HE 1350
HE 1350
Witam! Co sądzicie o takiej rozpisce na 1350:
Total: 1349 pkt
Mage [185 pkt]
- level 2
- Seerstaff
- Scroll
Mage [150 pkt]
- level 1
- Ring of Fury
- Silver Wand
Archers x 10 [110 pkt]
Phoenix Guard x 7 [167 pkt]
- Standard
- Banner of Sorcery
White Lions x 14 [247 pkt]
- Standard
- Lion Standard
Ellyrian Reavers x 5 [95 pkt]
- Bow (swap)
Dragon Princes x 5 [195]
- Standard
- Banner of Ellyrion
Bolt Thrower x 2 [200 pkt]
Magowie idą do PG (zmieniona)
Total: 1349 pkt
Mage [185 pkt]
- level 2
- Seerstaff
- Scroll
Mage [150 pkt]
- level 1
- Ring of Fury
- Silver Wand
Archers x 10 [110 pkt]
Phoenix Guard x 7 [167 pkt]
- Standard
- Banner of Sorcery
White Lions x 14 [247 pkt]
- Standard
- Lion Standard
Ellyrian Reavers x 5 [95 pkt]
- Bow (swap)
Dragon Princes x 5 [195]
- Standard
- Banner of Ellyrion
Bolt Thrower x 2 [200 pkt]
Magowie idą do PG (zmieniona)
Ostatnio zmieniony 17 lut 2010, o 19:30 przez Korhil, łącznie zmieniany 9 razy.
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.
Standard na te pkt. Jedyne co bym zmienił, to wywalił muzyków i łuki z elleyrianów (to nie jest fast DE, ellyrioni nie potrafią dobrze strzelać) i koniecznie zamienił to na LS na WL. Bez tego możesz w ogóle nie wystawiać WL (byle co zrobi im fear outnumber i do widzenia)
Możesz też dać AoL (na wrighty) albo mr1 (co by nie spadali od magii) na czempiona WL.
Możesz też dać AoL (na wrighty) albo mr1 (co by nie spadali od magii) na czempiona WL.
Korhil:
Nie wstawiaj maga do Ellyrianów. To zbyt miękka jednostka żeby niańczyć bohaterów czarujących. Poza tym ma spełniać rolę taniego śmiecia do spowalniania marszu i redirectowania, ataku na maszyny; z magiem w oddziale tego nie porobisz.
Nie wstawiaj maga do Ellyrianów. To zbyt miękka jednostka żeby niańczyć bohaterów czarujących. Poza tym ma spełniać rolę taniego śmiecia do spowalniania marszu i redirectowania, ataku na maszyny; z magiem w oddziale tego nie porobisz.
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
KorhilRelosu pisze:9PD nie zgodne z BP+r.
Plankton
Avatar użytkownika
Dołączył(a): Pn 15 lut 2010, 00:31
Posty: 1
Poprawiłeś mi humor z samego rana
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Nie wiem co w tym śmiesznego - gram w warhammera d paru lat. Ostatnio miałem roczną przerwę więc nic dziwnego, że nie zapoznałem się jeszcze ze wszystkimi założeniami ballancing patcha. Myślałem, że na forum panuje kultura i że niekt nie będzie śmiał się z jednej głupiej pomyłki, ale cóż.... A teraz wracam do rozpiski. Mówicie, że nie warto dawać maga do ellyrionów? Bo myślałem, że jednymi będę blokował itp. A tymi z magiem pojadę sobie na tył, porozwalam maszynki itp. nie wiem jak będzie to wyglądać w praktyce, ale można chyba spróbować. A jeśli nie to może usunąć jednych ellyrionów i podzielić oddział pg na 2 x 6 i wsadzić tam magów. A co do PD - co najlepiej usunąć? LS włożę na pewno tylko najpierw chcę zdecydować co zmieniam z ellyrionami i pg.
Edit:
Dodałem WL sztandar i magiczne ataki. Wywaliłem ring of fury - więc PD jest 8 czyli pod BP. Magowi dodałem scrolla. Na razie spróbuję zagrać z tym magiem w fascie. Jak nie wyjdzie to podzielę PG tak jak mówiłem. Wiem, że mógłbym dać 2 magów do jednego oddziału pg ale zależy mi na większej mobilności tych magów.
Edit:
Dodałem WL sztandar i magiczne ataki. Wywaliłem ring of fury - więc PD jest 8 czyli pod BP. Magowi dodałem scrolla. Na razie spróbuję zagrać z tym magiem w fascie. Jak nie wyjdzie to podzielę PG tak jak mówiłem. Wiem, że mógłbym dać 2 magów do jednego oddziału pg ale zależy mi na większej mobilności tych magów.
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.
Nie ma w tym nic śmiesznego, po prostu nie bierz tak na serio tego co inni piszą
Poza tym, Garg nie śmiał się z Ciebie, tylko z Relosu
Co do rozpy, to nie wyrzucaj RoF. Jest to jeden z najlepszych boundów w grze i grać bez niego to jak... no, w każdym razie musisz go wziąć O wiele lepiej będzie dać maga 1 lvl z RoF. Wtedy tym 1 lvl magiem bierzesz np. 1 z fire/lighta i naparzasz go z 2 kości.
Nie ma nic złego w trzymaniu 2 magów w 1 odziale PG. Wiele osób tak robi i magowie nie są tam zbyt zagrożeni.
Za to na pewno nie można dawać maga do fasta. Poleci zbyt dużo strzałów i możesz łatwo stracić maga. Nie polecam.
Poza tym, Garg nie śmiał się z Ciebie, tylko z Relosu
Co do rozpy, to nie wyrzucaj RoF. Jest to jeden z najlepszych boundów w grze i grać bez niego to jak... no, w każdym razie musisz go wziąć O wiele lepiej będzie dać maga 1 lvl z RoF. Wtedy tym 1 lvl magiem bierzesz np. 1 z fire/lighta i naparzasz go z 2 kości.
Nie ma nic złego w trzymaniu 2 magów w 1 odziale PG. Wiele osób tak robi i magowie nie są tam zbyt zagrożeni.
Za to na pewno nie można dawać maga do fasta. Poleci zbyt dużo strzałów i możesz łatwo stracić maga. Nie polecam.
No dobra magowie idą do PG, spróbuje tak jak mówisz. Zostało punktów na FCG do wl i muzyka na ellyrionach i łucznikach. Teraz dobrze to wygląda. Zastanawiam się czy nie warto by było pokombinować i wywalić Ellyrionów - jednych, a za nich wstawić 6 DP z championem i sztandarem (220 punktów) jakbym zabrał muzyków i wywalił trochę PG toby się zmieścili - pytanie tylko czy warto?
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.
DP?
jasne że warto
jasne że warto
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
Dałem piątkę ze sztandarem. Co powiecie na coś takiego chyba już nic nie trzeba poprawiać. Niedługo sprawdzę czy grywalna i dam znać. Wiem, że mogę się mylić, ale na razie upieram się na łukach na ellyrionach - mogą się przydać. Trochę mnie boli ten pierwszy level na magu, ale mus to mus...
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.
bardzo ładnie
sam na tym zagram jak mi się przydarzy...
boli tylko brak BSB z BB co jest zabójcze na skaveny i umrzyki oraz dającego przerzuty na WL ale cóż, wszystkiego mieć nie można
Edit:
postaraj się o 15 pts na EB na DP - bieganie po lasach - bezcenne
sam na tym zagram jak mi się przydarzy...
boli tylko brak BSB z BB co jest zabójcze na skaveny i umrzyki oraz dającego przerzuty na WL ale cóż, wszystkiego mieć nie można
Edit:
postaraj się o 15 pts na EB na DP - bieganie po lasach - bezcenne
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
Graj jak będziesz miał okazję i mów jak poszło ;D ja może jutro tym spróbuję powalczyć ze znajomymi to powiem jak poszło. Bieganie po laskach rzeczywiście bezcenne, ale nie wiem czy kosztem tego jednego PG.. czy WL... jak sądzicie? 6 PG to trochę mało.... ale z drugiej strony z savem na 5 i wardem na 4 to i tak wszyscy raczej nie zejdą w te standardowe 6 tur? co sądzicie?
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.
Ja osobiście przyjąłem za standard wsadzanie 2 magów do PG. I tu nie chodzi o to czy nie zejdą wszyscy tylko o to, żeby zostało min 5 i nic nie szło w magów tylko w oddział. Dlatego 6 to trochę mało by było, bo 1 to może w 1 turze zejść i już magowie nie maja tak dobrej ochrony.
no to albo wl wywalę.... albo muzyka u WL i łuki na ellyrionach... tego wolałbym nie robić... te jeden WL w sumie nie robi, mogę też wywalić 2 i zamiast tego dać jednego pg więcej.... co myślicie... to będzie chyba ostatnia poprawka... i armia będzie gotowa do bitwy....
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.
nie za bardzo wiem po co ci ten muzyk na WL
ja bym magów tak złożył:
mag 2lvl - 185
SW 10
RoF 40
mag 1lvl - 140
Dps 20
RoC 20
małym magiem toczysz firebale z 2 kości a tym z 3 czarami bierzesz jakiegoś lor'a (najlepiej też fire - 2d6 S4 )
tym magicznym sposobem zyskałeś RoC i 10 Pts - brakuje jeszcze 5 które można zyskać zabierając muzyka z WL - jak oni ci się złamią to i tak nie ma po co ich zbierać
łuki na ER mogą być ale jako zamiana - kosztują wtedy 95 pts - to kolejne 10 - za które możesz im dać muzyka - znacznie lepszy pomysł niż na WL
no i nie wiem po co czampion za WL jak mu nie dajesz AoL'a
ale w tym temacie wyrocznią nie jestem...
ja bym magów tak złożył:
mag 2lvl - 185
SW 10
RoF 40
mag 1lvl - 140
Dps 20
RoC 20
małym magiem toczysz firebale z 2 kości a tym z 3 czarami bierzesz jakiegoś lor'a (najlepiej też fire - 2d6 S4 )
tym magicznym sposobem zyskałeś RoC i 10 Pts - brakuje jeszcze 5 które można zyskać zabierając muzyka z WL - jak oni ci się złamią to i tak nie ma po co ich zbierać
łuki na ER mogą być ale jako zamiana - kosztują wtedy 95 pts - to kolejne 10 - za które możesz im dać muzyka - znacznie lepszy pomysł niż na WL
no i nie wiem po co czampion za WL jak mu nie dajesz AoL'a
ale w tym temacie wyrocznią nie jestem...
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
Muzyk na WL to oczywiście pomyłka! nie wiem jak się tam wkradł - to miał być sztandar - wszystko już skorygowałem. Jednak to ustawienie magów które proponujesz do mnie nie przemawia. RoC raczej mi się nie przyda - one use only i i tak każdy go będzie dispellował, a mając seerstaffa mogę wybrać sobie sam 2 czary, a to jest jednak duży plus - grając z imperium na tanku mogę brać bez problemu dużą kuźnię, z dwarfami pit of shades itd. więc tego raczej zmieniać nie będę. Co do łuków na ellyrionach to kolejna pomyłka - wiem że dużo tych pomyłek, ale cały czas tą rozpiskę zmieniam. Jest napisane Bow - swap ale punkty są źle policzone, mój błąd. Teraz tylko trzeba znaleźć 15 pts na sztandar dla DP, ale raczej nie kosztem magów.... Mój dylemat to czy usunąc jednego PG czy WL
A jeśli chodzi o championa to właśnie się zastanawiam czy go nie wywalić... wtedy by starczyło pts na sztandar do DP... jak myślicie? czy ten jeden atak na coś się przyda?
Zmieniłem championa na sztandar... to już chyba będzie ostateczna wersja... czy coś jeszcze powinienem zmienić?
A jeśli chodzi o championa to właśnie się zastanawiam czy go nie wywalić... wtedy by starczyło pts na sztandar do DP... jak myślicie? czy ten jeden atak na coś się przyda?
Zmieniłem championa na sztandar... to już chyba będzie ostateczna wersja... czy coś jeszcze powinienem zmienić?
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.
zostaw tak jak jest
ale powiem ci coś w tajemnicy:
seer można brać albo z PS albo na arcy z 3Dps
powody są dwa:
z małego maga kuźnie/pitke/kometę i tak rzucisz max raz w grze - właśnie z tych 5 kości bo z 3 conflorgation trudno wyturlać nie mówiąc o czarach na 12+
na czar 10+ z 3 kości masz, po odjęciu missów, około 0.5 szansy że rzucisz
przy 11+ jest to około 0.4 czyli raczej miernie a krasie zwyczajnie i tak to zdispelują - jedyna szansa w IF
więc albo walisz to raz w grze - z 5PD i modlisz się o dobry skutek - albo nie rzucasz wcale
z arcy jest inaczej bo on kometę może z tych 5 kostek puścić a i tak zostaje ci jeszcze 2-4 kości bazowe i to co tam masz na małych magach
magią rządzi statystyka
ale powiem ci coś w tajemnicy:
seer można brać albo z PS albo na arcy z 3Dps
powody są dwa:
z małego maga kuźnie/pitke/kometę i tak rzucisz max raz w grze - właśnie z tych 5 kości bo z 3 conflorgation trudno wyturlać nie mówiąc o czarach na 12+
na czar 10+ z 3 kości masz, po odjęciu missów, około 0.5 szansy że rzucisz
przy 11+ jest to około 0.4 czyli raczej miernie a krasie zwyczajnie i tak to zdispelują - jedyna szansa w IF
więc albo walisz to raz w grze - z 5PD i modlisz się o dobry skutek - albo nie rzucasz wcale
z arcy jest inaczej bo on kometę może z tych 5 kostek puścić a i tak zostaje ci jeszcze 2-4 kości bazowe i to co tam masz na małych magach
magią rządzi statystyka
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
no tak w sumie to masz rację... (co to jest PS bo nie kojarzę skrótu?) spróbuję na razie tak i zobaczę jak będzie - wygląda to obiecująco, a na farta w magii zawsze można liczyć ;D. Jak zagram jutro na tym to może pomyślę też nad podobną rozpiską tylko z noblem i bsb... ale to już jest zupełnie inna bajka...
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.