1. Takpelcu pisze: 1.Czy można celowo puścić fanola po swoich, zastosować przedłużacz przez 2 jednoski i wpaść w moją jednostkę?Przypuszczam, że odpowiedź będzie tak. ale...
2. Jak oceniacie takie zgarania, no i czy na turniejach są tego konsekwencje?
Podobny trik, to "przedłużacz" z wolfriderów.... Może jest już jakiś FAQ, albo uścislenie?
2. Cóż... każdy ma inne podejście do tego hobby. Ja np: dogłębniej poznaję osobę z którą gram przez takie i inne zagrywki i wyrabiam sobie gorsze zdanie. W niektórych miejscach są dawane WP - są różne podejścia.