SILESIAN MASTER 2500 DE Heavy Thunderstomp

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Re: DE 2500 Heavy Thunderstomp

Post autor: Andrzej »

No, Dmitrij ma rację. Ze standardowymi VC na coachu i wraciakach miałbyś o wiele ciężej.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Średnio bo jak zabił giena szybko to nie jest to aż tak mocne.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Super, czyli po prostu trzeba liczyć na to, że zawsze przeciwnik będzie na tyle głupi, żeby dać sobie szybko generała?
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Zeppelin
Falubaz
Posty: 1389
Lokalizacja: Górny Śląsk - Katowice

Post autor: Zeppelin »

Generała sobie nie dał zabić... poprostu wyrżnałem 3/4 Ghulii :P

Rozpa dopasowana do realiów turnieju w bardzie na 2100pkt

Bardzo ekonomiczna wersja smoka

Lord z pendantem i soulrenderem + ciężka zobroja , płaszcz , tarcza (równo 525pkt :mrgreen: )
smok

2lvl czarka z seal of ghrond i tome of furione - shadow
2lvl czarka z DS - shadow

5xDR z muzykiem
18xkuszników ,FCG , tarcze
19xkuszników , FCG , tarcze

20xBG , FCG , AP

2xhydry

Straszne pkt ,ale ważne ,że udało mi się wcisnąć smoka - no i cóż nie mam bsb-eka , w blood'n'gloory wystarczy mi klępnąć smoka ,no ale zobaczymy co z tego wyjdzie , gram w sobotę więć napiszę jak poszło. ( jakbyście mieli jakieś pomysły co zmienić - pamiętając ,że jestem smokowym tradycjonalistą - to piszcie :D )
I believe in Honour.!

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Z moich doświadczeń i rozmów z innymi graczami wynka, że taka piatka DR to jst free frag. To pewne 85 punktów, bez obawy że się tego nie dobije itp. Zamieniłbym ich na kuszników.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

zdecydowanie musisz zmiescic bsb
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
Zeppelin
Falubaz
Posty: 1389
Lokalizacja: Górny Śląsk - Katowice

Post autor: Zeppelin »

kurde a tak bardzo chciałem zagrać taktycznie tymi DR :mrgreen: to się da zmienić, i choć lubię mieć 2x10 na flankach 2x20 to nie da się niestety tylu pkt zaoszczędzić. Nad bsb myślałem i myślę ,że nie poświęce czarki z DS kosztem bsb-eka spróbuję bez niego. Zobaczymy jak wyjdzie (choć czuję ,że dostanę łomot) :lol2:
Jeszcze 1 myśl zaprząta mi głowę ,żeby zrobić 3x15 kuszy ze sztandarami
I believe in Honour.!

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

dlaczego shadow właściwie?
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Pedros
Oszukista
Posty: 856

Post autor: Pedros »

Bo musi miec cos na czolgi pewnie.

Shadow jest bardzo uniwersalny. Zawsze masz cel do czaru, stosunkowo duży zasięg, zmniejszenie statystyk pomaga w walce( przy hydrach (trafia na 3+ i rani na 2+ lepsze cele)) jak i strzelaniu, a pitka to "gorsze" słonko, które na częsci ograniczeń zabija a nie zadaje tylko 1 rany.

Awatar użytkownika
Zeppelin
Falubaz
Posty: 1389
Lokalizacja: Górny Śląsk - Katowice

Post autor: Zeppelin »

Shadow jest niesamowity. Przedewszystkim jest to jedyny lore ,który jest wstanie pomóc mi zniszczyć , zwarzywić tanka (pamiętajmy ,że mają destroyera więc tylko poczekają ,aż użyję słoneczka). Pozatym jest strasznie pomocny w hth i taki wpadający smok ,czy hydra są wstanie zmielić wszystko jak przeciwnik ma zmniejszonego T np. o 2 :lol2:. Do tego prawie każdy czar jest niesamowice ważny i przeciwnik ma zawsze straszny problem ,aby wybrać co disspelować. Jest to najbardziej uniwersalny lore dla moich DE (jedyne czego mi brakuje to jakieś snajperki ,żeby ujebać championa siedzącego w odziale ,żeby smok mógł dupnąć) ,ale kiedy mam pegaza to sprawa się rozwiązuje bo on przyjmuję challenga ,a smok wali po odziale. Do tego zawsze kiedy jest naprawdę wielka potrzeba to można rzucić z tylu kości ile się ma i ifka jest praktycznie gwarantowana i czar który może przeważyć o losach bitwy poprostu wchodzi (np. walka z mega klocem ,rzucasz z 8 kości obniżenie T / S i pozamiatane. W jednej bitwie 25 chaośniką rozjebało mi BG ,to w następnej z 7 kości ifka obniżenie T o 2 i 120 bełtów na klatę :twisted: . Dlatego nie pozwolę sobię na przyjemność posiadania BSB-eka kosztem czarki
I believe in Honour.!

Pedros
Oszukista
Posty: 856

Post autor: Pedros »

A jak ci się sprawdza gwardia? Właśnie przy takiej ilości lekkiego strzelania + maszyn plackowych (helfy, delfy, imperium, lizaki (tu mega bola salki), tk) + max 20 nie wydają się zbyt mięccy? Mogliby skasować max limit, tak 30tu byłoby fajną opcją.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Jasne, że byłoby fajną opcją. Ale niestety mają ograniczenie do 20 (jakże mi przykro :wink: )
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

no w sumie to jednak ciężko mi określać czy shadow jest mocny...gram na 3 czarka
4lvl Death
2lvl+spell Fire
1lvl Shadow/metal...nie moge się zdecydować... bo:
na 100% biorę w bu lorach siganture spell
1. Steam tank - signature z metalu jest kozak (a exe axe w sumie też daje rady [+flaming sword dla pewności])
2. Bloodthirster - ma więcej I więc sygnatur a z shadowa ważywi go na tyle by pokroić gnoja wspomniaym exe axem

co proponujecie

żeby nie było OT
Gwardia nawet w ilości 20 jest mega killerem a jak zobaczy duzo tamplatów to się rozciąga w jeden szereg i nara...a brzytwa na nich to istna maskra
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
Zeppelin
Falubaz
Posty: 1389
Lokalizacja: Górny Śląsk - Katowice

Post autor: Zeppelin »

Gwardia jest naprawdę super ( i szczerze wam powiem ,że to 20 ograniczenia jakoś mnie szczególnie nie boli : na 2500 rozpę mam wyżyłowaną , a na większe pkt wolę nowy klocek). Przedewszystkim jest wstanie wytrzymać bardzo dużo (miałem problem z Wochem z klockiem 25 z szałem i halabardami i bsb rzeźnikiem) i przeczekać do momentu aż nie nadejdzie pomoc. Ciągle ma niezłe pierdolnięcie siła 4 , w moim przypadku jeszcze AP , ciągły hate , itp. spora ilość ataków - mortaty mnie szczególnie nie bolą bo rozciągam się w horde i jakoś to idzie (chociaż kiedy BG są rozwalani przez mortary itp. to jest to sygnał ,że hydry i smok się bawią już w hth :) ). Jest to dobry klocek wsparcia z wysoką I ( I to najbardziej boli Imperium na klocach konnicy szybko kończąc ich eskapady choć częściej próby ucieczki ). A jak wyjdzie brzytwa (co jak ustaliliśmy nie jest aż tak problematyczne) robią pogrom ze wszystkiego. Można myśleć wzamian nad np. WE które testowałem i mega klocu warriorów którego nie testowałem więc nie mogę nic o nim powiedzieć.

Dmtrij : jeżeli chcesz być kowalem własnego losu musisz być pewny jakie czary będziesz mieć (jeżeli rajcują Cię tylko signatury to rybka) dlatego ja bym grał na 4lvl np. z Deathem i 2 magów z 1lorem (choć fire jakoś do mnie nie przemawia) natomiast metalem zaskoczysz większość przeciwników , którzy poprostu nie spodziewają się spotkać tego loru. Osobiście polecam shadowa. I gdybym to ja grał na 3 magiczkach to byłby to 4lvl z naszą domeną i 2x2lvl z shadowem - dark wchodzi stosunkowo łatwo ( a 6 w połączeniu z 3 z shadowa (obniżanie S) poprostu rozwala. Ale musisz to dopasować do własnych realiów i stwierdzić co Ciebie najbardziej boli. Ja osobiście nie lubię wszystkiego zostawiać np.Lordowi (w Twoim przypadku bardzo mało mobilnego) i dlatego shadow jest dla mnie optymalnym lorem bo zapewnia pierdolnięcie "nawet" kusznikom (mówię tu o hth , bo 120bełtów w połączeniu z obniżaniem T miażdży :D )

Pozdro
I believe in Honour.!

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

120 bełtów z +1 to wound (Flaming Sword)mrobi podobnie prawda? do tego śa to magiczne i ogniste strzały
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Pedros
Oszukista
Posty: 856

Post autor: Pedros »

Nie do konca, bo to rzucasz na swoj oddzial, i tylko dla niego jest bonus. Natomiast tu możesz strzelać całą armią.

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

zgadza się...dlatego duży oddział kuszników z tarczami i muzykiem by w razie czego zrobic reforma i się cofnąc by przyjąć szarże na niezlego statica (stedfasta nawet może) i stand'n'shoota
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
Zeppelin
Falubaz
Posty: 1389
Lokalizacja: Górny Śląsk - Katowice

Post autor: Zeppelin »

Dobra 2 kolejne bitwy z VC za mną. Tym razem przeciwnik wybrał 2xCoacha i 4 wrighty z banshe i zamiast GG , BK z bsb z T5 z drakenhofem. Było ciut ciężej , magia robiła znacznie mniej ,ale jego również po często mieliśm po tyle samo PD i DD. Magic weapony miałem na smoku (whip) , pegazie (soul) i championie (CD). Plan był taki - Smok ma rozkręcić genia w ghulach ,albo odział BK z drakenhofem , hydry mają ogólnie rozkręcać wszystko , pegaz pilnować ,by te nie padły od wrifhtów. Smok się związał walką z BK ,nabiłem coś tak i przegrał chyba 2 zarąbałem mu championa , w następnej turze bsb-eka (wessał sobie za dużo PD i nie ożywił championa :)) podszedł Generał i caoch narąbany na maksa. Smok rozkręcił BK , ale dostał genia i coacha na ryj (oczywiście z impactów wypłacił mi 5+1) potem challenge i po smoku , nie zdany break i do walizki. Ale w tym samym czasie BG rozkręciło 2 coacha , każda hydra po klocku ghuli ( w tym 1 wampira) , wrighty pogoniły za stół za 10 kuszy , a pegaz ustawił się za geniem. Złapałem pegazem Coach'a i hydrą z boku , wygrałem combat przegrał o 2 i padł , potem zapolowałem na genia ,który rozkęcił 20 kuszników z czarką + 10 kuszników , a wrihty rozkręciły kolejną 20 kuszników z czarką - hydry i BG spieprzały przed wrightami ,a te nie padły bo zabrakło tur ,żeby się nie zbrejkowały. Końcowo zostały mu 2.5 wriagtów ale to wynik słaby bo zaledwie 13-7

Druga bitwa zamiast coacha dał dodatkowe wrighty- tutaj poszło znacznie lepiej , BG zajeły się BK (zaszarżowały po stracie 20 kuszoli z czarką ,tracąc przy 2 turach strzelania 4 hipków) smok , hydry po odziale , pegaz wrighty i krótkie polowanie na genia ,który w sumie sam się wjebał w smoka , po obniżeniu T i około 100 bełtów wcześniej (które na tabenę nic mu nie zrobiły :lol2: ) w 4-5 turze został odział wrigtów i genio ,a 6 już nikt - ja straciłem 4woundy na hydrze ,czarkę , 30 kuszników. I to chyba było 20-0 choć mogę się mylić.

Jutro gram na 2100pkt jednak kuszników rozdzielę na 3x15 z FCG na każdym ,żeby zwiększyć szansę w B'n'G
I believe in Honour.!

Awatar użytkownika
Zeppelin
Falubaz
Posty: 1389
Lokalizacja: Górny Śląsk - Katowice

Post autor: Zeppelin »

Turniej na 2100pkt

1 bitwa przeciw Doch z 2x6flamerów , keeper z syrenką. Na środku był hill co daje flaminga ,więc poleciał tam keeperem wzywając hydrę ,ale udało mi się jeszcze doszarżować BG, 2 hydra zajeła się pieskami uciekając przed Flamerami. No i oczywiście ifko-brzytwa na BG i została na 1 woundzie ,ale oblał test (zajebał mi hydrę). Ja smokiem polowałem na dupny kloc PH z bsbkiem wraz z hydrą i BG , a on 2x5 piesków i 2x6 flamerów gonił mi 3x15 kuszników z czarkami.Ja mu rozjebałem kloc i bsbeka ,a on mi kuszników z czarkami. 11-9 dla mnie

2.bitwa z Wochem (b'n'g) z 2 warshrinami (slaneszha podajeże 3+warda) hellka i co najważniejsze ze 30 warriorów z wardem na 5+ i miecz,tarcza z bsbkiem i geniem nurglem. Oberwał BG i hydrę , smok na flance walczył z warshrinem. PItka wessała hellkę , warshriny dały mu +1 S i +1T na kloca i tłukliśmy się tam ,aż BG nie odbiły się od klocku potym jak hydra nie wbiła oni 1 wounda Genniowi ,który na 1 woundzie był (wystarczyło go ubić i bym wygrał).Hydra ustała wbił się smok chuja zrobił , na szczęście ujebałem mu bsb-eka , a 45 kuszników spanikowało już tylko 3 z T2 grasantów i wygrałem 16-4

3.Ostania z TK Haggis. DD używałem,żeby nie walił z katap , a te mało woudowały hydry , smok bo zmniejszeniu T TKgwardii spalił ich 17 , dostał od jakiś 5 gwardzistów i łuczników z geniem , przegrałem o 1 zdałem LD i dobiła sie BG i hydra i było po bitwie. ( skorpion urąbał mi kuszników z czarką) i było 19-1.


Ogólnie magia się nie popisała (choć keeper to i tak Duuużo) bsbeka jakoś szczególnie nie brakował ( prócz tego ,żeby jebąć w odział razem ze smokiem i przyjąć challenga). Hydry , BG zajbeiście , smok tak samo , trochę brakowało tych 15kuszników ,ale nie aż tak ,żeby gorzej poszło.Czarki jak zwykle wystarczajcą (choć disspelować TK to jest masakra!)
Tur wygrałem choć frekwencja była znikoma.
I believe in Honour.!

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

co myślisz o takiej modyfikacji?

1 Dreadlord @ 554.0 Pts
General; Sea Dragon Cloak; Shield
Armour of Eternal Servitude [35.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Soulrender [15.0]
Black Dragon Egg [30.0]
Black Dragon @ [320.0] Pts

1 * Master @ 309.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield
Sword of Might [15.0]
Manticore @ [200.0] Pts

1 Master @ 315.0 Pts
Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield
Deathpiercer [25.0]
Manticore @ [200.0] Pts

1 War Hydra @ 175.0 Pts

1 War Hydra @ 175.0 Pts

1 Cold One Chariot @ 100.0 Pts

1 Cold One Chariot @ 100.0 Pts

1 Cold One Chariot @ 100.0 Pts

20 Dark Elf Repeater Crossbowmen @ 220.0 Pts
Rptr Crossbow; Light Armour; Shield

20 Dark Elf Repeater Crossbowmen @ 220.0 Pts
Rptr Crossbow; Light Armour; Shield

20 Dark Elf Repeater Crossbowmen @ 220.0 Pts
Rptr Crossbow; Light Armour; Shield



MONSTER TRUCK RAMPAGEE!
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

ODPOWIEDZ