2250, WoCh

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

2250, WoCh

Post autor: thurion »

1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 430 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 4; Chaos Armour
Sword of Might [20]
Enchanted Shield [15]
Golden Eye of Tzeentch [25]
Spell Familiar [15]
Dispel Scroll [25]
Bloodcurdling Roar [20]

1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 171 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 1; Chaos Armour; Barding
Power Familiar [25]
Dispel Scroll [25]

1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 171 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 1; Chaos Armour; Barding
Book of Secrets [25]
Dispel Scroll [25]

11 Chaos Marauders of Slaanesh @ 58 Pts
Mark of Slaanesh; Musician

11 Chaos Marauders of Slaanesh @ 58 Pts
Mark of Slaanesh; Musician

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 91 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Musician

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 91 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Musician

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Chaos Knights @ 210 Pts
Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Musician

5 Chaos Knights @ 210 Pts
Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Musician

5 Chaos Knights @ 210 Pts
Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Musician

5 Chaos Knights @ 210 Pts
Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Musician

2 Chaos Spawn @ 110 Pts

2 Chaos Spawn @ 110 Pts

Casting Pool: 10

Dispel Pool: 6

Models in Army: 79


Total Army Cost: 2250
nie wiem czy jest to giete czy nie... ale jest to to co najbardziej mi sie do tej pory spodobalo ze wszystkiego co spisalem... rycerze tacy a nie inni poniewaz sa duzo tansi od innych wariantow, jesli sa 4 takie same oddzialy to przeciwnik ma mnogosc identycznych celow... jesli jest jeden odzdial z blasted a jeden z rage to wiadomo od razu do ktorego wrog bedzie strzelala a ktory bedzie staral sie przyjal na klate...

ogolnie sila tej armii jest ilosc punktow rozstawienia (17 wystawien) i magia... najczesciej rzucana: 2x2 kosci 1 z nurgla, 1x5 infernal gateway, 1x 1 flickering fire, na turbo magie zapewne jak wylosuje bedzie wrzocane pandemonium...

sam nie wiem czy ma to jakies szanse ale pierwsa rozpa od kilkunastu spisanych ktora mi jakos podeszla... i mam mniej wiecej w teorii co robic z turbo defensem (przewysawiam i oflankuje) i ze smokami czy greater demonami (1 z nurgla + 1 z tz + 6 z tz bedzie dosc skutecznie skubalo te cele), ew mozna lapac na 2-3 spawny :)

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

IMHO zle zlozone.

Bohaterowie sa ok. 4 oddzialy knightow i 4 warhoundow to zdecydowanie za duzo - nie bedziesz mial gdzie tego wystawic.

Awatar użytkownika
RAFIX
Falubaz
Posty: 1264
Lokalizacja: WAWA Przyczółek Inkwizytorów

Post autor: RAFIX »

stół ma 72'' więc chyba da rade
ja bym dał jeszcze marki boga przyjemności na rycerzach kosztem spowna
ewentualnie skasował bym czwartych rycerzy i powiększył do 6tek pozostałych

Awatar użytkownika
Whydak
Chuck Norris
Posty: 625
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Whydak »

Całkiem spoko tylko nie wiem jak masz zamiar złamać jakiś większy klocek.
Chyba tylko otoczyć albo coś poczarować .

Awatar użytkownika
qlpin
Chuck Norris
Posty: 425

Post autor: qlpin »

ataki z knightów + maruderzy od boku powinni wystarczyć

na większość celów...

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Furion pisze: nie bedziesz mial gdzie tego wystawic.
nie wydaje mi sie ;)
Furion pisze:
Bohaterowie sa ok.
naprawde ok jest tylko Lord, ci kolesie to takie tam fiu piardy... zapewniaja scrolle i pewnosc ze przeciwnik dosc szybko zejdzie z DD co w praktyce prowadzi do wyczerpania scrolli ok 3 tury i wchodzenia z 1 czaru na ture juz od 1szej
RAFIX pisze: ja bym dał jeszcze marki boga przyjemności na rycerzach kosztem spowna
ewentualnie skasował bym czwartych rycerzy i powiększył do 6tek pozostałych
z gier mi wyszlo ze MoS na rycerzach nie sa konieczne, to samo 6stki, wole miec 4x5 niz 3x6
michau5300 pisze:Całkiem spoko tylko nie wiem jak masz zamiar złamać jakiś większy klocek.
Chyba tylko otoczyć albo coś poczarować .
zlapac na spawna, przekierowac 6 smieciami, zmiekczyc czarami, nie mam klino mlota w postaci wypasionych rycerzy czy dragon ogrow bo strasznie sciagaja ostrzal... w tej armii mam duza liczbe punktowo niedrogich celow, wole sie pomeczyc kminiac nada lapaniem duzych mocnych rzeczy niz dawac se rozstrzeliwac oddzialy warte po 400pkt...

Malal
Kretozord
Posty: 1729

Post autor: Malal »

I jak mowilem chaos sie sprowadzil do konklawy magof z lordem teczy i nurglowa obstawa i spamu chaos knightow :wink:
podpis nieregulaminowy - administracja

war2bone
Chuck Norris
Posty: 583

Post autor: war2bone »

Rozumiem że 4 lvl to dyskowiec ? dałbym mu macke z poison atakami i terrorem jak zabije kogoś zamiast shielda + słomki, do tego zabrałbym mu generała i oddał jakiemuś nurglowcowi

sami nurglowcy powinni mieć 2 lvl - pozostałe czary są bardzo fajne a na knightów z regenką można smoki łapać :)

co do samych 5tek to mogą być szybko połowione a 3 gości klocka z +5 do wyniku słabo łamie

odporne na ostrzał są trolle i można je pchać w liczbie 4 do wroga
zamieniłbym tutaj 1-2 oddziałów knightów na trolle, trolle są fajne

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

nie ma helki? mozna grac ;D

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

war2bone pisze:do tego zabrałbym mu generała i oddał jakiemuś nurglowcowi
to oczywiscie przeoczenie :) gienkiem jest ten z power familiarem
war2bone pisze: sami nurglowcy powinni mieć 2 lvl - pozostałe czary są bardzo fajne a na knightów z regenką można smoki łapać :)
musze potestowac, szansa na regenke to tylko 33%...
war2bone pisze: co do samych 5tek to mogą być szybko połowione a 3 gości klocka z +5 do wyniku słabo łamie
6stka jest polowiona tak samo szybko jak 5tka ;) a sztandar to darmowe 100pkt dla przeciwnika.. a sztandar z magicznym bannerkiem to 1-2 oddzialy psow..
war2bone pisze: odporne na ostrzał są trolle i można je pchać w liczbie 4 do wroga
zamieniłbym tutaj 1-2 oddziałów knightów na trolle, trolle są fajne
dla mnie stupidity ich wyklucza, jak juz cos to wzialbym 2x 4 ogry albo 2x3 dragon ogry
Morrok pisze:nie ma helki? mozna grac ;D
helki sa bardzo dobre na niektore armie, na niektore armie sa przecietne a na calkiem sporo armii sa bardzo slabe, spawny sa mniej wiecej ok na kazda armie a do tego jedna helka to punktowo prawie 4 spawny...

Awatar użytkownika
Pierun
Mudżahedin
Posty: 309

Post autor: Pierun »

Bym się zastanowił nad wrzuceniem chociaz jednych knechtów z frenzy kosztem muzyka i jakiegoś śmiecia. Będą tylko o 20 drożsi, a potrafią robić bajeczną marmoladę i fajnie jest mieć ,,automatyczną miarkę'' od czasu do czasu :).

Narzekasz na brak latającego kopa - dlaczego ne wstawić dyskowca w wersji eko ( flail lub BB, ToP, shield ) za jedyne 164 ?

Czary nurglą ownują i świetnie pasują małym magom bo są tanie i wiekszość można śmiało z 3 kostek walić.

ps. Nie boisz się składać armi z 4 slotami spec kiedy teraz to wielkie lobby CSowe działa ? Mam 2 kawy i dawno bym kupił kolejne dwie ale szkoda mi kasy wydawać jak za rogiem te CSy groźnie gałką łypia.

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Pierun pisze:Bym się zastanowił nad wrzuceniem chociaz jednych knechtów z frenzy kosztem muzyka i jakiegoś śmiecia. Będą tylko o 20 drożsi, a potrafią robić bajeczną marmoladę i fajnie jest mieć ,,automatyczną miarkę'' od czasu do czasu :).
cala idea tej armii to max ujednolicenie jednostek, jak w socjalizmie :P jak beda jedni z frenzy to przeciwnik bedzie wiedzial ktorych sobie moze latwo zneutralizowac jakims smieciem a do ktorych trzeba strzelac...
Pierun pisze: Narzekasz na brak latającego kopa - dlaczego ne wstawić dyskowca w wersji eko ( flail lub BB, ToP, shield ) za jedyne 164 ?
jak cos to sprezynowca, generalnie testowalem i jakos srednio dawal mi rade :) z krasnoludzkimi maszynami i tak wsiaka bo sie lapie na challenge inzyniera, a imperialne maszyny to tak samo dobrze kosi moj duzy mag, generalnie taki heros (najtansza sprezyna 149 pkt) to duzo wiecej niz wiekszosc maszyn, a przy dobry przeciwniku taki koles nie dozyje skoszenia wiecej niz jednej machiny, szczegolnei latajacy bez mozliowsci wykonania szarzy taktycznej
Pierun pisze:Czary nurglą ownują i świetnie pasują małym magom bo są tanie i wiekszość można śmiało z 3 kostek walić.
mi jakos ten lore poza 1 i 2 srednio lezy ;) 3 w ukladzie jaki ma czyli obstawa z MoS jest raczej nie do rzucanie, 4 ma za duzo aksjomatow, najpierw I potem save itp itd.. na demony i wampiry praktycznie nic nie robi (chyba ze takie na BK ale takie to ostatnio rzadkosc), 5 jest RiPem, 6 jest super ale cast 12+... ostatnio co prawda udalo mi sie to rzucic 2 lev nurglowcem ale na IFce ;) musze jeszcze potestowac
Pierun pisze:ps. Nie boisz się składać armi z 4 slotami spec kiedy teraz to wielkie lobby CSowe działa ? Mam 2 kawy i dawno bym kupił kolejne dwie ale szkoda mi kasy wydawać jak za rogiem te CSy groźnie gałką łypia.
mam tez wariant z zakazem 3x speciala i 2x speciala, ale generalnie mam gdzies CSy..

jak cos tym pogram to sie bede wypowiadal wiecej :) tym razem zapobiegawczo nie kupuje modeli tylko testuje na proxach bo juz za duzo $$ wtopilem w kolejne pomysly taktyczne na WoCh...

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

thurion pisze:
Furion pisze: nie bedziesz mial gdzie tego wystawic.
nie wydaje mi sie ;)
RAFIX pisze:stół ma 72'' więc chyba da rade
To nie jest fast ktory mozna wystawic na krancu stolu ;-) Wez pod uwage teren.

Conajmniej 1 kawaleria bedzie w drugiej fali, lub bedzie w takim miejscu, ze zagrozenie z nia zwiazane bedzie odwleczone o te 1 czy 2 tury.

IMHO 210 pts w bloto ;)

pozdrawiam
Furion

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Furion pisze:
thurion pisze:
Furion pisze: nie bedziesz mial gdzie tego wystawic.
nie wydaje mi sie ;)
RAFIX pisze:stół ma 72'' więc chyba da rade
To nie jest fast ktory mozna wystawic na krancu stolu ;-) Wez pod uwage teren.

Conajmniej 1 kawaleria bedzie w drugiej fali, lub bedzie w takim miejscu, ze zagrozenie z nia zwiazane bedzie odwleczone o te 1 czy 2 tury.

IMHO 210 pts w bloto ;)

pozdrawiam
Furion
nadal mnie nie przekonujesz ;) 2 lata gralem 2x rycerzami + 2x minoskami i jakos nie mialem problemu z rozmieszczeniem tego na stole... ba czasem dochodzily nawet jeszcze dragon ogry

demonami na 4x6 psach tez jakos problemu z deploymentem i gra nie mialem...

nawet jak ktos sie skampi w jednym rogu to zawsze mozna wystawic jednych rycerzy za drugimi i umiejetnie ich ruszajac w 1-2 turze miec szarze nadal w tym samym momencie wszystkimi oddzialami, naprawde nie obawiam sie tego ze mam za duzo jednostek nawet jak cos trace to nic nie jest tutaj warte pierdyliona pkt... a mam duze szanse na wymanewrowanie przeciwnika i prawie zawsze bede mial cos na wszystkich 4 cwiartkach... masakrowac tym raczej nie bede... ale szczerze mowiac we wszsytkich bitwach do tej pory nowym chaosem maske zrobilem jedna i to na ograch ;) wiec jakos mnie ten fakt nie martwi... armia jest po prostu a-masakrujaca :)

DolmiR
Falubaz
Posty: 1324
Lokalizacja: Krotoszyn, , Zielony Smok

Post autor: DolmiR »

Mi sie rozpiska bardzo podoba.
Jest dużo tanich i do tego kopiących oddziałow.
Cieżko jest na czymś nabić punkty. Tak naprawde dobrze ustawione dwie piątki rycerzy potrafia przejechać sporo.
No i jest wsparcie magiczne chociaz do konca nie rozumeim czemu nie ma 2 leveli na malych magach. Spawny IMO zdecydowanie lepsze od helenek.

Awatar użytkownika
Azz
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 195
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: Azz »

Bardzo fajna rozpa ;D duzo tanio (jak na chaos) tesco ;] czyli to co teraz w chaosie jest potrzebne, przy tylu smieciowych jednostkach, nie bedzie problemu z dobrym wystawieniem knajtow, czekam na relacje, sadze ze beda zadowalajace.

Pozdro

Awatar użytkownika
Aldean
Kretozord
Posty: 1996

Post autor: Aldean »

Moim zdaniem Helena zamiast 1 knightow. Moze i sie nie sprawdza jak kiedys ale przynajmniej straszy i wrog bedzie mial do czego strzelac, a jak juz cos ustrzeli zawsze mozesz uratowac pol punktow i ja schowac. Trzymajac cwiartke.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

przerobiona wersja po pierwszym tescie... spawny jednak calkowicie zasysaja :) 2d6 w moim wykonaniu = M 2...

duzy mag tez jakis taki ryzykancki... no i w zasadzie taka sama przebijalnosc moge zrobic 2 magami jak 3... w zwiazku z czym powrot do starej opcji duzy + maly mag ktora mi sie mimo wszystko sprawdzala, na duzym magu nie wiem ktory mark lepiej MoT, czy MoN ale to musze se troche poanalizowac.. tz jak nie wylosuje infernal gateway troche zasysa, wiec pewnie zostane przy nurglu
1 Sorcerer Lord of Nurgle @ 414 Pts
Mark of Nurgle; General; Magic Level 4; Chaos Armour; Barding
Power Familiar [25]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts

1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 230 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 2; Chaos Armour
Book of Secrets [25]
Golden Eye of Tzeentch [25]
Bloodcurdling Roar [20]

1 Disc of Tzeentch @ [0] Pts

10 Chaos Marauders of Slaanesh @ 54 Pts
Mark of Slaanesh; Musician

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 91 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Musician

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 91 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Musician

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Chaos Knights @ 210 Pts
Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Musician

5 Chaos Knights @ 210 Pts
Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Musician

5 Chaos Knights @ 210 Pts
Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Musician

5 Chaos Knights @ 210 Pts
Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Musician

1 Hellcannon @ 205 Pts

1 Hellcannon @ 205 Pts

Casting Pool: 10

Dispel Pool: 5

Models in Army: 66


Total Army Cost: 2250

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

w zasadzie tylko brakuje bsb...ale tez bym sie zastanawial czy oddzial czy heros

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2658
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

jeden test i już odpuszczasz... oj plewa z Ciebie:-P

a tak szczerze- mocniejsza wersja z hellkami

ODPOWIEDZ