VC Lajona
Re: VC na 1600 - początkujacy
nie ma wampira na koniu, ale czarni rycerze z krolem zachowują zasadę spectral steed
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Flamingi nie działają na magiczne bronie, więc jak jakiś kowboj będzie próbował przytrzymać taki oddział to go lord zabije po prostu.Morti pisze:płonące na głównym oddziale to zły pomysł. byle jaki kowboj z wardem na ogniste i stoisz w miejscu do końca gry.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
- SaperHeart
- Piłkarz
- Posty: 710
- Lokalizacja: Adeptus Geriatricus
czemu zgadujesz
zajrzyj do pierwszego lepszego turnieju master albo innego locala na EURO i masz ograniczenia
Hexy to inna bajka tak jak Blood Knights
zajrzyj do pierwszego lepszego turnieju master albo innego locala na EURO i masz ograniczenia
legalnie możesz mieć WK i Wampira na koniach +13 BKVampire Counts: Master of black arts & blasphemous tome upgradeare 1pd each. 0- 3 etheral units (incl. Heroes). 0-2 red fury and/or quickblood abilities. 0-4 howls (death shriek counts as 2). 0-1 Terrorgheist , a max of 4 flying units, max 15 mounted characters and black knights combined.
Hexy to inna bajka tak jak Blood Knights
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
kolejny twór tym razem na 1300 bez lordów, max 2 bohaterów, max 30 modeli w oddziale i 350 pkt/oddział
Heroes:
Necromancer 145
lore of vampire lvl2 [35]
dispell scroll [25]
MoD [20]
Vampire 199
lore of vampire lvl1
bsb [25]
h.armour [4]
dragonhelm [10]
quickblood [30]
bitting blade [10]
scroll of shielding [15]
Core:
30 szkieletów 195
fcg [30]
baner of swiftness [15]
25 zombie 85
cg [10]
20 zombie 70
Cg [10]
5 dire wolves 40
5 dire wolves 40
Special:
5 hexwraiths 150
10 black knights 340
Barding, lance
fcg [30]
banner of the barrows [50]
2 Fell bats 32
razem: 1296
modele: 104
Heroes:
Necromancer 145
lore of vampire lvl2 [35]
dispell scroll [25]
MoD [20]
Vampire 199
lore of vampire lvl1
bsb [25]
h.armour [4]
dragonhelm [10]
quickblood [30]
bitting blade [10]
scroll of shielding [15]
Core:
30 szkieletów 195
fcg [30]
baner of swiftness [15]
25 zombie 85
cg [10]
20 zombie 70
Cg [10]
5 dire wolves 40
5 dire wolves 40
Special:
5 hexwraiths 150
10 black knights 340
Barding, lance
fcg [30]
banner of the barrows [50]
2 Fell bats 32
razem: 1296
modele: 104
Ostatnio zmieniony 2 gru 2012, o 22:26 przez LajoN31, łącznie zmieniany 7 razy.
Może byś się w końcu zgłosił?
Rozpa fajna,zmniejsz BK i dawaj.
Rozpa fajna,zmniejsz BK i dawaj.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
moim zdaniem
MotD jest zbędny na necro, nie da ci to wymiernej korzysci w grze, taką 1 inwokację łatwo zablokować, a nie masz szans na 2 popychaczki
na wampirze summon creature rowniez, wilki i baty mają odginać szarże, atakować maszyny i ogólnie być bliżej wroga niż ciebie ściągając ogień
masz 1 lv na tym wampirze, na 12+ chcesz rzucać inwokacje (3-4 kostki musisz rzucic)? bo na 6+ (2 kostki) to tracisz potencjał tych stworków jak chcesz je trzymać blisko wampa
nawet ten BSB na wampirze to mogloby go nie byc, lepiej moim zdaniem mieć 2x Vanhells (Czar + book of arkan) niz BSB
jaki cel ma Screaming Banner na szkieletach? jak cos ci tam wpadnie to i tak zmieli te szkielety, lepiej imo np +1 do M byś mógł w miarę nadążyć za kawalerią i próbować kontrę, albo flammingi jak ktoś ci z regeneracją wyskoczy (crypt horrory, hydra, abominacja)
wywal hellwraitha z hexów, pchanie takiej 5tki w combat to ryzyko posypania z CR'a, champion tego nie zmieni, lepiej ptk wydać gdzie indziej, a goła 5tka i tak poradzi sobie jeżdżeniem po przeciwnikach bez championa i zadawaniem obrażeń z zasady specjalnej
a jeszcze co do Black K, oni tracą zasadę spectral steed jak dosadzisz do nich wampira, ten wampir wymiataczem nie jest i moze łatwo się złożyć a rycerze ugrzęzną w jakiejś hordzie, moze lepiej 2 necro 2 lev, żeby czary zagwarantować w miarę, tak tylko rzucam pomysł
wpadniesz w high elfy to ci While Lioni jesień średniowiecza zrobią, wpadniesz w szczury to ugrzęźniesz i dostaniesz kontrę a wskrzeszasz ich tylko 2 na inwokację, którą łatwo zablokować, a zrobienie sobie IFKi takim wampirem w rycerzach, może cie kosztować od razu grę
MotD jest zbędny na necro, nie da ci to wymiernej korzysci w grze, taką 1 inwokację łatwo zablokować, a nie masz szans na 2 popychaczki
na wampirze summon creature rowniez, wilki i baty mają odginać szarże, atakować maszyny i ogólnie być bliżej wroga niż ciebie ściągając ogień
masz 1 lv na tym wampirze, na 12+ chcesz rzucać inwokacje (3-4 kostki musisz rzucic)? bo na 6+ (2 kostki) to tracisz potencjał tych stworków jak chcesz je trzymać blisko wampa
nawet ten BSB na wampirze to mogloby go nie byc, lepiej moim zdaniem mieć 2x Vanhells (Czar + book of arkan) niz BSB
jaki cel ma Screaming Banner na szkieletach? jak cos ci tam wpadnie to i tak zmieli te szkielety, lepiej imo np +1 do M byś mógł w miarę nadążyć za kawalerią i próbować kontrę, albo flammingi jak ktoś ci z regeneracją wyskoczy (crypt horrory, hydra, abominacja)
wywal hellwraitha z hexów, pchanie takiej 5tki w combat to ryzyko posypania z CR'a, champion tego nie zmieni, lepiej ptk wydać gdzie indziej, a goła 5tka i tak poradzi sobie jeżdżeniem po przeciwnikach bez championa i zadawaniem obrażeń z zasady specjalnej
a jeszcze co do Black K, oni tracą zasadę spectral steed jak dosadzisz do nich wampira, ten wampir wymiataczem nie jest i moze łatwo się złożyć a rycerze ugrzęzną w jakiejś hordzie, moze lepiej 2 necro 2 lev, żeby czary zagwarantować w miarę, tak tylko rzucam pomysł
wpadniesz w high elfy to ci While Lioni jesień średniowiecza zrobią, wpadniesz w szczury to ugrzęźniesz i dostaniesz kontrę a wskrzeszasz ich tylko 2 na inwokację, którą łatwo zablokować, a zrobienie sobie IFKi takim wampirem w rycerzach, może cie kosztować od razu grę
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Plan był taki, żeby wilki kasowały szeregi w walce BK albo albo hexwraithów jeśli będzie taka możliwość, a jeżeli nie to tak jak napisałeś do niszczenia maszynek wroga.
Przy 200 pkt na bohatera, ciężko złożyć coś sensownego. Wampir z ogre blade, dragonhelmem, quickbloodem, h,armourem, shieldem i na koszmarze kosztuje już ponad 200 pkt. Chyba, że wsadzamy go do szkieletów na piechote i wtedy MoD na necrosie ma sens.
Banner z flamingiem albo +1M jest do rozważenia:)
Hexwraity planowo miały szarżować w coś co nie będzie aż tak silne i nie będzie miało m.ataków (lucznicy, handgunnerzy itp)
White lionów na te pkt będzie max 20 w składzie co po uszczupleniu i tak na szarżę się nadaje chyba
Przy 200 pkt na bohatera, ciężko złożyć coś sensownego. Wampir z ogre blade, dragonhelmem, quickbloodem, h,armourem, shieldem i na koszmarze kosztuje już ponad 200 pkt. Chyba, że wsadzamy go do szkieletów na piechote i wtedy MoD na necrosie ma sens.
Banner z flamingiem albo +1M jest do rozważenia:)
Hexwraity planowo miały szarżować w coś co nie będzie aż tak silne i nie będzie miało m.ataków (lucznicy, handgunnerzy itp)
White lionów na te pkt będzie max 20 w składzie co po uszczupleniu i tak na szarżę się nadaje chyba
przeczytaj, ile trzeba miec szeregów, żeby kasować rank bonus od boku, bo na pewno nie 1 szereg R&F, RB str 52 Calculate Combat Result, szarża od boku wilkami to zazwyczaj przeciwnik nabije sobie CR'a tylko i nic więcej nie osiągnieszżeby wilki kasowały szeregi w walce BK albo albo hexwraithów jeśli będzie taka możliwość
mały walczący wampir to imo słaby deal, kosztuje w pyte a mało robi, lepiej 2 małych necro, chyba, że bardzo chcesz mieć takiego wampira no to cóż, twój wybórPrzy 200 pkt na bohatera, ciężko złożyć coś sensownego. Wampir z ....
hexami to lepiej kombinuj jak tu zadawać rany no armour save z zasady specjalnej a nie szarżować, 5 hexów łatwo posypaćHexwraity planowo miały szarżować w coś co nie będzie aż tak silne i nie będzie miało m.ataków
5 ataków na 4+ później ranisz na 2+/3+ ile wbijesz? 1-3 rany razem z końmi + szarża to 4 do CR'a, przeciwnik ma sztandar i 3 szeregi, muzyka, wygrywa o 1 sypiesz sie, jak ma mniej szeregów to ok, ale nadal trzeba przeliczyć
aha no i nawet jak wygrasz walkę to przeciwnik będzie miał steadfasta, jak ma przynajmniej 2 szeregi, możesz go nie złamać i dostaniesz kontrę
a jeszcze jak da flee i wystawisz flankę do kontr szarży to w ogóle papa
czym chcesz niby ich uszczuplić? nie mając magii ani strzelania? po 6 w szeregu to 13 ataków z re rolem na 3+, jakieś 10 hitów pozniej 2+ rana, ok 8 ran, twój save 5+, 5-6 rycerzy do piachuWhite lionów na te pkt będzie max 20 w składzie co po uszczupleniu i tak na szarżę się nadaje chyba
kostki kostkami zawsze mogą być lipne rzuty, ale przelicz sobie na spokojnie szanse i oceń czy i w co warto szarżować 10'tka czarnych rycerzy
może gdzieś tam błędnie prawdopodobieństwo wyszło trochę, ale ogólnie chłopaki kasują ci połowę oddziału, którego nie uleczysz i w nast turze możesz się posypać całkiem.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
A czy w ogóle Black Knightów albo Blood Knightów opłaca się wystawiać, bo jakoś nie widzę ich kompletnie w turniejowych rozpiskach? Jeśli nie to dlaczego, szczególnie Black Knightci, bo rozumiem, że tych drugich może kasować Koszt i Frenzy?
@Azurix
to chyba nie temat do ogolnej dyskusji o Black K, albo Blood K
policz sobie koszty w ramach EURO limitu i liczbę ran jakie oddział zada statystycznie w szarży + warunki magii
wagon BK imo calkiem czesto występuje (na pewno częściej niż gwardia ), ale czy każdy gracz VC musi wrzucać tu swoje rozpiski?
to chyba nie temat do ogolnej dyskusji o Black K, albo Blood K
policz sobie koszty w ramach EURO limitu i liczbę ran jakie oddział zada statystycznie w szarży + warunki magii
wagon BK imo calkiem czesto występuje (na pewno częściej niż gwardia ), ale czy każdy gracz VC musi wrzucać tu swoje rozpiski?
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Drobna korekta, Przekonałem się do ghuli wiec wystawię 30kę, szkielety muszę mieć bo strasznie mi się podobają Misha jakieś opinie?
Heroes:
Necromancer 145
lore of vampire lvl2 [35]
dispell scroll [25]
Ironcurse icon [5]
Opal amulet[15]
Necromancer 125
lore of death lvl2 [35]
Book of arkhan [25]
Core:
30 Ghuli 310
ghast [10]
29 szkieletów 190
fcg [30]
banner of swiftness [15]
20 zombie 70
cg [10]
5 dire wolves 40
Special:
3x fell bats 48
2x fell bats 32
10 black knights 340
Barding, lance
fcg [30]
banner of the barrows [50]
Razem: 1300
modele: 112
Heroes:
Necromancer 145
lore of vampire lvl2 [35]
dispell scroll [25]
Ironcurse icon [5]
Opal amulet[15]
Necromancer 125
lore of death lvl2 [35]
Book of arkhan [25]
Core:
30 Ghuli 310
ghast [10]
29 szkieletów 190
fcg [30]
banner of swiftness [15]
20 zombie 70
cg [10]
5 dire wolves 40
Special:
3x fell bats 48
2x fell bats 32
10 black knights 340
Barding, lance
fcg [30]
banner of the barrows [50]
Razem: 1300
modele: 112
Ostatnio zmieniony 4 gru 2012, o 10:26 przez LajoN31, łącznie zmieniany 3 razy.
Wersja optymistyczna - przeprowadzisz BK tak, że wpadną szarżą jednocześnie zdispelujesz przeciwnikowi wszystko co w nich będzie waliło a na artylerii będą missfire. W międzyczasie reszta dojdzie do przeciwnika dzięki popchnięciu z book of arkhan, którego weźmiesz zamiast MOD. Dodatkowo przeciwnik wpuści kilka inwokacji co doprowadzi do zwielokrotnienia ilości zombie. Poza jednym combatem wygranym dzięki szarży BK reszta przeciwników po prostu się złamie widząc 10 szeregów zombie w 2 oddziałach.
Wersja pesymistyczna (ta, która mi się przytrafiła bo prawie skopiowałeś moje pierwsze rozpiski) - bk dostaną łomot nawet z cannonów (w liczbie 10 sztuk zdjęcie 1 czy 2 to i tak gigantyczna ilość bo na strzał tracisz 10-20% stanu). W międzyczasie przeciwnik będzie ci dispelował inwokacje i popychanie olewając twoje czary ofensywne (snajperek i tak nie masz więc bezpośrednio lev 2 magami mu nie zagrozisz z lore of vamp). Po zniszczeniu BK, które pewnie zdziesiątkowane zakończą nie-żywot najnormalniej w świecie sypiąc się przegranym combatem z jakąś hordą snotlingów, przeciwnik skupi się na twoich ghoulach jednocześnie dalej dispelując wszystko z zombie. Gdzieś w tym całym zamieszaniu dire wolfy dostaną 20 strzałów od jakiegoś pseudo łukowatego oddziału i też wyparują. Początek walki będziesz musiał zacząć w stosunkowo sporym skupieniu żeby wykorzystać marszowy.
Moja opinia choć może ja po prostu jestem zbyt sceptyczny.
Wersja pesymistyczna (ta, która mi się przytrafiła bo prawie skopiowałeś moje pierwsze rozpiski) - bk dostaną łomot nawet z cannonów (w liczbie 10 sztuk zdjęcie 1 czy 2 to i tak gigantyczna ilość bo na strzał tracisz 10-20% stanu). W międzyczasie przeciwnik będzie ci dispelował inwokacje i popychanie olewając twoje czary ofensywne (snajperek i tak nie masz więc bezpośrednio lev 2 magami mu nie zagrozisz z lore of vamp). Po zniszczeniu BK, które pewnie zdziesiątkowane zakończą nie-żywot najnormalniej w świecie sypiąc się przegranym combatem z jakąś hordą snotlingów, przeciwnik skupi się na twoich ghoulach jednocześnie dalej dispelując wszystko z zombie. Gdzieś w tym całym zamieszaniu dire wolfy dostaną 20 strzałów od jakiegoś pseudo łukowatego oddziału i też wyparują. Początek walki będziesz musiał zacząć w stosunkowo sporym skupieniu żeby wykorzystać marszowy.
Moja opinia choć może ja po prostu jestem zbyt sceptyczny.
canon'ow moze byc 2 + klopa/mortar
co do magii to powinno pojsc, kwestia rzutow oczywiscie, ale z reguly ma sie przewage, wiec pytanie co przeciwnik wpusci, vanhell'sa czy inwokacje w Black Knights, nie ma Lordow wiec conajwyzej ktos moze miec +1 do dispela ale to kosztuje ptk
statystycznie powinny 2 czary zostac zbite a 1 wejsc - chyba ze scroll ale to tez sukces
co do magii to powinno pojsc, kwestia rzutow oczywiscie, ale z reguly ma sie przewage, wiec pytanie co przeciwnik wpusci, vanhell'sa czy inwokacje w Black Knights, nie ma Lordow wiec conajwyzej ktos moze miec +1 do dispela ale to kosztuje ptk
statystycznie powinny 2 czary zostac zbite a 1 wejsc - chyba ze scroll ale to tez sukces
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A