Rozpiski

Orcs and Goblins

Moderator: Kołata

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
loko
Masakrator
Posty: 2645
Lokalizacja: wrocław

Re: Rozpiski

Post autor: loko »

masz 5t więc mała siłą cie nie boli a na dużą to i tak sv nie ma.
ed. co do bsb z psb to wcale mientki nie jest. mam tam klepacza do brania czelendży to raz a dwa lepiej samemu szarżować, dzieki temu bsb nie walczy. trza szeroko na wroga iść, 12-13 w szeregu. żeby nie nam spie!%olił:)
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293

Ushi
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 144

Post autor: Ushi »

Jak najlepiej przygotować się do walki z armią wzbudzającą strach ? (np. wood elfy )
Na 1300 pkt.
Pozdrawiam
Ushi

Slaine Mac Roth
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 109

Post autor: Slaine Mac Roth »

Odpornośc na psychologię i wysoki Ld, to dość oczywiste kwestie.

Trole, dzikusy i czarnuchy maja odpornośc na psychologię, warto rozważyć te jednostki jesli bardzo obawiasz sie testów strachu, przy czym czarnuchy na tak nieduże punkty są raczej nieefektywne.

Ja mam pytanie o Wasza opinię o szamanie na wilku w rozpisce na 1K.
Oprócz niego w armii byłyby dwa nocniki, 1 i 2lv, a on sam miałby za zadanie wylosować vortex i potem wiadomo, radosny wyjazd z flanki i próba przepuszczenia znacznika przez jak największa ilośc jednostek. W przypadku niewylosowania vortexa, robiłby to co kazdy inny szaman na jego miejscu.
Taki golas kosztuje 67pkt, czy warto?

Awatar użytkownika
GrimgorIronhide
Masakrator
Posty: 2723
Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin

Post autor: GrimgorIronhide »

Slaine Mac Roth pisze: przy czym czarnuchy na tak nieduże punkty są raczej nieefektywne.
:^o Eeee.. oni na duże punkty są nieefektywni do bólu (chyba że możesz wcisnąć Grimgora i Dyscyplinę/+1 M, wtedy to jest rzeź)
na małe pkt. robią przemiał. :D
Slaine Mac Roth pisze: Ja mam pytanie o Wasza opinię o szamanie na wilku w rozpisce na 1K.
Oprócz niego w armii byłyby dwa nocniki, 1 i 2lv, a on sam miałby za zadanie wylosować vortex i potem wiadomo, radosny wyjazd z flanki i próba przepuszczenia znacznika przez jak największa ilośc jednostek. W przypadku niewylosowania vortexa, robiłby to co kazdy inny szaman na jego miejscu.
Taki golas kosztuje 67pkt, czy warto?
Jak najbardziej, a jak mu się nic nie uda to masz dod. odginaczkę. Tylko przy 3 lvl Nocnych szamich to na bank wylosujesz księżyc:
- najpierw losują NG. 6 zmieniają na sygnatury jak im wypadnie, i wtedy losuje wilczarz z okrojonego lora.

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

GrimgorIronhide pisze:Tylko przy 3 lvl Nocnych szamich to na bank wylosujesz księżyc:
- najpierw losują NG. 6 zmieniają na sygnatury jak im wypadnie, i wtedy losuje wilczarz z okrojonego lora.
Nawet w najbardziej korzystnej sytuacji będzie miał tylko 33% na vortexa.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
GrimgorIronhide
Masakrator
Posty: 2723
Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin

Post autor: GrimgorIronhide »

A dolicz możliwość wystąpienia dubletu, wylosowania czaru, który już był i gobliński ślepy fart :) :mrgreen:

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

No tak, ofc zapomniałem, że jak rzucsz czar który już jest wybrany przez innego maga to wybierasz.
Pozostali NG mają w sumie 3 czary, więc w njalepszym wypadku dla tego na wilku (1 lvl) zostają 2 niesatysfakcjonujące wyniki, czyli ma 67% na vortexa. Niestety nie jestem na tyle biegłym matematykiem, aby umieć uwzględnić gobliński ślepy traf.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
GrimgorIronhide
Masakrator
Posty: 2723
Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin

Post autor: GrimgorIronhide »

Jako humanista zaokrągliłbym do 70ciu, za gobliński fart. :wink:
Myślałem że mag jest 2lvl. Jednak przy gołym pewnik to, nie jest.

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

oni na duże punkty są nieefektywni do bólu
A właściwie dlaczego? Gram czarnuchami od jakiegos czasu i są dokladnie tym czego mi brakowało :mrgreen:
Jestem bardzo zadowolony.

Awatar użytkownika
Chester22
Chuck Norris
Posty: 476
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Chester22 »

Jak dużym oddziałem grasz?

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Ok 15 modeli - zazwyczaj po 7/8 w ranku, do chirurgicznych wjazdów. Nie kosztują majątku w punktach, a wybór tarcze/broń wielka/dwie bronie czyni oddział bardzo elastycznym. Dodać jeszcze szmatę +1M/+1Ld i jest to bardzo fajny, pewny oddziałek który w razie czego można bez większego żalu poświęcić żeby coś konkretnego utłukł :)

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Da Big Stabba !
Pseudoklimaciarz
Posty: 29

Post autor: Da Big Stabba ! »

Fluffy pisze:Ok 15 modeli - zazwyczaj po 7/8 w ranku, do chirurgicznych wjazdów. Nie kosztują majątku w punktach, a wybór tarcze/broń wielka/dwie bronie czyni oddział bardzo elastycznym. Dodać jeszcze szmatę +1M/+1Ld i jest to bardzo fajny, pewny oddziałek który w razie czego można bez większego żalu poświęcić żeby coś konkretnego utłukł :)

Pozdrawiam
wrzuciłbyś na forum swoją nową koncepcję :lol2:

Awatar użytkownika
GrimgorIronhide
Masakrator
Posty: 2723
Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin

Post autor: GrimgorIronhide »

Konstruktywnie przęjdę do rozpisek. Na lokala.

Waaagh! w okrojonym skquadzie na 2087 Pts - Orcs & Goblins Army

1 Glurghfgrok, tyż jak Góra ale chodzi @ 260.0 Pts
General; Choppa; Heavy Armour;
Talisman of Preservation [45.0]
Crown of Command [35.0]
Sword of Striking [15.0]
Charmed Shield [5.0]

1 Savage Orc Great Shaman @ 255.0 Pts
Frenzy; Magic Level 4; Big Waagh!; Warpaint
Lucky Shrunken Head [50.0]

1 Savage Orc Big Boss @ 154.0 Pts
Great weapon; Battle Standard; Frenzy; Warpaint;
Armour of Silvered Steel [45.0]
Luckstone [5.0]

1 Night Goblin Shaman @ 75.0 Pts
Magic Level 1; Little Waagh
Dispel Scroll [25.0]

39 Savage Orc Big 'Uns @ 449.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Warpaint; Standard; Musician;

31 Night Goblins @ 178.0 Pts
Spears; Shields; Standard; Musician
3 Fanatics [75.0]

1 Troll @ 35.0 Pts

1 Orc Boar Chariot @ 85.0 Pts
1 Orc Boar Chariot @ 85.0 Pts

1 Arachnarok Spider @ 290.0 Pts

1 Doom Diver @ 80.0 Pts

1 Mangler Squig @ 65.0 Pts
1 Mangler Squig @ 65.0 Pts

Models in Army: 81

Total Army Cost: 2086.0

Awatar użytkownika
loko
Masakrator
Posty: 2645
Lokalizacja: wrocław

Post autor: loko »

to co panowie? frenzy znowu w grze, czy nie czas na savage bb big uns?ze słoikiem i mr1 ward na 4 od magii , sv na 4 , ward zwykły na 5 , lepiej jak demony. ataków troche mniej ale siła 6!
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293

Awatar użytkownika
Raqq
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 129

Post autor: Raqq »

A cóż to takiego się stało że nagle opłaca się wystawiać dzikie dziki? Oprócz fajnych nowych modeli :wink:

Awatar użytkownika
loko
Masakrator
Posty: 2645
Lokalizacja: wrocław

Post autor: loko »

to że stare są lepsze i nie ma przymusowego ouverrruna.

ed. no i sie podnieciłem za szybko , sprawdziłem faka a am niem a nic o frenzy. fałszywy alarm :roll:
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293

Awatar użytkownika
maciom
Chuck Norris
Posty: 613
Lokalizacja: wro

Post autor: maciom »

ale za to fanole i mangler przechodzą przez calą armię ;D

pytanko:
Jeśli jedziecie na Poznań to jakiego bierzecie spec charaktera?
Ja wybieram między grimgorem a wurrzagiem...
czy jeśli mam przedmiot, który pozwala mi przerzucać każdego warda to, czy mogę też przerzucać ochronę magiczną?

Awatar użytkownika
GrimgorIronhide
Masakrator
Posty: 2723
Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin

Post autor: GrimgorIronhide »

maciom pisze:ale za to fanole i mangler przechodzą przez calą armię ;D

pytanko:
Jeśli jedziecie na Poznań to jakiego bierzecie spec charaktera?
Ja wybieram między grimgorem a wurrzagiem...
Jak chcesz ugrywalnić czarnych to Grimgor. Rzeźnik to okrutny i z ASF, przerzutem a do tego puszka.
Wurrzag jest fajny, ale odkładanie kostek, 1ka z małego Waagh i useless czar z zamienianiem magów (chyba ze masz piłowane kości) nie różnią go zbyt wiele od szamana z głową. Bo obu szamanów nie zmieścisz, a szkoda bo miałby ward 4+.

Awatar użytkownika
maciom
Chuck Norris
Posty: 613
Lokalizacja: wro

Post autor: maciom »

nad grimgorem myslalem i gralem w oddziale 19 BO jako mała kontra
ale wurrzag jest dobrym magiem : ma warda +4 i MR3 6 czarów przerzut miscastów ,chowanie kostek jego spec czar jest o tyle dobry ze mogę go rzucic z jednej kostki na +4 a nikt go nie chce wpuscic bo wypadnie mi 6 i nie ma np wampira
czy jeśli mam przedmiot, który pozwala mi przerzucać każdego warda to, czy mogę też przerzucać ochronę magiczną?

Awatar użytkownika
Aron_Banalny
Masakrator
Posty: 2167
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Aron_Banalny »

Maciom, jedyny dobry spec to brak speców

paru jest ciekawych, ale wszyscy sa drodzy

a akurat wurzag jest zajebisty, GI. poza tym zapomniałeś o przerzucaniu miscasta i mr-erku
Obrazek

ODPOWIEDZ