Nie wiedzieć czemu. Może też zbanujemy bolce i katapulty oraz wprowadzimy zakaz strzelania do smoków większą liczbą modeli niż 20 w rundzieKosa pisze:2000-2100 cos w ten desen.
co do dow, ja bylbym za banem w armiach poza czystymi dow.
Kolejny turniej na grunwaldzkiej (2000 pkt) - Kraków 10 IV
Re: Kolejny turniej na grunwaldzkiej - Kraków 10 IV
ja tylko wyrażam swoją opinię, tyle. Jak będziesz mial te 2 dziala to przecież nic się nie stanie. Dawniej nie bylo wszędzie armat i bylo dobrze, teraz jest ich sporo i też jest dobrze. Mi to naprawdę wszystko jedno.
Kłamiesz bezczelnie
Zbanujcie DoW bo wtedy wrócę do moich kochanych salek, a teraz moje pg mi na to nie pozwala
Zbanujcie DoW bo wtedy wrócę do moich kochanych salek, a teraz moje pg mi na to nie pozwala
Dokładnie Kosa - kłamiesz, jak z nut
Ja w sumie też zbanowanie działek przeżyje - będę musiał znowu myśleć przy wyborze rarów
Ja w sumie też zbanowanie działek przeżyje - będę musiał znowu myśleć przy wyborze rarów
To jest special mondziole
Ban dla dow/ror najprawdopodobniej miał być dla 7ed book'ów imho tak było by najlepiej.
Zasada w walce bardzo dziwna. Znaczy piechota oki, ale z tymi modelami zmiana naprawdę duża. Atak od boku przestaje być tak sycący, szczególnie jeśli wbijasz się weń bohaterem. Rzadko bywam czemuś przeciwny, ale temu jestem.
Co do scenariuszy to premiują takie armie jak moja, ale tak sobie myślę że te zasady dają trochę zbyt dużo, bo przy obecnych progach mamy 4 duże pkt za ćwiartki Myślę, że trzeba coś potestować z tymi zasadami.
Co do scenariuszy to premiują takie armie jak moja, ale tak sobie myślę że te zasady dają trochę zbyt dużo, bo przy obecnych progach mamy 4 duże pkt za ćwiartki Myślę, że trzeba coś potestować z tymi zasadami.
Niby taki piesek Khorna ci odda jednak w połączeniu z biciem z 2 szeregów uderza 8 driad a nie 4.ksch pisze:Zasada w walce bardzo dziwna. Znaczy piechota oki, ale z tymi modelami zmiana naprawdę duża. Atak od boku przestaje być tak sycący, szczególnie jeśli wbijasz się weń bohaterem. Rzadko bywam czemuś przeciwny, ale temu jestem.
Ogólnie ideą tych zasad jest stawianie na piechotę i zwiększanie ilości modeli w oddziałach, osłabienie dominacji large targetów.
Własnie o to mi chodzi, aby więcej kombinować, a nie tylko się naparzać.ksch pisze: Co do scenariuszy to premiują takie armie jak moja, ale tak sobie myślę że te zasady dają trochę zbyt dużo, bo przy obecnych progach mamy 4 duże pkt za ćwiartki :!: Myślę, że trzeba coś potestować z tymi zasadami.
Poprawiłem punktowanie w ostatnim scenariuszu bo było zbyt wiele punktów.
Spoko, po prostu konieczne są testy.
Czyli te zasady z dwoma szeregami dotyczą również skirmishu? A co do zmniejszenia siły LT to powiedziałbym, że bije to generalnie w herosów. Teraz wbijam się takim alterem w oddział, napieprzam i nikt mi nie oddaje, a tak to zawsze dwie dziwki będą próbować mi oddać
Czyli te zasady z dwoma szeregami dotyczą również skirmishu? A co do zmniejszenia siły LT to powiedziałbym, że bije to generalnie w herosów. Teraz wbijam się takim alterem w oddział, napieprzam i nikt mi nie oddaje, a tak to zawsze dwie dziwki będą próbować mi oddać
Skirmish -> tak.ksch pisze:Spoko, po prostu konieczne są testy.
Czyli te zasady z dwoma szeregami dotyczą również skirmishu? A co do zmniejszenia siły LT to powiedziałbym, że bije to generalnie w herosów. Teraz wbijam się takim alterem w oddział, napieprzam i nikt mi nie oddaje, a tak to zawsze dwie dziwki będą próbować mi oddać [-X
Alter -> właśnie o to chodzi, aby biegacz wampirzy nie przepychał klocków od przodu.
Wiem, wiem - ale to inaczej działa w odniesieniu do lorda z AS 1+ z przerzutem, a inaczej dla chłopa np. z regenką bez AS. Takie zmiany nie we wszystkich uderzają w jednakowym stopniu, ale intencja chyba słuszna. Piszę chyba, bo premiuje graczy defensywnych, niejednokrotnie gorszych, którzy dają się zaszarżować w pięciu miejscach na stole i liczą na cud w kostkach. Teraz ten cud ma większe szanse się zdarzyć. Tancerze u mnie chyba odejdą przy takich zmianach do lamusa.
Mi też się te zasady nie podobają, mimo że premiują moich templi, generalnie to nie osłabi lt bo jak smok wierdziela się w klocuch to zwykle jak mu te 4 modele z drugiego szeregu oddadzą to dla niego nie ma znaczenia bo jest jebitnym smokozordem
I tak i nie. Odda Ci - 5 z przodu i 5 z tyłu, więc jakaś rana na smoka może wejść.
Troche bezsensu to oddawanie przez wszystkie modele. nie ważne ze szarżujesz, wpadasz z pierdyliardem ataków albo impactami, bo i tak cie zabija.
Walka piechoty z dwóch szeregów do przodu - jestem jak najbardziej za przetestowaniem, ale zdejmowanie trupów z niewalczących szeregów zdecydowanie nie. Liczy się wtedy kto ma więcej ataków i lepiej kostkami kula niż jakakolwiek strategia - szarżuje czy dostane szarże, co za różnica i tak wypłacę tyle samo ataków.
Walka piechoty z dwóch szeregów do przodu - jestem jak najbardziej za przetestowaniem, ale zdejmowanie trupów z niewalczących szeregów zdecydowanie nie. Liczy się wtedy kto ma więcej ataków i lepiej kostkami kula niż jakakolwiek strategia - szarżuje czy dostane szarże, co za różnica i tak wypłacę tyle samo ataków.
Pod warunkiem, że posiadasz wystarczającą ilość modeli w oddziale.Charki pisze:Troche bezsensu to oddawanie przez wszystkie modele. nie ważne ze szarżujesz, wpadasz z pierdyliardem ataków albo impactami, bo i tak cie zabija.
Walka piechoty z dwóch szeregów do przodu - jestem jak najbardziej za przetestowaniem, ale zdejmowanie trupów z niewalczących szeregów zdecydowanie nie. Liczy się wtedy kto ma więcej ataków i lepiej kostkami kula niż jakakolwiek strategia - szarżuje czy dostane szarże, co za różnica i tak wypłacę tyle samo ataków.
Jak nie masz wystarczającej liczby to znaczy ze jesteś w dupie oddziałem. a tak wystawiasz tylko 5 modeli wiecej niz zwykle i znowu strategia nie ma znaczenia. Co ogrsza najskuteczniejsze rozpiski będą porno defensami na duzej liczbie strzelania, którym taka piechotę można wystrzelać bez pchania sie do walki.