Grinding steam tanka

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jedy Knight
Forma Skrótowa
Posty: 3439

Post autor: Jedy Knight »

Reyki pisze:
Własnie takie rozmowy i pisane kto ma większe "cojones" LS czy reszta świata powoduja że odechciewa mi się jeżdżenie na turnieje.
Ja sobie wypraszam używanie rozmiaru "cojones" LS jako pretekstu do nie jeżdzęnia na turnieje.
Chcesz - jeżdzisz.
Nie chcesz - nie jeżdzisz.
Wara od naszych jaj.
Były, są i będą największe.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.

Awatar użytkownika
zaf
Masakrator
Posty: 2653
Lokalizacja: bedzin/k-ce

Post autor: zaf »

a nie chodzi o maszynay z 7T?
nie mam podrecznika szczurow i nie pamietam
tank ma 6T

Robson smialem sie z ta kara, nie wyczules ironii?
chodzilo raczej o to, ze to niepodobna maszyna do innych:
nie ma zasady hellcannona bo nie dostajesz polowy pkt jak za nia
nie ma zasad normalnej maszyny, bo nie ma wdocznej zalogi, ktora mozesz zranic

Dla mnie to badziew czy mam te 150p czy nie
jestem w stanie zadac mu 4-5ran i czolg, bedzie sie do mnie czolgac, nic nie robiac, nawet 2 strasznie mnie nie bola.

Jedynie co mnie wkurza to 600p, ktore pomimo , ze wklepie im 5/6/7/8/9 ran nie zdobedez.

IMO to b. niesprawiedliwe i raczej nie o to chodzilo GW.
Ale grajmy w Polhammera, z Twoja interpretacja

Awatar użytkownika
b_sk
Kretozord
Posty: 1951
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: b_sk »

Reyki pisze:]...
Skoro jest warmashiną to dzwon działa na niego(chociaz zasady czołgu mówią że nic oprócz ciosów z podaną siłą nie jest w stanie go ruszyć).
...
Niestety nie ReyQ, bo ten efekt dzwonu nie działa na Warmachine'y (co jest powszechnym mitem, coś jak czarna Wołga) tylko na modele z T7+, a czołg takim modelem nie jest, a punktów strukturalnych nie ma. Oczywiście LS mogłaby przepchnąć jakąś polhamerową wersję, ale byłoby to kompletnie wyssane z palca, więc jeśli nie chcą to nie.
A licky boom boom down!!!

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

Na WI w jednej bitwie wklepałem jednemu tankowi 7 ran, drugiemu z 5-6 i nic nie dostałem za nie -> to bardzo nie fair.

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Kasowanie ran czołgowi z dzwona jest trochę nie fair. Między k6 przy 29 HP, a k6 przy 10 W jest spora różnica. Z "lekkiego draśnięcia czołgu" efekt zminia się na "rozwalenie czołgu".

Konieczność zadania wszystkich ran ST, by dostać za niego punkty to kosmos. Jeżeli już ktoś chce bardzo literalnie traktować podręcznik, to niech przyznaje przeciwnikowi 300 pts po każdej bitwie za maszynę pozostawioną bez obsługi.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
b_sk
Kretozord
Posty: 1951
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: b_sk »

Jankiel pisze:Kasowanie ran czołgowi z dzwona jest trochę nie fair. Między k6 przy 29 HP, a k6 przy 10 W jest spora różnica. Z "lekkiego draśnięcia czołgu" efekt zminia się na "rozwalenie czołgu"...
Dlatego mówiłem o polhammerowej wersji, w stylu zabierania D3 woundów tak jak na modelach o T7+, albo jednej rany, bo niby ma na czołg jakoś działać wg opisu. Rozumiem trochę rozgoryczenie posiadaczy dzwonka, którzy mają w opisie że biją czołg, a potem się okazuje, że jednak czołg jest na dzwon odporny. Głupio trochę wyszło, chociaż zgodnie z zasadami.
A licky boom boom down!!!

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

panowie.. ale o czym ta dyskusja? ja zapomnailem ze na T6, caly czas myslalem o efekcie z T7, faktycznie dzwonek nic nie robic i nie ma sie co nad tym rozwodzic na 10 stron

warto sie zastanowic jak leca impacty, bo jesli ma byc tak ze wszsytko dookola dostaje po powiedzmy 8-9 hitow z S6, to czolg jest dla armii combatowych nieurszalny... mozna ominac, zajac itp, ale zniszcyc? nieruszalne 600pkt to troche duzo...

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

wystarczy zadac mu odpowiednio dużo hitów.(ostatnio w jedną ture 5 kornitów zwarzywiło mi czołg)

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Reyki pisze:wystarczy zadac mu odpowiednio dużo hitów.(ostatnio w jedną ture 5 kornitów zwarzywiło mi czołg)
podstawka 80x120 = od przodu bije 5 modeli, fajnie, bija wszyscy, trafia 10/15 atakow + 5 koni

liczymy wariant happy, czyli cholzenow... czyli poswiecamy ok 350pkt do warzywienia czolgu, ktore wcale nie musi sie udac..

wiec na 5+ zadajemy 5 ran + jedna z konia, save czolgu 3+, wchodza statystycznie 2 rany, czolg wyplaca w swojej turze na luzaku 3k3 grindow z S6

faktycznie zajebisty interes <lol>

chyba ze nie zauwazylem mysli taktycznej w grze twojego przeciwnika...

(chyba ze piszesz o starym ST, po starym ST to ja robilem khornikami overruna..)

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Poprawka.Wszystkie trafiają bo czołg jest teraz trafiany automatycznie w walce wręcz.

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Reyki pisze:Poprawka.Wszystkie trafiają bo czołg jest teraz trafiany automatycznie w walce wręcz.
tak tez napisalem ;)

10/15 zalezy czy choseni czy zwykli, dalej rozpatrujac wariant choseni

@
jedyne co moze skutecznie skroic tanka to szarza minoskow/ dogrow + exalted (bo nie zakladam ze bede w to angazowal smoka..)

80mm pozwala na dostawienie 2ch dogrow w kontakcie 3ci po rogu, oraz herosa po rogu (jedyny wariant maksymalizacji)

wtedy z tych wszsytkich atakow jest szansa nawet na overruna po czolgu... ale to zalezy od rzutow niestety, a przy 4 dzialach, drugim czolgu i nie slabej magii moze to byc zajecie problematyczne :P

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Ja się mocno zastanawiam nad wystawianiem 2 czołgów.

Widzisz Thurion.Ty musisz zaangażować drogie i ważne jednostki do psucia tego dziadostwa.

Goblinom wystarczą 2 chukki i fanatyk.

Gdzie tu sprawiedliwość?

Awatar użytkownika
Ypsilanti
Mudżahedin
Posty: 249
Lokalizacja: Łódź/Mannheim

Post autor: Ypsilanti »

thurion pisze:panowie.. ale o czym ta dyskusja? ja zapomnailem ze na T6, caly czas myslalem o efekcie z T7, faktycznie dzwonek nic nie robic i nie ma sie co nad tym rozwodzic na 10 stron
Poprzedni czołg też nie miał T7, a obrywał. Po coś w końcu cały akapit o czołgu do tego booka dodawali - nie? :( Mnie się bardzo nie podoba fakt, że czołg zupełnie ignoruje dzwonienie. D3 rany byłyby najlepszym rozwiązaniem, no ale to wyssane z palca. Może rozstrzygną to w jakimś FAQu... Chociaż pewnie napiszą po prostu, że dzwon nie działa i już :cry:

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Jedy Knight pisze: Steam Tank - Screaming bell nic mu nie robi, bo nie ma już hull pointsów [/i]
napiszcie czy w takim wypadku zwieksza sile dla tej broni chaosu co to ma bonusy w walce z siegem i mozliwe, ze czolgiem ;)

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

Ypsilanti pisze:
thurion pisze:panowie.. ale o czym ta dyskusja? ja zapomnailem ze na T6, caly czas myslalem o efekcie z T7, faktycznie dzwonek nic nie robic i nie ma sie co nad tym rozwodzic na 10 stron
Poprzedni czołg też nie miał T7, a obrywał. Po coś w końcu cały akapit o czołgu do tego booka dodawali - nie? :( Mnie się bardzo nie podoba fakt, że czołg zupełnie ignoruje dzwonienie. D3 rany byłyby najlepszym rozwiązaniem, no ale to wyssane z palca. Może rozstrzygną to w jakimś FAQu... Chociaż pewnie napiszą po prostu, że dzwon nie działa i już :cry:
na 6ed czolg dzialal
wyszla nowa wersja i juz nie dziala...taky life

ReyQ a niby jak ma sie popsuc czolg od fanatyka? zada mu D6hitow z S5...i masz 4+AS
jak mu zada 1 rane to bedzie dobrze

kurka_z_podworka
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra

Post autor: kurka_z_podworka »

pytanie do skavenów: jak często gracie dzwonem na czołg? czy jest to dla was taki baaardzo palący problem?

tak poza tym jak dzwonienie będzie zabierać d3Wo zamiast starych d6HP, to będzie to wielkie ulepszenie dzwonu względem ST
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

Reyki pisze:Zadasz połowę ran to masz połowę punktów.
Skoro jest warmashiną to dzwon działa na niego(chociaz zasady czołgu mówią że nic oprócz ciosów z podaną siłą nie jest w stanie go ruszyć).
Który efekt niby ma na ST działać ? Niema w dzwonie takiego efektu teraz co by krzywdził ST. Dzwon niema żadnego dzwonienia typu niszczenie maszyn ma jedynie zadawanie k3 wondów tym modelom które mają T7 lub wyższy ST ma 6 więc go nie robi. Efekt ten działał tez na starego ST gdyż zabierał mu k6 hull pointów skoro nowy hull pointów niema to może mu zabrać nawet 100000 i co z tego nie robi

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

jak dla mnie powinno byc to d3 wo na czolgu :twisted: przeciez wtedy by oznaczalo, ze rownie dobrze latarki powinny te wpundy dostawac :twisted: :wink: :wink:

Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4074
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody »

Szkoda mi was czytać.
Dzwonienie nie niszczy czołgu. Taka prawda i trzeba się pogodzić, ja jakoś specjalnie płakać nie będę.
A i wystarczy booka czytać i wszystko jasne, a wy sie kłócicie nie wiadomo o co.
1. d3 rany zadaje modelom z T7+
2.d6 "points of structural damge" zadaje tankowi

Nowy tank nie ma ani T7 ani "points of structural damge", ma T6 i zwykłe woundy ;)
Pozdro
Młody

Snot Fanpage

kurka_z_podworka
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra

Post autor: kurka_z_podworka »

heheh, lobby skaveńskie zawsze silne, zwarte i gotowe :P, jak by mało miało
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash

ODPOWIEDZ