Lord:
Slann Mage-Priest
General; Magic Level 4; Lore of High Magic; Battle Standard
D: Harmonic Convergence
D: Focus of Mystery
Channeling Staff
D: Soul of Stone
Standard of Discipline
Heroes:
Skink Priest
Magic Level 2; Lore of Beasts
Skink Priest
Magic Level 2; Lore of Heaven
Dispel Scroll
Saurus Scar-Veteran
Great Weapon
Armour of Destiny
Cold One
Core:
10 Skink Skirmishers
10 Skink Skirmishers
18 Skink Cohort
Musician
29 Saurus Warriors
Spear; Shield; Standard; Musician
Spawn Leader
Special:
2 Jungle Swarms
Bastiladon with Solar Engine
Solar Engine
6 Kroxigor
3 Terradon Riders
Fireleech Bolas
3 Terradon Riders
Fireleech Bolas
Rare:
3 Salamander Hunting Pack
Models in Army: 94
Zagrałem tym jeszcze mało bitew, ale parę uwag już mam:
- Bolasy na Terrkach są znakomite -szczególnie na Chimerę

- Terrki z High Magic a konkretnie z eterycznym ruchem są świetne, mało że wypuszczą kamienie tam gdzie chcemy to mogą zabić manglera, wypuścić bezkarnie fanatyków itp.
- Kroxigory- co ci faceci wyprawiają to masakra, nie wiem jak reszcie ale mi się sprawdzają znakomicie.
- Salki są ok choć brak strzelania po marszu je osłabił
- Slann w konfiguracji channeling staff + 3 channele (+ 2 channele ze skinków) prawie co turę zapewnia mi +1 kość (jeśli na Euro) do DD i, póki co, dość często +1 bądź +2 kości do Powera, niestety jeden czar mnie zawodzi a w zasadzie nie on tylko jego casting - 6 czar z High Magic , próbowałem to rzucić 3 razy w ciągu kilku bitew i 3 razy brakowało casting value...
- Swarmy jako odginaczka i możliwy support Saurusów póki co zostają
- Saurusy dają radę a z +1 do S i T są kozaccy
- na koniec zostawiłem Bastiladona, przez dwie bitwy nie miał co prawda okazji się wykazać (raz walczył z chariotem ale to on szarżował i pomagali mu Saurusi) raz zginął od Bramy ale wydaje mi się że póki co zostanie, chociaż to darmowe punkty na Orki czy inne ustrojstwa
- Slann w tym złożeniu mi się sprawdza, czasem siedzi w kohorcie, czasem w Saurusach w tylnym szeregu (w pierwszym się nie mieści bo jest kowboj). Polecam Soul of Stone jeśli ktoś tego nie testował i nie chodzi tylko o to że na 4 dodam 1 i uratuję slanna przed warpem chodzi też o pewne niuanse, np: miałem taką sytuację: miscast 7 w sytuacji gdy siedzę w Saurusach w środku jest karcący, można zamienić na 8 i dostaje hita tylko Slann który go zresztą wywardował (Skink Prieści zeszli wcześniej od od 8-9 na miskaście
