Naggaroth)+10, wiedza (smoki) +10, wiedza (demony)+10, wspinaczka +10, wycena, zastraszanie +20, znajomość języka (druas-tharin), znajomość języka, (dowolne dwa).
Zdolności: Broń Naturalna, Bystry Wzrok, Latanie, Łuski (5), Morderczy Atak, Odporność Psychiczna, Ogłuszanie, Potężny Cios, Przerażający, Silny Cios, Widzenie w Ciemnościach, Żelazna Wola.
Zasady Specjalne:
Grad Ciosów: Czarny Smok potrafi atakować na wiele sposobów, przy pomocy łap, paszczy czy ogona, lub też skrzydeł. Dzięki temu jeśli wykonuje on akcje zwykły atak , ma możliwość atakowania dwukrotnie.
Żrący wyziew: Czarny Smok zionie strugą czarnego żrącego dymu który stapia spala ciało i pancerz. Struga dymu ma kształt stożka o długości 16 metrów. W węższym końcu szerokość tego stożka wynosi 1 a w szerszym 5 metrów. Postacie które zostały objęte dymem otrzymują cios z siłą 8.
Rozszarpywanie : Kły pazury, ogon i skrzydła Czarnego Smoka są niesamowicie silne iostre, dzięki czemu ich cios zadają dotkliwe obrażenia. Są one bronią naturalną z cechami specjalnymi: Druzgocący i Przebijający Zbroje.
Dumny Wierzchowiec: Mimo, że Czarne smoki żyją w niewoli pozostają dumnymi i potężnymi bestiami, nie każdy Druchii będzie w stanie je dosiąść. Jeśli bohater chce dosiąść Smoka musi stoczyć z nim swoistą mentalną walkę i zdać przeciwstawny test siły woli. Jeżeli bohater nie zda swojego testu Smok atakuje, gdy bohaterowi uda się przeżyć atak i oddać ciosy może ponowić test. Próbę ujarzmienia bestii można powtarzać trzy razy jeśli za trzecim razem się nie uda bestia jest zbyt rozdrażniona i kolejną próbę można podjąć za K10 dni.
Potężna Bestia: Bohater który dosiadł Czarnego Smoka ma świadomość, walki na niepokonanym potworze. Dopóki bestia, żyje, a bohater jej dosiada otrzymuje on Zdolność: Żelazna Wola.
Punkty Zbroi: Głowa:5 Ręce:5 Korpus:5 Nogi:5
Uzbrojenie: Pazury, Kły, Ogon, Skrzydła.
Ten efekt bym sobie darował. CO nie jest w stanie zaatakować jeźdźca który na nim siedzi.Nieudany o 30 oznacza, wrogość wierzchowca do jeźdźca i natychmiastowych atak.
Wadą Zimnokrwistych jest to, że są nieposłuszne i kłopotliwe w tresurze, co często jest wykorzystywane przez wrogów mrocznych elfów, którzy starają się uderzyć na szeregi Druchii akurat gdy ci mają problem z tymi gadami.
Troll smierdzi i jest głupi(mały móżdżek). Głupota CO ma związek z zwierzęcymi instynktami z którymi rycerz sobie nie radzi.Głupi - Cold One'y są głupie jak trolle
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Jest to opisane w Profesji Mrocznego RycerzaUżyj booka 7ed. odnośnie opisu tego co musi zrobić knight żeby oswoić gada
Stix pisze:Lepiej od ludzi, tak, o całe 1 oczko. Moc bogów chaosu jestem w stanie zrozumieć jeśli chodzi o siłe, szybkość, wytrzymałość ale nie umiejętności, które elf zdobywa przez wieki. A jeszcze są wampierze z 8ws...![]()