Kozie Sukcesy i Porażki
Moderator: Dibo
Re: Kozie Sukcesy i Porażki
złe
2 heraldów tęczy
2 heraldów khorn gienek i BSB
28 horrorów
29 horrorów
2x 6 psów
6 flamersów
10 blodleterów
3x 5 furii
2 heraldów tęczy
2 heraldów khorn gienek i BSB
28 horrorów
29 horrorów
2x 6 psów
6 flamersów
10 blodleterów
3x 5 furii
No Klops gratuluje wyniku , ja jeszcze jęśli chodzi o gre bestiami to leszczu jestem A demony masz rację, dość upierdliwe zestawienie, choć bez wrony.
No, no Klops, coś widzę często walczysz z demonami, może dałbyś raporcik z dzisiejszej bitwy, lub szerzej byś opisał jej przeieg?
ja zaczynałem
do przodu poszła lewa strona 4 minosie i szagot i lewa 2 rydwany korna
w magii ściągam 4 furje i jednego flamera wchodzi popychaczka na psy i lądują cal od wroga
op w swojej pierwszej nic ważnego nie zrobił
Z ciekawszych rzeczy szagot wbija się w klocek slaneszytek i nie potrafi zabić heralda przez 2 tury potem się breakuje
zbiera wbija w slaneszytki od boku i znowu brejk
po prawej 2 rydwany w 1 ture rozwalają 6 piesków
herd z bsb i jednym magiem rozwala horrory z generałem i sam ginie od szarży piesków z bsb
mu zostały horrory na 2 lewelu pieski z bsb w lesie i slaneszytki mi 3 rydwany i 2 herdy
więc raczej bym go poskładał z pocisków
tylko szagi dzisiaj splewił, nie ma to jak rzucać same 2, a dałem mu additionala żeby miał więcej ataków.
ważne były czary
na lordzie 1,2,3,5,6
na szamanie1,3,SoD
i drugim 3,6 wszystko z defa
do przodu poszła lewa strona 4 minosie i szagot i lewa 2 rydwany korna
w magii ściągam 4 furje i jednego flamera wchodzi popychaczka na psy i lądują cal od wroga
op w swojej pierwszej nic ważnego nie zrobił
Z ciekawszych rzeczy szagot wbija się w klocek slaneszytek i nie potrafi zabić heralda przez 2 tury potem się breakuje
zbiera wbija w slaneszytki od boku i znowu brejk
po prawej 2 rydwany w 1 ture rozwalają 6 piesków
herd z bsb i jednym magiem rozwala horrory z generałem i sam ginie od szarży piesków z bsb
mu zostały horrory na 2 lewelu pieski z bsb w lesie i slaneszytki mi 3 rydwany i 2 herdy
więc raczej bym go poskładał z pocisków
tylko szagi dzisiaj splewił, nie ma to jak rzucać same 2, a dałem mu additionala żeby miał więcej ataków.
ważne były czary
na lordzie 1,2,3,5,6
na szamanie1,3,SoD
i drugim 3,6 wszystko z defa
Nie martw się stary rzutami shagiego, ja regularnie bez względu kim gram wyrzucam dwójki, lub jedynki i czasem szlag mnie trafia. A bitwa zaiste ciekawa
Siema szefowie
Chcę zacząć grać bestiami. Niestety nie wiem kilku rzeczy:
- Czy herosom można dawać Chaos Armour według BP+R?
- Czy jeśli tak to wykupuje się go z puli magicznych przedmiotów?
- Czy można dawać Power Familary i inne przedmioty ze starego chaosu?
- Obowiązuje stara magia Slanesha/Tzentchza?
- Jak radzicie sobie z wraciakami
Chcę zacząć grać bestiami. Niestety nie wiem kilku rzeczy:
- Czy herosom można dawać Chaos Armour według BP+R?
- Czy jeśli tak to wykupuje się go z puli magicznych przedmiotów?
- Czy można dawać Power Familary i inne przedmioty ze starego chaosu?
- Obowiązuje stara magia Slanesha/Tzentchza?
- Jak radzicie sobie z wraciakami
Na duże ptk. Krowa z Lataniem Na małe Ptk. bsb tzzena z słomą enchantem i dodatkową ręką + 2 magów iiiii....
NAPIERDALAMY
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
co takiego fajnego jest w tym Doombullu z lataniem?
koleś jest gorszy od smoka a niewiele tańszy
jak da się mu Rune of True Beast to nie jest uniwersalny, zresztą i tak bym się bał wysyłać go na bladzia (nie zadam rany to narka gówniarka), kolo nie ma żadnego sava i warda i te marne 5 ataków bez przurzutów...
Dużo lepszą opcją jest branie Beastlorda z markiem Tzeentcha. Do tego dwóch magów z shadowem. Mamy wtedy mobilniejszego latacza, też ma swoje pierdolnięcie i oprócz rune of true beast może mieć np:
Armour of damnation, feara i hata
Wychodzą 4 ataki z siłą 7, przerzucane, koleś rzuca sobie czary i do tego jest tańszy od Doombulla...
Natomiast bolączką Bestii jest brak strzelania dlatego swoje rozpy zaczynam od Mengili i działo DoW
tylko nadal nie ma jak zdjąć wraciaków... (bo ten BSB tzeentcha to jakaś kompletna porażka)
koleś jest gorszy od smoka a niewiele tańszy
jak da się mu Rune of True Beast to nie jest uniwersalny, zresztą i tak bym się bał wysyłać go na bladzia (nie zadam rany to narka gówniarka), kolo nie ma żadnego sava i warda i te marne 5 ataków bez przurzutów...
Dużo lepszą opcją jest branie Beastlorda z markiem Tzeentcha. Do tego dwóch magów z shadowem. Mamy wtedy mobilniejszego latacza, też ma swoje pierdolnięcie i oprócz rune of true beast może mieć np:
Armour of damnation, feara i hata
Wychodzą 4 ataki z siłą 7, przerzucane, koleś rzuca sobie czary i do tego jest tańszy od Doombulla...
Natomiast bolączką Bestii jest brak strzelania dlatego swoje rozpy zaczynam od Mengili i działo DoW
tylko nadal nie ma jak zdjąć wraciaków... (bo ten BSB tzeentcha to jakaś kompletna porażka)
Fisch nie mów mi ze od razu wpadłeś w wraciaki tym kolesiem z myślą ze powyrzynasz wszystkie Bestie są przeraźliwie miękkie wiec trzeba wszystko najpierw zmiękczyć magią by można było w nie wpaść Lub na czarować w wraciaki magią slanesha która tez dobrze się na nie spisuje
Ale fakt pozostaje faktem z VC jest przejebane
Ale fakt pozostaje faktem z VC jest przejebane
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Doombull ma to do siebie że daje ld 9 praktycznie na całym stole, co prawda nie jest twardy ale np smoka to może szachować, nie zabić szachować. W połączeniu z 2 armatami daje radę.
A wraciaki to z magi schodzą bo to nie ma praktycznie sejva, a bestie mogą wyciągnąć dużo DD
Z wampierzami to niszczymy najpierw fasty, baty potem wraciaki bo one wbrew pozorom nie są takie przegięte, nie łudźmy się krzyk banszetki mało nam robi szczególnie gdy mamy blisko doombula, który świetnie blokować może bohaterów wampirzych, na zasadzie to ja dam flle a twój bochater zginie w kolejnej rundzie.
A wraciaki to z magi schodzą bo to nie ma praktycznie sejva, a bestie mogą wyciągnąć dużo DD
Z wampierzami to niszczymy najpierw fasty, baty potem wraciaki bo one wbrew pozorom nie są takie przegięte, nie łudźmy się krzyk banszetki mało nam robi szczególnie gdy mamy blisko doombula, który świetnie blokować może bohaterów wampirzych, na zasadzie to ja dam flle a twój bochater zginie w kolejnej rundzie.
jakby dało się uodpornić nas jakoś na feara( bohaterowie mogli by go siać) to by nie było tak strasznie.
Na DMP ugrałem z nimi 10 10 ja byłem wystawiany jako pierwszy, nie było wraciaków tylo 2 20 GG i 11 BK z regenkom i -1 do hita, a grałem na GBS, 2 małych magach i BSB- a ja nie miałem swoich ulubionych Khorngorów to musiałem się zasłaniać psami przed kawą, i generalnie robiłem jedną wielką partyzantkę.
Na DMP ugrałem z nimi 10 10 ja byłem wystawiany jako pierwszy, nie było wraciaków tylo 2 20 GG i 11 BK z regenkom i -1 do hita, a grałem na GBS, 2 małych magach i BSB- a ja nie miałem swoich ulubionych Khorngorów to musiałem się zasłaniać psami przed kawą, i generalnie robiłem jedną wielką partyzantkę.
Fisch :
1 - dombull ma mega przewage nad bestlordem , 9ld , minoski w corach i też może być tzeench-a , w walce robi więcej .
2 - Nie mozesz schować "wszytskiego" tylko połowe tego co ma ambush na stole i pamiętaj że trzeba generała utrzymać żywego do końa bitwy .
1 - dombull ma mega przewage nad bestlordem , 9ld , minoski w corach i też może być tzeench-a , w walce robi więcej .
2 - Nie mozesz schować "wszytskiego" tylko połowe tego co ma ambush na stole i pamiętaj że trzeba generała utrzymać żywego do końa bitwy .
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
No może nie do końca gry ale do wyjścia z ambusha, który nie jest wcale przegięty( ja tam nie wystawiam więcej w ambushu niż 2 herdy po 64 pts każdy a najczęściej jest to 1, i czasami psy jak mi ewidentnie na stole zawadzają.Dibo pisze:Fisch :
2 - Nie mozesz schować "wszytskiego" tylko połowe tego co ma ambush na stole i pamiętaj że trzeba generała utrzymać żywego do końa bitwy .