Magia zielonych

Orcs and Goblins

Moderator: Kołata

ODPOWIEDZ
Inferno
Falubaz
Posty: 1115
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Inferno »

r0m pisze:jak to nic nie robia? widziałeś kiedys krasnoludzkiego bohatera ktory zdaje test inicjatywy? ja nie, zawsze zgarnie to d6s10 :D
ja nie widziałem nigdy vampira który by zdał inicjatywe :PP

Awatar użytkownika
kis1
Mudżahedin
Posty: 258
Lokalizacja: Bastion HypolytówCity

Post autor: kis1 »

Emilianek pisze:Kazdy czar mozna rzucic tylko raz. A czy czar ktory nam nie wyszedl mozna sprobowac rzucic jeszcze raz?
Hmmm... niech się zastanowię ... @@ NIE @@ :p
No chyba, że innym szamanem :)

Jakbym grał wampirami to bym się zastanawiał czy marnować kości czy wpuścić:)

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

ok 10% szans na zabicie generala? wpuszczac jak ma sie kosci to hardkor ;p

Malal
Kretozord
Posty: 1729

Post autor: Malal »

16% nie 10 a 16% imho dosc ryzykowne :wink:

Awatar użytkownika
Crimsoner
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 131
Lokalizacja: Athlone, IRL

Post autor: Crimsoner »

Magia zielonych jest moim zdaniem bardzo dobra. Ale zeby miec lorda shamana to chyba ryzykowna troche sprawa, bo niestety nasi zieloni przyjaciele nie maja zadnego przedmiotu na przerzucanie miscasta. Za to rzucanie czarow sprawia przeciez wiele frajdy, a u O&G malo jest nieuzytecznych czarow przeciez.

Ja w swoich rozpach uzywam dwoch shamanow - night goblinskiego i orkowego - obydwoje lvl2. Daje im 2 bound spelle, zebym mial jakies szanse w fazie magii. Najlepsze czary goblinskie to moim zdaniem 2, 4 i 5. Orkowskie z kolei 1, 3, 4, 5.

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

Malal ale ty fajny jestes.
ale potem musisz wyrzucic na ilosc hitow (bo d6.. jak wyrzucisz 1 to smutno, jak 2 tez nie zabijesz lorda zdrowego), a potem przebic.

niecale 10 i sie nie kloc ; )

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

heh.... do tej pory raz grałem zielonymi...armia goblinków z dwoma szamanami 2 lvl i mnóstwem fanatyków... było śmiesznie, nie powiem, bardzo fajnie nawet... no i magia.. jako gracz krasnoludzki raczej za dużo jej nie miałem więc teraz ta możliwość sprawiła mi dużo radochy a przeciwnikowi duuużo problemów. Magia zielonych jest super moim zdaniem :)

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14645
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Mala waaagh to wedlug mnie jeden z najlepszych lore w calej grze. Ale ja osobiscie raczej boje sie grac na magii - zbyt ryzykowne, zbyt czesto zdarzalo mi sie, zeby moj mag wybuchal, a to zabawa nie dla mnie.

Malal
Kretozord
Posty: 1729

Post autor: Malal »

Ja ciebie doskonale rozumiem :wink: Pamietam mine przeciwnka jak rzucil miscasta a potem wynik ze cala armia dostaje d6 z s3 :D orkow to nie zabolalo ale kawe savege lekkie paszczaki i schowanego drugiego maga w lesie bardzo :D

Awatar użytkownika
Reaper
Chuck Norris
Posty: 413
Lokalizacja: Bytom-Vendetta

Post autor: Reaper »

a ja tam uwielbiam magie waaagh :D jeszcze nigdy miscasta nie mialem :p i dzieki mocy "łaaaaaaaa" ( :lol2: ) spanikowalem w 1 turze odzdzial bretoncow z bsb :D

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

ten mistcast to mistrzostwo
jak z JJ'em gralem to wybuchl sobie szamana, zadal rane BSB, zabil drugiego szamana (orczego szamana na rydwanie.. taki miniwal:p po premierze AB gralismy dopiero), hopperow uszczuplil, fasty wlasnie
i ogolnie to fajnie bylo

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

z drugiej strony warboss jest jednym z lepszych bohaterow do walki(cena/jakosc)
i mozna go calkiem niezle wyposazyc

no i nie ma szamana z 9 ld...ja nawet z warbossem zdaje srednio polowe testow fear/terror
na 8 procent ten jeszcze spada :roll:

z goblinskiej magii dobre czary to wszystkie z wyj 1(to w zasadzie caly in minus tego lora),za to dla orcowego shamana z 2lvl najlepiej prezentuja sie czary 1-4
za to wogole nie rajcuje mnie duze popchniecie...relatywnie wychodzi sie z tego raczej na zero-zwlaszcza ze sie popycha wlasne zalogi z maszyn a przeciwnik moze dac flee

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

duze popchniecie ma sens tylko i wylacznie kiedy jestesmy w CC spora iloscia oddzialow juz - strike first i reroll hitow dla calej armii to kwintesencja tego czaru ;p

blady da'Rasta
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 149

Post autor: blady da'Rasta »

widac mamy jednak rozne doswiadczenia z horda - dla mnie duze popchniecie to podstawowy argument dla brania duzego szamana - czar jest niesamowity bo potrafi z dupnego fastu czynic calkiem sensowna maszynke do mielenia (no moze bez przesady, ale pchniecie takiego fascika w bok slabszego klocka daje rade); a ze chukki sobie ida? jak dobrze stoja to zdarza wrocic - bo rzucanie tego w 6 turze troche mija sie z celem

Deep
Warzywo
Posty: 10

Post autor: Deep »

Ja tam jeśli lord specjalny to najczęściej Grimgor no czasami Gorbad albo kto inny. Biorę go i wsadzam do Black orków i mają odporność na pyschologię i nienawiść do wszystkich. Co do Łaaa to tak na prawdę nic do niej nie mam ale mogło być lepiej. A szamana rzadko biorę.

Deep
Warzywo
Posty: 10

Post autor: Deep »

Oczywiście mogło być lepiej pod względem kostek bo czary uważąm że bardzo dobre mamy.

Awatar użytkownika
Yawaris
Pseudoklimaciarz
Posty: 30

Post autor: Yawaris »

Zadam pytanie: Czy szamani moga czerpac kostki z tych samych orkow naraz ??

Mielismy taka niezreczna sytuacje gdy podczas jednej bitwy 2 oddzialy orkow (razem 40 sztuk) zasilaly 3 shamanow co dawalo mojemu oponentowi 12 kosci Powera i dispel dice. Czy w takiej sytuacji dobrze zrozumielismy zasady czy tez kolega powinien otrzymac tylko 4 PD i 4 DD ??

Niebardzo rozumiem jak jeden ork moze naraz modlic sie do 3 shamanow;)

PLZ wyjasnijcie sprawe :)

DaBoss
Chuck Norris
Posty: 604
Lokalizacja: rezydent Zadu Trolla w Trójmieście

Post autor: DaBoss »

Yawaris pisze:Zadam pytanie: Czy szamani moga czerpac kostki z tych samych orkow naraz ??

Mielismy taka niezreczna sytuacje gdy podczas jednej bitwy 2 oddzialy orkow (razem 40 sztuk) zasilaly 3 shamanow co dawalo mojemu oponentowi 12 kosci Powera i dispel dice. Czy w takiej sytuacji dobrze zrozumielismy zasady czy tez kolega powinien otrzymac tylko 4 PD i 4 DD ??

Niebardzo rozumiem jak jeden ork moze naraz modlic sie do 3 shamanow;)

PLZ wyjasnijcie sprawe :)
To chyba grasz na zasady z podręcznika do 6 ed :roll:
Wg podręcznika do 7ed. dostaje się tylko 1 kość za wszystkie oddziały 20 orków w hth. Bez znaczenia czy jest to jeden oddział w walce czy jest ich 10.
Nie ma znaczenia tez odległość od szamana, tzn. oddział może być gdziekolwiek na polu walki a kostkę i tak dodajesz do puli.
Jest jeszcze przedmiot dający w 24" od szamana za każdy oddział 20 orków w hth dodatkową kość, ale może być tylko jeden taki przedmiot na armię.

Awatar użytkownika
Esco
Chuck Norris
Posty: 619
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Esco »

Skoro o magii to zapytam czy używacie w ogóle dużej popychaczki?
Dla mnie jest ona beznadziejna - po pierwsze ciężko ją rzucić, bo to aż 12+ a po drugie popycha załogi z maszyn.

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

Czasem tak, w decydujących momentach założenie kilku kanapek może odwrócić szalę zwycięstwa na naszą korzyść. Największy lipsztok tego czaru to to, że trzeba czasem tak ustawić ruchy, że jak wejdzie to jest zajebiście a jak nie wejdzie to jesteśmy w dupie

ODPOWIEDZ