HE 1350

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Re: HE 1350

Post autor: Zwolin »

PS - Power Stone

nie ma co liczyć na farta ;( - równie dobrze mogą być missy

jak chcesz na noblu i BSB to na większe pkt - bo musisz mieć jeszcze caddy'ego

ja generalnie rozpy układam tak:
~1000: generał pucha, łuki, 2RBT, DP, ER
~1350: wymaksowana magia, DP z EB, łuki, 2xER, 2RBT, PG z BoS
~1550: to co wyżej tylko dochodzi BSB z BB

ale jak ci się coś uda wystawić sensownego to miło będzie rzucić na to okiem
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
Heffe vel Mikołaj
Wałkarz
Posty: 64
Lokalizacja: Zoppot
Kontakt:

Post autor: Heffe vel Mikołaj »

Korhil
zamiast dawać 14 WL zrobił bym 2x po 5, albo 5WL + 5SM; 3 ludków wrzucił do PG (do pełnej dziesiątki), a za pozostałe punkty champ do WL albo SM, ewentualnie wzmocnił konnicę.

większe PG da więcej protekcji dla magów (jak jest 7 to też szybko wystrzelą)
SM będzie straszyło przeciwnika, a WL ustawiało na szarżę DP.

i tak uważam, że SM jest dużo lepsze od WL ze względu na ilość ataków. można ich dodatkowo chronić z Shield of saphery(można dać słabszemu magowi). lasy i tak obstawiasz konnicą z EB.

można też zrezygnować z jednego oddziału piechoty na rzecz rydwanu, co w znaczny sposób przyspieszy armię i zanim przeciwnik wystrzeli ci PG ty będziesz na jego tyłach.
nuda.
Boże, daj mi cierpliwość, bym pogodził się z tym, czego zmienić nie jestem w stanie. Daj mi siłę, bym zmieniał to co zmienić mogę. I daj mi mądrość, bym odróżnił jedno od drugiego. (Marek Aureliusz)

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Korhil
zamiast dawać 14 WL zrobił bym 2x po 5, albo 5WL + 5SM; 3 ludków wrzucił do PG (do pełnej dziesiątki), a za pozostałe punkty champ do WL albo SM, ewentualnie wzmocnił konnicę.
Bez sensu. W zamian za naprawdę mocny odział mający sporego kopa w HtH dostajemy 2 gówno warte odziały i i lekki bost PG.
5 SM będzie straszyło przeciwnika
pięciu? :lol2:
i tak uważam, że SM jest dużo lepsze od WL ze względu na ilość ataków. można ich dodatkowo chronić z Shield of saphery
Gratuluje pomysłu. Zmarnować 2 kości magii, żeby 5 chłopków dostało warda 5+

Nie wiem jak grasz w battla, ale jeśli nie jesteś dobrze obeznany w jakimś temacie nie mąć w głowie innym. Bo twoje rady są, lekko mówiąc kontrowersyjne.

Awatar użytkownika
Heffe vel Mikołaj
Wałkarz
Posty: 64
Lokalizacja: Zoppot
Kontakt:

Post autor: Heffe vel Mikołaj »

Andrzej
kontrowersyjne nie znaczy złe, więc może użyj innego słowa.

stawiając 2 oddziały SM po 6 modeli blokowałem prawie pół armii imperium, które bało się zaatakować i grzecznie się cofało.
dlatego śmiało piszę, że przeciwnik się ich boi.
nuda.
Boże, daj mi cierpliwość, bym pogodził się z tym, czego zmienić nie jestem w stanie. Daj mi siłę, bym zmieniał to co zmienić mogę. I daj mi mądrość, bym odróżnił jedno od drugiego. (Marek Aureliusz)

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

Heffie widocznie grałeś z mało doświadczonym przeciwnkiem, bo kawaleria spokojnie rozjeżdza takich SM, imperialna ta w core. A jak nie miał kawalerii to mógł ich ci chociaz grzecznie wystrzelac.
Co do samej rozpiski, 14 WL jest dużo lepszym rozwiązaniem niż małe oddziały i to na dodatek SM.
Różnica między WL a SM jest taka, że SM mają 1 atak więcej i WS, ale mają słabszą siłę, słaby sejw od strzelania, nie mają stuborna, ani nie chodza po lesie bez przeszkód. SM nie wytrzymasz szarży 6 flesh houndów z heraldem, WL wytrzymasz, żeby nastepnie na bok wrzucic chocby Star Dragona.

Pozdrawiam

ODPOWIEDZ