Parowy 2x1100
Re: Parowy 2x1100
AKTUALNE NASZE ROZPISKI:
DWARF
1 Runesmith @ 151 Pts
General; Great Weapon; Gromril Armour; Shield
Runic Talisman [75]
Master Rune of Balance
Rune of Spellbreaking
1 * Master Engineer @ 139 Pts
Brace of Pistols; Great Weapon; Dwarf Handgun; Gromril Armour
Runic Weapon [40]
Master Rune of Kragg the Grim
Rune of Cleaving
Runic Armour [5]
Rune of Stone
10 Thunderers @ 150 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour; Shield
10 Thunderers @ 150 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour; Shield
1 Cannon @ 135 Pts
Engineering Runes [45]
Rune of Forging
Rune of Reloading
1 Grudge Thrower @ 130 Pts
Engineering Runes [50]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating
2 Bolt Thrower @ 120 Pts
Engineer
2 Engineer @ [30] Pts
Light Armour
1 Organ Gun @ 120 Pts
Total Army Cost: 1095
WOCH
1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 210 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 2; Chaos Armour
Golden Eye of Tzeentch [25]
Power Familiar [25]
1 Disc of Tzeentch @ [0] Pts
1 Chaos Sorcerer @ 161 Pts
No Mark; Magic Level 2; Chaos Armour; Barding
Book of Secrets [25]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 75 Pts
Mark of Slaanesh
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 75 Pts
Mark of Slaanesh
5 Chaos Knights @ 200 Pts
No Mark; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield
5 Chaos Knights of Nurgle @ 285 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
War Banner [25]
1 Cannon @ 85 Pts
MAMY 8PD I 8DD 1SCROL
Co wy na to już jedną grę rozegraliśmy 20:0 wygrana z VC i Empire.
DWARF
1 Runesmith @ 151 Pts
General; Great Weapon; Gromril Armour; Shield
Runic Talisman [75]
Master Rune of Balance
Rune of Spellbreaking
1 * Master Engineer @ 139 Pts
Brace of Pistols; Great Weapon; Dwarf Handgun; Gromril Armour
Runic Weapon [40]
Master Rune of Kragg the Grim
Rune of Cleaving
Runic Armour [5]
Rune of Stone
10 Thunderers @ 150 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour; Shield
10 Thunderers @ 150 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour; Shield
1 Cannon @ 135 Pts
Engineering Runes [45]
Rune of Forging
Rune of Reloading
1 Grudge Thrower @ 130 Pts
Engineering Runes [50]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating
2 Bolt Thrower @ 120 Pts
Engineer
2 Engineer @ [30] Pts
Light Armour
1 Organ Gun @ 120 Pts
Total Army Cost: 1095
WOCH
1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 210 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 2; Chaos Armour
Golden Eye of Tzeentch [25]
Power Familiar [25]
1 Disc of Tzeentch @ [0] Pts
1 Chaos Sorcerer @ 161 Pts
No Mark; Magic Level 2; Chaos Armour; Barding
Book of Secrets [25]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 75 Pts
Mark of Slaanesh
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 75 Pts
Mark of Slaanesh
5 Chaos Knights @ 200 Pts
No Mark; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield
5 Chaos Knights of Nurgle @ 285 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
War Banner [25]
1 Cannon @ 85 Pts
MAMY 8PD I 8DD 1SCROL
Co wy na to już jedną grę rozegraliśmy 20:0 wygrana z VC i Empire.
choćby jednym marudom dałabym flaile
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
a i dyskowcowi koniecznie wepchnij roar'a
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
nie takie koniecznie ;P jakos ten krzyk nie jest rewelacyjny dla mnie albo po prostu slabe rzuty mam
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
Maruderzy są jako podstawa byle najtaniej (odpada flaile to szit )
Ci susi dają rade bez muzyka ( pomyśle nad muzykiem )
Krzyk jest niepotrzebny przy samym strzelaniu krasi
Ci susi dają rade bez muzyka ( pomyśle nad muzykiem )
Krzyk jest niepotrzebny przy samym strzelaniu krasi
Zgadzam się w 70%sYsek pisze:nie takie koniecznie ;P jakos ten krzyk nie jest rewelacyjny dla mnie albo po prostu slabe rzuty mam
nie no statystycznie w 1 ture zadaje sie 1 rane. bo 7 hitow to raz 6. W praktyce miale tak, ze kumpel zadal 4 trafienia na 2d6 i 3x6 wyrzucil... Zalezy tez do czego ten dyskowiec bedzie wykorzystany ;P bo po 1, przy karasiach nie jest potrzebny krzyk, po 2, aby krzyczec, trzeba sie odslonic...
Ostatnio zmieniony 27 gru 2009, o 19:27 przez sYsek, łącznie zmieniany 1 raz.
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
no tak, ale krzyk sprawia, że samotny kowboy jest nmiewystawialny i musi być kitrany (patrz chocby lizaki, albo breta)
Poza tym jeśli z 6 kawalerii zostaje 4 to już przeciwnik niewiele tym zrobi dla mnie to podstawa. Wrzuciłbym mark tęczy na drugiego maga. Rzuca wtedy dwa pociski z plus jeden do casta, z czego przeciwnik zawsze bardzo boi się d6+1 d6+1. Te zmiany kosztem cannona, przy krasiach nie jest imo potrzebny, lepszy byłby spawn.
Poza tym jeśli z 6 kawalerii zostaje 4 to już przeciwnik niewiele tym zrobi dla mnie to podstawa. Wrzuciłbym mark tęczy na drugiego maga. Rzuca wtedy dwa pociski z plus jeden do casta, z czego przeciwnik zawsze bardzo boi się d6+1 d6+1. Te zmiany kosztem cannona, przy krasiach nie jest imo potrzebny, lepszy byłby spawn.
Mozna powtarzac czar? Bo wydawalo mi sie ze pocisk mozna tylko raz na ture rzucac...
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
pewnie o to...Jugger pisze:no tak, ale krzyk sprawia, że samotny kowboy jest nmiewystawialny i musi być kitrany (patrz chocby lizaki, albo breta)
Poza tym jeśli z 6 kawalerii zostaje 4 to już przeciwnik niewiele tym zrobi dla mnie to podstawa. Wrzuciłbym mark tęczy na drugiego maga. Rzuca wtedy dwa pociski z plus jeden do casta, z czego przeciwnik zawsze bardzo boi się d6+1 d6+1. Te zmiany kosztem cannona, przy krasiach nie jest imo potrzebny, lepszy byłby spawn.
krzyk zabija nie chce mi się szukać cytatu ale jeśli flaile to żal to gramy chyba w inną grę. z flailami szarżując mają szansę coś zrobić (jeśli nie uda ci sie szarżować na takie rzeczy jak jakaś heavy calvry, to se to rozpatrz chociażby z obsługa maszynek, terkami, fastam, łucznikami) ihmo są niezwykle przydatne, super straszą nawet charioty jakieś.
a więc podsumowując na razie zmiany do rozpy zaproponowane:
wywal cannon
daj roara
daj drugiemu magowi mark of tzincz
daj flaile na fastach
daj sztandar albo muzyka na hałos najtach
pzdr
edit: jeśli na prawdę myślisz, że roar jest plewny to go nie dawaj, a zamiast tego i sztandaru na hałos najtach daj kolejnego, albo muzyka i mark of nurgle
a więc podsumowując na razie zmiany do rozpy zaproponowane:
wywal cannon
daj roara
daj drugiemu magowi mark of tzincz
daj flaile na fastach
daj sztandar albo muzyka na hałos najtach
pzdr
edit: jeśli na prawdę myślisz, że roar jest plewny to go nie dawaj, a zamiast tego i sztandaru na hałos najtach daj kolejnego, albo muzyka i mark of nurgle
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
jestem za ta opcja po edit Rezygnuj z krzyku, daj mark na knightach. A dla maga nie musisz dawac mark of tzeentch jesli uwazasz, ze jest plewny (wg mnie nie jest). Lore of Fire swoje zrobic moze. Nie ma co prawda +1wsv ani +1cast ale sa punkty na cos innego.
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
Poprawka do Dwarfów
1 Runesmith @ 127 Pts
General; Gromril Armour; Shield
Runic Talisman [50]
Master Rune of Balance
Runic Armour [5]
Rune of Stone
1 Master Engineer @ 130 Pts
Brace of Pistols; Dwarf Handgun; Gromril Armour
Runic Armour [25]
Master Rune of Gromril
Runic Talisman [15]
Rune of Warding
10 Thunderers @ 150 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour; Shield
10 Quarrellers @ 120 Pts
Crossbow; Light Armour; Shield
1 Cannon @ 145 Pts
Engineering Runes [55]
Rune of Forging
Valiant Rune
1 Grudge Thrower @ 130 Pts
Engineering Runes [50]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating
1 Bolt Thrower @ 90 Pts
Engineer
Engineering Runes [30]
Rune of Burning
Rune of Penetrating
1 Bolt Thrower @ 85 Pts
Engineer
Engineering Runes [25]
Rune of Penetrating
1 Organ Gun @ 120 Pts
Total Army Cost: 1097[/b]
I OSTATNIA POPRAWKA WOCHU
1 Chaos Sorcerer @ 161 Pts
No Mark; Magic Level 2; Chaos Armour; Barding
Book of Secrets [25]
Barded Chaos Steed
1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 210 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 2; Chaos Armour
Golden Eye of Tzeentch [25]
Power Familiar [25]
Disc of Tzeentch
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 75 Pts
Mark of Slaanesh
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 75 Pts
Mark of Slaanesh
5 Chaos Knights of Nurgle @ 285 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
War Banner [25]
5 Chaos Knights of Tzeentch @ 290 Pts
Mark of Tzeentch; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Blasted Standard [40]
Total Army Cost: 1096
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 8
Models in Army: 66
1 Runesmith @ 127 Pts
General; Gromril Armour; Shield
Runic Talisman [50]
Master Rune of Balance
Runic Armour [5]
Rune of Stone
1 Master Engineer @ 130 Pts
Brace of Pistols; Dwarf Handgun; Gromril Armour
Runic Armour [25]
Master Rune of Gromril
Runic Talisman [15]
Rune of Warding
10 Thunderers @ 150 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour; Shield
10 Quarrellers @ 120 Pts
Crossbow; Light Armour; Shield
1 Cannon @ 145 Pts
Engineering Runes [55]
Rune of Forging
Valiant Rune
1 Grudge Thrower @ 130 Pts
Engineering Runes [50]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating
1 Bolt Thrower @ 90 Pts
Engineer
Engineering Runes [30]
Rune of Burning
Rune of Penetrating
1 Bolt Thrower @ 85 Pts
Engineer
Engineering Runes [25]
Rune of Penetrating
1 Organ Gun @ 120 Pts
Total Army Cost: 1097[/b]
I OSTATNIA POPRAWKA WOCHU
1 Chaos Sorcerer @ 161 Pts
No Mark; Magic Level 2; Chaos Armour; Barding
Book of Secrets [25]
Barded Chaos Steed
1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 210 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 2; Chaos Armour
Golden Eye of Tzeentch [25]
Power Familiar [25]
Disc of Tzeentch
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 75 Pts
Mark of Slaanesh
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 75 Pts
Mark of Slaanesh
5 Chaos Knights of Nurgle @ 285 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
War Banner [25]
5 Chaos Knights of Tzeentch @ 290 Pts
Mark of Tzeentch; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Blasted Standard [40]
Total Army Cost: 1096
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 8
Models in Army: 66
Ostatnio zmieniony 7 sty 2010, o 17:03 przez Szymon, łącznie zmieniany 1 raz.