Gigant a Large Targety

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

a zdajesz osobno test warda dla d6 Woundów od canona? nie bo to jedno trafienie. Tak samo jest z uderzeniem giganta. Jeden cios zadający 2d6 więc jest jeden test Inicjatywy i JEDEN test Warda. Całą chyba argumentacje podał Shino.

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

Jeny ludzie - czy ja z tępakami dyskutuję !!

Opis Giganta był. Czas chyba na opis działa:
Any model struck by cannonball takes a Strength 10 hit. Roll to wound as normal. (...) Ward saves can be taken as normal. Unsaved wounds cause not 1 wound but D3 or D6 wounds, depending on the size of the cannon.
Chyba widać różnicę ?? W opisie giganta mamy:
If failed, the target is struck and takes 2D6 wounds with no armour save. (...)
Nie ma tu nic mowy, ze niewysavowana rana zamienia się w 2D6. Po prostu dostaje się od razu 2D6, stąd save na każdą. Przy dziale zaznaczyli, że najpierw jest save.
Draconis - FOR EVER !!!

Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

przy sejwie z armour tez jest liczba mnoga a nie armour saves :roll:



ty z cannona tez nie ma, ze multiplikuje tlyko, ze jelsi nie zdasz to dostajesz d3/d6 woundow... o co chodzi? :roll:

@trupank -> dla ciebie lepiej zeby bylo 2d6 malych woundow bo jak bedzie jeden to jak walniesz w kroxa/ogra/mninosa/itd. to zabijesz kilku a nie jednego ;) w koncu male wpundy przechodza po r&f

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Wydaje mi się czy grało się zawsze że najpierw losowało się liczbę uderzeń a potem je się wardowało/regenerowało skąd więc nagle te turbo pytanie?

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

Shino pisze: ty z cannona tez nie ma, ze multiplikuje tlyko, ze jelsi nie zdasz to dostajesz d3/d6 woundow... o co chodzi? :roll:
No właśnie tego się czepiam - można to nazwać multiplikacją czy jakoś.

DZIAŁO
1. hit (czyli to co dostanie z bounce'a)
2. ranienie
3. wardy/regenki (bo sava brak)
4. D3/D6 ran

GIGANT
1. dajmy na to że hit (czyli niezdanie inicjatywy), choć typowego hitowania nie ma
2. cel dostaje 2D6 ran, bo został trafiony (czy dostał uderzenie z pały - whatever)
3. wardy/regenki (tu też bez armour savów)

Tak wg. mnie wynika z obu opisów. Myślę, że Lista Sędziowska powinna to uściślić w następnym wydaniu uściśleń.
Na DMP możemy szybko omówić przy browarze tę kwestię i inne zgłoszone, bo chyba cały skład będzie. Oczywiście rozumiem, że dotychczas grało się na 1 Ward ?? Bo koledzy się pytają jak na DMP będzie, by potem nie było zdziwienia.
Draconis - FOR EVER !!!

Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

Scimitar pisze:Jeny ludzie - czy ja z tępakami dyskutuję !!

Opis Giganta był. Czas chyba na opis działa:
Any model struck by cannonball takes a Strength 10 hit. Roll to wound as normal. (...) Ward saves can be taken as normal. Unsaved wounds cause not 1 wound but D3 or D6 wounds, depending on the size of the cannon.
Chyba widać różnicę ?? W opisie giganta mamy:
If failed, the target is struck and takes 2D6 wounds with no armour save. (...)
Nie ma tu nic mowy, ze niewysavowana rana zamienia się w 2D6. Po prostu dostaje się od razu 2D6, stąd save na każdą. Przy dziale zaznaczyli, że najpierw jest save.
scimitar nie wybiegał bym tak z tymi tepakami bo może się okazać że racji nie masz i to Ty wyjdziesz na jeszcze wiekszego tępaka...

jednak bardziej do mnie przemawiają argumenty Shino. Jest JEDEN Strike jest "No armour save" (liczba pojedyncza). Czyli JEDNO uderzenie powodujące 2d6 Woundów... i JEDEN Ws...

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

Rakso_The_Slayer pisze:
Scimitar pisze:Jeny ludzie - czy ja z tępakami dyskutuję !!

Opis Giganta był. Czas chyba na opis działa:
Any model struck by cannonball takes a Strength 10 hit. Roll to wound as normal. (...) Ward saves can be taken as normal. Unsaved wounds cause not 1 wound but D3 or D6 wounds, depending on the size of the cannon.
Chyba widać różnicę ?? W opisie giganta mamy:
If failed, the target is struck and takes 2D6 wounds with no armour save. (...)
Nie ma tu nic mowy, ze niewysavowana rana zamienia się w 2D6. Po prostu dostaje się od razu 2D6, stąd save na każdą. Przy dziale zaznaczyli, że najpierw jest save.
scimitar nie wybiegał bym tak z tymi tepakami bo może się okazać że racji nie masz i to Ty wyjdziesz na jeszcze wiekszego tępaka...

jednak bardziej do mnie przemawiają argumenty Shino. Jest JEDEN Strike jest "No armour save" (liczba pojedyncza). Czyli JEDNO uderzenie powodujące 2d6 Woundów... i JEDEN Ws...
A czy widzisz fakt, że to nie chodzi o ilość trafień, ale sposób dostawania tych ran ?? Przeczytaj jeszcze raz mojego posta, bo widzę że nie zrozumiałeś w czym rzecz. Chodzi o to, kiedy i w jaki sposób dostaje się te D3/D6/2D6 ran. W przypadku giganta NIC nie wynika z opisu, choć myślę, że chyba bliżej jestem właściwej interpretacji - ale to nie jest ważne. Problemem jest to, że część ludzi w Polsce gra tak, a część inaczej.
Draconis - FOR EVER !!!

Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

osobiscie wolalbym zeby bylo jak pisze scimi
wtedy gigant wchodzac na ogra mial szanse stuknac wiecej niz 1 :twisted:
poszloby 2d6W w oddzial i gites

w przypadku drzewa lepiej robic 2d6wardow...

wiec w zaleznosci od celu dla plewnego giganta lepiej jest raz tak raz tak
ogolnie zadalem to pytanie w czystej ciekawosci...bo kiedys to bylo walkowane i dyskusja toczyla sie jak teraz
ogolnie chodzi o to zeby uscislic to w taki sposob aby gralo sie jednakowo(a nie co bitwa to inaczej)

dla mnie mozna nawet rzucac kostka czy spalowal go 1 raz zadajac 2d6W czy tez wykonal 2d6 pacniec kazda warta 1W

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

Ja tu nie patrzę kto się ucieszy, że leci tyle i tyle ran, czy też kiedy warduje. Po prostu uważam, że tak jak niektórzy przedmówcy napisali po prostu nie jest w zgodzie z zasadami Giganta, ot co.
A co do przenoszenia ran zadanych w 1 model w ten sposób to można coś znaleźć przeciw temu twierdzeniu.
Draconis - FOR EVER !!!

Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild

ODPOWIEDZ