Historyczność BF-a jest jak widzę ( jak zawsze zresztą


Fortyfikowanie się może być nowym duży "ficzerem", choć martwi mnie trochę czy DICE poradzi sobie z sensowym umiejscowieniem punktów na budowę. Kwestię broni stacjionarnej w starszych BF-ach kaszanili dokumentnie i dopiero BF1 przyniósł na tym polu znaczącą poprawę ( nie znaczy to, że z dupy wzięte ulokowanie się nie zdarza, po prostu teraz jest to wyjątkiem, a nie normą jak wcześniej... ).
Inne kwestie które będą istotne dla sukcesu gry to chociażby :
- Jak będzie wyglądać przygwożdżenie - w buildzie na E3 jest ono czysto wizualne bez wpływu na celność ostrzału i BARDZO chciałbym by tak zostało. O tą zmianę gracze trują od lat, no wypadało by wreszcie się ogarnąć.
- Balans ląd vs lotnictwo - ten w BF1 był już w miarę przyzwoity, ale zawsze można jeszcze coś poprawić
- design map - BF1 miał i bardzo dobre mapy ( Amiens, Fort de Vaux, Upadek giganta [w dominacji] ) jak i zupełne kupsztyle ( Galicia, Wołga ).
- gunplay - co prawda wieści o tym, że ma wrócić model bliższy BF3, czyli spory, ale przewidywalny odrzut i dość niewielki rozrzut wielce mnie cieszą, ale dopóki nie postrzelam, będę trochę sceptyczny.
- spam granatów i moździerzy - co prawda nie uważam, że jest to w obecnym BF-ie jakiś wielki problem ( serio, jeśli ktoś tak uważa, niech sobie zagra rundkę TDM na kanałach Nosharu

- balans piechota vs pojazdy - tu jest spore pole do poprawy bo w BF1 czołgi są zwyczajnie, no, może nie papierowe, ale na pewno zdecydowanie za miękkie jak na mój gust. Tym bardziej, że pojazdy będą miały teraz ograniczone zapasy amunicji i mają być trudniejsze w naprawie. No niech w końcu działa strzelają pociskiem a nie jakimś kamieniem.......

Tak czy inaczej - hype is on ^^ . Czekam z niecierpliwością na otwartą betę
