2250, WoCh

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Masz helki a nie masz puppeta??? No bez jaj.

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Barbarossa pisze:Masz helki a nie masz puppeta??? No bez jaj.
mysle o tym, nie kazdy opiera swoja taktyke na wyrzuceniu misfire i nastepnie wyrzuceniu 3 ;) i nastepnie liczeniu na slaby rzut przeciwnika (nie oscylujacy wokol sredniej) na miscasta... a dodatkowo nie robiacy nic na armie dla Chaosu bardzo grozne czyli TK i Dwarfy... moi magowie z drugiej strony nie kosztuja 1200pkt tylko troszke ponad 600... no remorse

Awatar użytkownika
Crusader
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3109

Post autor: Crusader »

Rozumiem że na Dwarfy scrolle lepsze :D
Pamietaj ze puppet sprawia ze Twoi magowie maja bardzo bezpieczne miscasty a to jest tez mega wazne, tym bardziej ze masz te dwie helki ktore moga Twoich magow zabic :)
Ja tam caly czas testuje na rozne armie 4 magów,2 heleny i reszta i np na DE są dużo lepsi niż naporowy chaos i generalnie nie zgieci, maja duzo slabych stron ale dla mnie liczy sie ten potencjał miazdzenia bo na malowanie nigdy nie moglem liczyc :)
pozdro

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

ja mam 2 magow nie 4, i w 9 do tej pory rozegranych bitwach ani razu nie rzucilem misfire 3... ba, raptem jeden raz rzucilem misfire wogle

zreszta i tak jak zycie znam niedlugo okaze sie ze helka chodzi 3 cale jak zaloga a nie tak zeby trzymac koherencje i pewnie jeszcze szarzuje 6 cali nie 12.. to wtedy nie bedzie o czym gadac i bedzie powrot do rozpy z 1szego posta

war2bone
Chuck Norris
Posty: 583

Post autor: war2bone »

o dziwo nie ma tego podpunktu przy głosowaniu LS czyli zostaje M&H

przy szarży traktujemy jakby dwarfów nie było

Awatar użytkownika
Crusader
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3109

Post autor: Crusader »

jezeli grales 9 bitew i zakladajac ze w kazdej strzelales kazda helka 3 tury tylko to jest to 6x9 strzałów=54 strzały, jesli miales jednego misfire'a to proponuje abys przerzucił się na dwarfy :P

pozdro

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Crusader pisze:jezeli grales 9 bitew i zakladajac ze w kazdej strzelales kazda helka 3 tury tylko to jest to 6x9 strzałów=54 strzały, jesli miales jednego misfire'a to proponuje abys przerzucił się na dwarfy :P

pozdro
zeby zmiescic puppeta musze wywalic scrolla i jedna kostke do rzuczania.. troche slaby deal w teorii moim zdaniem... a wiecej magow tez narazie nie chce, na mastera sie tym raczej nie wybieram bo na PGA figurek pewnie juz od nikogo nie pozycze do Warriorow a sam mam strasznie nie duzo figsow potrzebnych do tej rozpiski takze nie musze sie martwic, jak wyjdzie infernal puppet w testach konieczny to go napewno wrzoce :)

narazie dalej mysle nad markiem na duzym magu i dochodze do wniosku ze chyba bede bral undv :) nurgle jest fajny na malych magach, tz bym musial miec spell familiara a to znowu kostka mniej... a undv daje duzo opcji, heavens na jakies uber defensy czy shadow z popychaczka i pitka na dwarfy :)

pzdr

Awatar użytkownika
Aldean
Kretozord
Posty: 1996

Post autor: Aldean »

A nie myslales zeby zamiast jednej heleny wsadzic najtansza wersje bohatera slanesha na spręzynie? Zajebiscie sprawdzilby sie w niszczeniu maszyn i 5kawy. A koszt bylby tak niski ze nie byloby go szkoda.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Crusader
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3109

Post autor: Crusader »

Wiem że to niezwykła sytuacja, zle zdarzyła się mi ostatnio w bitwie. Miałem 3 miscasty w jednej turze i puppet 2 z tych 3 rzutow uratował moich magów, bo wypadło mi ze dostaja z S6 i w styku a drugi z S8 (ten sasiadujacy :D ) wiec mialbym maga mnie a tak to nic im sie nie stało bo zamienilem obydwa rzuty na 7 i nie zranilem sie na 6+.
Natomiast jak grałem na DE tak sie zlozylo ze najpierw magiczce lordowie zaminilem miscasta na rane i stracila kuźnie (level), zadalem jej rane z nurgla i tak sie zlozylo fartownie ze w koncowej fazie gry mały mag stanal kolo niej, czar mu nie wyszedl, uzylem black tongue'a i zabil siebie i magiczke :) Wiem ze misfire 3 to rzadka sytuacja, ale zrob sobie symulacje na np 4 vampiry standardowe albo rozpiske demonow (na bretke tez jest sliczna symulacja jak jest dwoch caddich w srodkach duzych lanc :D
Pozdro

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Crusader pisze:Wiem że to niezwykła sytuacja, zle zdarzyła się mi ostatnio w bitwie. Miałem 3 miscasty w jednej turze i puppet 2 z tych 3 rzutow uratował moich magów, bo wypadło mi ze dostaja z S6 i w styku a drugi z S8 (ten sasiadujacy :D ) wiec mialbym maga mnie a tak to nic im sie nie stało bo zamienilem obydwa rzuty na 7 i nie zranilem sie na 6+.
Natomiast jak grałem na DE tak sie zlozylo ze najpierw magiczce lordowie zaminilem miscasta na rane i stracila kuźnie (level), zadalem jej rane z nurgla i tak sie zlozylo fartownie ze w koncowej fazie gry mały mag stanal kolo niej, czar mu nie wyszedl, uzylem black tongue'a i zabil siebie i magiczke :) Wiem ze misfire 3 to rzadka sytuacja, ale zrob sobie symulacje na np 4 vampiry standardowe albo rozpiske demonow (na bretke tez jest sliczna symulacja jak jest dwoch caddich w srodkach duzych lanc :D
Pozdro
u ciebieto nie ma bata, tu nawet nie dyskutuje... ale przy moich 2 magach... ktorzy nie siedza w jednym miejscu... czy ja wiem... do 4 magow i 2 helek to bez watpienia wazny przedmiot, ale do 2? nie jestem przekonany, jak zagram jakas bitwe po ktorej bede mocno zalowal ze go nie mialem to go wezme ;) narazie poczeakm co LS wymysli bo duza szansa ze te restricted czy cos wejdzie w krew jak kiedys limited i sporo kwestii sie wyjasni (np ban na 2 helki)
Aldean pisze:A nie myslales zeby zamiast jednej heleny wsadzic najtansza wersje bohatera slanesha na spręzynie? Zajebiscie sprawdzilby sie w niszczeniu maszyn i 5kawy. A koszt bylby tak niski ze nie byloby go szkoda.

Pozdrawiam
ja juz takim gralem :) i nie sprawdzal mi sie specjalnie, z orkami nie dojechal do maszyn bo jego oddzial zatrymal sie na morzu fanoli... na dwarfach se zgonil orgnke ugrzazl w klopie i dostal klocek od boku... 125pkt za 175 moich... jak LS zrobi helke 0-1 w tym ich pakiecie to wtedy pewnie wrzoce tego typka

pzdr

Awatar użytkownika
Azz
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 195
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: Azz »

Zmienione
Ostatnio zmieniony 13 lis 2008, o 10:48 przez Azz, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Azz załóz nowy temat bo to jest bardzo irytujące gdy ktos wystawia rozpiske w cudzym temacie i potem jest problem do której rozpiski sie odnosi dany komentarz.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

hipotetycznie teoretyczne :P ciekawe czy daloby rade :D
1 Chaos Lord of Khorne @ 365 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Chaos Armour
Chaos Daemonsword [75]
Enchanted Shield [15]

1 Juggernaut of Khorne @ [0] Pts

1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 206 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Chaos Armour; Barding
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts

1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 206 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Chaos Armour; Barding
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts

1 * Exalted Hero of Khorne @ 334 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Chaos Armour; Shield; Battle Standard
Banner of the Gods [125]

1 Juggernaut of Khorne @ [0] Pts

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 91 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Musician

10 Chaos Marauders of Slaanesh @ 54 Pts
Mark of Slaanesh; Musician

10 Chaos Marauders of Slaanesh @ 54 Pts
Mark of Slaanesh; Musician

11 Chaos Knights of Tzeentch @ 530 Pts
Mark of Tzeentch; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Blasted Standard [40]

1 Hellcannon @ 205 Pts

1 Hellcannon @ 205 Pts

Casting Pool: 6

Dispel Pool: 4

Models in Army: 44


Total Army Cost: 2250

Awatar użytkownika
Lukaszxx
Chuck Norris
Posty: 522
Lokalizacja: szybki szpil

Post autor: Lukaszxx »

jak masz sobie zamiar poradzić ze śmieciem który będzie ci ciągle przekierowywał ten wagon kawalerii? Masz dwóch caddych i jedną lekką, myślisz że to wystarczy żeby ten wagon dojechał do jakiegoś konkretnego celu?

Awatar użytkownika
Esco
Chuck Norris
Posty: 619
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Esco »

grubo :D

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Lukaszxx pisze:jak masz sobie zamiar poradzić ze śmieciem który będzie ci ciągle przekierowywał ten wagon kawalerii? Masz dwóch caddych i jedną lekką, myślisz że to wystarczy żeby ten wagon dojechał do jakiegoś konkretnego celu?
nijak... watpie zeby cokolwiek moglo temu jakos duzo zrobic... jedyne co boli ten wagon to niezdany look out ;) albo killing blowy... ale ani tego ani tego w zadnym wypadku nie da sie wykluczyc... a tak to generalnie bardzo malo rzeczy jest w stanie to ruszyc, zarowno magia, strzelaniem jak i walka... a co do obrony magicznej to mysle ze 4DD+MR i 4 scrolle na jakies kuznie czy beast cowery tak zeby dojecha w 2-3 turze do wroga w pelni wystarcza... oczywiscie jest to ot taka rozpiska gral tym nie bede bo nie jest to rozpa w moim stylu...ale ogolnie smieszna :)
No i taki Lord (na juggerze) jest chyba jedyna sluszna opcja nie magujacą... hity w siebie nawet z max sila zostawiaja mu nadal save na 4+ wiec moze nawet w odroznienu od innych wariantow sie sam nie zabic... bsb tez jest fajny ale niezwykle drogi :) w wersji tesco bralbym bsb na juggerze z raptorus standardem, taki prawie stubborn a koles o 105 pkt tanszy...


kolejna theory rozpa :P
1 Daemon Prince of Tzeentch @ 555 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 4
Tendrils of Tzeentch [60]
Fury of the Blood God [20]

1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 230 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 2; Chaos Armour
Dispel Scroll [25]
Golden Eye of Tzeentch [25]
Bloodcurdling Roar [20]

1 Disc of Tzeentch @ [0] Pts

1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 206 Pts
Mark of Nurgle; General; Magic Level 2; Chaos Armour; Barding
Enchanted Shield [15]
Infernal Puppet [35]

1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts

1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 206 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Chaos Armour; Barding
Power Familiar [25]
Dispel Scroll [25]

1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 91 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Musician

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 91 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Musician

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 91 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Musician

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

12 Chosen of Slaanesh @ 280 Pts
Mark of Slaanesh; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician

1 Hellcannon @ 205 Pts

1 Hellcannon @ 205 Pts


Casting Pool: 13

Dispel Pool: 7

Models in Army: 50


Total Army Cost: 2250
troche duzo pkt w jednym miejscu ale ciekaw jestem jaki smok czy greater demon wyleci na tych chosenow majac w perspektywie wylapanie 2 helek czy inferla gateway z 5 kosci z ifkujacym rerollem...

Awatar użytkownika
Asarnil
Oszukista
Posty: 810
Lokalizacja: "Oko Terroru" Toruń
Kontakt:

Post autor: Asarnil »

Szczerze mówiąc też mocno próbowałem sklecać coś na tęczowym deamon prinsie, jest zasadniczo tylko jeden problem - jeśli nie wylosujesz szóstki, bo reszta tęczowych spelli jakoś szczególnie nie poraża. Choć akurat w przypadku tej rozpy ewidentnie idziemy w defens i jest już coraz więcej powodów, dla których to przeciwnik musi do nas iść, a nie odwrotnie.
Ogólnie wydaje mi się, że na powyżej 2k warriorzy nabierają troche rozpędy, głównie za sprawą wyboru lorda, bo kilka sympatycznych opcji jest. Ja póki co uparcie testuje małe punkty, może niedługo spróbuję na większe

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

BALANCING PATCH + RESTRICTED 2250

powiem szczerze ze wkoncu mam rozpe ktora bardzo mi sie podoba a dzieki patchowi i restricted moze powalczyc z kazdym :)
1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 430 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 4; Chaos Armour
Sword of Might [20]
Enchanted Shield [15]
Golden Eye of Tzeentch [25]
Spell Familiar [15]
Dispel Scroll [25]
Bloodcurdling Roar [20]

1 Disc of Tzeentch @ [0] Pts

1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 171 Pts
Mark of Nurgle; General; Magic Level 1; Chaos Armour; Barding
Power Familiar [25]
Dispel Scroll [25]

1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts

1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 171 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 1; Chaos Armour; Barding
Book of Secrets [25]
Dispel Scroll [25]

1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts

10 Chaos Marauders of Slaanesh @ 50 Pts
Mark of Slaanesh

10 Chaos Marauders of Slaanesh @ 50 Pts
Mark of Slaanesh

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 91 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Musician

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Chaos Knights @ 210 Pts
Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Musician

5 Chaos Knights @ 210 Pts
Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Musician

3 Dragon Ogres @ 231 Pts
Great Weapon; Light Armour

3 Dragon Ogres @ 231 Pts
Great Weapon; Light Armour

1 Hellcannon @ 205 Pts

2 Chaos Spawn @ 110 Pts


Casting Pool: 10

Dispel Pool: 6

Models in Army: 63


Total Army Cost: 2250

Awatar użytkownika
Torres
Wodzirej
Posty: 675
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Torres »

Bardzo, bardzo fajna rozpiska.
Szczerze mówiąc, BP+R są dla Ciebie, jak widzę, błogosławieństwem.
"Zaspamowałeś" forum dziesiątkami rozpisek (czasem były... no.. mocno eksperymentalne :P) a tu w końcu :>.

Nehan
Masakrator
Posty: 2299

Post autor: Nehan »

mi też się podoba, jedynie spawny mnie nie przekonują.
znaczy - ich zastosowanie jest jasne, przy magach w maruderach mają sens - ale te 2d6 ruchu... nie wiem

ODPOWIEDZ