Aro "Szczurki/VC" up 29.05.2019 Szkielety

Każdy może się pochwalić swoim dziełem i wystawić na pochwały lub krytykę. Oceniają zdobywcy Golden Daemona - przeszli, przyszli i niedoszli.

Moderatorzy: Ziemko, wind_sower

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Aro
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: GW - Rogaty Szczur

Re: Aro "Moja Galeria" up 30-09-11

Post autor: Aro »

Byłem dzisiaj w sklepie GW i wpadłem akurat na lekcje Drybrushingu.

Kolesie malowali modele do 40k jak i kilka modeli do Battla.
Muszę przyznać, że cały model zrobiony DB (dobrze zrobionym) wygląda naprawdę w pytę.

Wróciłem do domu - chwyciłem dwa modele testowe i spróbowałem.
Efekt - naprawdę fajnie wyglądają szczurki, pomalowane tą techniką.
Obrazek

Awatar użytkownika
Aro
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: GW - Rogaty Szczur

Post autor: Aro »

Ok przetestowałem DB na kilku modelach.
Próbowałem zrobić foty ale jak zwykle G... widać ;/
Wiec nagrałem filmik heheh,
Co sądzicie o takim malowaniu, doborze kolorów ??

Za przemawia szybkość
Przeciw nie jest to jednak normalne malowanie ;) a DB

http://www.youtube.com/watch?v=PX6YqlFZ4CE

Drugi filmik krótszy ale chyba lepsza jakość.

http://www.youtube.com/watch?v=ypW_C6-Albk
Obrazek

Awatar użytkownika
robaczywy
Wałkarz
Posty: 74
Lokalizacja: Białystok

Post autor: robaczywy »

Zielony miecz? W sumie i tak można :P
No man can't fight these creatures?!

Awatar użytkownika
Aro
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: GW - Rogaty Szczur

Post autor: Aro »

robaczywy pisze:Zielony miecz? W sumie i tak można :P
No właśnie armia będzie mocno spaczeniowa :D
Obrazek

Awatar użytkownika
Aro
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: GW - Rogaty Szczur

Post autor: Aro »

Udało mi się prawie skończyć pierwsze 20 modeli do moich Skavenów.
Będą jeszcze drobne poprawki - gdyż są to moje pierwsze pomalowane figurki.
Z założenia efekt jest taki jaki chciałem.
Nie siedziałem specjalnie długo nad detalami, gdyż ma to być TT hehe w sumie to lepiej nie potrafię :D
Dosyć długa przerwa spowodowana zmianą zmian w pracy i nockami, które dają mi w dupsko.

PS Najwięcej problemów sprawiają mi ich pyski ;/

Miłego oceniania ;)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Arghal
Chuck Norris
Posty: 378

Post autor: Arghal »

Fajne, ale mam kilka uwag. Metal wygląda naprawdę fajnie, lecz niestety zlewa się, ponieważ jest użyty (ten sam schemat/kolor) zarówno na broni, jak i na pancerzach. Imo najlepiej wyszedł na szmacie. Podobne wrażenie zlewania się wywołuje ubranie skavenów z ich skórą, jakieś większe kontrasty by bardzo pomogły.

Awatar użytkownika
smiejagreg
Ciśnieniowiec
Posty: 7594

Post autor: smiejagreg »

+1. poza tym w bardzo silnym świetle lampy błyskowej zielony jest bardzo fajny - widać kolory. Ale już w ciut gorszym świetle, np. dziennym nie widać dobrze tych niuansów. Imho z poziomu stołu zielony może być trochę zbyt słabo skontrastowany. Mało "drewniane" wydają się być drzewce wszelkiego rodzaju. Fajnie natomiast wyszły brązowe szaty. Generalnie w silnym świetle figsy prezentują się bardzo fajnie, natomiast w ciut słabszym mogą być zbyt bure.

Grabz
Kretozord
Posty: 1540
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Grabz »

W ostrym świetle ostrza wyglądają bardzo dobrze, lajkit :) . Wszelkie uwagi już poprzednicy wymienili, +1 dla obu wypowiedzi 8) .

Awatar użytkownika
Vampir
Mudżahedin
Posty: 208
Lokalizacja: Bielsko-biała/ Kraków

Post autor: Vampir »

Ta spaczeniowa zieleń wyszła naprawdę zacnie =D>

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6355

Post autor: Naviedzony »

Spaczeń super! Reszta trochę zbyt bura, ale ja gram samymi "jasnymi" armiami i nie lubię ciemnego malowania, więc z gruntu nieobiektywny tu jestem. :wink:

Awatar użytkownika
KitiTom
Wałkarz
Posty: 62

Post autor: KitiTom »

Twoje pierwsze malowane figsy???
No to super, naprawde.
Ale co do broni i spaczeń, imo ciekawiej byłoby zrobić np ostrze 3/4 zielone i delikatne przejście w metal...
Np. im bliżej końca ostrza tym intensywniejsza zieleń...
Poza tym naprawde super.

Awatar użytkownika
Aro
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: GW - Rogaty Szczur

Post autor: Aro »

Dzięki wielkie za komentarze.
Co do metalu - przeszedł mi przez głowę pomysł z częścią pancerza srebrnego a drugą właśnie taką spaczeniową.
Problemem jednak jest mój Skill malowania.
Dlatego też, założeniem było pomalowanie większości metalu na spaczeniową zieleń.
Na pewno minie jeszcze sporo czasu, zanim nauczę się płynnie przechodzić z jednego koloru do drugiego.
Jeżeli uda mi się utrzymać taki poziom przy malowaniu reszty armii, to będę bardzo zadowolony.
Problemem mogą okazać się duże modele - w sumie abomki obawiam się najbardziej.
Postaram się wrzucic jeszcze kilka zdjęc figsow od drugiej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Arghal
Chuck Norris
Posty: 378

Post autor: Arghal »

Imo malowanie dużych modeli to największa frajda, blending trudny nie jest, a wygląda ładnie.

Awatar użytkownika
Aro
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: GW - Rogaty Szczur

Post autor: Aro »

Arghal pisze:Imo malowanie dużych modeli to największa frajda, blending trudny nie jest, a wygląda ładnie.
No to mam pierwszy model za sobą :D

Kupiłem dzwonek w stanie sklejonym. Seera nie szło oderwać za nic, więc dałem sobie spokój, bo mogłem nogi oderwać.
Jedno wiem, że nie będę malował sklejonych modeli.

Będę jeszcze minimalne poprawki, bo kilka niedociągnięć wyszło po zrobieniu zdjęć.
Oczywiście to TT i na więcej mnie nie stać jeszcze.
Miłego oceniania.


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
XenoX
Mudżahedin
Posty: 236
Lokalizacja: Brzeg - wrocław

Post autor: XenoX »

Naprawde mega , szczególnie dzwon z greyem :D
Obrazek
Moje gg ? ok - 11632281
Pozdrawiam X.

Awatar użytkownika
Jagal
Niszczyciel Światów
Posty: 4288
Lokalizacja: Gdańsk SNOT

Post autor: Jagal »

Wygląda naprawdę dobrze ale wszystko psują nadlewki ;/
(Na samym dzwonie oraz na górze łuku między kolcami zwłaszcza bolą od nich oczy) Poza tym elegancko!
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.


Snot Fanpage <<--- , klikać! ;)

Awatar użytkownika
^Karpiu^
Kretozord
Posty: 1614
Lokalizacja: Nowa Huta

Post autor: ^Karpiu^ »

Kurcze zeby tak ladnie pomalowac tak zle przygotowany model nie nie rozumiem. Usun nadlewki i pomalujgore jeszcze raz bedzie wygladalo 100 razy lepiej. Cala reszta dzwonu wyglada swietnie i szkoda psuc modelu takim prostym bledem. Technicznie model jest naprawde na wysokim poziomie.

Awatar użytkownika
Aro
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: GW - Rogaty Szczur

Post autor: Aro »

Jagal pisze:Wygląda naprawdę dobrze ale wszystko psują nadlewki ;/
(Na samym dzwonie oraz na górze łuku między kolcami zwłaszcza bolą od nich oczy) Poza tym elegancko!
No i to jest właśnie poważny problem ;/
Całkowicie zapomniałem, ominąłem te nadlewki :(
Postaram się je osunąć i podmalować całość. Mam nadzieję, że nie będzie specjalnej różnicy w podmalowanych częściach modelu ;)
Zresztą tak to właśnie jest, jak laik maluje model i zapomina i nadlewkach :(
Obrazek

Awatar użytkownika
smiejagreg
Ciśnieniowiec
Posty: 7594

Post autor: smiejagreg »

Najlepiej pomalowana jest góra - łuk, szaman i sam dzwon. Co do reszty, to lepiej mogłoby być w przypadku kamieni, z których wychodzi łuk zacząć od sporo ciemniejszego szarego i powoli rozjaśniać. Kamień aż się o to prosi. Również elementy pociągnięte boltgunem (chyba) wyglądają na jednowarstwowe i pokryte devlan mudem tylko. Ale może się mylę, fotki często przekłamują. Jeśli to są pierwsze modele to szacun wielki, również odwaga w zaczynaniu malowania od tak dużych modeli - pogratulować...

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6355

Post autor: Naviedzony »

Rozjaśnienia na zielonym aż opalizują. Bardzo mi się podoba, ale za nadlewki powinieneś zostać powieszony za poślednie ziobro. ;)

ODPOWIEDZ