Dywagacje co zrobić aby ........

Tomb Kings

Moderator: Shino

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

bez przegiec?

-> uszatki tansze, ze m+1, z t+1, i heavy armourami? to nie jest przegiecie?

-> charioty zawsze w core ? z hlp to nie byloby przegiecie? 10punktowy champion w kawalerii?

-> kawaleria za 16 pkt z ws3? ld 7 (w przypadku ud to juz duzo)

-> poison na lucznikach z 2 pkty? kolejne przegiecie

-> unbreakable dla giganta :roll: moze jeszcze kazda rana zadaje d3 woundy? :roll:

->
TG- tańsze albo w tej samej cenie ale z lepszym savem (z 3+ tak jak GG- wtedy brak ciężkiej konnicy doskonale rekompensuje możliwość wskrzeszania naszych).
a co? niech beda lepsi i tanci od grave guardow... w koncu to ma byc wyrownane a nie przegiete :roll:

->
moze latajcy duzy sep albo cos popylajacego na piechte
co se bedziesz zalowal? do monolitu go wrzuc... niech sobie ma pancerny czolg moze od razu...
Zresztą topic nie miał być o nowej edycji ,a po prostu o tym jak mało używane oddziały zrobić bardziej grywalnymi (IB ,Uszaty ...) .
malo uzywane sa szkielety ze spearami... rezta jest uzywana w miare ronwno (z lekka przewaga klop, skorpionow i swarma)

Tomash
Spaministrator
Posty: 7885
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tomash »

Bez przegięć to
- poprawione Ushabti, za tę cenę mogłyby mieć albo jakiś pancerz, albo +1 Mv (do zrównania z resztą bucowni na 40mm podstawkach)
- rydwany w core
- uczynienie IB grywalnym, chociaż tutaj każda zmiana byłaby ryzykiem przegięcia
Akurat takie zmiany, jakie wymieniłem, byłyby bardzo sprawiedliwe i utrzymujące balans armii i gry.
Co do reszty, to jak pisze Shino - przesadzacie, panowie. A może przedmiot "wygrywasz bitwę na 2+"?
Admin-cieć: póki forum działa, jestem niewidoczny :mrgreen:
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl

Awatar użytkownika
Jose
Falubaz
Posty: 1423
Lokalizacja: Oko Terroru - Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Jose »

- poprawione Ushabti, za tę cenę mogłyby mieć albo jakiś pancerz, albo +1 Mv (do zrównania z resztą bucowni na 40mm podstawkach)


Treekiny też mają M5 ;) ale mają też warda i lepszego sejwa ... w tej samej cenie :?
www.for2players.pl

The truth is usually just an excuse for a lack of imagination.

Awatar użytkownika
Kharnan
Mudżahedin
Posty: 294

Post autor: Kharnan »

Shino pisze:
TG- tańsze albo w tej samej cenie ale z lepszym savem (z 3+ tak jak GG- wtedy brak ciężkiej konnicy doskonale rekompensuje możliwość wskrzeszania naszych).
a co? niech beda lepsi i tanci od grave guardow... w koncu to ma byc wyrownane a nie przegiete :roll:
Przecież ty sam tworzysz sobie te przykłady. Ja napisałem "albo", ty piszesz "i", a potem narzekasz. :D

Mniejsza o TG, przegięte czy nie, Ushabti i IB potrzebują czegoś bo są po prostu dupne. Tu nie chodzi o potwora z save na 1+, 10 mova i milionem T, tylko o coś co nie zejdzie od salwy nawet khemrijskich łuczników.
And he did say "War", and the world did tremble...
Obrazek

Awatar użytkownika
MUKER
Falubaz
Posty: 1172
Lokalizacja: 4 piramida od lewej

Post autor: MUKER »

Oj no tak cicho było w temacie o TK dajcie se ludziom pogadać troszkę. Poza tym nie wszystkie pomysły były durne, niektóre całkiem wyważone i sensowne.
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Kharnan pisze:
Shino pisze:
TG- tańsze albo w tej samej cenie ale z lepszym savem (z 3+ tak jak GG- wtedy brak ciężkiej konnicy doskonale rekompensuje możliwość wskrzeszania naszych).
a co? niech beda lepsi i tanci od grave guardow... w koncu to ma byc wyrownane a nie przegiete :roll:
Przecież ty sam tworzysz sobie te przykłady. Ja napisałem "albo", ty piszesz "i", a potem narzekasz. :D
jak popatrzysz to sa tak dobzi jak grave guardzi i za taka sama cene... natomiast chcesz zeby byli od nich lepsi? mogei wiedziec z jakiego powodu? bo nawet jak wlozysz tu koninkcje zamiast alternatywy wykluczajacej to nadal widze przegiecie...

dziop
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 191

Post autor: dziop »

tak jest Shino jedź ich bo im się we łbach poprzewracało TK to super armia ostatnio wygrała mastera a i Robson dawał nią rady.Musicie wreszcie zrozumieć że w każdej armii w warhammeze są jednostki nie porozumienie. Ja gram na co dzień chaosem tam połowa jednostek i przedmiotów to nie porozumienie

Awatar użytkownika
Shakin' Dudi
Masakrator
Posty: 2632
Lokalizacja: Moria - Lublin

Post autor: Shakin' Dudi »

ale w khemri nie ma jednostki (oprócz szkielich z spearami) dla której ja nie widze sensu....no jeszcze Iconowicz jest słabiutki ;) Ja Dziopie wcale nie narzekam :)

Awatar użytkownika
GreatTaurus
Chuck Norris
Posty: 654
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: GreatTaurus »

temat sprzed miesiąca, ale pozwolę sobie wtrącić swoje przysłowiowe 3grosze. osobiście nie czuję potrzeby zmieniania czegokolwiek w Khemri, każda jednostka ma swoje plusy i minusy, każda spełnia inne cele i ma inne zadania. i im więcej czytam wszelkiej maści for i widzę rozpiski ludzi tym bardziej dochodzę do wniosku, że w TK wszystkim da się grać. nawet nieszczęsnym IB, nawet heavy kawą... znajdą się i amatorzy szkieletów ze spearami.
fakt, uszabti za swoją cenę powinny może być ciut lepsze. ale z drugiej strony - wiele osób nimi gra i jakoś nie narzeka. każdy ma swój sposób na grę i sztuką jest tak używać jednostki, by do maksimum wykorzystać ich zalety i podobnie do maksimum zniwelować ich wady.
jakby wszystkie jednostki były silne to po prostu byłoby nudno...
cenię sobie armię Khemri, coraz bardziej się upewniam w tym, że to był dobry wybór (a wyboru dokonałem nie znając żadnych zasad WFB. ot, najładniejsze figurki i tyle). i co więcej cenię sobie swego rodzaju "elitarność" TK. bo to nie jest armia dla każdego. i niełatwo nią grać, o czym przekonuję się notorycznie dostając po dupie. tyle :P

a co jednostek, które chciałbym kiedyś zobaczyć w swojej armii -
mount dla TK: smok, nawet jako construct, niezbyt mi pasuje, prędzej widziałbym inne latające "coś", zgodnego z mitologią Khemri czy Egipską (vide ptak Benu).
marzy mi się więcej constructów - gigantyczna żmija, krokodyl (taki chariot prowadzony przez 2 truchła krokodyli - no bajka!)

a co mnie wpieprza strasznie, to fakt, że GW poszło na łatwiznę i dało nam szkielety koni. czemu kurna nie ma wielbłądów??? a jeszcze to, że te konie mają ogony z kości to już mnie dobija (w moich koniach pierwsze co robie to im je obcinam).

Awatar użytkownika
Kharnan
Mudżahedin
Posty: 294

Post autor: Kharnan »

http://www.horseracinghistory.co.uk/hrh ... eleton.gif

Tyle o końskich kościo-ogonach.

Mi tam tylko do szczęścia normalnych cenowo Ushabti brakuje, IB olewam, lubię moje licze. :)
And he did say "War", and the world did tremble...
Obrazek

Awatar użytkownika
Izo
Falubaz
Posty: 1112
Lokalizacja: Front Wyzwolenia Pragi

Post autor: Izo »

Benu był ptakiem o niewielkich rozmiarach i na kształt feniksa spalającym się co wieczór, by ponownie odrodzić się rano, co w połączeniu z mumiami, które mogą spłonąć od najmniejszej iskry nie jest najlepszym pomysłem :D Chariot of fire to nieporozumienie idąc tym tropem :D
Wydaje mi się, że mount latający do TK nie jest potrzebny. Raczej możliwość wzięcia królewskiego chariotu (jakiś większy) byłaby bardziej na miejscu.

Co do zmian:
IB - cokolwiek w stronę grywalności
Gigant T6
Ushabti - hmm nie wiem, ale coś w stronę większej odporności na ciosy i bez przegięć (light armour i potanić troszkę)
Rewizja Banner of the hidden dead :D Wtedy by się opłacało brać IB
Charioty w core - marzenie każdego chyba :)
Ogólnie jestem zadowolony z TK - to naprawdę zajebista armia - zmiany tylko kosmetyczne, bo tak naprawdę i jednostki mamy dobre i przedmioty dają radę, więc życzę sobie tylko więcej kości :)

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Gigant T6
a moze od razu 8? czemu mial by miec 6?
Charioty w core - marzenie każdego chyba Smile
yyyy..... ale one sa w core...

Awatar użytkownika
GreatTaurus
Chuck Norris
Posty: 654
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: GreatTaurus »

Charioty są w core gdy King jest generałem. imho gdyby były w core poniżej 2k to już byłoby przegięcie. np. 2oddziały chariotów, do tego 3scorpy - straszne porno by się robiło.

Banner of the hidden dead - gdyby można było z niego szarżować to bajka. ale od czego są popychaczki? wiem, że ludzie grają IB z tym sztandarem, wkładając tam klocek ciężkiej kawy i to działa. Poza tym wydaje mi się, że to kolejny element "gry psychologicznej" Khemri. bo ludzie boją się katapulty i kaszkietu (rezerwując na nie dispele, dzięki czemu reszta wchodzi), wykopek (zostawiając oddziały z tyłu jako wsparcie, tudzież 2x się zastanawiając nad każdym ruchem), czy charioty (kombinując, żeby nie dać się im zaszarżować).

Awatar użytkownika
Kharnan
Mudżahedin
Posty: 294

Post autor: Kharnan »

Eee mumia na smoku czy innym ptaku? Bu.
Izo pisze:Wydaje mi się, że mount latający do TK nie jest potrzebny. Raczej możliwość wzięcia królewskiego chariotu (jakiś większy) byłaby bardziej na miejscu.
Chariotu takiego jaki jest (zwykły plewny) z tym, że jego upgrady nie obciążały by budżetu kinga. Choć taki King z itemkami za 100pkt i full wypas chariotem swoje by kosztował i tak a TK są wystarczające drogie w pkt.
And he did say "War", and the world did tremble...
Obrazek

Awatar użytkownika
Gelo
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: Lubartów - Zielony Smok

Post autor: Gelo »

Nic mi w mojej ukochanej armii nie zmieniajcie łajdacy ;) Z ushabti korzystam, z TG korzystam, jedyne z czego nie korzystam to IB no ale jeśli IB ma być jedyną nie użyteczną jednostką w mojej armii to ide na to :).

Awatar użytkownika
GreatTaurus
Chuck Norris
Posty: 654
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: GreatTaurus »

kwestia nieprzydatności IB i Banner of the Hidden Dead:
może być przydatne np. na armie defensywne tudzież o niskim Ld - "wrzucamy" w banner 6ciężkiej kawalerii, wystawiamy ich w pierwszej turze blisko przeciwnika (ale w zasięgu naszych inkantacji) i w fazie magii popychamy na jakieś działko. wespół z szarżą carrionów w 1turze możemy ładnie poszaleć. chociaż 125pkt za IB z tym bannerem po to, by zrobić szarżę w 1turze nie wiem, czy jest tego warte...

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

ty tak serio? chcesz zeby ci wpuscili 2 wazne szarze w pierwszje turze tak ot? bo juz sam nie wiem czy zartujesz czy tez nie...

Tomash
Spaministrator
Posty: 7885
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tomash »

Ładnie brzmi w teorii. Zwłaszcza dwie popychaczki skutkujące szarżą, wchodzące w pierwszej turze.
Admin-cieć: póki forum działa, jestem niewidoczny :mrgreen:
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl

Awatar użytkownika
GreatTaurus
Chuck Norris
Posty: 654
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: GreatTaurus »

jak najbardziej się zgodzę, ale z drugiej strony grając np z bretką i wykorzystując słoik w 1turze (co z reguły robię), pozbawiam przeciwnika na dobry początek większości (lub wszystkich, zależy na jakie punkty) scrolli.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

po czym bretka bez scrolli w swojej pierwzej turze pozbawia cie oddzialow wsparcia co wywedrowaly za daleko pozbawia cie polowy armii...

a nie wiem jak ty to robisz, ze szarzujesz jakimkolwiek oddzialem w 1 turze, ktory jest w stanie zagrozic bretce...

ODPOWIEDZ