Rozpiski
Moderator: Kołata
Re: Rozpiski
masz 5t więc mała siłą cie nie boli a na dużą to i tak sv nie ma.
ed. co do bsb z psb to wcale mientki nie jest. mam tam klepacza do brania czelendży to raz a dwa lepiej samemu szarżować, dzieki temu bsb nie walczy. trza szeroko na wroga iść, 12-13 w szeregu. żeby nie nam spie!%olił:)
ed. co do bsb z psb to wcale mientki nie jest. mam tam klepacza do brania czelendży to raz a dwa lepiej samemu szarżować, dzieki temu bsb nie walczy. trza szeroko na wroga iść, 12-13 w szeregu. żeby nie nam spie!%olił:)
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 109
Odpornośc na psychologię i wysoki Ld, to dość oczywiste kwestie.
Trole, dzikusy i czarnuchy maja odpornośc na psychologię, warto rozważyć te jednostki jesli bardzo obawiasz sie testów strachu, przy czym czarnuchy na tak nieduże punkty są raczej nieefektywne.
Ja mam pytanie o Wasza opinię o szamanie na wilku w rozpisce na 1K.
Oprócz niego w armii byłyby dwa nocniki, 1 i 2lv, a on sam miałby za zadanie wylosować vortex i potem wiadomo, radosny wyjazd z flanki i próba przepuszczenia znacznika przez jak największa ilośc jednostek. W przypadku niewylosowania vortexa, robiłby to co kazdy inny szaman na jego miejscu.
Taki golas kosztuje 67pkt, czy warto?
Trole, dzikusy i czarnuchy maja odpornośc na psychologię, warto rozważyć te jednostki jesli bardzo obawiasz sie testów strachu, przy czym czarnuchy na tak nieduże punkty są raczej nieefektywne.
Ja mam pytanie o Wasza opinię o szamanie na wilku w rozpisce na 1K.
Oprócz niego w armii byłyby dwa nocniki, 1 i 2lv, a on sam miałby za zadanie wylosować vortex i potem wiadomo, radosny wyjazd z flanki i próba przepuszczenia znacznika przez jak największa ilośc jednostek. W przypadku niewylosowania vortexa, robiłby to co kazdy inny szaman na jego miejscu.
Taki golas kosztuje 67pkt, czy warto?
- GrimgorIronhide
- Masakrator
- Posty: 2723
- Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin
Eeee.. oni na duże punkty są nieefektywni do bólu (chyba że możesz wcisnąć Grimgora i Dyscyplinę/+1 M, wtedy to jest rzeź)Slaine Mac Roth pisze: przy czym czarnuchy na tak nieduże punkty są raczej nieefektywne.
na małe pkt. robią przemiał.
Jak najbardziej, a jak mu się nic nie uda to masz dod. odginaczkę. Tylko przy 3 lvl Nocnych szamich to na bank wylosujesz księżyc:Slaine Mac Roth pisze: Ja mam pytanie o Wasza opinię o szamanie na wilku w rozpisce na 1K.
Oprócz niego w armii byłyby dwa nocniki, 1 i 2lv, a on sam miałby za zadanie wylosować vortex i potem wiadomo, radosny wyjazd z flanki i próba przepuszczenia znacznika przez jak największa ilośc jednostek. W przypadku niewylosowania vortexa, robiłby to co kazdy inny szaman na jego miejscu.
Taki golas kosztuje 67pkt, czy warto?
- najpierw losują NG. 6 zmieniają na sygnatury jak im wypadnie, i wtedy losuje wilczarz z okrojonego lora.
Nawet w najbardziej korzystnej sytuacji będzie miał tylko 33% na vortexa.GrimgorIronhide pisze:Tylko przy 3 lvl Nocnych szamich to na bank wylosujesz księżyc:
- najpierw losują NG. 6 zmieniają na sygnatury jak im wypadnie, i wtedy losuje wilczarz z okrojonego lora.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
- GrimgorIronhide
- Masakrator
- Posty: 2723
- Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin
A dolicz możliwość wystąpienia dubletu, wylosowania czaru, który już był i gobliński ślepy fart
No tak, ofc zapomniałem, że jak rzucsz czar który już jest wybrany przez innego maga to wybierasz.
Pozostali NG mają w sumie 3 czary, więc w njalepszym wypadku dla tego na wilku (1 lvl) zostają 2 niesatysfakcjonujące wyniki, czyli ma 67% na vortexa. Niestety nie jestem na tyle biegłym matematykiem, aby umieć uwzględnić gobliński ślepy traf.
Pozostali NG mają w sumie 3 czary, więc w njalepszym wypadku dla tego na wilku (1 lvl) zostają 2 niesatysfakcjonujące wyniki, czyli ma 67% na vortexa. Niestety nie jestem na tyle biegłym matematykiem, aby umieć uwzględnić gobliński ślepy traf.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
- GrimgorIronhide
- Masakrator
- Posty: 2723
- Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin
Jako humanista zaokrągliłbym do 70ciu, za gobliński fart.
Myślałem że mag jest 2lvl. Jednak przy gołym pewnik to, nie jest.
Myślałem że mag jest 2lvl. Jednak przy gołym pewnik to, nie jest.
Ok 15 modeli - zazwyczaj po 7/8 w ranku, do chirurgicznych wjazdów. Nie kosztują majątku w punktach, a wybór tarcze/broń wielka/dwie bronie czyni oddział bardzo elastycznym. Dodać jeszcze szmatę +1M/+1Ld i jest to bardzo fajny, pewny oddziałek który w razie czego można bez większego żalu poświęcić żeby coś konkretnego utłukł
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Da Big Stabba !
- Pseudoklimaciarz
- Posty: 29
wrzuciłbyś na forum swoją nową koncepcjęFluffy pisze:Ok 15 modeli - zazwyczaj po 7/8 w ranku, do chirurgicznych wjazdów. Nie kosztują majątku w punktach, a wybór tarcze/broń wielka/dwie bronie czyni oddział bardzo elastycznym. Dodać jeszcze szmatę +1M/+1Ld i jest to bardzo fajny, pewny oddziałek który w razie czego można bez większego żalu poświęcić żeby coś konkretnego utłukł
Pozdrawiam
- GrimgorIronhide
- Masakrator
- Posty: 2723
- Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin
Konstruktywnie przęjdę do rozpisek. Na lokala.
Waaagh! w okrojonym skquadzie na 2087 Pts - Orcs & Goblins Army
1 Glurghfgrok, tyż jak Góra ale chodzi @ 260.0 Pts
General; Choppa; Heavy Armour;
Talisman of Preservation [45.0]
Crown of Command [35.0]
Sword of Striking [15.0]
Charmed Shield [5.0]
1 Savage Orc Great Shaman @ 255.0 Pts
Frenzy; Magic Level 4; Big Waagh!; Warpaint
Lucky Shrunken Head [50.0]
1 Savage Orc Big Boss @ 154.0 Pts
Great weapon; Battle Standard; Frenzy; Warpaint;
Armour of Silvered Steel [45.0]
Luckstone [5.0]
1 Night Goblin Shaman @ 75.0 Pts
Magic Level 1; Little Waagh
Dispel Scroll [25.0]
39 Savage Orc Big 'Uns @ 449.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Warpaint; Standard; Musician;
31 Night Goblins @ 178.0 Pts
Spears; Shields; Standard; Musician
3 Fanatics [75.0]
1 Troll @ 35.0 Pts
1 Orc Boar Chariot @ 85.0 Pts
1 Orc Boar Chariot @ 85.0 Pts
1 Arachnarok Spider @ 290.0 Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
1 Mangler Squig @ 65.0 Pts
1 Mangler Squig @ 65.0 Pts
Models in Army: 81
Total Army Cost: 2086.0
Waaagh! w okrojonym skquadzie na 2087 Pts - Orcs & Goblins Army
1 Glurghfgrok, tyż jak Góra ale chodzi @ 260.0 Pts
General; Choppa; Heavy Armour;
Talisman of Preservation [45.0]
Crown of Command [35.0]
Sword of Striking [15.0]
Charmed Shield [5.0]
1 Savage Orc Great Shaman @ 255.0 Pts
Frenzy; Magic Level 4; Big Waagh!; Warpaint
Lucky Shrunken Head [50.0]
1 Savage Orc Big Boss @ 154.0 Pts
Great weapon; Battle Standard; Frenzy; Warpaint;
Armour of Silvered Steel [45.0]
Luckstone [5.0]
1 Night Goblin Shaman @ 75.0 Pts
Magic Level 1; Little Waagh
Dispel Scroll [25.0]
39 Savage Orc Big 'Uns @ 449.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Warpaint; Standard; Musician;
31 Night Goblins @ 178.0 Pts
Spears; Shields; Standard; Musician
3 Fanatics [75.0]
1 Troll @ 35.0 Pts
1 Orc Boar Chariot @ 85.0 Pts
1 Orc Boar Chariot @ 85.0 Pts
1 Arachnarok Spider @ 290.0 Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
1 Mangler Squig @ 65.0 Pts
1 Mangler Squig @ 65.0 Pts
Models in Army: 81
Total Army Cost: 2086.0
to co panowie? frenzy znowu w grze, czy nie czas na savage bb big uns?ze słoikiem i mr1 ward na 4 od magii , sv na 4 , ward zwykły na 5 , lepiej jak demony. ataków troche mniej ale siła 6!
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
to że stare są lepsze i nie ma przymusowego ouverrruna.
ed. no i sie podnieciłem za szybko , sprawdziłem faka a am niem a nic o frenzy. fałszywy alarm
ed. no i sie podnieciłem za szybko , sprawdziłem faka a am niem a nic o frenzy. fałszywy alarm
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
ale za to fanole i mangler przechodzą przez calą armię ;D
pytanko:
Jeśli jedziecie na Poznań to jakiego bierzecie spec charaktera?
Ja wybieram między grimgorem a wurrzagiem...
pytanko:
Jeśli jedziecie na Poznań to jakiego bierzecie spec charaktera?
Ja wybieram między grimgorem a wurrzagiem...
czy jeśli mam przedmiot, który pozwala mi przerzucać każdego warda to, czy mogę też przerzucać ochronę magiczną?
- GrimgorIronhide
- Masakrator
- Posty: 2723
- Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin
Jak chcesz ugrywalnić czarnych to Grimgor. Rzeźnik to okrutny i z ASF, przerzutem a do tego puszka.maciom pisze:ale za to fanole i mangler przechodzą przez calą armię ;D
pytanko:
Jeśli jedziecie na Poznań to jakiego bierzecie spec charaktera?
Ja wybieram między grimgorem a wurrzagiem...
Wurrzag jest fajny, ale odkładanie kostek, 1ka z małego Waagh i useless czar z zamienianiem magów (chyba ze masz piłowane kości) nie różnią go zbyt wiele od szamana z głową. Bo obu szamanów nie zmieścisz, a szkoda bo miałby ward 4+.
nad grimgorem myslalem i gralem w oddziale 19 BO jako mała kontra
ale wurrzag jest dobrym magiem : ma warda +4 i MR3 6 czarów przerzut miscastów ,chowanie kostek jego spec czar jest o tyle dobry ze mogę go rzucic z jednej kostki na +4 a nikt go nie chce wpuscic bo wypadnie mi 6 i nie ma np wampira
ale wurrzag jest dobrym magiem : ma warda +4 i MR3 6 czarów przerzut miscastów ,chowanie kostek jego spec czar jest o tyle dobry ze mogę go rzucic z jednej kostki na +4 a nikt go nie chce wpuscic bo wypadnie mi 6 i nie ma np wampira
czy jeśli mam przedmiot, który pozwala mi przerzucać każdego warda to, czy mogę też przerzucać ochronę magiczną?
- Aron_Banalny
- Masakrator
- Posty: 2167
- Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
Maciom, jedyny dobry spec to brak speców
paru jest ciekawych, ale wszyscy sa drodzy
a akurat wurzag jest zajebisty, GI. poza tym zapomniałeś o przerzucaniu miscasta i mr-erku
paru jest ciekawych, ale wszyscy sa drodzy
a akurat wurzag jest zajebisty, GI. poza tym zapomniałeś o przerzucaniu miscasta i mr-erku