Zapowiedzi, plotki - co nowego w Vampirkach

Vampire Counts

Moderator: misha

Zablokowany
cyryllo
Mudżahedin
Posty: 253
Lokalizacja: Klub KULT

Post autor: cyryllo »

tyle że Tobie nie musi wszystko wyjść... ale ogólnie pomysł fajny :)

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Maciek Paraszczak pisze:
Aldean pisze:Dobra odpowiedzia na to jest High Elf mage ze staff of sorcery. +2 do dispela i Invocation prawie zadne Ci nie wejdzie:/ a w sumie to czar ktory najwiecej moze przeciwnikowi nabroic...tym bardziej rzucony wiele razy

Pozdrawiam
High Elf może mieć maks ok. 7 kości Rozpraszania. Nawet jak na każdej by miał +2 do dipella to nie powstrzyma 20 Powerów. W tym przypadku nie liczy się jakość, tylko ilość
staff of sorcery to zly pomysł dla High Elfa :)..
o wiele lepiej jest rzucic Drain Magic.. albo nawet dwa razy to rzucic :) (jak nie 3 na te 20 PD ;-) ).
wtedy nie bedzie juz czarów rzucanych z jednej kostki.

+3/+6 do poziomu czaru powinno w sensowny sposob powstrzymac te 20 PD, choc napewno cos sie przebije.
Obrazek

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Aldean pisze:Dobra odpowiedzia na to jest High Elf mage ze staff of sorcery. +2 do dispela i Invocation prawie zadne Ci nie wejdzie:/ a w sumie to czar ktory najwiecej moze przeciwnikowi nabroic...tym bardziej rzucony wiele razy

Pozdrawiam
tk z kaszkietem jest na to lepsze ;)

Awatar użytkownika
Fedek
Chuck Norris
Posty: 534
Lokalizacja: Zielona Góra/Gorzów Wlkp.

Post autor: Fedek »

Jest kilka rzeczy które udaremnia tą taktykę, ale nie spisujmy jej na straty... po prostu z TK/HE/karłami (valaya)/itp, możemy rzucać na 2d6 (czy w tym wypadku 'można', bo jak mówiłem nie podchodzi mi tyle magii).

Awatar użytkownika
Treevill
Kradziej
Posty: 911
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: Treevill »

gdy sie tak ogolnie spojrzy na wznowiona armie wampirow to stwierdzam ze gw moglo tez zrobic nowa wersje nekromantow i nowe Spirit Hosty ... moim zdaniem te figurki nie sa fajne a konny nekromanta to poprostu poracha
http://uk.games-workshop.com/vampirecou ... 2Dgallery/

Awatar użytkownika
Temple Guard
Falubaz
Posty: 1225
Lokalizacja: Warszawa Bemowo

Post autor: Temple Guard »

Czy dobrze rozumiem, że GG są tacy sami jak w 6. edycji, tylko tańsi o 1 punkt (czyli z tarczą kosztują 12 punktów) i z możliwością wzięcia broni wielkiej za 2 punkty? Pewnie i tak każdy będzie ich wystawiał tak jak dotychczas, czyli z bronią reczną i tarczą, bo to najtańsza opcja, a na dodatek save 3+ jest bezcenny.
EDIT: Choć patrząc na statystyki Black Knights można przewidywać, że GG też będą mieli obniżone Ld.
Gwardia umiera, ale się nie poddaje

www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!

Maciek P.
Falubaz
Posty: 1234
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Maciek P. »

Temple Guard pisze:Czy dobrze rozumiem, że GG są tacy sami jak w 6. edycji, tylko tańsi o 1 punkt (czyli z tarczą kosztują 12 punktów) i z możliwością wzięcia broni wielkiej za 2 punkty? Pewnie i tak każdy będzie ich wystawiał tak jak dotychczas, czyli z bronią reczną i tarczą, bo to najtańsza opcja, a na dodatek save 3+ jest bezcenny.
EDIT: Choć patrząc na statystyki Black Knights można przewidywać, że GG też będą mieli obniżone Ld.
Z tego co piszą na Warseerze, potwierdzone kilka razy Grave guards będą z tarczą za 12 pkt, a za 1 pkt będą mogli zamienić traczę na dwuraka.

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

tylko idiota kupuje spirit hosty ...każdy normalny zbuduje sobie wybajerzone hosty z figurek empire czy innych pozostałości efekt piorunujący niejednokrotnie, a i finansowo na reke
Obrazek






_________________

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3796
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Pytanko: czy wighty dalej mają killing blow, bo nie wyczytałem tego w postach?

Zorba_the_Greek
Wałkarz
Posty: 65

Post autor: Zorba_the_Greek »

Fedek pisze:Jeden miscast - koniec tury magii i leżysz.
Nie leżę, bo wampiry poza czarowaniem walczą też niezgorzej. Więc nawet jak czary nie wejdą, to i tak nic straconego.
Nordri pisze:Te power stone'y to trochę rozrzutność jak dla mnie
Mogą robić różnicę między bardzo dobrą magią a magią nie do zatrzymania.

Osobiście widziałbym bohaterów tak:
lord 4lvl +2 kości, wskrzeszanie szkieletów, korona 4+ ward, kask, periapt
mały 2lvl wskrzeszanie szkieletów, 2+sv, PS
mały 2lvl wskrzeszanie szkieletów, gem of blood, PS
mały 2lvl wskrzeszanie szkieletów, walach albo nightshroud + PS

Wtedy jest 15 kości do rzucania przywołań na 3+, i wszystkie mogą dorzucać ponad startowy poziom. Oczywiście można wymienić przywołania szkieletów na ghoule, jak kto lubi. Ponadto każdy wampir ma jakieś zabezpieczenie w hth więc powalczy. Minus- 1000 pkt w bohaterach. Ale można obciąć wyrzucając PSy albo jakiś magic level.

Oczywiście to jest wymaksowane i raczej tak nie będę grał. Da się np. robiąc jednego wampira słabszego magicznie wesprzeć go w walce- osobiście zamierzam wypróbować latającego wampa (jeśli się uda to BSB) do dziabania strzelaczy i maszyn. Bo coś mi się zdaje że wilki i baty znów nie będą dawać sobie z tym rady :)

Awatar użytkownika
Temple Guard
Falubaz
Posty: 1225
Lokalizacja: Warszawa Bemowo

Post autor: Temple Guard »

debelial pisze:Pytanko: czy wighty dalej mają killing blow, bo nie wyczytałem tego w postach?
Właśnie dlatego nie wyczytałeś, bo nadal mają :)
Gwardia umiera, ale się nie poddaje

www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!

Maciek P.
Falubaz
Posty: 1234
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Maciek P. »

Zorba_the_Greek pisze:....
Całkiem fajne. Tylko wampiry mają stosunkowo małego kopa w HTH. Zamiast power stonów sugerowałbym jakieś magiczne bronie (Belfire Spike, Sword of Might, Sword of Battle itp.)

Awatar użytkownika
Nordri
Chuck Norris
Posty: 575
Lokalizacja: Greifenhagen

Post autor: Nordri »

Wilqu pisze:tylko idiota kupuje spirit hosty...
Dziękuję

Po tym po piszecie jak łatwo można obejść 17 kości do czarowania, to się zastanawiam jak reszta armii radzi sobie mając ich na przykład tylko 10. :shock:

Zorba: No właśnie te tysiąc punktów mnie boli najbardziej, ale kombinację wymaksowanej magii wypróbuję na pewno, bo w obecnej edycji dość często zdarzało mi się grać na 3 nekromantach. Teraz będzie można w końcu zrobić sensowną armię (chociaż to się jeszcze okaże :wink: ) Necrarchów.

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Dobra, zapodam naprawdę przegiętą rozpiskę VC na 2250. Szoko-czoko.

Wampir lord na latającym koniku
4 poziom magii, +2 kości, summon ghouls
laska +1 cast / dispel, helm of commandment

Thrall BSB, dread knight, +1 CR, 2x scroll

Thrall, talisman of the lycni, avatar of death, +1 poziom, book of arkhan

Core:

3 x 5 psów z championami
20 zombie z CG
2 x 10 ghouls

Special
14 BK + war banner/barding
5 x fell bats

Rare:
4 x knights of the blood keep
4 x knights of the blood keep


To jest bardzo brutalne. Oczywiście jak złe czary wylosujesz, to trochę gorzej, ale jak masz popychaczkę = GG, posługując się slangiem starcrafta. Faza magii wygląda tak:
Popychaczka na 6+ na dwóch kościach na blood knights albo BK
Popychaczka na 6+ na dwóch kościach na blood knights albo BK
Popychaczka na 6+ na dwóch kościach na blood knights albo BK
Popychaczka na 6+ na dwóch kościach na blood knights albo BK
Book of Arkhan
No i jeszcze czary z małych wampirów.

:twisted:

A jak ktoś woli być pewny, to 3 poziom magii i wszystkie czary... - o jedna popychaczka mniej na turę

Awatar użytkownika
Dastor
Masakrator
Posty: 2637
Lokalizacja: Warszawa- Cobra Kai

Post autor: Dastor »

Wkoncu jakaś rozpiska vc która wydaje mi się mocna. Aczkolwiek do wqampira na tym latającym czymś nie jestem przekonany. Jaki zasięg ma popychaczka? 24"?

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Jedna stopa na IF w generala i po bitwie. A nawet nie na IF... jak ostatnio gralem z Kołatą, to wylosował stopy na 4 szamanach. Ktoras stopa by sie w koncu przebila. W takiej bitwie mialbys przekichane swoim generalem, ktory wszystkie te hity bierze na gołą klatę.
Obrazek

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

No to chyba faktycznie - na konia zwykłego trza chłopca dać, zapomniałem o stopie :roll:.

Maciek P.
Falubaz
Posty: 1234
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Maciek P. »

Barbarossa pisze:Dobra, zapodam naprawdę przegiętą rozpiskę VC na 2250. Szoko-czoko........
heh..widzisz Barb, a jednak Ci Blood Knights nie są tacy źli, skoro ich umieszczasz w sztandarowym projekcie :)
Dobrze poprowadzeni mają strasznego kopa, a kosztują niewiele więcej (czwóreczka) niż inne rare.

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9578
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Oj chciałbym z tym bardzo zagrać Zbyszku. Rozpa jest ostra ze względu na przegiętą mobilność. Natomiast faktycznie jak nie wylosujesz popychaczki to sporo tracisz. Generalnie bardzo ciekawa opcja :) I na razie jedyna sensowna propozycja na zastosowanie BloodKeeperów :) (chociaż na nich mam doom divery ;))

Maciek P.
Falubaz
Posty: 1234
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Maciek P. »

Ech....wracają stare dobre czasy. Nowe VC będą wykrecone na maksa :)
I fajnie zrobili, że cała armia opiera się na bohaterach - jaki będzie jej styl zależy od konfiguracji bloodlines/items na wampirach, a kombinacji tych (dobrych!) jest zylion.

I najciekawsze: poza może jedną opcją (Red Fury + Dread Lance) żaden hero nie jest turbo przepakowanym koksem na którym opiera się cała taktyka. Sęk tkwi we współdziałaniu, w możliwościach supprotu itp.

Bardzo mi się podoba

Zablokowany