WE 1350

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3291
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

oddział jest wtedy łakomym kąskiem...same scouci to 85-102 pkt do tego sztandar daje prawie 140 pkt...zjedz to i masz 240 łatwych punktów
No wiesz, jak chcesz sie za nimi uganiac po lasach, proszę bardzo- nie wróżę jednak powodzenia. Grałem nimi kilkanaście bitew i nie zginęli mi ani razu.

Awatar użytkownika
Urban
Falubaz
Posty: 1243
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: Urban »

Dr Crane pisze:
oddział jest wtedy łakomym kąskiem...same scouci to 85-102 pkt do tego sztandar daje prawie 140 pkt...zjedz to i masz 240 łatwych punktów
No wiesz, jak chcesz sie za nimi uganiac po lasach, proszę bardzo- nie wróżę jednak powodzenia. Grałem nimi kilkanaście bitew i nie zginęli mi ani razu.
ile magii miał przeciwnik? tak z dwarfami przeżyją zgadzam się
z lizakami będzie im trudniej... :roll:

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3291
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

Grałem z Bretka bez magów, Chaosem Khorna, DE, Ogrami, WE - z tymi ostatnimi był problem, bo też miał treesinging- reszta po prostu ich nie widziała.

Z lizakami nie grałem, ale na te pkty (1500) nie ma Slanna, wiec moze nie było by tak zle, poza tym sam mam 2 magów.

Awatar użytkownika
Urban
Falubaz
Posty: 1243
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: Urban »

Dr Crane pisze:Grałem z Bretka bez magów, Chaosem Khorna, DE, Ogrami, WE - z tymi ostatnimi był problem, bo też miał treesinging- reszta po prostu ich nie widziała.

Z lizakami nie grałem, ale na te pkty (1500) nie ma Slanna, wiec moze nie było by tak zle, poza tym sam mam 2 magów.
bretka nic im nie robi,chaos też tak samo reszta. ale z WE jak umieli coś zrobić to sam stwierdziłeś ze były problemy...lizaki poprostu podejdą i zaplują ich chociaz...po ruchu las skirmich...wszystko zależy z jaka armią i przeciwnikiem grasz...niemówię że są źli...moga pomóc ale przyznasz chyba ze są łakomym kaskiem i bardziej sprawdzają się jak masz chamarę łuków bo obcinają marsz :roll:

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3291
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

Nie było to może chmara luków, ale z drugiej strony...10 GG, 10 GR, 4 Warhawki, 6 Scoutow + bohaterowie w tym jeden z HoDA.....troche tego strzelania mialem, więc scouci sie sprawdzali nawet, rozważałem też porzucenie orła i dodanie 6 Wayow.

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

Scouci z Banner of Zenith to zbyt droga inwestycja. Poza tym jaki jest sens trzymać 150 pkt w lesie ? na grubo ponad 2000 można się tak bawić, ale na około 1300 to lepiej zainwestować w coś co punkty nabijać będzie.
Draconis - FOR EVER !!!

Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild

Awatar użytkownika
Qbas
Chuck Norris
Posty: 643
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Qbas »

Na 1300 lepiej zainwestować w hordy driad, ostrzał w postaci 2 x 10GG, jakąś mocną siłę uderzeniową (np. Wildzi, Treekiny) i IMO drzewo. Chyba, że to coś bardziej wkurzającego, małego, strzelającego, wtedy ewentualnie Waye.
Obrazek
Dyskusja na temat Euro 2009 pisze:
Ja się przewidziałem czy 23 - N.Ireland gra na ograch??
TIM GRONNEBERG - OGRES

Szkoci to klimaciarze :D

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3291
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

Scouci z Banner of Zenith to zbyt droga inwestycja. Poza tym jaki jest sens trzymać 150 pkt w lesie ? na grubo ponad 2000 można się tak bawić, ale na około 1300 to lepiej zainwestować w coś co punkty nabijać będzie.
Po prostu mialem taką koncepcję- miec przewagę mobilną nad przeciwnikiem także poprzez obcinanie mu marszu. Gdybym chcial wziać odziały które mogą przyłożyć to bym przecież nie brał Orła, Glade Riders,czy Warhawk Riders...to miała być typowo partyzancka armia. Uderzać słabsze cele i unikać jak ognia mocniejszych. Ewentualnie unikac walki i strzelać, zajmowac ćwiartki.

Awatar użytkownika
Paweles
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 104
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Paweles »

Na początek chciałbym się przywitać, ponieważ jestem nowy na forum. Gram TK prawie od roku i po świętach zamierzam zacząć zbieranie leśniaków. ;) A co do Twojej rozpiski, to ja jakoś nie mam zaufania do Glade Riderów. Są moim zdaniem zbyt podatni na ataki.

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3291
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

Mógłbys sprecyzować o jakie ataki chodzi. Magię? strzelanie? walke wręcz? Otóż od tego są fast cavalry żeby walki wręcz skutecznie unikać, na strzelanie można- zwiać poza jego zasięg, bądz ochronić ich 3 bądz 5 czarem z magii Athel Loren. Co do magic missle, to od tego są magowie by ich osłaniać.

Awatar użytkownika
Skolim
Mudżahedin
Posty: 217
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: Skolim »

Trochę nowych przemyśleń

Alter Noble 158
GW, Light Armour, Shield
HoDA
Helm of Hunt

Spellsinger 140
2x Dispel Scroll

2x5 Glade Riders (muzyk) 129

5xGlade Riders 120

6xWild Riders (muzyk, sztandar, WB) 199

6xWild Riders (muzyk, sztandar) 174

4xWarhawk Riders 160

6xWaywatchers

Total Army Cost 1346
Dispel Pool: 3
Power Pool:3
Dispel Scroll:2

Models in Army: 39

Waywatcher Noble jest fajny, ale po odpaleniu HoDA nic nie robi. Ten chociaż powalczy. Wildy wzmocnione (za słabe były, za rzadko się przebijały). Kury zostają (są całkiem fajne), Niestety jeden oddział Gladów nie ma muzyka :? ,ale wolę mieć Helm of The hunt niź +1 do leaderki na żywej tarczy :P

Czekam na komentarze :D
"Athel Loren nie ścierpi bytności no Człowieka, ni Orka, ni Krasnoluda, ni Zwierzoczłeka. Pierwszy krok wroga na świętej ziemi, będzie jego ostatnim"
Scarloc, Kroczący Śród Mgły z Athel Loren

Mam magiczne kamyczki ze Słowacji przynoszące szczęcie :P

ODPOWIEDZ