Kolejny turniej na grunwaldzkiej (2000 pkt) - Kraków 10 IV

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ksch
Masakrator
Posty: 2963
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Kolejny turniej na grunwaldzkiej - Kraków 10 IV

Post autor: ksch »

Kosa pisze:2000-2100 cos w ten desen.
co do dow, ja bylbym za banem w armiach poza czystymi dow.
Nie wiedzieć czemu. Może też zbanujemy bolce i katapulty oraz wprowadzimy zakaz strzelania do smoków większą liczbą modeli niż 20 w rundzie :?: :lol2:
--
Krzysztof "ksch" Schechtel
ksch@gazeta.pl
gg 7052764
http://www.veto2ed.pl

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

ja tylko wyrażam swoją opinię, tyle. Jak będziesz mial te 2 dziala to przecież nic się nie stanie. Dawniej nie bylo wszędzie armat i bylo dobrze, teraz jest ich sporo i też jest dobrze. Mi to naprawdę wszystko jedno.
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Skaven
Masakrator
Posty: 2987
Lokalizacja: Wrocław/Kraków
Kontakt:

Post autor: Skaven »

Kłamiesz bezczelnie :D

Zbanujcie DoW bo wtedy wrócę do moich kochanych salek, a teraz moje pg mi na to nie pozwala :D

Awatar użytkownika
ksch
Masakrator
Posty: 2963
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: ksch »

Dokładnie Kosa - kłamiesz, jak z nut :mrgreen:

Ja w sumie też zbanowanie działek przeżyje - będę musiał znowu myśleć przy wyborze rarów :wink:
--
Krzysztof "ksch" Schechtel
ksch@gazeta.pl
gg 7052764
http://www.veto2ed.pl

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

Jeśli chodzi o format imho lepszy 2000 niż 2100, ciężej rozpe złożyć - trzeba więcej pokminić no i bitwy ciut szybciej pójdą.

A ty Kris nie przesadzaj, jak zbanują Dow będziesz mógł eternali wystawić :mrgreen:

Awatar użytkownika
Skaven
Masakrator
Posty: 2987
Lokalizacja: Wrocław/Kraków
Kontakt:

Post autor: Skaven »

To jest special mondziole ;)

Arbaal
Oszukista
Posty: 877
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Arbaal »

Ban dla dow/ror najprawdopodobniej miał być dla 7ed book'ów :D imho tak było by najlepiej.

Awatar użytkownika
c4h10
Masakrator
Posty: 2437

Post autor: c4h10 »

Update regulaminu.

Gramy na 2k, zakaz DoW/RoR w armiach z 7ED ponadto dojdą scenariusz (dotyczące punktowania bonusów).

Awatar użytkownika
c4h10
Masakrator
Posty: 2437

Post autor: c4h10 »

Dodałem zasady dodatkowe oraz scenariusze :)

Awatar użytkownika
ksch
Masakrator
Posty: 2963
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: ksch »

Zasada w walce bardzo dziwna. Znaczy piechota oki, ale z tymi modelami zmiana naprawdę duża. Atak od boku przestaje być tak sycący, szczególnie jeśli wbijasz się weń bohaterem. Rzadko bywam czemuś przeciwny, ale temu jestem.

Co do scenariuszy to premiują takie armie jak moja, ale tak sobie myślę że te zasady dają trochę zbyt dużo, bo przy obecnych progach mamy 4 duże pkt za ćwiartki :!: Myślę, że trzeba coś potestować z tymi zasadami.
--
Krzysztof "ksch" Schechtel
ksch@gazeta.pl
gg 7052764
http://www.veto2ed.pl

Awatar użytkownika
c4h10
Masakrator
Posty: 2437

Post autor: c4h10 »

ksch pisze:Zasada w walce bardzo dziwna. Znaczy piechota oki, ale z tymi modelami zmiana naprawdę duża. Atak od boku przestaje być tak sycący, szczególnie jeśli wbijasz się weń bohaterem. Rzadko bywam czemuś przeciwny, ale temu jestem.
Niby taki piesek Khorna ci odda jednak w połączeniu z biciem z 2 szeregów uderza 8 driad a nie 4.
Ogólnie ideą tych zasad jest stawianie na piechotę i zwiększanie ilości modeli w oddziałach, osłabienie dominacji large targetów.
ksch pisze: Co do scenariuszy to premiują takie armie jak moja, ale tak sobie myślę że te zasady dają trochę zbyt dużo, bo przy obecnych progach mamy 4 duże pkt za ćwiartki :!: Myślę, że trzeba coś potestować z tymi zasadami.
Własnie o to mi chodzi, aby więcej kombinować, a nie tylko się naparzać.
Poprawiłem punktowanie w ostatnim scenariuszu bo było zbyt wiele punktów.

Awatar użytkownika
ksch
Masakrator
Posty: 2963
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: ksch »

Spoko, po prostu konieczne są testy.

Czyli te zasady z dwoma szeregami dotyczą również skirmishu? A co do zmniejszenia siły LT to powiedziałbym, że bije to generalnie w herosów. Teraz wbijam się takim alterem w oddział, napieprzam i nikt mi nie oddaje, a tak to zawsze dwie dziwki będą próbować mi oddać [-X
--
Krzysztof "ksch" Schechtel
ksch@gazeta.pl
gg 7052764
http://www.veto2ed.pl

Awatar użytkownika
c4h10
Masakrator
Posty: 2437

Post autor: c4h10 »

ksch pisze:Spoko, po prostu konieczne są testy.

Czyli te zasady z dwoma szeregami dotyczą również skirmishu? A co do zmniejszenia siły LT to powiedziałbym, że bije to generalnie w herosów. Teraz wbijam się takim alterem w oddział, napieprzam i nikt mi nie oddaje, a tak to zawsze dwie dziwki będą próbować mi oddać [-X
Skirmish -> tak.

Alter -> właśnie o to chodzi, aby biegacz wampirzy nie przepychał klocków od przodu.

Awatar użytkownika
ksch
Masakrator
Posty: 2963
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: ksch »

Wiem, wiem - ale to inaczej działa w odniesieniu do lorda z AS 1+ z przerzutem, a inaczej dla chłopa np. z regenką bez AS. Takie zmiany nie we wszystkich uderzają w jednakowym stopniu, ale intencja chyba słuszna. Piszę chyba, bo premiuje graczy defensywnych, niejednokrotnie gorszych, którzy dają się zaszarżować w pięciu miejscach na stole i liczą na cud w kostkach. Teraz ten cud ma większe szanse się zdarzyć. Tancerze u mnie chyba odejdą przy takich zmianach do lamusa.
--
Krzysztof "ksch" Schechtel
ksch@gazeta.pl
gg 7052764
http://www.veto2ed.pl

Awatar użytkownika
Skaven
Masakrator
Posty: 2987
Lokalizacja: Wrocław/Kraków
Kontakt:

Post autor: Skaven »

Mi też się te zasady nie podobają, mimo że premiują moich templi, generalnie to nie osłabi lt bo jak smok wierdziela się w klocuch to zwykle jak mu te 4 modele z drugiego szeregu oddadzą to dla niego nie ma znaczenia bo jest jebitnym smokozordem :D

Awatar użytkownika
ksch
Masakrator
Posty: 2963
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: ksch »

I tak i nie. Odda Ci - 5 z przodu i 5 z tyłu, więc jakaś rana na smoka może wejść.
--
Krzysztof "ksch" Schechtel
ksch@gazeta.pl
gg 7052764
http://www.veto2ed.pl

Awatar użytkownika
c4h10
Masakrator
Posty: 2437

Post autor: c4h10 »

ksch pisze:I tak i nie. Odda Ci - 5 z przodu i 5 z tyłu, więc jakaś rana na smoka może wejść.
4 i 4 :)

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

Troche bezsensu to oddawanie przez wszystkie modele. nie ważne ze szarżujesz, wpadasz z pierdyliardem ataków albo impactami, bo i tak cie zabija.

Walka piechoty z dwóch szeregów do przodu - jestem jak najbardziej za przetestowaniem, ale zdejmowanie trupów z niewalczących szeregów zdecydowanie nie. Liczy się wtedy kto ma więcej ataków i lepiej kostkami kula niż jakakolwiek strategia - szarżuje czy dostane szarże, co za różnica i tak wypłacę tyle samo ataków.

Awatar użytkownika
c4h10
Masakrator
Posty: 2437

Post autor: c4h10 »

Charki pisze:Troche bezsensu to oddawanie przez wszystkie modele. nie ważne ze szarżujesz, wpadasz z pierdyliardem ataków albo impactami, bo i tak cie zabija.

Walka piechoty z dwóch szeregów do przodu - jestem jak najbardziej za przetestowaniem, ale zdejmowanie trupów z niewalczących szeregów zdecydowanie nie. Liczy się wtedy kto ma więcej ataków i lepiej kostkami kula niż jakakolwiek strategia - szarżuje czy dostane szarże, co za różnica i tak wypłacę tyle samo ataków.
Pod warunkiem, że posiadasz wystarczającą ilość modeli w oddziale.

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

Jak nie masz wystarczającej liczby to znaczy ze jesteś w dupie oddziałem. a tak wystawiasz tylko 5 modeli wiecej niz zwykle i znowu strategia nie ma znaczenia. Co ogrsza najskuteczniejsze rozpiski będą porno defensami na duzej liczbie strzelania, którym taka piechotę można wystrzelać bez pchania sie do walki.

ODPOWIEDZ