no właśnie na duże pkty jak najbardziej kloc , ale to sa małe punkciki. Saurusi mają robić za oddział wsparcia . Liczę na to ze ludzie ich w zasadzie oleją bo będą woleli strzelać do kroxów. A jeśli nie to i lepiej bo NIE będą strzelać do kroxów. Coż armie z magią typu HE czy elektrycy skaveńscy mocno bolą , nie sądze żeby 2 scrolle dużo tu zmieniły w tej manierze i tak się nie obronię . Pozostaje mieć tylko nadzieje że skink latacz dotrwa do 2-3 tury gdy będzie mógł już wykonać szarżę na maga przeciwnika(albo terradony będą mogły) W sumie jak by się zastanowić to chyba zdejmę im jednak te speary. Co zrobię z punktami? chyba dodam 2 saurusów jeszcze .albo wywale chiefa i dam caddyego jak radzicie (ale sam nie wierzę by dał rade zablokować magie na 2 tury przynajmniej)
PS. A w O&G to 12 savegy ze spearami sie sprawdza ;p
3 ataki : 2 z saurusa z 1 rzędu i 1 z saurusa z 2 rzędu. Cóż na 4 WSa nic nie poradzę . Ale myśle że jako wsparcie dla kroxów sie powinni sprawdzić , ewentualnie mogą sami rozmontować jakiś lżejszy kloc np. N gobliny pilnujące flanki , mo i może jakąś prawie ciężką kawalerię typu Toomb kingowej czy np centigorów.
TK kawaleria (ta prawie ciężka) występuje w dużych klockach. To ona na nas szarżuje i w 12 Saurusi raczej tak czy siak dostaną outnumber+fear. Night goblinów też tak łatwo nie rozmontowują jak się może wydawać. NG wygrywają na wejście o 4, czyli musimy zabić 5 nie tracąc zadnego zeby wygrać co jest sporo ponad statystykę.