Lizaki na1500
Moderator: Ziemko
Lizaki na1500
1 * Saurus Scar-Veteran
General; Great Weapon; Light Armour; Shield; Sotek; Quetzl
Charm of the Jaguar Warrior
Aura of Quetzl
1 Skink Chief
Shield ,Light Armour
Sword of Might
Cloak of Feathers
12 Saurus Warriors
Spear; Shield; Musician
10 Skink Skirmishers
Blowpipe
10 Skink Skirmishers
Blowpipe
10 Skink Skirmishers
Blowpipe
10 Skink Skirmishers
Blowpipe
4 Kroxigors
Great Weapon
4 Kroxigors
Great Weapon
4 Terradons
Javelin
3 Salamander Hunting Packs
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 78
Total Army Cost: 1500
Rozpiska na turniej w Katowicach. W zasadzie nie przetestowana jeszcze przeze mnie , jak myślicie sprawdzi się??
pozdrawiam,Seba.
General; Great Weapon; Light Armour; Shield; Sotek; Quetzl
Charm of the Jaguar Warrior
Aura of Quetzl
1 Skink Chief
Shield ,Light Armour
Sword of Might
Cloak of Feathers
12 Saurus Warriors
Spear; Shield; Musician
10 Skink Skirmishers
Blowpipe
10 Skink Skirmishers
Blowpipe
10 Skink Skirmishers
Blowpipe
10 Skink Skirmishers
Blowpipe
4 Kroxigors
Great Weapon
4 Kroxigors
Great Weapon
4 Terradons
Javelin
3 Salamander Hunting Packs
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 78
Total Army Cost: 1500
Rozpiska na turniej w Katowicach. W zasadzie nie przetestowana jeszcze przeze mnie , jak myślicie sprawdzi się??
pozdrawiam,Seba.
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Nie jestem specjalistą, dopiero zaczynam przygodę z Lizakami, ale bardzo podoba mi się to, że nie jesteś nudziarzem i wystawiłeś Saurusów. Prawie nikt nimi nie gra, a szkoda. Ale jeśli już ich wystawiasz to proponuję większy oddział, co najmniej 15, rozważ wyrzucenie włóczni, za to mógłbyś dać Quetzla.
No i brakuje choćby 1 dispel scrolla.
No i brakuje choćby 1 dispel scrolla.
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
Ale wtedy robi się z dość oryginalnej rozpy nudny standard. Co do uwag to:Wilczek pisze:ja osobiście nie uzywam ani chief'a ani saurusów i wolałbym zamiast tego wystwawić priesta (lub dwóch) z dwoma scrollami i wtedy jakby starczyło pkt to jeszcze jeden regiment skinków.
pozdro:)
-wywal chiefa, i tak marny jest,
-jeśli chcesz chiefa wywal terki i wrzuć za nie priesta z scrollami,
-za resztę pkt. dodaj saurich albo daj im quetzla.
Hehe nie ma tak prosto
Caddy sie za chiefa zwyczajnie nie mieści punktowo , chief to 109 a priest to 115 pktów, a nie ma z czego specjalnie przyciąć już. Wywalenie Terradonów , pozostawienie chiefa i dodanie caddyego , nie pozwala na dodanie saurusom Quetzla ani Tepoka (IMO jedyne sensowne marki dla tej jednostki), jedynie mogę dopakować oddział 2 dodatkowymi saurusami
Wiem ze zawsze mogę caddyego wystawić z 1 scrollem ale to IMo zbyt słabe by zatrzymać magię. Juz wolę w 2 turze wbić si ę w maga/oddział z magiem terradonami albo chiefem.
Rozpiskę chyba jednak pozostawię nie zmienioną chyba że ktoś jeszcze cos wymyśli co ś co się mieści w kosztach punktowych.



heh wiem ze moze patrze przez pryzmat przyzwyczajenia do standardowej rozpy, ale ja bym wywalil chiefa na pewno. i wcisnal priesta z 2 scrollami. bez tego (z tylko 2 dispel dice'ami) jestes do rozjechania. w corach bym wyrzucil saurusow, bo sa malo grywalni, a 12 jest w sumie do zjedzenia od zaraz, bo sauri sa podatni na ostrzal i w 12 nic nie zrobia. zamiast nich dalbym przynajmniej jeden jeszcze wiecej oddzial skinkow i to na scoucie. a z tych skinkow co sa to dalbym przynajmniej 20 z javelinami, sa moim zdaniem bardziej przydatni. specjale sam uzywam idento, moim zdaniem sie sprawdzaja. no i salki wiadomo nieodzowny element rozpy 
pzdr

pzdr
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
I tak oto dochodzimy do nudnego standarduJasif pisze:heh wiem ze moze patrze przez pryzmat przyzwyczajenia do standardowej rozpy, ale ja bym wywalil chiefa na pewno. i wcisnal priesta z 2 scrollami. bez tego (z tylko 2 dispel dice'ami) jestes do rozjechania. w corach bym wyrzucil saurusow, bo sa malo grywalni, a 12 jest w sumie do zjedzenia od zaraz, bo sauri sa podatni na ostrzal i w 12 nic nie zrobia. zamiast nich dalbym przynajmniej jeden jeszcze wiecej oddzial skinkow i to na scoucie. a z tych skinkow co sa to dalbym przynajmniej 20 z javelinami, sa moim zdaniem bardziej przydatni. specjale sam uzywam idento, moim zdaniem sie sprawdzaja. no i salki wiadomo nieodzowny element rozpy
pzdr

Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
heh zaznaczylem ze mam spaczony umysl xD poza tym ja nie mowie zeby nie uzywac saurusow, tylko pisze, ze na turniej bym ich nie bral.Temple Guard pisze:I tak oto dochodzimy do nudnego standarduJa jak ktoś chce grać Saurusami to mu tego nie odradzam, wręcz bardzo mi się to podoba, że chce wrzucić choć trochę klimatu.
jeśli ta rozpa jest klimatyczna to co byście ludzie o moich powiedzieliQbas pisze:A mnie tam się podoba. Nawet niezła, ale poza tym KLIMATYCZNA.

nie ma co musisz dorobić cadiego albo zrobić tepoka z veterana, bo nawet mało magiczne rasy będą cię mogły załątwić i NIE mócie mi tu że biegacz i terki załatwią magów przeciwnika.
nie raz się na tym przejechałęm
tak żadnych zastrzeżeń nie mam

SZARŻAAA!!!
new steggie has super huge multi fire high strength big blowguns
12 saurusow ( nie wiem co to ma byc btw) i latajacy skink chief to za cholere nie jest standard , reszta jak najbardziej...
Brak skinków... nie wiem czy którakolwiek armia ma jednostkę bardziej dla niej potrzebną niż skinki lizakom. Na samych corach można bez skinków zbankrutować.
Kameleony i stegadon nie są takie złe.
Co do rozpiski to po pierwsze jakiś caddy być musi. Bez ochrony magicznej takie HE na magii rozkręcają Cię zanim zdażysz zaczać cokolwiek robić. Co do saurusów. W tej armii 12 jest taka nijaka. Sauruski niestety najlepiej działają jeśli są solidnym klockiem z quetzlem i najlepiej tlazcotlem i muszą mieć BSB w pobliżu a na duże pkt najlepiej jeszcze Slanna.
Kameleony i stegadon nie są takie złe.
Co do rozpiski to po pierwsze jakiś caddy być musi. Bez ochrony magicznej takie HE na magii rozkręcają Cię zanim zdażysz zaczać cokolwiek robić. Co do saurusów. W tej armii 12 jest taka nijaka. Sauruski niestety najlepiej działają jeśli są solidnym klockiem z quetzlem i najlepiej tlazcotlem i muszą mieć BSB w pobliżu a na duże pkt najlepiej jeszcze Slanna.