Dyskusja o balancing patchu

Rozwój i dyskusje na temat rozwiązań przywracających grze balans.

Moderator: Barbarossa

ODPOWIEDZ
PiotKęska
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 104
Lokalizacja: http://wfbpaint.bnx.pl/news.php
Kontakt:

Post autor: PiotKęska »

Czy mógłby ktoś mi powiedzieć dlaczego w WFB Balancing Patch v 1.02
nie ma paru ładnych uściśleń np. o ironfistach.
Czy to po prostu błąd na stronce czy porostu uznano, że z tymi uściśleniami ogry są tak dobre ,że aż miażdżą DL i VC.

Z góry dzięki z odpowiedź.

Awatar użytkownika
SlanesH
Falubaz
Posty: 1289
Lokalizacja: Warszawa KulT

Post autor: SlanesH »

Odczzepcie sie od enginów ;) Kosztuja dużo a to tylko 5 woundow.
Poza tym to mega mocarne combo slann + 2x engine po 1sze nie miesci sie w kostkach z bp (zakladam ze slann ma dorzuty i calego lora) a po drugie to jakies 1400 pktów. Do tego jeszcze temple guardzi i 3x cohorty w corach i co jeszcze zmiescisz? To naprawde takie giete? Mocne jest ale nie na tyle zeby to ciac.
Moja galeria - klik!
Maluje za kasę - klik!

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

PiotKęska pisze:Czy mógłby ktoś mi powiedzieć dlaczego w WFB Balancing Patch v 1.02
nie ma paru ładnych uściśleń np. o ironfistach.
Czy to po prostu błąd na stronce czy porostu uznano, że z tymi uściśleniami ogry są tak dobre ,że aż miażdżą DL i VC.

Z góry dzięki z odpowiedź.
Sprawdź w uściśleniach ;)
Release the Przemcio!

PiotKęska
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 104
Lokalizacja: http://wfbpaint.bnx.pl/news.php
Kontakt:

Post autor: PiotKęska »

trikk pisze:
PiotKęska pisze:Czy mógłby ktoś mi powiedzieć dlaczego w WFB Balancing Patch v 1.02
nie ma paru ładnych uściśleń np. o ironfistach.
Czy to po prostu błąd na stronce czy porostu uznano, że z tymi uściśleniami ogry są tak dobre ,że aż miażdżą DL i VC.

Z góry dzięki z odpowiedź.
Sprawdź w uściśleniach ;)
Nic nie pisze:(

Awatar użytkownika
Shakin' Dudi
Masakrator
Posty: 2632
Lokalizacja: Moria - Lublin

Post autor: Shakin' Dudi »

bo są one w FAQu ogrów? :]

Awatar użytkownika
SlanesH
Falubaz
Posty: 1289
Lokalizacja: Warszawa KulT

Post autor: SlanesH »

a moze jest napisane? ;]
Moja galeria - klik!
Maluje za kasę - klik!

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

+1 do casta z MoT dalej zabiera kostke z limitu PD? cos tam chyba sie zmienilo w zapisie ostatnimi czasy w BP no nie?

Awatar użytkownika
Aldean
Kretozord
Posty: 1996

Post autor: Aldean »

thurion pisze:+1 do casta z MoT dalej zabiera kostke z limitu PD? cos tam chyba sie zmienilo w zapisie ostatnimi czasy w BP no nie?
Wszystkie dokupione na bohaterach przedmioty i zdolności, które pozwalają magowi na wybieranie czarów bez
losowania, dające znajomość całego lore’a, dające bonus +1 lub więcej do prób rzucenia czaru, oraz
przedmioty/zdolności wykupione przez magów pozwalające im przerzucić kości użyte do czarów.
Dokupujesz marke a wiec odejmujesz kostke.
Dla mnie to dziwne, jesli chodzi o ten przypadek, bo ciezko bedzie grac na samych magach tęczy.
No ale coz;]

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

cos tam chyba sie zmienilo w zapisie ostatnimi czasy w BP no nie?
To niestety nie. Próbowałem dwa razy, ale mnie przegłosowali :)
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Arbaal
Oszukista
Posty: 877
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Arbaal »

Jankiel pisze:
cos tam chyba sie zmienilo w zapisie ostatnimi czasy w BP no nie?
To niestety nie. Próbowałem dwa razy, ale mnie przegłosowali :)
Skoro już o tym mowa na forum można sprawdzić kto jak głosował. Czy Malal, Shino albo Szafa mogli by to jakoś uzasadnić swój wybór? Obserwowałem głosowanie i powiem szczerze że byłem w tej kwestii naprawdę zaskoczony.
B) Wszystkie przedmioty generujące bonus do casta/dispela ograniaczają limit kości do wykorzystania
Wszystkich znajomych których o to pytałem uznali że ten zapis jest bez sensu i jest niesprawiedliwy. Chyba najbardziej na tym ucierpieli wojownicy chałasu.

Awatar użytkownika
RAFIX
Falubaz
Posty: 1264
Lokalizacja: WAWA Przyczółek Inkwizytorów

Post autor: RAFIX »

nie tylko oni, bo co komu przeszkadzają te kilka kostek do DD z horrorów

Cyel
Oszukista
Posty: 821

Post autor: Cyel »

RAFIX pisze:nie tylko oni, bo co komu przeszkadzają te kilka kostek do DD z horrorów
:D
"There is a pervasive attitude in Warhammer that "one shouldn't bring a knife to a gunfight." The whole reason that Rambo is a badass is because he indeed brings a knife to a gunfight, and still wins." ;)

Arbaal
Oszukista
Posty: 877
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Arbaal »

RAFIX pisze:nie tylko oni, bo co komu przeszkadzają te kilka kostek do DD z horrorów
Rafix piszesz jak byś nie wiedział o co mi chodzi.
Według R jesteśmy ograniczeni do 12 PD na turę. Różnego rodzaju bonusy do casta, znajomości czarów itp. zmniejszają stopniowo po jednym ten limit.
Wyżej wspomniany MoT dodaje +1 do casta i jednocześnie zabiera jedną kość z limity PD. W różnych książkach są też bound spelle których moc jest mniej więcej od 3 do 5 a w booku lizaków już 6. Taki jeden bound spell też zabiera jedną kostkę PD.
+1 do casta kosztem kostki PD jest nie tylko niesprawiedliwe ale także bezsensowne.
Chciałbym żeby ktoś mi przedstawił argument w którym udowodniono by że jednak jest to potrzebne i ma sens.

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

+1 casta na magu który w ciągu 6 tur rzuci powiedzmy 12/18 czarów utrudnia dispela na tyle że zabiera kostkę .

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

statystyczny rzut na pandemonium z 2 kosci: 7 + 1 , wchodzi
statystyczny rzut na infernal z 4 kosci: 14 + 1, wchodzi
statystyczny rzut na pocisk: 3-4+1, wchodzi

moim zdaniem jest to fair ze zuzywa dodatkowa kostke


pzdr

Awatar użytkownika
ksch
Masakrator
Posty: 2963
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: ksch »

Absolutnie tak. Już nie mówiąc o rzucaniu na jednej kostce. Czar wchodzący na 5 - szansa rzucenia? 33%. Z +1 to już 50% Na czwórce z 50 na 66% itd.
--
Krzysztof "ksch" Schechtel
ksch@gazeta.pl
gg 7052764
http://www.veto2ed.pl

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

Amerykanom też zaczyna się nudzić Open. Jeden Amerykanin grający DoW pokazał forum DoWOnline wyniki turnieju. U nas przynajmniej było trochę więcej VCetów.
http://www.games-workshop.com/MEDIA_Cus ... inners.pdf

25% armii na turnieju to demony; 60% armii w TOP 25 to demony :D
Ostatnio zmieniony 28 mar 2009, o 15:31 przez Kokesz, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Kokesz pisze:Amerykanom też zaczyna się nudzić Open. Jeden Amerykanin grający DoW pokazał forum DoWOnline wyniki turnieju. U nas przynajmniej było trochę więcej VCetów.
http://www.games-workshop.com/MEDIA_Cust...inners.pdf

25% armii na turnieju to demony; 60% armii w TOP 25 to demony :D
link nie działa
Obrazek

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

Naprawione :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Hobbit
Falubaz
Posty: 1207
Lokalizacja: O(j)pole

Post autor: Hobbit »

No bez jaj! Dwarfy 9! Trzeba przyciąć :P
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"

ODPOWIEDZ