VC na 2500

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Czy to jest jakiś funowy topic?

Gra z Dwarfami, to doradzacie mu brać coache i 0 magii?

Albo nie umiem grać wampirami, albo mnie coś ominęło.

Awatar użytkownika
Gobos
Falubaz
Posty: 1090
Lokalizacja: Strefa Zero/Poznań

Post autor: Gobos »

imo jesli pod dwarfy - 3 striogoiow z lataniem (albo nawet 4 :twisted: ) podjada eskortowani przez BK, szybko rozkreca maszyny, na kowadlo odporni - a bez maszyn to tylko sie ustawic, zrobic bezkolanowcom kanapke jedna, druga...
jak to wszystko w teorii pieknie wyglada :lol2:
Jesteś Aspołecznie Nastawionym Kutafonem, Inspirującym Ekstatyczne Lamenty Tłumu, Oraz Imbecylem Demonstrującym Ignorancję, Ogarniającym Tylko Alfabet.

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Moje doświadczenia z dwarfami turniejowymi są takie, że się chowa co cenne przez pierwsze dwie tury, albo daje na daleką flankę; wilki i baty w pierwszej schowane, a w 2-3 wyjeżdżają nagle tak, żeby jak najwięcej szarż w maszyny było możliwych - nawet jak coś spowolni a coś wystrzela, polowa się przebije.

Mały strigoi z lataniem w niepozornym klocku zombie to też rozsądna inwestycja, żeby organki skosić, albo przynajmniej na jednej flance maszynki móc już w drugiej turze ciachać.

Klucz do dobrze ulokować nekrosów i zacząć wskrzeszać - w końcu zombie się zrobią, nawet jak jest duży i mały runesmith to 9PD się zacznie przegryzać w połowie bitwy.

A w okolicach 4 dopiero wyjechać z ukrycia wartościowym i postarać się oskrobać jakiś klocek trzy dwa, albo i kowadło wyhaczyć.

Daje radę.

Największy błąd to wystawić się "huzia na juzia" i starać się od razu przebić black knightami. Wtedy się robi kaszana. Grunt to cierpliwość. Wpierw maszynki, potem wyjeżdża armia.

Awatar użytkownika
Kozisyn
Wodzirej
Posty: 698
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kozisyn »

z pozycji dwarfiego miesa armatniego moge powiedziec, ze 9-10 kostkowa magia sie przebija i najlepsza rzecza pod słoncem na krasie jest latajacy thrall.

ODPOWIEDZ