![Laughing :lol2:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol2:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol2:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![d'oh! #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)
Moderator: #helion#
Niekoniecznie. Możemy sprowokować sytuację, w której opp będzie się zastanawiał, gdzie mu się bardziej opłaca wypłacać ataki, żeby zrobić CR-a.Okoń pisze:Jeden drobny szkopuł - biorąc pod uwagę, że walczymy np. z hordą 40 boysów, główna jednostka to 40 halabard i liczymy czy skuteczniejsza będzie szarża pomocnicza od swordsmenów czy milicjantów to trzeba wziąć pod uwagę, że wróg prawdopodobnie będzie usiłował wszystkie ataki wymierzyć w halabardiersów, aby mieć szansę na steadfasta - tym samym przeżywalność detachmentów nie jest taka istotna, tylko combat results jaki dodatkowo natłuką na wrogim regimencie.
Używam tych samych wyników dla Włóczników i halabardników, z tym iż w stosownym miejscu (wyraźnie zaznaczonym) biorę pod uwagę takie parametry jak ten lepszy pancerz u włóczników, większą siłę u halabardników, większą liczbę ataków włóczników
"Imperialny samograj" to oksymoron
1/2?JochnyWalker pisze:offtopowo, ale od. Statystyki:
Rzucasz moneta 9 razy, za kazdym razem wypada reszka. Jaka jest szansa ze przy dziesiatym rzucie wypadnie jeszcze raz reszka?
Pamiętam o tym, ale jeszcze zwyczajnie nie przeprowadziłem takich testów ze stosownymi przeciwnikami (starałem się dobierać adekwatnego do poziomu włóczników/halabardników). Pierwszy test, na początku (zgodnie z 7 ed) zakładał szarże Orków i tym samym przejęcie przez nich inicjatywy w pierwszej turze (i możliwość przetrzebienia halabardników w większej ilości), ale jak się dowiedziałem w tej edycji 8 czegoś takiego nie ma.W swoich testach zapominasz, że większość przeciwników ma wyższą inicjatywę i bije pierwsza