Nowe Lizaki
Moderator: Ziemko
Re: Nowe Lizaki
Redispel , caly lore i dodatkowy channel to dla mnie takie - must have. Na 2600 nie moglem dac redispela, bo wepchnalem lorda na CO do slanna.
Z eldrichem to 2 kostki sa pewne co ture wiecej, chociaz w lizkach obecnie jest tak ciezko z punktami, ze czesto lepiej bedzie wziac 5 skinkow do kohorty niz ta moc, zebys tez nie przedrazac slanna.
Z eldrichem to 2 kostki sa pewne co ture wiecej, chociaz w lizkach obecnie jest tak ciezko z punktami, ze czesto lepiej bedzie wziac 5 skinkow do kohorty niz ta moc, zebys tez nie przedrazac slanna.
gdzie ta bitwa?
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
No i po bitwie, opiszę dla ciekawości:
Przeciwnik miał rozpiskę niecodzienną ja tą co w 1 poście tyle że zamiast swarmów wszedł reroll dispela i MR 4
Balthasara
Maga 1 Level
Warrior Priesta
Witch Huntera
Bsb
w Corach
20 Kuszników
20 Hanndgunersów
15 albo 20 Swordsmanów
Speciale
20 Greatswordów
3 Demigryfy
Działo
Rare
Steam Tank
Luminark
Celestial
W 1 Balthasar wessał się do warpa rzucając 6 z metalu i zabierając ze sobą priesta (beast) oraz parę saurusów
Strzelający nie mają zasięgu, działo ściąga Bastiladona, nie było jak ukryć tego biedaka (graliśmy Dawn Attack a pole bitwy trochę przypominało patelnię).
Ja w swojej ruszam Kroxami do Tanka którego od tyłu zajechały terrki uniemożliwiając mu ucieczkę do tyłu, na boku był skirmish.
Kowboj starł się z Demisiami i w 3 tury się z nimi bił po czym je zbrejkował w końcu. Salki zaszarżowały w Luminark i go zniszczyły. Tank zniszczył stojące za nim terrki ale daleko się od Kroxów przez to nie odsunął, te -otrzymawszy srogi ostrzał z działa (zostało ich 3) doszarżowały do tanka i sprowadziły do 3 ran po czym zginęły (w kilka tur of course), tank sam również zginął wyszarżowując z bagna i tracąc tym samym ostatnie rany.
Kowoboj dopadł jeszcze 20 kuszników a Celstial dostał od plujek i 4 k6 z St 4. Greatswordzi po prawdzie nigdzie nie doszły. Zaszarżowały w Salki, te uciekły już się nie zbierając, ale to jest open więc żadnych punktów nie oddały bo wciąż były na stole.
Gra na open jest średnio przyjemna- gdyby Balthasar rzucił 6 na slanna a nie priesta to gralibyśmy obaj bez lordów i już nie byłoby tak różowo, a tak przynajmniej jest jeszcze jakiś look out na ETC....
Przeciwnik miał rozpiskę niecodzienną ja tą co w 1 poście tyle że zamiast swarmów wszedł reroll dispela i MR 4
Balthasara
Maga 1 Level
Warrior Priesta
Witch Huntera
Bsb
w Corach
20 Kuszników
20 Hanndgunersów
15 albo 20 Swordsmanów
Speciale
20 Greatswordów
3 Demigryfy
Działo
Rare
Steam Tank
Luminark
Celestial
W 1 Balthasar wessał się do warpa rzucając 6 z metalu i zabierając ze sobą priesta (beast) oraz parę saurusów
Strzelający nie mają zasięgu, działo ściąga Bastiladona, nie było jak ukryć tego biedaka (graliśmy Dawn Attack a pole bitwy trochę przypominało patelnię).
Ja w swojej ruszam Kroxami do Tanka którego od tyłu zajechały terrki uniemożliwiając mu ucieczkę do tyłu, na boku był skirmish.
Kowboj starł się z Demisiami i w 3 tury się z nimi bił po czym je zbrejkował w końcu. Salki zaszarżowały w Luminark i go zniszczyły. Tank zniszczył stojące za nim terrki ale daleko się od Kroxów przez to nie odsunął, te -otrzymawszy srogi ostrzał z działa (zostało ich 3) doszarżowały do tanka i sprowadziły do 3 ran po czym zginęły (w kilka tur of course), tank sam również zginął wyszarżowując z bagna i tracąc tym samym ostatnie rany.
Kowoboj dopadł jeszcze 20 kuszników a Celstial dostał od plujek i 4 k6 z St 4. Greatswordzi po prawdzie nigdzie nie doszły. Zaszarżowały w Salki, te uciekły już się nie zbierając, ale to jest open więc żadnych punktów nie oddały bo wciąż były na stole.
Gra na open jest średnio przyjemna- gdyby Balthasar rzucił 6 na slanna a nie priesta to gralibyśmy obaj bez lordów i już nie byłoby tak różowo, a tak przynajmniej jest jeszcze jakiś look out na ETC....
a coś takiego
1 Slann Mage-Priest @ 520.0 Pts
General; Magic Level 4; Battle Standard
D: Soul of Stone [25.0]
D: Wandering Deliberations [30.0]
D: Harmonic Convergence [30.0]
D: Becalming Cogitation [25.0]
Channeling Staff [15.0]
The Egg of Quango [30.0]
Obsidian Amulet [30.0]
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Tetto'Eko @ 185.0 Pts
1 Gor-Rok @ 185.0 Pts
1 Skink Priest @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Beasts
Dispel Scroll [25.0]
1 * Saurus Scar-Veteran @ 158.0 Pts
Halberd; Light Armour
Charmed Shield [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
27 Saurus Warriors @ 338.0 Pts
Spear; Shield; Standard; Musician
1 Spawn Leader @ [10.0] Pts
28 Skink Cohort @ 175.0 Pts
1 Skink Brave @ [10.0] Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
1 Bastiladon with Solar Engine @ 150.0 Pts
Solar Engine
19 Temple Guard @ 355.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Razor Standard [45.0]
1 Revered Guardian @ [10.0] Pts
2 Terradon Riders @ 115.0 Pts
Lustrian Javelin
1 Sky Leader @ [10.0] Pts
2 Terradon Riders @ 118.0 Pts
Fireleech Bolas
1 Sky Leader @ [10.0] Pts
Total Army Cost: 2599.0
1 Slann Mage-Priest @ 520.0 Pts
General; Magic Level 4; Battle Standard
D: Soul of Stone [25.0]
D: Wandering Deliberations [30.0]
D: Harmonic Convergence [30.0]
D: Becalming Cogitation [25.0]
Channeling Staff [15.0]
The Egg of Quango [30.0]
Obsidian Amulet [30.0]
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Tetto'Eko @ 185.0 Pts
1 Gor-Rok @ 185.0 Pts
1 Skink Priest @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Beasts
Dispel Scroll [25.0]
1 * Saurus Scar-Veteran @ 158.0 Pts
Halberd; Light Armour
Charmed Shield [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
27 Saurus Warriors @ 338.0 Pts
Spear; Shield; Standard; Musician
1 Spawn Leader @ [10.0] Pts
28 Skink Cohort @ 175.0 Pts
1 Skink Brave @ [10.0] Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
1 Bastiladon with Solar Engine @ 150.0 Pts
Solar Engine
19 Temple Guard @ 355.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Razor Standard [45.0]
1 Revered Guardian @ [10.0] Pts
2 Terradon Riders @ 115.0 Pts
Lustrian Javelin
1 Sky Leader @ [10.0] Pts
2 Terradon Riders @ 118.0 Pts
Fireleech Bolas
1 Sky Leader @ [10.0] Pts
Total Army Cost: 2599.0
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
Nie za mało templi ?Gdzie ripery ? Moim zdaniem bardzo fajny oddział ,sam gram nim zbyt bezpiecznie ale robią w kombacie czoko .
temli nie mam więcej
ripkom coś nie dowierzam, muszę popróbować
wydaje mi się że są strasznie miękkie i nigdzie nie dolecą
ripkom coś nie dowierzam, muszę popróbować
wydaje mi się że są strasznie miękkie i nigdzie nie dolecą
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
Miękkie są to prawda , ale do tego są tereny, albo covery albo 2 oddziały
Sa miekkie, tylko roznica miedzy nimi , a terkami jest taka, ze jeden riper zmiecie kazda maszyne (poza hellcannonem), a terek nie.Morog pisze:temli nie mam więcej
ripkom coś nie dowierzam, muszę popróbować
wydaje mi się że są strasznie miękkie i nigdzie nie dolecą
4+ sejwa robi swoje.
W ostatniej bitwie z He dostalem szarze 5x elerianow i 3xelryanow na 4 ripery - 5tke zabilem, ostatni z 3jki zdal brejka na 3 ld.
Oddzialy nie kosztuja duzo a maja kosmiczny potencjal.
Te ptaki w liczbie 4 potrafią z malutkim boostem magicznym pogonić 6menitersòw.
to terków nie strzela cały stół do ripków tak
4+? z czego?
4+? z czego?
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
Jak do terkow nie strzela? Jak nue strzela to ktos nie ogarnia, terki to latwe pkty.
Jak dobrze kryjesz ripery to nie ma opcji, zeby ktos Ci je bardzo szybko zastrzelil.
Jak dobrze kryjesz ripery to nie ma opcji, zeby ktos Ci je bardzo szybko zastrzelil.
Mount + scaly skin + shield.Morog pisze:to terków nie strzela cały stół do ripków tak
4+? z czego?
Ten gościu mi się nie podoba. Toż to ma zaledwie as 2+ w cc, a to niedopuszczalne na kowboju lizakowym na CO. Jak chcesz mieć warda na mounted scar-veteranie, dobry pancerz i siłę uderzenia, to najlepsza opcja to GW i armor of destiny (as 1+, ward 4+, S7).Morog pisze: 1 * Saurus Scar-Veteran @ 158.0 Pts
Halberd; Light Armour
Charmed Shield [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
PS. Będzie nawet tańszy o zawrotne 4 pkt.
Okon ma racje, sam gram takim jak pisze.
Ziemko i Okoń mają rację
Jeszcze jeden fajny kowboj to: save 1+ z przerzutem, odbiciem pierwszego hita na 2+, i mieczykiem +1S.
Jeszcze jeden fajny kowboj to: save 1+ z przerzutem, odbiciem pierwszego hita na 2+, i mieczykiem +1S.
Drugi najlepszy.
Jakbym mial skladac trzeciego to stegadon helm + dragonbane gem + la + GW. Tylko ten nie ma zadnej odpowiedzi na cannony i klopy (choc na niektore dzieki 2+ flaming ma), ale za to bije kadaja bardzo
Jakbym mial skladac trzeciego to stegadon helm + dragonbane gem + la + GW. Tylko ten nie ma zadnej odpowiedzi na cannony i klopy (choc na niektore dzieki 2+ flaming ma), ale za to bije kadaja bardzo
imperium wbite w glebę bez większych strat, został głównie czołg który przetrwał 10 strzałów z kryształu z siłą 6
saurusy i gwardia wspomagana magią niszczy, myślę czy nie ustawić ich w hordę
nie umiem grać skinkami, po ruchu zwykle nie mogą strzelić dwa razy bo już jest 7+
te z teteko bez sensu tak dużo, i tak nic nie robią
co do samego teteko zastanawiam się, wprawdzie vangard ustawił grę ale potem nic nie zrobił
saurusy i gwardia wspomagana magią niszczy, myślę czy nie ustawić ich w hordę
nie umiem grać skinkami, po ruchu zwykle nie mogą strzelić dwa razy bo już jest 7+
te z teteko bez sensu tak dużo, i tak nic nie robią
co do samego teteko zastanawiam się, wprawdzie vangard ustawił grę ale potem nic nie zrobił
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
Czasami skinkami strzela sie pojedynczo na 6tki. Nie ma co forsowac podwojnego strzalu. Poza tym pamietaj o hand of glory - duzy wersja daje Ci na nastepna ture ruchu w pizdu ruchu, wiec nie ma opcji, jak bedzuesz mial srednio 16 z marszem zeby nie obejsc kogos.
Hej, co myślicie o czymś takim- mocna magia zarówno ofens jak i defens ; cowboye; 2 klocki do walki+ripki jako wspomaganie.
1 Slann Mage Priest 470 Pts
Gen; BSB; Dispell Scroll; Banner of Swiftness; High Magic
Disciplines: Focus of Mystery; Soul of Stone; The Becalming Cogitation; The Harmonic Convergence; Channeling Staff
Heroes-588
1 Saurus Scar-Veteran @ 156 Pts
Light Armour; Cold One
Sword of Might [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
1 Saurus Scar-Veteran @ 154 Pts
Light Armour; Cold One; GW
Armour of Destiny [50]
1 Skink Chief @ 91 Pts
Spear; Light Armour; Shield;
Dragonhelm [10.0]
1 Terradon @ [0.0] Pts
1 Skink Chief @ 92 Pts
Light Armour;
WarriorBane [5]
Enchanted Shield [5]
Dragonbane Gem [5]
1 Terradon @ [0.0] Pts
1 Skink Priest @ 95.0 Pts
Magic Level 1; Beast
Cube of Darkness [30.0]
Core- 610
10 Skink Skirmishers @ 70 Pts
Blowpipe;
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Lustrian Javelin;
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Lustrian Javelin;
10 Skink Cohort @ Pts 60 Pts
Lustrian Javelin; Shield; Musician
10 Skink Cohort @ Pts 60 Pts
Lustrian Javelin; Shield; Musician
24 Skink Cohort @ Pts 280 Pts
Lustrian Javelin; Shield; Musician; 3 Kroxigor
Special- 731
24 Temple Guard 411 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; FCG;
Razor Standard;
4 Ripperdactyls 160 Pts
4 Ripperdactyls 160 Pts
Models in Army: 114
Total Army Cost: 2399 Pts
1 Slann Mage Priest 470 Pts
Gen; BSB; Dispell Scroll; Banner of Swiftness; High Magic
Disciplines: Focus of Mystery; Soul of Stone; The Becalming Cogitation; The Harmonic Convergence; Channeling Staff
Heroes-588
1 Saurus Scar-Veteran @ 156 Pts
Light Armour; Cold One
Sword of Might [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
1 Saurus Scar-Veteran @ 154 Pts
Light Armour; Cold One; GW
Armour of Destiny [50]
1 Skink Chief @ 91 Pts
Spear; Light Armour; Shield;
Dragonhelm [10.0]
1 Terradon @ [0.0] Pts
1 Skink Chief @ 92 Pts
Light Armour;
WarriorBane [5]
Enchanted Shield [5]
Dragonbane Gem [5]
1 Terradon @ [0.0] Pts
1 Skink Priest @ 95.0 Pts
Magic Level 1; Beast
Cube of Darkness [30.0]
Core- 610
10 Skink Skirmishers @ 70 Pts
Blowpipe;
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Lustrian Javelin;
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Lustrian Javelin;
10 Skink Cohort @ Pts 60 Pts
Lustrian Javelin; Shield; Musician
10 Skink Cohort @ Pts 60 Pts
Lustrian Javelin; Shield; Musician
24 Skink Cohort @ Pts 280 Pts
Lustrian Javelin; Shield; Musician; 3 Kroxigor
Special- 731
24 Temple Guard 411 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; FCG;
Razor Standard;
4 Ripperdactyls 160 Pts
4 Ripperdactyls 160 Pts
Models in Army: 114
Total Army Cost: 2399 Pts
"Jak ja nie cierpię Vampirów"Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.