HE 1350

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Korhil
Chuck Norris
Posty: 580

HE 1350

Post autor: Korhil »

Witam! Co sądzicie o takiej rozpisce na 1350:

Total: 1349 pkt

Mage [185 pkt]
- level 2
- Seerstaff
- Scroll

Mage [150 pkt]
- level 1
- Ring of Fury
- Silver Wand


Archers x 10 [110 pkt]

Phoenix Guard x 7 [167 pkt]
- Standard
- Banner of Sorcery

White Lions x 14 [247 pkt]
- Standard
- Lion Standard

Ellyrian Reavers x 5 [95 pkt]
- Bow (swap)

Dragon Princes x 5 [195]
- Standard
- Banner of Ellyrion

Bolt Thrower x 2 [200 pkt]

Magowie idą do PG (zmieniona)
Ostatnio zmieniony 17 lut 2010, o 19:30 przez Korhil, łącznie zmieniany 9 razy.
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Standard na te pkt. Jedyne co bym zmienił, to wywalił muzyków i łuki z elleyrianów (to nie jest fast DE, ellyrioni nie potrafią dobrze strzelać) i koniecznie zamienił to na LS na WL. Bez tego możesz w ogóle nie wystawiać WL (byle co zrobi im fear outnumber i do widzenia)
Możesz też dać AoL (na wrighty) albo mr1 (co by nie spadali od magii) na czempiona WL.

Awatar użytkownika
Embir
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Embir »

Korhil:

Nie wstawiaj maga do Ellyrianów. To zbyt miękka jednostka żeby niańczyć bohaterów czarujących. Poza tym ma spełniać rolę taniego śmiecia do spowalniania marszu i redirectowania, ataku na maszyny; z magiem w oddziale tego nie porobisz.
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

9PD nie zgodne z BP+r.

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Relosu pisze:9PD nie zgodne z BP+r.
Korhil
Plankton
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 15 lut 2010, 00:31
Posty: 1

=D> :mrgreen: =D> Poprawiłeś mi humor z samego rana :D
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

ty wiesz ile ja znam ludzi co tu sie nie udzielaja w ogole a bp+r znaja ? ilosc postow nie odzwierciedla wiedzy o battlu.

Awatar użytkownika
Korhil
Chuck Norris
Posty: 580

Post autor: Korhil »

Nie wiem co w tym śmiesznego - gram w warhammera d paru lat. Ostatnio miałem roczną przerwę więc nic dziwnego, że nie zapoznałem się jeszcze ze wszystkimi założeniami ballancing patcha. Myślałem, że na forum panuje kultura i że niekt nie będzie śmiał się z jednej głupiej pomyłki, ale cóż.... A teraz wracam do rozpiski. Mówicie, że nie warto dawać maga do ellyrionów? Bo myślałem, że jednymi będę blokował itp. A tymi z magiem pojadę sobie na tył, porozwalam maszynki itp. nie wiem jak będzie to wyglądać w praktyce, ale można chyba spróbować. A jeśli nie to może usunąć jednych ellyrionów i podzielić oddział pg na 2 x 6 i wsadzić tam magów. A co do PD - co najlepiej usunąć? LS włożę na pewno tylko najpierw chcę zdecydować co zmieniam z ellyrionami i pg.

Edit:
Dodałem WL sztandar i magiczne ataki. Wywaliłem ring of fury - więc PD jest 8 czyli pod BP. Magowi dodałem scrolla. Na razie spróbuję zagrać z tym magiem w fascie. Jak nie wyjdzie to podzielę PG tak jak mówiłem. Wiem, że mógłbym dać 2 magów do jednego oddziału pg ale zależy mi na większej mobilności tych magów.
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Nie ma w tym nic śmiesznego, po prostu nie bierz tak na serio tego co inni piszą :wink:
Poza tym, Garg nie śmiał się z Ciebie, tylko z Relosu :)

Co do rozpy, to nie wyrzucaj RoF. Jest to jeden z najlepszych boundów w grze i grać bez niego to jak... no, w każdym razie musisz go wziąć :) O wiele lepiej będzie dać maga 1 lvl z RoF. Wtedy tym 1 lvl magiem bierzesz np. 1 z fire/lighta i naparzasz go z 2 kości.

Nie ma nic złego w trzymaniu 2 magów w 1 odziale PG. Wiele osób tak robi i magowie nie są tam zbyt zagrożeni.
Za to na pewno nie można dawać maga do fasta. Poleci zbyt dużo strzałów i możesz łatwo stracić maga. Nie polecam.

Awatar użytkownika
Korhil
Chuck Norris
Posty: 580

Post autor: Korhil »

No dobra magowie idą do PG, spróbuje tak jak mówisz. Zostało punktów na FCG do wl i muzyka na ellyrionach i łucznikach. Teraz dobrze to wygląda. Zastanawiam się czy nie warto by było pokombinować i wywalić Ellyrionów - jednych, a za nich wstawić 6 DP z championem i sztandarem (220 punktów) jakbym zabrał muzyków i wywalił trochę PG toby się zmieścili - pytanie tylko czy warto?
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

DP?
jasne że warto
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Jeśli już, to tylko gołą piątke. W innym przypadku musiałbyś zbyt odchudzić PG albo WL. Jak wywalisz jednego fasta, łuki i muzyka z drugiego oraz 1 WL/PG to powinno styknąć.

Awatar użytkownika
Korhil
Chuck Norris
Posty: 580

Post autor: Korhil »

Dałem piątkę ze sztandarem. Co powiecie na coś takiego chyba już nic nie trzeba poprawiać. Niedługo sprawdzę czy grywalna i dam znać. Wiem, że mogę się mylić, ale na razie upieram się na łukach na ellyrionach - mogą się przydać. Trochę mnie boli ten pierwszy level na magu, ale mus to mus...
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

bardzo ładnie

sam na tym zagram jak mi się przydarzy...

boli tylko brak BSB z BB co jest zabójcze na skaveny i umrzyki oraz dającego przerzuty na WL ale cóż, wszystkiego mieć nie można ;)

Edit:
postaraj się o 15 pts na EB na DP - bieganie po lasach - bezcenne
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
Korhil
Chuck Norris
Posty: 580

Post autor: Korhil »

Graj jak będziesz miał okazję i mów jak poszło ;D ja może jutro tym spróbuję powalczyć ze znajomymi to powiem jak poszło. Bieganie po laskach rzeczywiście bezcenne, ale nie wiem czy kosztem tego jednego PG.. czy WL... jak sądzicie? 6 PG to trochę mało.... ale z drugiej strony z savem na 5 i wardem na 4 to i tak wszyscy raczej nie zejdą w te standardowe 6 tur? co sądzicie?
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.

EmpGeX
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 190

Post autor: EmpGeX »

Ja osobiście przyjąłem za standard wsadzanie 2 magów do PG. I tu nie chodzi o to czy nie zejdą wszyscy tylko o to, żeby zostało min 5 i nic nie szło w magów tylko w oddział. Dlatego 6 to trochę mało by było, bo 1 to może w 1 turze zejść i już magowie nie maja tak dobrej ochrony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Korhil
Chuck Norris
Posty: 580

Post autor: Korhil »

no to albo wl wywalę.... albo muzyka u WL i łuki na ellyrionach... tego wolałbym nie robić... te jeden WL w sumie nie robi, mogę też wywalić 2 i zamiast tego dać jednego pg więcej.... co myślicie... to będzie chyba ostatnia poprawka... i armia będzie gotowa do bitwy....
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

nie za bardzo wiem po co ci ten muzyk na WL
ja bym magów tak złożył:

mag 2lvl - 185
SW 10
RoF 40

mag 1lvl - 140
Dps 20
RoC 20


małym magiem toczysz firebale z 2 kości a tym z 3 czarami bierzesz jakiegoś lor'a (najlepiej też fire - 2d6 S4 ;))
tym magicznym sposobem zyskałeś RoC i 10 Pts - brakuje jeszcze 5 które można zyskać zabierając muzyka z WL - jak oni ci się złamią to i tak nie ma po co ich zbierać ;)

łuki na ER mogą być ale jako zamiana - kosztują wtedy 95 pts - to kolejne 10 - za które możesz im dać muzyka - znacznie lepszy pomysł niż na WL

no i nie wiem po co czampion za WL jak mu nie dajesz AoL'a
ale w tym temacie wyrocznią nie jestem...
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
Korhil
Chuck Norris
Posty: 580

Post autor: Korhil »

Muzyk na WL to oczywiście pomyłka! nie wiem jak się tam wkradł - to miał być sztandar - wszystko już skorygowałem. Jednak to ustawienie magów które proponujesz do mnie nie przemawia. RoC raczej mi się nie przyda - one use only i i tak każdy go będzie dispellował, a mając seerstaffa mogę wybrać sobie sam 2 czary, a to jest jednak duży plus - grając z imperium na tanku mogę brać bez problemu dużą kuźnię, z dwarfami pit of shades itd. więc tego raczej zmieniać nie będę. Co do łuków na ellyrionach to kolejna pomyłka - wiem że dużo tych pomyłek, ale cały czas tą rozpiskę zmieniam. Jest napisane Bow - swap ale punkty są źle policzone, mój błąd. Teraz tylko trzeba znaleźć 15 pts na sztandar dla DP, ale raczej nie kosztem magów.... Mój dylemat to czy usunąc jednego PG czy WL

A jeśli chodzi o championa to właśnie się zastanawiam czy go nie wywalić... wtedy by starczyło pts na sztandar do DP... jak myślicie? czy ten jeden atak na coś się przyda?

Zmieniłem championa na sztandar... to już chyba będzie ostateczna wersja... czy coś jeszcze powinienem zmienić?
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

zostaw tak jak jest

ale powiem ci coś w tajemnicy:
seer można brać albo z PS albo na arcy z 3Dps
powody są dwa:
z małego maga kuźnie/pitke/kometę i tak rzucisz max raz w grze - właśnie z tych 5 kości bo z 3 conflorgation trudno wyturlać nie mówiąc o czarach na 12+
na czar 10+ z 3 kości masz, po odjęciu missów, około 0.5 szansy że rzucisz
przy 11+ jest to około 0.4 czyli raczej miernie a krasie zwyczajnie i tak to zdispelują - jedyna szansa w IF
więc albo walisz to raz w grze - z 5PD i modlisz się o dobry skutek - albo nie rzucasz wcale

z arcy jest inaczej bo on kometę może z tych 5 kostek puścić a i tak zostaje ci jeszcze 2-4 kości bazowe i to co tam masz na małych magach

magią rządzi statystyka
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
Korhil
Chuck Norris
Posty: 580

Post autor: Korhil »

no tak w sumie to masz rację... (co to jest PS bo nie kojarzę skrótu?) spróbuję na razie tak i zobaczę jak będzie - wygląda to obiecująco, a na farta w magii zawsze można liczyć ;D. Jak zagram jutro na tym to może pomyślę też nad podobną rozpiską tylko z noblem i bsb... ale to już jest zupełnie inna bajka...
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.

ODPOWIEDZ