Akurat WL i SM giną całkiem skutecznie również od gwardi z hw+sh, która rani ich na 3+ a od których ma parry save. Przeciw SM i save 6+ jej zostaje.
Z lancami bretńskimi obie gwardie dają podobnie radę - ta z GW lepiej rani i kasuje save (do 5+) ale lanca ma warda 5+.
Gwardia z hw+sh lepiej się broni, rani gorzej bo na 3+, słabiej zdejmuje save ale lanca ma tylk 6+ warda.
Przeciwko warriorom chaosu jednak zdecydowanie bardziej poleciłbym gwardię z GW.
Nie znam lepszego zlożenia kinga niż korona, dragonhelm, ironcurse icon. I oczywiście BsB do przerzutu głupoty oraz GW. Jest twardy, daje pewną ochronę przed maszynami.gerald_tarrant pisze:po testach faktycznie skłąniam się do Gwardii z GW, hełmem, +1 do hita
chyba będę w nich trzymać Kinga BSB z KB 5+, ikoną i jednorazowym wardem na 4+
pokminię nad koncepcją i za jakiś czas wrzucę nową rozpę...
Można by też spróbować wystawić tam drugiego kinga, np. z GW, flayed hauberk i dawnstone. Ustawieni po bokach klocka GG zmniejszą ilość ran idącą w oddział. Jednak nigdy nie wypróbowałem pomysłu z drugim kingim z racji jego punktowej ceny.