Armia czarnych orków
Moderator: Kołata
Re: Armia czarnych orków
Niektórym to sie faktycznie nudzi
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Jak nuda? Dziennie spędzam nam tym nie więcej niż 1,5 godziny dziennie. Jak mam wenę nic mnie nie powstrzyma!! Łaaahha -ekkegh(kaszel)-hahha(evil laught)!!
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
Jednostka w fazie eksperymentalna pewnie mocno przepakowana czeka na waszą ocenę\
Stalowy pal 90p/model
R WW US S Wt Żyw I A ZP
Stalowy pal - - - - 7 3 - - -
Pancer-troll 4 3 1 5 4 3 1 3 4
Czarny ork 4 3 3 4 4 1 2 2 8
Goblin saper4 2 4 3 3 1 3 1 6
Rynsztunek(wszyscy obłsuganci): lekka zbroja(czarny ork ma ciężką), rembaki
Zasady: machina oblężnicza, głupota(troll), żelazny pal, strach(troll), regeneracja(troll), trollowe wymioty(troll)
Żelazny pal:
Troll ma głupotę, więc co turę musisz ją testować by strzelić(może korzystać z Zp czarnego orka).Jeżeli w rzucie na głupotę wypadną dwie szóstki troll przypadkiem zamiast stalowego pręta wystrzeli goblina. Taki strzał trafia automatycznie w jeden wybrany oddział w zasięgu 30 cali i zadaje k6 trafień z siłą 5 bez ochrony pancerza. Jednostka nie może strzelać już w tej turze, zabierz model goblina. Od następnej tury stalowy pal strzela na US orka. Jeżeli znów wypadną dwie szóstki porostu troll głupieje i nic się nie dzieje(ork potrafi się skutecznie bronić przed wystrzeleniem). Jeżeli wypadną dwie jedynki rzucie na głupotę oznacza to że troll doznał olśnienia i błyskawicznie wypełnia wydane mu polecenia, żelazny pal może wtedy strzelić dwa razy w przeciągu jeden tury. Jeżeli troll zginie, żelazny pal strzela raz na dwie tury z siłą 6 i zadaje k3 ran(ale nie musi zdawać głupoty), jeżeli zginą wszyscy obsługanci poza trollem, jednostka strzela normalnie tylko że musi zdawać na głupotę Zp trolla(lub generała w zasięgu 12 cali lub postaci która przyłączyła się do jednostki).
Żelazny pal jest balistą ,ale siła jego trafienia to 8, a liczba ran to k3+1. W przypadku przebijania oddziałów siłę przebijania kolejnych szeregów siłę liczy się od 8, czyli pierwszy trafiony model na trafienie z siłą 8, drugi z siłą 7, trzeci z siłą 6, czwarty z siłą 5 itd., oczywiście bez ochrony pancerza.
Ta budząca grozę balista to wytwór chorej inwencji żelaznych goblinów. Ta zabójcza machina jest prawie dwa razy większa od przeciętnej machiny tego typu. Nazwa pochodzi tego że ta broń rzeczywiście strzela pociskami które wyglądają jak żelazne pale z ostrzem na końcu i „lotkami” na końcu. Obsługa takiej machiny przekracza możliwości nawet czarnych orków, dlatego do obsługi tego urządzenia użyto odpowiednio „wyedukowanego” trolla, tylko te bestie mają dość siły by szybko napiąć cięciwę i umieść pocisk w łożysku.
W pojekcie jest jeszcze hardcor totalny, czyli katapulta strzelająca siekaczami(tym zawsze prędko do walki).
Coś w tym stylu
http://www.youtube.com/watch?v=JglnSrfJtyQ
Stalowy pal 90p/model
R WW US S Wt Żyw I A ZP
Stalowy pal - - - - 7 3 - - -
Pancer-troll 4 3 1 5 4 3 1 3 4
Czarny ork 4 3 3 4 4 1 2 2 8
Goblin saper4 2 4 3 3 1 3 1 6
Rynsztunek(wszyscy obłsuganci): lekka zbroja(czarny ork ma ciężką), rembaki
Zasady: machina oblężnicza, głupota(troll), żelazny pal, strach(troll), regeneracja(troll), trollowe wymioty(troll)
Żelazny pal:
Troll ma głupotę, więc co turę musisz ją testować by strzelić(może korzystać z Zp czarnego orka).Jeżeli w rzucie na głupotę wypadną dwie szóstki troll przypadkiem zamiast stalowego pręta wystrzeli goblina. Taki strzał trafia automatycznie w jeden wybrany oddział w zasięgu 30 cali i zadaje k6 trafień z siłą 5 bez ochrony pancerza. Jednostka nie może strzelać już w tej turze, zabierz model goblina. Od następnej tury stalowy pal strzela na US orka. Jeżeli znów wypadną dwie szóstki porostu troll głupieje i nic się nie dzieje(ork potrafi się skutecznie bronić przed wystrzeleniem). Jeżeli wypadną dwie jedynki rzucie na głupotę oznacza to że troll doznał olśnienia i błyskawicznie wypełnia wydane mu polecenia, żelazny pal może wtedy strzelić dwa razy w przeciągu jeden tury. Jeżeli troll zginie, żelazny pal strzela raz na dwie tury z siłą 6 i zadaje k3 ran(ale nie musi zdawać głupoty), jeżeli zginą wszyscy obsługanci poza trollem, jednostka strzela normalnie tylko że musi zdawać na głupotę Zp trolla(lub generała w zasięgu 12 cali lub postaci która przyłączyła się do jednostki).
Żelazny pal jest balistą ,ale siła jego trafienia to 8, a liczba ran to k3+1. W przypadku przebijania oddziałów siłę przebijania kolejnych szeregów siłę liczy się od 8, czyli pierwszy trafiony model na trafienie z siłą 8, drugi z siłą 7, trzeci z siłą 6, czwarty z siłą 5 itd., oczywiście bez ochrony pancerza.
Ta budząca grozę balista to wytwór chorej inwencji żelaznych goblinów. Ta zabójcza machina jest prawie dwa razy większa od przeciętnej machiny tego typu. Nazwa pochodzi tego że ta broń rzeczywiście strzela pociskami które wyglądają jak żelazne pale z ostrzem na końcu i „lotkami” na końcu. Obsługa takiej machiny przekracza możliwości nawet czarnych orków, dlatego do obsługi tego urządzenia użyto odpowiednio „wyedukowanego” trolla, tylko te bestie mają dość siły by szybko napiąć cięciwę i umieść pocisk w łożysku.
W pojekcie jest jeszcze hardcor totalny, czyli katapulta strzelająca siekaczami(tym zawsze prędko do walki).
Coś w tym stylu
http://www.youtube.com/watch?v=JglnSrfJtyQ
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
Stalowy totem/ 145p
R WW US S Wt Żyw I A ZP
Stalowy totem - - - - - - - - -
Żeleźniak 4 3 3 3 3 1 3 1 6
Ork strażnik 4 4 3 4 4 1 3 2 8
Załoga: dwa gobliny i dwa czarne orki strażnicy
Zasady obsługi: zbrojni po zemby
Potęga totemu
Stalowy totem daje jeden zaklęty czar o mocy poziomu orka jaki przy nim stoi x 3, czyli mag drugie poziomu daje zaklęty czar o mocy 6, a czwartego poziomy mocy 12.
Totem działa na jedna jednostkę w zasięgu 24 cali, chyba że opisie efektu napisano inaczej.
Żelazna Wola
-Determinacja i odporność na psychologię
Pancerna osłona
-Ward na 4+ od strzelania i magii
Zabójcza stal
-Przerzuty trafień i zranień
Mechaniczny marsz
-Wszystkie jednostki w zasięgu 12 cali od tronu robią test pancerza(ten model o najwyższej wartości) udany oznacza że mają dodatkowy ruch.
Zasady:
Machina oblężnicza- może porusza się z szybkościa 4(może maszerować). Orkowy mag obsługujący totem podobnie jak dwóch strażników totemu ma ochronę pancerza na 1+ oraz korzysta z magicznej 4+ na strzelanie oraz odporności na magię(1). Żelazny totem jest nie zniszczalny, trafienia w niego wyprowadzone są ignorowane. Jeżeli orkowy mag pilnujący totemu zniknie lub ucieknie i powróci do totemu w przeciągu jednej tury, totem eksploduje z powodu przeładowania energii magicznej, wszystkie modele zasięgu 2k6 cali otrzymują
Rozlosowanie trafień z strzelania
1-4 totem
5- obsługanci
6- orkowy mag
Determinacja
Ochrona pancerza(1+)
Odporność na magię(1)
Magiczna ochrona(4+) tylko od strzelania
R WW US S Wt Żyw I A ZP
Stalowy totem - - - - - - - - -
Żeleźniak 4 3 3 3 3 1 3 1 6
Ork strażnik 4 4 3 4 4 1 3 2 8
Załoga: dwa gobliny i dwa czarne orki strażnicy
Zasady obsługi: zbrojni po zemby
Potęga totemu
Stalowy totem daje jeden zaklęty czar o mocy poziomu orka jaki przy nim stoi x 3, czyli mag drugie poziomu daje zaklęty czar o mocy 6, a czwartego poziomy mocy 12.
Totem działa na jedna jednostkę w zasięgu 24 cali, chyba że opisie efektu napisano inaczej.
Żelazna Wola
-Determinacja i odporność na psychologię
Pancerna osłona
-Ward na 4+ od strzelania i magii
Zabójcza stal
-Przerzuty trafień i zranień
Mechaniczny marsz
-Wszystkie jednostki w zasięgu 12 cali od tronu robią test pancerza(ten model o najwyższej wartości) udany oznacza że mają dodatkowy ruch.
Zasady:
Machina oblężnicza- może porusza się z szybkościa 4(może maszerować). Orkowy mag obsługujący totem podobnie jak dwóch strażników totemu ma ochronę pancerza na 1+ oraz korzysta z magicznej 4+ na strzelanie oraz odporności na magię(1). Żelazny totem jest nie zniszczalny, trafienia w niego wyprowadzone są ignorowane. Jeżeli orkowy mag pilnujący totemu zniknie lub ucieknie i powróci do totemu w przeciągu jednej tury, totem eksploduje z powodu przeładowania energii magicznej, wszystkie modele zasięgu 2k6 cali otrzymują
Rozlosowanie trafień z strzelania
1-4 totem
5- obsługanci
6- orkowy mag
Determinacja
Ochrona pancerza(1+)
Odporność na magię(1)
Magiczna ochrona(4+) tylko od strzelania
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii