Strona 2 z 3
Re: PMOTM 21 Engine of the Gods WIP
: 7 wrz 2009, o 18:43
autor: Ziemko
Tak tak samo - ile zdjecia moge dac , odjac sami widzicie. Co do koloru - kazdy ma inny gust
Re: PMOTM 21 Engine of the Gods WIP
: 7 wrz 2009, o 19:39
autor: Rizzen
Faktem też jest, że na dużej powierzchni inaczej to wygląda niż na małych skinkach, ale mnie się podoba, takie soczyste kolory pasują do tej armii. Skinki rewelacja, widziałem już wcześniej w innej twojej galerii, świetnie wyszły.
Efekt na Enginie psują trochę skaveni, IMO to paskudne figurki, może lepiej zaczekać na tych nowych?
Re: PMOTM 21 Engine of the Gods WIP
: 7 wrz 2009, o 19:41
autor: Ziemko
Nowi jeszcze gorzej beda chcieli sie "rozprostowac"
Mam nadzieje nadrobic malowaniem ich - zlosliwi pisali mi , ze skavy wychodza mi lepiej od lizakow...
Re: PMOTM 21 Engine of the Gods WIP
: 7 wrz 2009, o 22:17
autor: Raptor
Nowych skavenów na pewno nie będzie łatwo rozprostować.
A skaveny piękne malujesz, ale to pewnie dlatego że masz ich 10 na podstawkach, a nie 300 w klockach
.
Re: PMOTM 21 Engine of the Gods WIP
: 7 wrz 2009, o 23:52
autor: Jagal
Ziemas, Ty zabrałeś się za Engina
Lubie Twój styl malowania - ładna standardowo ziemkowa skóra
Bardzo mi się ten pierwszy róg podoba, strasznie mi przypadł do gustu.
Srednio te klanraty mi się widzą - wiem że koncepcja armii etc, ale już prędzej widziałbym je pod łapami stedzia ew. jak jakiś skink zazyna szczurka jak probuje wejsc na howdach. Wszystkie Twoje prace są dynamiczniejsze
Stawiam browara że nie skonczysz go do konca wrzesnia
przyjmujesz ;>? na kohortexie odbiór:D
Re: PMOTM 21 Engine of the Gods WIP
: 8 wrz 2009, o 18:07
autor: Ziemko
Oj Jagal nie bierz mnie pod wlos
Re: PMOTM 21 Engine of the Gods WIP
: 8 wrz 2009, o 23:19
autor: Jagal
słabą psyche masz:P
Re: PMOTM 21 Engine of the Gods WIP
: 9 wrz 2009, o 06:41
autor: Cosmo
<smieje sie> Kurwa Ziemko co tam robia te myszolaki? Co to za prowokacja ;D
Ja robie armie na podobnych podstawkach + motywy ze zniewolonymi jaszczurami ;) Jak skonczymy nasze armie, trzeba zrobic challange i pstryknac pare zdjec hmm? ;D
Co do silnika, to osobiscie jestem fanem scorpion greena i podobnych, ale rzeczywiscie na takiej duzej powierzchni skory te przejscia wygladaja na troche za plytkie for me.. Ale za to ladne plynne.
Mam nadzieje ze rogi bedziesz jeszcze rozjasnial?
Anyway pomysl na konwersje ciekawy :-)
Re: PMOTM 21 Engine of the Gods WIP
: 9 wrz 2009, o 08:48
autor: Ziemko
Ale ja ozdabiam szczurami od zawsze
Mam zakupionych ok 3 rat ogrow z 15 clanratow , giant raty, plague monki takze jest sporo do wyzycia sie
Zobaczysz kiedys na zywo engina i ta skore to pogadamy o niej - zdjecia duzo robia.
Jagal - slabej psychy nie mam , ale po prostu nie wiem czy bede mial mozliwosc dokonczenia ze zgledu na czas a nie lenistwo
P.S. Cosmo jasne ze tak zobacz jak beda rogi wygladaly - ostatnia fota , dolny rog po lewej stronie.
Re: PMOTM 21 Engine of the Gods WIP
: 9 wrz 2009, o 20:28
autor: Zbyslaw
Cosmo pisze:
Co do silnika, to osobiscie jestem fanem scorpion greena i podobnych, ale rzeczywiscie na takiej duzej powierzchni skory te przejscia wygladaja na troche za plytkie for me.. Ale za to ladne plynne.
Wystarczy wrzucić do gimpa i dać auto korektę poziomów. Tak chyba figurka wygląda naprawdę, czyli głębsze przejścia są
Re: PMOTM 21 Engine of the Gods WIP
: 10 wrz 2009, o 15:33
autor: bem
Z tego co przeczytałam, to Ziemko zawsze stawiał na oczojebność i jego podejścia nie zmienicie. IMHO sama podstawka mówi o tym, na jakim poziomie jest robiona całość
cacy
Re: PMOTM 21 Engine of the Gods WIP
: 10 wrz 2009, o 15:43
autor: |RaV|
dlaczego na drugim zdjęciu rozjaśniony jest lewy róg a na ostatnim prawy
?
Re: PMOTM 21 Engine of the Gods WIP
: 10 wrz 2009, o 15:52
autor: bem
|RaV| pisze:dlaczego na drugim zdjęciu rozjaśniony jest lewy róg a na ostatnim prawy
?
też się nad tym zastanawiałam
Re: PMOTM 21 Engine of the Gods WIP
: 10 wrz 2009, o 16:01
autor: Sławol
Bo Ziemko pewnie w programie zrobił lustrzane odbicie figurki albo coś w tym stylu, a fotki są po prostu odwrócone
Widać po obydwu Skavenach, upaćkaniu farbą na podkładzie itp. Tak mi się wydaje, ale mogę się mylić.
A tak do tematu - widziałem Skinki na żywo kiedyś i jeśli Stegadon będzie tak samo pomalowany, to super! Dawaj dalej, Ziemko
Re: PMOTM 21 Engine of the Gods WIP
: 10 wrz 2009, o 16:06
autor: szczurek
A ja się czysto technicznie spytam tzn. jak jest odlany ten model ? Można złożyć stedzie bez lektyki ?
Re: PMOTM 21 Engine of the Gods WIP
: 10 wrz 2009, o 16:07
autor: Asassello
|RaV| pisze:dlaczego na drugim zdjęciu rozjaśniony jest lewy róg a na ostatnim prawy
?
bo ta cała praca to tylko photoshop
Re: PMOTM 21 Engine of the Gods WIP
: 10 wrz 2009, o 18:54
autor: Zbyslaw
szczurek pisze:A ja się czysto technicznie spytam tzn. jak jest odlany ten model ? Można złożyć stedzie bez lektyki ?
Można, ale zostają "dziurki na patyczki"
To znaczy wnęki na filary laktyki
Re: PMOTM 21 Engine of the Gods WIP
: 11 wrz 2009, o 10:54
autor: Ziemko
Slawol zgadl - fota byla w pionia obracalem ja w paincie i cos nietak obrocilem , ze zrobilo sie lustrzane odbicie. Teraz kilka dni przerwy bylo ,ale od wczoraj cisne wszystkie rogi itd. Ile tego jest...
Re: PMOTM 22 Engine of the Gods WIP ( EDIT 7.10.09)
: 7 paź 2009, o 15:11
autor: Ziemko
Re: PMOTM 22 Engine of the Gods WIP ( EDIT 7.10.09)
: 7 paź 2009, o 17:04
autor: szczurek
No zaczyna to jakoś wyglądać
Podoba mi się ogólnie kolorystyka (poza zielona skora tzn. zielona okej ,ale nie ten odcień ... wiem ,wiem cala armia ...
) .Złoty git , natomiast rogi mi się nie podobają tzn. "brązowe krechy" powinny być subtelniejsze i sięgać max.1/3 do połowy rogu ,a nie prawie do końca .Tak strasznie nienaturalnie wygląda .Przypomina bardziej drewno