Gigant a Large Targety
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Gigant a Large Targety
Moje pytanie tyczy się kwestii:
- jak Gigant bije w smoka ?
Część była gdzieś już poruszana - konkretnie chodzi o tabelkę Little Things lub Big Things. Czy jak klepie się giguś ze smokiem to wybiera czy bije lorda czy smoczydło ?? Jak to się ma do uderzenia pałą i testu inicjatywy ??
- jak Gigant bije w smoka ?
Część była gdzieś już poruszana - konkretnie chodzi o tabelkę Little Things lub Big Things. Czy jak klepie się giguś ze smokiem to wybiera czy bije lorda czy smoczydło ?? Jak to się ma do uderzenia pałą i testu inicjatywy ??
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 149
wybierasz czy bijesz po smoku czy po jezdzcu
jak po smoku to tabelka na Big Things
jak po jezdzcu to tabelka na Small Things
jesli wybral ze bije po smoku i wylosowal zdawanie inicjatywy to smok zdaje na swoim
jak po smoku to tabelka na Big Things
jak po jezdzcu to tabelka na Small Things
jesli wybral ze bije po smoku i wylosowal zdawanie inicjatywy to smok zdaje na swoim
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Wybiera czy bije gore czy dol. Jak dol to tabelka dla big things i jego statystyki na potrzeby testow. Jak nie, to nie.
No tak myślałem.
Jak gigant bije w rydwan, to ten zdaje test na inicjatywie woźnicy lub wierzchowca (zależy co mniejsze), natomiast jak mamy herosa na rydwanie (czy modny ostatnio ołtarzyk), to gigant może wybrać też, ale test jest analogicznie wykonany ??
Jak gigant bije w rydwan, to ten zdaje test na inicjatywie woźnicy lub wierzchowca (zależy co mniejsze), natomiast jak mamy herosa na rydwanie (czy modny ostatnio ołtarzyk), to gigant może wybrać też, ale test jest analogicznie wykonany ??
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
W opisie giganta jest, że model dostaje 2d6 ran bez sejwów, więc imo Wardujesz każdą z osobna. Nie ma mowy o 1 hicie.quas pisze:IMO nie ma roznicy
BTW,to juz ustalono czy to jest 1 hit zadajacy 2d6W czy to 2d6 W (istotne przy rzucie na warda)
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
O żadnym hicie nie ma mowy.Scimitar pisze:W opisie giganta jest, że model dostaje 2d6 ran bez sejwów, więc imo Wardujesz każdą z osobna. Nie ma mowy o 1 hicie.quas pisze:IMO nie ma roznicy
BTW,to juz ustalono czy to jest 1 hit zadajacy 2d6W czy to 2d6 W (istotne przy rzucie na warda)
"a single mighty strike"
"if ...struck ...takes 2D6 wounds"
Historycznie krwawy temat.
Lewo - Prawo - byle zawodnicy sie nie kłócili w trakcie pratii.
Matematycznie - gracze WE są za opcją 2D6 wardów.
Edit, @ Quas below
Nie. Robota.quas pisze: ps.bedziesz JJ na DMP?
Ale tyle ofert zagrania ile dostałem - strasznie miło.

Powodzenia!

Śląski, Śląski, Ekstremizm!
Ostatnio zmieniony 30 sie 2007, o 19:09 przez Jedy Knight, łącznie zmieniany 1 raz.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
Jedy Knight pisze:O żadnym hicie nie ma mowy.Scimitar pisze:W opisie giganta jest, że model dostaje 2d6 ran bez sejwów, więc imo Wardujesz każdą z osobna. Nie ma mowy o 1 hicie.quas pisze:IMO nie ma roznicy
BTW,to juz ustalono czy to jest 1 hit zadajacy 2d6W czy to 2d6 W (istotne przy rzucie na warda)
"a single mighty strike"
"if ...struck ...takes 2D6 wounds"
Historycznie krwawy temat.
Lewo - Prawo - byle zawodnicy sie nie kłócili w trakcie pratii.
Matematycznie - gracze WE są za opcją 2D6 wardów.
Jako orkowy gracz jestem za opcją 2d6 wardów bo jak gram że 1 ward to zawsze ch...e go zdają .
Owszem, ale żeby uniknąć tego uderzenia możesz wykonać test inicjatywy. Mowa o jakichkolwiek ranach jest dopiero później, gdy ten test oblejesz. Jakbyś chciał rzucać raz na Warda, znaczyłoby to, że chcesz wywardować test inicjatywy. Czyli kolejność jest taka:
1. Test inicjatywy
2. Zakładając, że go oblano, rzuca się 2d6 na liczbę ran
3. Można próbować wywardować te 2d6 ran
IMHO oczywiście
Ale ja Treemanom inaczej nie daję testować niż wielokrotnie 
1. Test inicjatywy
2. Zakładając, że go oblano, rzuca się 2d6 na liczbę ran
3. Można próbować wywardować te 2d6 ran
IMHO oczywiście


inicjatywa samego rydwanu jest mniejsza bo wynosi 0. poniewaz zasada giganta jest wazniejsza od zasady ogolnej w rydwany 2d6 s6 woundow wchodzi z automatu.Scimitar pisze:No tak myślałem.
Jak gigant bije w rydwan, to ten zdaje test na inicjatywie woźnicy lub wierzchowca (zależy co mniejsze),
I tak. Jest to jeden hit zadajacy 2d6 woundow per zasada multiple wounds
a skąd ty tego jednego hita wytrzasnąłeś ?? jak Gogol przytoczył cytacik - jest tam strike, czyli po prostu opisik. Wyraźnie pisze 2d6 ran.
A rydwan po prostu nie ma I, bo jak pisali - nie używa jej i do testów które musi brać to bierze staty załogi.
A rydwan po prostu nie ma I, bo jak pisali - nie używa jej i do testów które musi brać to bierze staty załogi.
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Scimitar pisze:a skąd ty tego jednego hita wytrzasnąłeś ??
strike -> liczba pojedyncza"a single mighty strike"
"if ...struck ...takes 2D6 wounds"
strikes -> liczba mnoga
moze wyraznie JEST NAPISANE, ze 2d6 ran ale w armacie tez jest napisane, ze d6 ran... tylko co z tego...


Może przytoczę całe:Shino pisze:Scimitar pisze:a skąd ty tego jednego hita wytrzasnąłeś ??strike -> liczba pojedyncza"a single mighty strike"
"if ...struck ...takes 2D6 wounds"
strikes -> liczba mnoga
moze wyraznie JEST NAPISANE, ze 2d6 ran ale w armacie tez jest napisane, ze d6 ran... tylko co z tego...![]()
The Giant picks one model as his target and brings his club with a mighty stroke. The target may attempt to avoid the blow by passing an Initiative test (use the lowest if the enemy has several different values). If failed, the target is struck and takes 2D6 wounds with no armour save. (...)
W dalszej części jest opis co się dzieje jak kulniemy dublet. Nie ma nigdzie mowy, że model dostaje 1 hit albo single hit/struck czy co tam chcesz. Sorry Winetou, ale od razu model dostaje odpowiednią ilość ran (czyli jest raniony 2D6 razy). Armour savów nie ma, ale wardy dalej można brać, tak jak regenkę.
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
proponuje zwrocic uwage na a oraz the... takie male slowka a tyle moga ci powiedziec... ale ok. armaty moga zadawac po d6 hitow kazda i niszczyc oddzial za oddzialemm pojedynczym strzalem jesli chceszScimitar pisze:Może przytoczę całe:Shino pisze:Scimitar pisze:a skąd ty tego jednego hita wytrzasnąłeś ??strike -> liczba pojedyncza"a single mighty strike"
"if ...struck ...takes 2D6 wounds"
strikes -> liczba mnoga
moze wyraznie JEST NAPISANE, ze 2d6 ran ale w armacie tez jest napisane, ze d6 ran... tylko co z tego...![]()
The Giant picks one model as his target and brings his club with a mighty stroke. The target may attempt to avoid the blow by passing an Initiative test (use the lowest if the enemy has several different values). If failed, the target is struck and takes 2D6 wounds with no armour save. (...)
W dalszej części jest opis co się dzieje jak kulniemy dublet. Nie ma nigdzie mowy, że model dostaje 1 hit albo single hit/struck czy co tam chcesz. Sorry Winetou, ale od razu model dostaje odpowiednią ilość ran (czyli jest raniony 2D6 razy). Armour savów nie ma, ale wardy dalej można brać, tak jak regenkę.


- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Odkrywanie Ameryki na nowo jest śmieszne
http://warhammer.org.uk/PhP/viewtopic.p ... 38&start=0
Niech LS podejmie decyzję.
DOWOLNĄ.
Będzie OK.
P.S.
Anyway, as many of us have pointed out, in the case of Thump with Club, the description states it is one attack, that has a process to determine if it hits (an IN check), and has a wounding effect, 2D6 wounds. What is not mentioned but is implied is that the hit automatically becomes a wounding hit without a roll to wound. So there is one wounding hit, against which one Ward save can be made to prevent the wounding effect of 2D6 wounds.
http://warhammer.org.uk/PhP/viewtopic.p ... 38&start=0
Niech LS podejmie decyzję.
DOWOLNĄ.
Będzie OK.
P.S.
Anyway, as many of us have pointed out, in the case of Thump with Club, the description states it is one attack, that has a process to determine if it hits (an IN check), and has a wounding effect, 2D6 wounds. What is not mentioned but is implied is that the hit automatically becomes a wounding hit without a roll to wound. So there is one wounding hit, against which one Ward save can be made to prevent the wounding effect of 2D6 wounds.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
Pragnę zwrócić uwagę na fakt, że w odróżnieniu od armaty, która powoduje ranę, która jest następnie "rozmnażana" (multiplied) w D6/D3 ran, to tutaj mamy wyraźnie napisane, że cel dostaje 2D6 ran - to spora róźnica.
Ja bym to wpisał jak JJ radzi, bo naprawdę co sędzia to inna interpretacja (a jeżdżąc trochę po masterach to spotkałem się z wieloma róźnymi interpretacjami tego samego).
Ja bym to wpisał jak JJ radzi, bo naprawdę co sędzia to inna interpretacja (a jeżdżąc trochę po masterach to spotkałem się z wieloma róźnymi interpretacjami tego samego).
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
niezbyt mi sie ten fakt podoba, ale shino ma racje.. wlasnie slowko mighty stike o tym przesadza.
zreszta to nawet logiczne - gdyby bylo jak chce scimitar, cel moglby wykonac 2d6 testow inicjatywy zeby uniknac ciosow
zreszta to nawet logiczne - gdyby bylo jak chce scimitar, cel moglby wykonac 2d6 testow inicjatywy zeby uniknac ciosow
Wg mnie Scimitar ma rację - to nie jest hit, który najpierw przebijasz, a potem, w razie niezdanego save/ward multiplikujesz - tu nie ma żadnego przebijania, tylko od razu multiwoundy - dlatego test warda powinien być osobno dla każdego z tych woundów.