1200
Moderator: Ziemko
Re: 1200
I10 na skinku na terradonie nie daje Ci przerzutów, musisz do tego mieć jeszcze ASF przecież. A ten skinek teraz kosztuje więcej niż oddział terradonów i jeszcze parę punktów na inne zabawki.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Unnamed1200 Pts - Lizardmen Army
1 Saurus Scar-Veteran @ 154.0 Pts
General; Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
4 Ripperdactyl Riders @ 160.0 Pts
Spear; Shield
4 Ripperdactyl @ [0.0] Pts
Frenzy
4 Ripperdactyl Riders @ 160.0 Pts
Spear; Shield
4 Ripperdactyl @ [0.0] Pts
Frenzy
30 Saurus Warriors @ 371.0 Pts
Shield; Standard; Musician
1 Spawn Leader @ [10.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 144.0 Pts
Shield
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
Warrior Bane [5.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
Models in Army: 68
Total Army Cost: 1199.0
udało mi sie zmiescic 2 kowbojów jednego z magicza kosałka:-D
wszystko sie zgadza i zdaje sie ze mam odpowiedz na eteryki
a skink.. coz rzeczywiscie była to słaba opcja
1 Saurus Scar-Veteran @ 154.0 Pts
General; Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
4 Ripperdactyl Riders @ 160.0 Pts
Spear; Shield
4 Ripperdactyl @ [0.0] Pts
Frenzy
4 Ripperdactyl Riders @ 160.0 Pts
Spear; Shield
4 Ripperdactyl @ [0.0] Pts
Frenzy
30 Saurus Warriors @ 371.0 Pts
Shield; Standard; Musician
1 Spawn Leader @ [10.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 144.0 Pts
Shield
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
Warrior Bane [5.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
Models in Army: 68
Total Army Cost: 1199.0
udało mi sie zmiescic 2 kowbojów jednego z magicza kosałka:-D
wszystko sie zgadza i zdaje sie ze mam odpowiedz na eteryki
a skink.. coz rzeczywiscie była to słaba opcja
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Unnamed1200 Pts - Lizardmen Army
1 Saurus Scar-Veteran @ 154.0 Pts
General; Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 144.0 Pts
Shield
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
Warrior Bane [5.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
4 Ripperdactyl Riders @ 160.0 Pts
Spear; Shield
4 Ripperdactyl @ [0.0] Pts
Frenzy
31 Saurus Warriors @ 382.0 Pts
Shield; Standard; Musician
1 Spawn Leader @ [10.0] Pts
1 Bastiladon with Solar Engine @ 150.0 Pts
Ark of Sotek
4 Skink Crew @ [0.0] Pts
Lustrian Javelin
Models in Army: 65
Total Army Cost: 1200.0
a to?
1 Saurus Scar-Veteran @ 154.0 Pts
General; Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 144.0 Pts
Shield
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
Warrior Bane [5.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
4 Ripperdactyl Riders @ 160.0 Pts
Spear; Shield
4 Ripperdactyl @ [0.0] Pts
Frenzy
31 Saurus Warriors @ 382.0 Pts
Shield; Standard; Musician
1 Spawn Leader @ [10.0] Pts
1 Bastiladon with Solar Engine @ 150.0 Pts
Ark of Sotek
4 Skink Crew @ [0.0] Pts
Lustrian Javelin
Models in Army: 65
Total Army Cost: 1200.0
a to?
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
Rozumiem, ze chcesz żeby magia Cie kiereszowala?
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
coz. nie.....
ale perspektywa 2 kowbojow jest bardzo ciekawa. wiem ze zamiast jednego mógł bym wystawi cszamana 2 le vel z d.s albo 2 jednopoziomowych z d.s i cube of darknes.... ale kurcze słabi sa strasznie a do tego trzeba ich niańczy. natomiast weterani juz w 2 turze siedzą w combacie a ja dispelowac będę tylko czary mogace zadac od razu duze straty moim zaurusom a w każdej domenie jest takich najwyzej 2
ale perspektywa 2 kowbojow jest bardzo ciekawa. wiem ze zamiast jednego mógł bym wystawi cszamana 2 le vel z d.s albo 2 jednopoziomowych z d.s i cube of darknes.... ale kurcze słabi sa strasznie a do tego trzeba ich niańczy. natomiast weterani juz w 2 turze siedzą w combacie a ja dispelowac będę tylko czary mogace zadac od razu duze straty moim zaurusom a w każdej domenie jest takich najwyzej 2
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
Nie wiem co w nich słabego? 1x 2 lvl. Jak wycigniesz z Haeven kometę to przeciwnik będzie miał problem.
O co chodzi z tym niańczeniem? Wrzucasz po jednym w skinki i już.
Hmmm testowałeś już wogóle którąś z tych rozpisek?
Wysłane z mojego GT-N7000 przy użyciu Tapatalka
O co chodzi z tym niańczeniem? Wrzucasz po jednym w skinki i już.
Hmmm testowałeś już wogóle którąś z tych rozpisek?
Wysłane z mojego GT-N7000 przy użyciu Tapatalka
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
właśnie jak wyciągnę
i jeśli spadnie i zada duzo obrażeń... cóż kometa jest dobrym czarem ale trochę zbyt losowym jak dla mnie. najpierw musi wejść, następnie spasc na odpowiednia odległość a następnie zadać obrażenia,,,
do tego trzeba ja jeszcze wylosowac a majac maga 2l to jest 1/6 ze sie trafi ( chyba ze sie trafi dublet na kościach)
skinki słuza do tego by odginac i ginac, niestety to nie jest jednostka wystawiana prze zemnie z nastawieniem ze jakieś przetrwają bitewkę
a pościć szamanów samopas to już samobójstwo...
bede grac w wekend z kolesiem grajacym VC..zobaczymy jak sie spisza moje lizaki bez magii
i jeśli spadnie i zada duzo obrażeń... cóż kometa jest dobrym czarem ale trochę zbyt losowym jak dla mnie. najpierw musi wejść, następnie spasc na odpowiednia odległość a następnie zadać obrażenia,,,
do tego trzeba ja jeszcze wylosowac a majac maga 2l to jest 1/6 ze sie trafi ( chyba ze sie trafi dublet na kościach)
skinki słuza do tego by odginac i ginac, niestety to nie jest jednostka wystawiana prze zemnie z nastawieniem ze jakieś przetrwają bitewkę
a pościć szamanów samopas to już samobójstwo...
bede grac w wekend z kolesiem grajacym VC..zobaczymy jak sie spisza moje lizaki bez magii
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
Kowboje na male punkty za łatwymi celami, których strata boli - tracisz obu to masz 400 pktow w plecy. ( 300 + general), a nie jest trudno ich stracic, ile armii ma klope czy cannona.
Na 2+ strata kowboja nie boli tak bardzo, bo grasz na większe punkty + kowboj nie jest generalem.
Ja na 1600 gralem na herosie na piechtę + 2x2 level shamanach i wbrew pozorom magia robilem sporo (duza dzida, kometa).
Na 2+ strata kowboja nie boli tak bardzo, bo grasz na większe punkty + kowboj nie jest generalem.
Ja na 1600 gralem na herosie na piechtę + 2x2 level shamanach i wbrew pozorom magia robilem sporo (duza dzida, kometa).
Miałem to samo co Ziemko.
Przy 2 lvl magu szansa na kometę to 1/3 nie 1/6, zostaje jeszcze przydatna i łatwa do rzucenia zerówka i pocisk k6 s6.
Jednym słowem zawsze bedziesz miał coś przydatnego.
Priesta nie puszczasz samopas tylko w skinkach.
Skinki mają ginąć? Jak dobrze wykombinujesz to możesz stac 3 cale od przeciwnika bez ryzyka szarży.
Skinki ciężko złapać w szarżę, a jak je podstawiasz pod szarżę to zawsze priesta możesz wcześniej z oddziału wyjąć.
Przy 2 lvl magu szansa na kometę to 1/3 nie 1/6, zostaje jeszcze przydatna i łatwa do rzucenia zerówka i pocisk k6 s6.
Jednym słowem zawsze bedziesz miał coś przydatnego.
Priesta nie puszczasz samopas tylko w skinkach.
Skinki mają ginąć? Jak dobrze wykombinujesz to możesz stac 3 cale od przeciwnika bez ryzyka szarży.
Skinki ciężko złapać w szarżę, a jak je podstawiasz pod szarżę to zawsze priesta możesz wcześniej z oddziału wyjąć.
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
no dobrze..... a jak złozy takiego pieszego zaurusa?
amulet of preservation plus tarcza dajaca save na 5 plus?
bo cyba łacznie nie uda sie dac chlopakowi save na 1 plus....
amulet of preservation plus tarcza dajaca save na 5 plus?
bo cyba łacznie nie uda sie dac chlopakowi save na 1 plus....
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
Sword of Might
Enchanted Shield
Dawnstone
+light armour
Enchanted Shield
Dawnstone
+light armour
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych
Dokladnie jak pisze Gokish 2+ przerzucany sejw + sila 6.Gokish pisze:Sword of Might
Enchanted Shield
Dawnstone
+light armour
Sam takim gralem.
Inna opcja to pancerz 4+ ward + Gw - wtedy wychodzi sejw 3+ i ward 4+ oraz sila 7.
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
Straszycie go kiereszowaniem przez magie, a tymczasem obrona antymagicvzna swoje kosztuje, i potrafi byc nieskuteczna.
Uwazam, ze granie na 2 kowbojach ma jak najbardziej sens, szczególnie ze prawie dla kazdej armii jest to problem, z którym trzeba sobie poradzic natychmiastowo i priorytetowo.
Tomek grał rozpiską na 1000pkt bez magii i z kowbojem pełniącym istotną rolę, i wycisnął 3 miejsce w 6-rundowej lidze, a tez go straszyliscie tym ze "kowboj na małe punkty jest słaby".
Prawda jest taka, ze ten kowboj wygrał mu połowe gier. To po prostu bardzo uniwersalna jednostka, która moze robic za młot albo kowadło, przy okazji jest odpowiedzia na eteryków, i wywiera na rywalu natychmiastową presję, często zmuszając do popełniania błędów.
Nie jest to no-brainer, ale mozna tak grac.
Uwazam, ze granie na 2 kowbojach ma jak najbardziej sens, szczególnie ze prawie dla kazdej armii jest to problem, z którym trzeba sobie poradzic natychmiastowo i priorytetowo.
Tomek grał rozpiską na 1000pkt bez magii i z kowbojem pełniącym istotną rolę, i wycisnął 3 miejsce w 6-rundowej lidze, a tez go straszyliscie tym ze "kowboj na małe punkty jest słaby".
Prawda jest taka, ze ten kowboj wygrał mu połowe gier. To po prostu bardzo uniwersalna jednostka, która moze robic za młot albo kowadło, przy okazji jest odpowiedzia na eteryków, i wywiera na rywalu natychmiastową presję, często zmuszając do popełniania błędów.
Nie jest to no-brainer, ale mozna tak grac.
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."
Chcialbym zobaczyc jego pojedynki przeciwko imperium, krasnoludom, ogrom, dochem, o&g.
Jestem ciekawy czy przy srednio myslacym przeciwniku i srednich rzutach jak dlugo by pozyl kowboj general.
Jestem ciekawy czy przy srednio myslacym przeciwniku i srednich rzutach jak dlugo by pozyl kowboj general.
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Unnamed1200 Pts - Lizardmen Army
1 Saurus Scar-Veteran @ 160.0 Pts
General; Great Weapon; Light Armour
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Skink Priest @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]
9 Skink Skirmishers @ 80.0 Pts
Blowpipe
1 Skink Brave @ [10.0] Pts
9 Skink Skirmishers @ 80.0 Pts
Blowpipe
1 Skink Brave @ [10.0] Pts
9 Skink Skirmishers @ 80.0 Pts
Blowpipe
1 Skink Brave @ [10.0] Pts
14 Skink Cohort @ 105.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield; Standard; Musician
1 Skink Brave @ [10.0] Pts
4 Ripperdactyl Riders @ 160.0 Pts
Spear; Shield
4 Ripperdactyl @ [0.0] Pts
Frenzy
4 Ripperdactyl Riders @ 160.0 Pts
Spear; Shield
4 Ripperdactyl @ [0.0] Pts
Frenzy
1 Ancient Stegadon @ 250.0 Pts
2 Giant Blow Pipes; Sharpened Horns
5 Skink Crew @ [0.0] Pts
Lustrian Javelin
Models in Army: 50
Total Army Cost: 1200.0
ponieważ brak straszny był magii i antymagi w bitwach w których dostałem 20-0 z demonami i wampirami pojawił sie szaman skinkow.... mam nadzieje ze w 1 turze sobie dziad łba nie wysadzi, stegadon jest odpowiedzią na duże potwory które wystawiają moi przeciwnicy
wiem ze zamiast broni 2 recznej mogłem wziąć magiczna kosałke ale cóż.... wole zbijac wardy upierdliwym bohaterom
1 Saurus Scar-Veteran @ 160.0 Pts
General; Great Weapon; Light Armour
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Skink Priest @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]
9 Skink Skirmishers @ 80.0 Pts
Blowpipe
1 Skink Brave @ [10.0] Pts
9 Skink Skirmishers @ 80.0 Pts
Blowpipe
1 Skink Brave @ [10.0] Pts
9 Skink Skirmishers @ 80.0 Pts
Blowpipe
1 Skink Brave @ [10.0] Pts
14 Skink Cohort @ 105.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield; Standard; Musician
1 Skink Brave @ [10.0] Pts
4 Ripperdactyl Riders @ 160.0 Pts
Spear; Shield
4 Ripperdactyl @ [0.0] Pts
Frenzy
4 Ripperdactyl Riders @ 160.0 Pts
Spear; Shield
4 Ripperdactyl @ [0.0] Pts
Frenzy
1 Ancient Stegadon @ 250.0 Pts
2 Giant Blow Pipes; Sharpened Horns
5 Skink Crew @ [0.0] Pts
Lustrian Javelin
Models in Army: 50
Total Army Cost: 1200.0
ponieważ brak straszny był magii i antymagi w bitwach w których dostałem 20-0 z demonami i wampirami pojawił sie szaman skinkow.... mam nadzieje ze w 1 turze sobie dziad łba nie wysadzi, stegadon jest odpowiedzią na duże potwory które wystawiają moi przeciwnicy
wiem ze zamiast broni 2 recznej mogłem wziąć magiczna kosałke ale cóż.... wole zbijac wardy upierdliwym bohaterom
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
ustawiam skirmisch w linie i podstawiam sie przeciwnikowi ... champion jest pierwszy
przeciwnik szarzuje i walczy z championem
ktory ginie
on i tylko on
a skinki zdaja ld np od generała na 7 i jest szansa ze utrzymaja oddział przeciwnika
przeciwnik szarzuje i walczy z championem
ktory ginie
on i tylko on
a skinki zdaja ld np od generała na 7 i jest szansa ze utrzymaja oddział przeciwnika
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
Do tego dochodzą 3 szeregi, sztandar, szarża - czyli 2 gały, żeby stać. Chyba, że w lesie będą te skinki, ale to dosyć sytuacyjne.
Jeśli to monster to thunderstomp nabije więcej ran.
Jeśli to kowboj to raczej bez większego problemu towarzystwo ominie.
Jeśli to monster to thunderstomp nabije więcej ran.
Jeśli to kowboj to raczej bez większego problemu towarzystwo ominie.
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
a jesli to 5 kawaleri to nie ucieknie
tak samo jak war beasty
wiem ze kazdy chce wykazac bład w moim rozumowaniu ale za 10 pkt dodatkowych dostaje całkiem ciekawa opcje taktyczna...
tak samo jak war beasty
wiem ze kazdy chce wykazac bład w moim rozumowaniu ale za 10 pkt dodatkowych dostaje całkiem ciekawa opcje taktyczna...
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki